Nee hoor, helemaal niet.quote:
Echt? <insert hoopvolle blik hier>quote:Op maandag 27 juli 2009 13:06 schreef sindell het volgende:
Zit bijna officieel op de 12 weken. Eindelijk, maar toch ook best wel weer snel achteraf gezien. En er zit inderdaad een stijgende lijn in wat betreft de afname van de klachten. De misselijkheid neemt af en de vermoeidheid ook gelukkig.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef bixister het volgende:
innepin, niet zo zeuren over zeurderig overkomen hoor!![]()
Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorryquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat klinkt niet verkeerd nee, een poets-kado....!
Innepin, je wordt dus wel lekker vertroeteld, dat scheelt!
Ben vanmo naar de gyn geweest. Die ziet niet zoveel problemen met die placenta. Zolang ik maar tussen de muren van het zkh beval, dan ben ik op de goeie plek mocht er iets misgaan. De vk mag de bevalling wel gewoon doen.
Wel zullen ze eerder actie ondernemen als het niet compleet is. De vorige keer is daar 8 weken overheen gegaan, dat zal nu niet gebeuren.
Maar een ander punt van aandacht is weer de bloeddruk. Het ging zo mooi, met een onderdruk rond 60....
Vanochtend was ie 88. Ik moest me maar flink gedeisd houden, omdat ik ook al sterretjes zag, en steeds harde buiken heb.
Reden om me meteen maar door te sturen voor bloedafname en urine-check.
Volgende week moet ik terug komen, dan krijg ik ook de uitslagen, en ik krijg dan ook nog een echo om de werking van de placenta te bekijken.
Nou ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat was er eventueel met je placenta dan? ik heb erover heen gelezen denk ik, sorry![]()
wel fijn dat de gyn geen directe problemen daarmee ziet voor de bevalling.
Wel naar van je bloeddruk zegrustig aan maar dan I guess, hopelijk vallen de uitslagen mee en was het een uitschieter.
ben je er zelf van geschrokken?
Yep echtquote:
Oef dat klinkt heftig zeg van die placentaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nou ik had het niet verwacht.
Maar bij Meike was dat ook mijn grote probleem. Het leek alleen allemaal zo goed te gaan dit keer, en nu begint het hele circus weer. het verklaart wel weer waarom ik me zo naar voelde steeds. Geschrokken is niet helemaal het goede woord denk ik, teleurgesteld meer.
wb die placenta, de vorige keer is die er niet compleet uitgekomen.
Ze twijfelden eerst, uiteindelijk issie dan toch compleet verklaard, maar ik bleef maar vloeien, toen ik op nacontrole kwam bleek dat er nog een placenta-rest zat (van jawel, 1,13 cm....waar heb je het over denk je dan) en die is eruit gecurreteerd, 8 weken na de bevalling. Niet grappig.
Het schijnt (vertelde de gyn me) dat ik nu 20% meer kans heb op een placenta-probleem.
Daarom gaan ze de werking ervan even bekijken met een echo volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ken ik hem ook, en dat lees ik dus ook steeds.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat alles goed was Freeof goed genoeg in elk geval
Kers bah wat rottigik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo
BEhahahaa ik had het niet eens gezien
mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
BE kamertje klaar, hoezee!
En LLM's walvisze zaterdag dan maar
Hier begin het bekkengeklooi nu alweervanmiddag uur gelopen met L. op mijn rug en ik kwam nog nèt weer thuis
Auwe!
Misschien toch weer ff een fysio opzoeken.... (mijn chiropractor van de vorige keer is weg
)
Ja, ja! Dat dus!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:28 schreef Lois het volgende:
BE ik vind het klinken als mijn beenweeën, je kunt het heel goed omschrijven
Het voelde bij mij alsof iemand mijn bovenbeenspieren van mijn knie lostrok, aan de voorkant van mijn dijbeen dus, en die keihard omhoogduwde richting mijn buik. En dat in een golvende beweging. Los, weer aantrekken, strak, superstrak, au, en weer los.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
Waarom zijn gewone weeen niet genoeg?
Wat hebben wij verkeerd gedaan dat we ook been of rugweeen moeten doorstaan
Je hebt gelijk! Ik had mijn dochter nooit Eva moeten noemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]was dat niet iets met een appel en een slang ofzo?
of je nou gelooft of niet, I blame zeh apple! Stom mens
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
Waarom zijn gewone weeen niet genoeg?
Wat hebben wij verkeerd gedaan dat we ook been of rugweeen moeten doorstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |