abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 09:16:17 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71276111
Kinderkamer fototopic deel 24
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef DeLiedje het volgende:
Even crossposten hoor....

Stond ze me daar met zo'n heel eigenwijs bekkie aan te kijken toen ik haar uit bed haalde... "jij dacht dat ik sliep he mama? Kijk eens wat ik heb gemaakt"...

Ik stond echt met mn bek vol tanden... Ben zelfs vergeten haar op haar kop te geven...
Heb haar ondertussen natuurlijk wel héél duidelijk uitgelegd dat dát toch niet helemaal de bedoeling is... Net als tekenen op de muur...
( vorige week in de woonkamer op mn muurschildering, daar zegt ze nu nog steeds zelf tegen "teke nee" dus ergens snapt ze t wel ).

Jullie snappen wel dat ik haar achter de nieuwe laag behang plak!!
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:18 schreef Jelief het volgende:
Goed ik MOET dus alsnog letters voor mijn kroost!

Mooie kamertjes hier!

Emma heeft zelf stickers geplakt in haar kamer. Hij is nog niet af dus foto's van het geheel komen nog.

quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:54 schreef martine1984 het volgende:
hier weer een update, t lijstje zit er om heen

Schilderijtjes zijn opgehangen:

Eerste kleertjes in de kast

Nu is het wachten nog op de gordijnen en het hemeltje... ik ben er echt helemaal happy mee
Echt geweldig Martine, wat mooi!

Jelief ik vind die bloemenstickers leuk! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

[ Bericht 57% gewijzigd door Lois op 24-07-2009 09:29:24 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71276214
Mooi Martine, wauwie!
Fake it till you make it...
pi_71276535
thanks for the complimenten

tevens even een tvptje
pi_71276923
Martine, wat een prachtig kamertje, echt geweldig!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:18:33 #5
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71277470
wat knap van emma dat ze die stickers geplakt heeft dat lijkt me echt een rotkarwei'tje leuk zijn ze
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:47:57 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_71278311
Wat een mooie kamertjes weer!

Martine, ik zou kijken of je nog een plank in de kast kan maken, er zit redelijk wat ruimte tussen de verschillende planken en die kan je misschien beter benutten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71278906
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:47 schreef Troel het volgende:
Wat een mooie kamertjes weer!

Martine, ik zou kijken of je nog een plank in de kast kan maken, er zit redelijk wat ruimte tussen de verschillende planken en die kan je misschien beter benutten?
Troel daar zit wat in, ik ga mn lief wel even aan t werk zetten, maar verwacht niet dat het zo makkelijk gaat worden het zijn namelijk geen recht toe recht aan planken en anders maar even opbergboxen halen bij de ikea of zoiets
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:10:19 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_71278986
Wat je ook kan doen is opmeten hoelang de plank is zonder die uitstulpingen en met van die blokjes op de zijkant de planken vastzetten, dan heb je wel gleuven aan de zijkant, maar scheelt het veel werk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71279263
er zitten wel al steunlatjes in de zijkant martine, dus het zou moeten kunnen. ik vond de planken inderdaad ook vrij ver van elkaar zitten. maar wat een mooie kamer is 't geworden! die rand vind ik wel wat erg donker, maar 't is wel chique!

jelief, ik vind de poezenstickers erg leuk!
pi_71279806
Zo'n gaaf behangetje, Martine! Ik zou zelf nooit voor groen gekozen hebben, maar nu ik het bij jou zie, vind ik het toch wel erg leuk!

Ons kamertje is bijna af. Is nog wel een beetje kaal, maar ze slaapt de eerste paar maanden toch bij ons op de slaapkamer. En onze slaapkamer is beneden en haar kamertje boven. Daarnaast verwacht ik de komende maanden nog genoeg frutsels te verzamelen om 'm mee vol te krijgen!

Excuses voor het asociale formaat. Ik kan ze verkleinen tot ik een ons weeg, op de een of andere manier weet Photobucket ze altijd weer huge te maken...

Bij binnenkomst

Ledikantje (de Dikke Buik Beer houdt de wacht)

Plankje met birdies uit Barcelona

Commode met beschermengeltje

Rechts van het plankje komt een verzameling schilderijtjes.

Haar eigen Franse balkonnetje

Binnenkort komen er witte, glanzende gordijntjes.

Is een smal kamertje, dus lastig om op de kiek te krijgen.
pi_71280092
wauw wat een mooie serene sfeer Ssserpente!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:53:38 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71280376
Inderdaad, mooi sereen .
KuikenGuppy
pi_71280553
Heel mooi Ssserpente!

en over photobucket, je kunt kiezen in welk formaat je ze wilt oploaden, medium of large bijvoorbeeld, volgens mij past ie dan wel gewoon automatisch de afmetingen aan enzo en worden ze kleiner
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71280723
Oh, wat een mooie kamertjes!
En Floortje toch!

De kamer van Martine is wel een Award waard denk ik zo
En Ssserpente, Wat een rustig kamertje! Ook heeel gaaf
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71280771
Ssserpente wat mooi echt een heerlijk plekje wordt dat voor jullie meisje
pi_71282598
Oh moooi Sssserpente!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:07:45 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71282980
en weer een aantal prachtige kamertjes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71283053
Mooi zo met die zilveren spulletjes er tussen, Ssserpente! Lief kamertje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71285172
Thanks! Hou idd van rust en minimalisme in het interieur. Zal wel komen omdat ik zelf zo'n stuiterbal ben.

Vandaar dus, Huup. Was me helemaal niet opgevallen! Thanks voor de tip!

Weten jullie waar ik een leuke witte of babyroze barokstoel kan scoren? Van een 'normaal' formaat, zeg maar. Dus geen kinderstoeltje. Die wil ik dan tussen het ledikantje en de commode zetten. Heb er links rechts op Internet wel een paar gezien, maar die waren reteduur...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:15:32 #20
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71285820
je zou eens kunnen kijken bij 2de hands zaken SSerpente.
pi_71286394
Wauw Serpente!1 erg mooi
pi_71286494
Bedoel je zoiets als dit Ssserpente?

of dit?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71287339
Zoiets idd, Igraine. Een van die twee, maakt me niet zoveel uit. Hoopte ze eigenlijk bij Leen Bakker of Kwantum oid te kunnen vinden, maar ben ze nog niet tegengekomen. Wel hele kleintjes.
pi_71287552
Ooh, deze is leuk zeg!

Maar is met de hand genaakt. Durf niet naar de prijs te vragen...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:03:12 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71287626
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Ssserpente het volgende:
Zoiets idd, Igraine. Een van die twee, maakt me niet zoveel uit. Hoopte ze eigenlijk bij Leen Bakker of Kwantum oid te kunnen vinden, maar ben ze nog niet tegengekomen. Wel hele kleintjes.
Kringloopwinkel? Marktplaats?
KuikenGuppy
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:05:53 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71287870
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kringloopwinkel? Marktplaats?
Bij de kringloopwinkel hebben ze echte, ouwe, stoffige barokstoelen. Da's niet echt wat ik zoek. Ben nu idd Markplaats aan het afstruinen, maar daarop adverteren vooral (vage) webwinkels en groothandels die voor ons erg ver weg zitten. En dan moet je al snel zo'n EUR 200,- voor zo'n stoel neertellen. Ff sparen dus nog!

En wie weet, komen ze nog 'ns binnen bij Xenos of zo.
pi_71287998
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef Burdie het volgende:
niet roze/wit, wel leuk: http://link.marktplaats.nl/267176051
iets duurder: http://link.marktplaats.nl/266727031
in de aanbieding: http://link.marktplaats.nl/262829487

of als je zelf handig bent:
http://link.marktplaats.nl/266968679
Thanks voor het meezoeken!

Als we 'ns richting het noorden gaan, kunnen we daar wel eens kijken! Is voor zomaar een beetje te ver weg, zo'n 250 km. Maar men, wat een schreeuwlelijk zeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste is ook leuk! Zelf pimpen!
pi_71288067
Die roze kost geloof ik ¤ 179,00. Hier in de buurt zitten best veel van die hele grote barokzaken.

Met die engeltjes is wel heel schattig zeg!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71288220
Mooi Serpente!
pi_71288355
serpente wij hebben zo'n stoeltje in kinderformaat, maar die was ook niet zo duur als de prijzen die ik normaal voorbij zag komen. Mijn vriend heeft hem in de buurt van Tilburg gekocht. weet niet of dat voor jou in de buurt is, maar kan anders de naam van de winkel wel eens vragen
pi_71323040
Het beginnetje is er! Kozijnen geschilderd, plafond gewit,lamp van mijn oma hangt, en het behang hangt overal! Lime groen met 1 wand fotobehang. Dus die bobbels in behang trekken nog weg hoor.

