SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:26 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
* Ca.ra gaat meteen op zoek naar het grote voetentopic
Ik heb wel alles gelezen maar even niks onthouden. Alleen dat Rocka niet meer sjacherijnig is, maar dat is maar een van de laatste posts, daar heb je geen geheugen voor nodig.
Allemaal een knuf!
Dan is het alleen maar extra mooi dat het nu over is, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha maar ik was wel HEEEEEEL sjaggo vandaag, hoor! Twee dagen achter elkaar werken trek ik niet zo goed meer, geloof ik(en dan ook nog een lekke band en moeten lopen grrrr)
oh das best vervelend eigk. Aan de ene kant dat je dan toch je schoenen aan moet, want echt comfi lijkt het me niet meer, en aan de andere kant dat je anders last van je tenen krijgtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef mefke79 het volgende:
Huup, het werkt zo lastig zonder schoenen! En ik kan en mag niet op slippers. Dit zijn eigenlijk de enige schoenen die nog een beetje zitten naast mijn teva's, maar op teva's werken kan eigenlijk ook niet. En juist zonder schoenen komt het vocht inderdaad echt overal en krijg ik dus last van mijn teentjes. Dus uiteindelijk liever zo.
Oja, het vocht komt niet veel hoger dan mijn enkels, dus dat valt dan weer reuze mee. Ringen heb ik al lang niet meer om, dus geen idee hoe het met mijn vingers is.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:47 schreef Chan het volgende:
Ik ben er nog hoor, met baby in buik en vreselijk sjago vandaag dus niet echt in staat gezellig te reageren op iedereen
Zelfs daar ben ik te chagrijnig voorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik ken dat! Weet je wat heel goed helpt? Een deeppanpizza van Domino's!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |