Goodmornings, ik is er ook weer

Ook heel vroeg natuurlijk, want ik ben vrij vandaag en verlang al dagen naar uitslapen

Nouja..
Bar en BJ, vandaag ook bij de vroege vogelsclub? Bar vrij letterlijk zelfs, wat fijn

Chan en Rocka, wens jullie een fijne, vrolijke dag vandaag!
Mefke, jémig zeg, jij ook al van die onwijze kussen-voetjes.. ziet er vervelend uit, gelukkig heb je er niet te veel last van..
Ehm, ik post dit even en dan edit ik wel verder, de laptop klaagt over de batterij..
[edit]
Huupsje is ook al aan het rommelen! En Innepin dus nog niet, was een dagje niet geweest en had half verwacht dat er misschien ondertussen nieuws onder de zon was.. Balen Innepinnetje, hang in there..

En ook een

voor Huup!
BE!!

Béénweeën?? *valt om van verbazing* Na zo veel kramp nu ook dat nog (had er echt nog nooit van gehoord

).. Sterkte joh!
Een

voor mijn mede-dikkies vandaag, iedereen een goede, fijne dag!
Heb gisteren mijn beordeling gehad op mijn werk en die was prima. Ik krijg nu dus mijn vaste aanstelling

Bovendien heb ik mijn zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof en twee weken vakantie na mijn bevallingsverlof aanevraagd en dat is allemaal goedgekeurd

Op 23 oktober gaat mijn verlof in en 20 oktober heb ik waarschijnlijk mijn laatste werkdag (op woensdagen werk ik nooit dus het loont de moeite die donderdag er ook nog bij te nemen).. Na mijn verlof werk ik in elk geval een jaar lang ook de donderdag niet en voor die dag krijg ik 75% doorbetaald, wij hebben een érg goede ouderschapsverlofregeling.. Dit voelt echt als zo'n onwijze mijlpaal op de één of andere manier! Blij!!
En dan vandaag maar eens op zoek naar de perfecte zwangerschapsBH, krijg pijn in mijn nek van de gewone exemplaren die ik nog draag

[/edit]
[ Bericht 25% gewijzigd door Incantrix op 29-07-2009 06:55:44 ]