Deze foto is vanuit de deuropening even van de kant met fotobehang

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71336908
Wat gaaaaaf poppejans!! Heel mooi begin van je bosthema!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71337003
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Ssserpente het volgende:
Zo'n gaaf behangetje, Martine! Ik zou zelf nooit voor groen gekozen hebben, maar nu ik het bij jou zie, vind ik het toch wel erg leuk!

Ons kamertje is bijna af. Is nog wel een beetje kaal, maar ze slaapt de eerste paar maanden toch bij ons op de slaapkamer. En onze slaapkamer is beneden en haar kamertje boven. Daarnaast verwacht ik de komende maanden nog genoeg frutsels te verzamelen om 'm mee vol te krijgen!

Excuses voor het asociale formaat. Ik kan ze verkleinen tot ik een ons weeg, op de een of andere manier weet Photobucket ze altijd weer huge te maken...

Bij binnenkomst
[ afbeelding ]

Ledikantje (de Dikke Buik Beer houdt de wacht)
[ afbeelding ]

Plankje met birdies uit Barcelona
[ afbeelding ]

Commode met beschermengeltje
[ afbeelding ]
Rechts van het plankje komt een verzameling schilderijtjes.

Haar eigen Franse balkonnetje
[ afbeelding ]
Binnenkort komen er witte, glanzende gordijntjes.

Is een smal kamertje, dus lastig om op de kiek te krijgen.
Die plankjes zijn gaaf! Waar heb je die vandaan?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_71337134
Waauw, wat een gaaf thema Poppejans!

Ik ben benieuwd naar de rest!
pi_71339339
Wat gaaf Poppejans! Lekker retro!

Tilburg is niet echt in de buurt Bla, zo'n 110 km, maar te overzien. Helemaal als ik me straks verveel in 'n verlof. Als je wilt vragen hoe die winkel heet graag!

Cyan, die plankjes komen van Leen Bakker.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:04:22 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71369955
Ssserpente, wat een ongelofelijk schattig kamertje!
En de foto van Poppejans is ook helemaal

Zo gaaf hoe iedereen er toch weer helemaal zijn eigen draai aan weet te geven en dat het dan gewoon stuk voor stuk superkamertjes zijn!

Die van ons is ook 'af'. Nog 1 stopcontact vervangen en plintjes en stofzuigen. Maar ik kon het toch niet laten alvast foto's te maken. Dat wiegje he!

Sorry, die was onscherp, maar dat zag ik beneden pas.

pi_71370084
Wat mooi BE! hele gave wieg ook nog steeds.
En verder lekker strak, heel mooi!

Poppejans, nice fotobehang, lastig plakken lijkt me!

Die boom van het-is-mij is ook leuk trouwens.
Zegt de bomenfreak. Ik wil deze week ook echt beginnen met de muurschildering, maar durf niet zo goed, bang dat ik het verknal en dat ze weer opnieuw kunnen gaan behangen....

Wel vandaag stof gehaald voor een wiegovertrekje.
eentje knalbllauw effen, en eentje met een blauw/wit ruitje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71370141
Ooooooh BE! Wat gaaf en wat "af" als je snapt wat k bedoel het past echt allemaal perfect bij elkaar zo supertof! Heel gaaf geworden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71370209
Heel erg mooi BE!
Echt heel gaaf

Dat fotobehang is gaaf Poppejans!
pi_71370733
Oooh BE, dat wiegje ja!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 27 juli 2009 @ 17:34:48 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71370796
Die egel, BE !
KuikenGuppy
pi_71370842
Mooi BE!! Even een vraagje, ik heb hetzelfde wiegje en het hemeltje is ook van Leander maar ik vind die van jou veel mooier!! (en langer, deze is eigenlijk net te kort). Heb je dit hemeltje zelf gemaakt of ergens gekocht.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 27 juli 2009 @ 18:26:59 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71372018
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef sproet-je het volgende:
Mooi BE!! Even een vraagje, ik heb hetzelfde wiegje en het hemeltje is ook van Leander maar ik vind die van jou veel mooier!! (en langer, deze is eigenlijk net te kort). Heb je dit hemeltje zelf gemaakt of ergens gekocht.
Ik vond die standaard-hemel ook wat saai en aan de krappe kant, dus ik heb een hemeltje van Ikea verbouwd.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50107678

