Meiden, ik heb nog geen verlof, zo houd ik jullie toch nooit bij!
Effe snel wat ik nog weet:
Duch, shit zeg dat er geen vooruitgang in zit. Wie weet een andere fysio of juist geen fysio maar iets anders?
Martine, had jij last van maagzuur? De rennie deflatine werkt als een tierelier als ik last heb van lucht, maar de gewone rennies doen bij mij niets bij maagzuur en dus heb ik nu Maalox, werkt bij mij net iets beter. En chocomel als ik die niet in de buurt heb.
Davina, een statafel! Tjee, maar als het maar helpt, toch?
Sserpente, ik heb tot nu toe de lekvlekken er gewoon uitgewassen op 40 graden met wasmiddel van de appie.
Amarante, een aap! Leuke familie uitbreiding, zo'n aap en fijn dat alles goed was. Als aan mijn man wordt gevraagd of ie echt echt echt niet weet wat 't wordt, dan roept ie dat het een cavia wordt, ook leuk
Be, je beenweeën klinken niet gezellig..hopelijk straks gewoon buikweeën.
Huup, ik hoorde gisteren bij de fysio dat ik juist helemaal geen slippers aan mag (niet dat ik daarop kan lopen, maar toch) dus ik hoop maar dat mijn voetjes jouw stadium niet meer gaan bereiken. Ik zal zo eens een fotootje maken van de mijne, hebben een indrukwekkende bult op het moment.
Iedereen die ik nou vergeet
en dan nog effe over mezelf: de tips van de fysio zijn echt wat ik nodig had! Daardoor goed geslapen en dan kan je de wereld weer aan. Das net wat ik nodig had want het was zo'n dag waarop echt alle lijken uit de kast vielen en alle rare beesten van loch ness uit het meer omhoog kwamen op mijn werk. Nog maar 6 dagen te gaan!