Ik heb het puntdakje eruit geknipt, langs de rand van dat plastic ronde ding, maar niet het 'tunneltje' waar dat plastic ding in zit stuk maken!
Toen het plastic ding eruit gehaald (Ik denk dat ik ergens 1 naadje los heb gehaald daarvoor ofzo. Moet je maar even kijken.) En toen heb ik een koortje door het 'tunneltje' gehaald waar die plastic ring in zat en op die manier heb ik hem bovenaan het ophang ding vast gemaakt.
Als je het een beetje netjes knipt valt het ook niet op omdat het heel erg gerimpeld zit bovenaan.

Ik zag alleen net wel dat ik hem even voorzichtig moet wassen/nat maken en dan nat ophangen ofzo. HIj is enorm gekreukeld nu.

(Als je nou zegt: Huh? Hoe? Ik heb hier nog een ongebruikte liggen en die wil ik evt. wel voor je vermaken (eig. verknippen) en opsturen. Betaal je het hemeltje aan mij ipv aan Ikea en het scheelt je weer een ritje naar Ikea. )
  maandag 27 juli 2009 @ 19:13:18 #45
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71373220
Oh Ssserpente, hartstikke leuk kamertje zo <3

En BE, lekkere stoere kamer geworden. Er valt een last van je af of niet?

Poppejans, ik ben erg benieuwd naar jullie eindresultaat. Wordt vast een eel eigen dingetje, jullie kamertje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71373340
Dat wiegje!
pi_71373467
BE wat is het mooi geworden
Die Egel is zoooo tof!
En de ombouw van de verwarming vind ik ook heel leuk
#geen
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 19:33:59 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_71373857
Mooi BE!

Ik zou de hemel niet wassen, maar even besproeien met een plantenspuit en hangen op laten drogen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71374300
goh dat had ook nog gekund ja
ik heb mijn hemeltje staan strijken drie keer maar liefst want elke keer als ik klaar was zaten de kreukels weer in de onderkant die inmiddels natuurlijk weer opgepropt op de grond hing
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 19:51:55 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71374506
Huup! Ik zie het helemaal voor me!

Mous, briljant idee! Ik vind het nl. wel eng om die plastic-achtige blaadjes in de wasmach te doen.
*plantenspuit zoeken gaat.

En idd Rocka, heel erg veel rust nu.
Nu alleen nog mijn ziekenhuiskoffertje en een nood-tasje voor Sasha klaar zetten en dan kunnen we!
pi_71374604
Ja nou ehm inmiddels hangt ie met de ietsjes meer gekreukelde kant naar de muur toe omdat ik het echt niet meer zag zitten om het ding nog een keer te gaan strijken

bedje staat ervoor, niemand die het ziet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71375483
BE, mooooooi hoor!
  Jubileum moderator maandag 27 juli 2009 @ 20:29:42 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71375695
Ow wauw BE
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71381932
wat is dat mooi geworden BE. het wiegje maakt het helemaal af.

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 28-07-2009 13:15:22 ]
pi_71382051
Oeh, dankjulliewel voor de reacties, ik zie ze nu pas!
Karin, fotobehang was echt niet moeilijk, het zijn 4 hele grote vellen, die samen 1 geheel vormen, dus misplakken kan bijna niet.
Ik heb zo'n zin in het eindresultaat, maar eerst nog laminaat vloertje erin, en dan eindelijk de meubeltjes in elkaar zetten

Wauw BE!!! Heeeel leuk, oja jij had de geweldige hangwieg! Die klamboe is enorm leuk zeg, die zou ik zo willen hebben.
pi_71382144
poppejans, maar 't lijkt me toch heel precies komen dat die delen goed moeten aansluiten op elkaar. ik vind 't heel bijzonder in elk geval, en wat mooi past die lamp erbij!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 05:44:42 #57
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71385118
BE wat is het mooi geworden
  dinsdag 28 juli 2009 @ 06:45:20 #58
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71385206
BE wat een mooi kamertje is het geworden!
mooi fris!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71385299
BE, wat isset MOOI!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:54:26 #60
100412 mefke79
komt goed!
pi_71386088
Be, gaaf! En ook leuk om te zien dat hetzelfde wiegje dan een heel andere uitstraling heeft dan ons eigen wiegje. Ik vind op de een of andere manier de hemel bij jou erg mooi staan, terwijl ik het bij ons niks vind (heb even wat geprobeerd met stof die ik nog had). En je egel is natuurlijk ook helemaal perfect.

Poppejans, ben benieuwd naar de rest van je kamertje, het begin is in iedergeval al heel gaaf.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71386124
Poppejans das een mooi begin, ben zeer benieuwd naar de rest

BE, wat gaaf is jullie kamertje geworden
pi_71388023
BE, wat een heerlijk fris kamertje! En die wieg En die egel ook trouwens!

Poppejans, mooi hoor dat behang! Ik ben benieuwd naar de rest van de inrichting. Leuk zo'n voorproefje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71388184
BE wat is t kamertje ongelooflijk gaaf geworden, echt heel mooi 1 geheel! Supetof met die egel zo! En dan jullie mooie wiegje zo mooi prominent aanwezig, ik vind t heel erg mooi met die Ikeaklamboe! En wat is die lekker warrige knuffel egel/stekevarkenb groot trouwens! Gaaf!

Serpente..wat een prachtige rust straalt er uit jullie kamertje, en die lange ramen erin, prachtig zeg... zó meisjesachtig en toch absoluut niet overdone!

En aiii Floortje, Mijn ogen Wat doe je?? Ge zijt n echte floddertje!

Ik vind al die verschillende kamertjes echt zóóó leuk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:05:21 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71392622
BE, wat schattig met die egel! En ik zag dat ik je verjaardag had gemist , alsnog van harte lief!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71393890
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

(Als je nou zegt: Huh? Hoe? Ik heb hier nog een ongebruikte liggen en die wil ik evt. wel voor je vermaken (eig. verknippen) en opsturen. Betaal je het hemeltje aan mij ipv aan Ikea en het scheelt je weer een ritje naar Ikea. )
Ik ga je vanavond even PM'en!!

Wij hebben gister onze meubeltjes binnen gekregen! Blijkt 1 wand van de kast helemaal krom..... zucht... Ik hoop dat we snel een nieuwe kunnen krijgen. Ik had er zo'n zin in om alles klaar te hebben en lekker in te kunnen richten.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_71428088
Nou oke, een tussendoor fotootje van de muurschildering. De egel moet nog ingeverfd worden, heb alleen geen bruin in huis, dus dat komt!

Ik ga morgen weer verder, dan is de bedoeling dat er een boom bij komt!

pi_71428715
Karin wat tof, dat lieveheersbeestje Ben benieuwd naar je boom.
En om het hoekje zie ik een heel mooi behangetje
pi_71428777
haha Tessie, dat klopt hoor! Graeme behang!!
pi_71428785
Wat schattig met die rand zo,Karin! Leuk, ik vind lieveheersbeestjes leuk!
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:42:38 #70
190853 RockabeIIa
pi_71428846
Ik moet er niet aan denken met mijn dikke buik zo laag bij de grond dingetjes te schilderen, Karin! Maar ik vind het heel erg schattig!
pi_71428983
Dat ziet er gaaf uit Karin, ben benieuwd naar het eindresultaat over een tijdje
pi_71429514
Karin, ziet er leuk uit... ben benieuwd naar het eind resultaat
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:05:53 #73
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71429715
Rocka ik bedacht me ook als eerste hoe Karin dat in godsnaam voor elkaar kreeg met een dikke buik
Maar het resultaat mag er zeker zijn Wat mooi zeg!
pi_71430595
euh hoe? Nou ja, "gewoon" liggend op mijn buik voor de muur en schilderen maar
Ik heb er maar 3 uur over gedaan.....;)

Gelukkig is het meest rottige gedaan, de onderkant...nu de rest nog!
pi_71430746
wat een werk, xxxkarinxxx! had jij bij meike niet ook een vissenkamer gemaakt? was dat ook zelf geschilderd of met stickers?
pi_71430791
Dat is ook geschilderd!
Ik vind het leuk om een personal touch te geven aan de kinderkamer.
En stiekem vind ik het ook wel leuk om te doen hoor!
pi_71430792
Leuk Karin, dat lieveheersbeestje is schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:10:45 #78
190853 RockabeIIa
pi_71431839
Ik weet niet eens hoe ik op moet staan van een stoel dus laat staan vanaf de grond. Respect Karin! Of gewoon heel erg mazzel
pi_71469640
Karin wat leuk!!! En wat een klus zeg zo met je tummy op de vloer
#geen
pi_71470260
Karin, respect. Voor zowel de tekening zelf als het feit dat je met je buik op de grond ligt. Wat de anderen al zeggen, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. En zeker niet drie uur lang. Ben benieuwd naar de rest!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71514054
Zo! we hebben nu echt de aller aller laatste dingetjes gedaan

Het hoort niet echt bij de kinderkamer meer, maar een klein beetje wel nog vind ik
We hebben lang getwijfeld of we nou een tweede commode wilden of een opklapcommode of iets voor aan de muur ofzo maar uiteindelijk is het gewoon een heel simpel tafeltje geworden. Ingo 25 euro, 75x75 cm
Omdat we boven geen stromend water hebben moeten we beneden wassen enzo dus dit was de meest practische oplossing. Later kan het tafeltje dienst doen als bureau ofzo op de studeerkamer.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:55:29 #82
190853 RockabeIIa
pi_71514098
Ziet er prima uit toch, Huup. Hier is het ook keukentafel- en aanrechtwerk hoor Gaat prima.
pi_71514142
ja we hadden het eerst op de keukentafel liggen allemaal maar er blijft wel erg weinig ruimte over om nog normaal met zn tweetjes te kunnen eten dan dus vandaar toch maar dit. verkapte ik wil een nieuwe heule grote eettafel!!

het ding staat tegenover het aanrecht trouwens, de tub gaat in de gootsteen, was volgens de kraamzorg de handigste manier voor ons, ook omdat we allebei niezo groot zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:28:48 #84
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71514780
Oh Huup, die gehaakte 'mandjes' zijn leuk! En dat stukje muur is ideaal voor een tafeltje toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:40:54 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71515023
Mooie oplossing zo Huup!
En wat een onverantwoord stuk speelgoed heb je daar liggen!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71515028
Handig Huups! Zo schattig ook, die kleertjes die al klaarliggen.
pi_71516240
Huup, ziet er prima uit zo toch. Lijkt me een goede oplossing. Wij hebben trouwens die tafel iets groter (had ik op kamers als bureau) nu bij Mirte op de kamer staan als "commode".
pi_71516506
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooie oplossing zo Huup!
En wat een onverantwoord stuk speelgoed heb je daar liggen!
hoe durf ik he?

Ca.ra die mandjes zijn van Ikea
Ssserpente haha ik moest ff denken maar die kleertjes zijn de omslagdoeken die er liggen. Ik ben er nog nie helemaal over uit hoe ik dat ga oplossen met aankleden enzo maar daar vind ik vast tzt wel een oplossing voor
Nijna die iets grotere is dus onze eettafel. Dan snap je waarschijnlijk ook waarom we dat uiteindelijk net iets te krap vonden om en aan te eten en op te verschonen/wassen enzo.

Ik ben er blij mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71517205
Huup, ja om te verschonen/wassen en eten issie denk ik toch nog net wat krap, mooie oplossing dit dan toch?!

Wij hebben zo'n uitschuiftafel nu in de keuken staan, die we sinds we hier wonen maar in uitgeschoven stand hebben staan, anders is het zo leeg hier . Maar goed dat is niet kinderkamer-fototopic-ontopic, dus...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:53:11 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517592
Nijna, sluit je lekker aan bij de huiskamershow in de SC en maak een foto!

Huup, Ikea mandjes *noteer*, ik moet nog wat hebben voor op de babykamer dus ik ga je idee maar jatten denk ik. Ze zijn zo lekker 'naturel' dat past wel bij de rest van ons kamertje denk ik.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:25:55 #91
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71542394
zo als het kamertje dan helemaal klaar is (op een muurschildering na dan) dan is het ook tijd voor de na foto's
We begonnen zo:

En dit is het eind resultaat;

Het gehaakte gordijntje van schoonmoeders

En wederom een beetje Thijs in het kamertje (de beer)
pi_71543847
Gezellig stekkie bar!
pi_71544280
Wat een lief kamertje Bar! Ik vind die 2 grote eenden leuk, die plastic en de grote knuffel

En ik zie DE beer, Thijs heeft er ook eentje mee in zn kistje toch?
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:29:18 #94
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71544346
Ja Thijs heeft zijn eigenste beer mee in z'n kistje, heeft hij altijd zijn favo beer bij hem in de buurt +
Marco en ik hebben er later allebei 1 bij gekocht.
pi_71544474
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:29 schreef _Bar_ het volgende:
Ja Thijs heeft zijn eigenste beer mee in z'n kistje, heeft hij altijd zijn favo beer bij hem in de buurt +
Marco en ik hebben er later allebei 1 bij gekocht.
Bijzonder!

De deur is trouwens ook leuk gedaan zeg!
pi_71545003
Wat eem lief kamertje Bar. Zo leuk met die eendjes overal. En die deur is echt heel mooi gedaan vindi k.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:59:50 #97
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71545114
het grappige is zo blij zijn wij weer niet met de deur, dus hier word die binnenkort eruit gehaald en helemaal geschuurd en dan weer gewoon wit geschilderd
pi_71556093
Ow Bar wat en werk hebben jullie verzet!!! En wat is het leuk geworden! Een heel lief, warm plekje vind ik het. Dat retro gevoel dat ik ervan krijg vind ik ook zo leuk, heel warm en geborgen voelt het.

Ik durfde het niet te zeggen omdat ik denk dat er heel veel werk in is gaan zitten, maar nu je het zelf aangeeft: de deur vind ook ik niet zo mooi bij de rest passen, het wordt een beetje druk zo...
En hoewel ik de badeendjes geweldig leuk vind (dat gordijntje, wat een wérk zal daar in zitten!) zou ik die persoonlijk ook wat meer in een groepje bij elkaar gehangen hebben, dat geeft ook een wat rustiger beeld denk ik.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_71566542
Leuk geworden Bar!
En fijn dat er nog een Thijs-aanverwant beertje aanwezig is.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:13:42 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71568565
Leuk Karin! Binnenkort maar ff komen spieken dacht ik zo!
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:58:48 #101
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_71579096
yvp
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:07:53 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71581348
@ Elvy ze hangen ook wel in groepjes hoor, alleen op de foto is dat wat onduidelijker te zien.
en de deur viel opzich reuze mee, was meer goed ontvetten en dan goed naar het vb kijken en de rest op je deur plakken.
pi_71582089
Wat een lief kamertje Bar, het ziet er uit als een hartelijk welkom
ik heb net wat oude babytjestopics doorgelezen en kwam jou nog tegen met Thijs Zo fijn dat je nu nog een kindje krijgt
pi_71584461
Fijn Bar dat het meeviel qua werk. En je bent mij uiteraard helemaal geen uitleg schuldig verder!
Gewoon lekker genieten van je prachtige kamertje!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_71585216
Gaaf kamertje bar!
pi_71690308
Huups!

Zag bij Praxis net rode lampenkapjes met witte stippen. En dito kussentjes. Jij bent toch van de stippen? Of ben ik je nu weer valselijk aan het beschuldigen?
pi_71711431
Mini update, de commode staat! Met zn tweetjes in elkaar gezet, wat een rotwerk ik kan geen schroefje of houtlijm meer zien...
Maarrr daarna het leukste werk, alvast een beetje inrichten. Op dat bakje en wattenpotje staan lieveheersbeestjes, op de luieremmer die er voor de sier staat (links) staat dezelfde print, en op het badje ook

Zie onderin de commode, dat begint nu al, zal nog leuk worden straks, die kruipt overal in.

pi_71711493
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef Ssserpente het volgende:
Huups!

Zag bij Praxis net rode lampenkapjes met witte stippen. En dito kussentjes. Jij bent toch van de stippen? Of ben ik je nu weer valselijk aan het beschuldigen?
neeee dit keer heb je em helemaal goed
oeh leuk maar ik heb eigk niets meer nodig... kamertje is helemaal af-af al.

Poppejans leuk! Ik hou van lieveheersbeestjes
en die kat hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71712038
Er kan altijd nog meer in Huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71712132
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:21 schreef Vicky het volgende:
Er kan altijd nog meer in Huup

wordt krap hoor....

nah, ik zou best een leuke lamp willen, maar doordat het plafond maar 2.00 meter hoog is en er een schuin stuk in t kamertje zit zitten we eigk een beetje vast aan een gewone simpele plafonniere, op zich niet erg want die we hebben vind ik mooi en is goed genoeg enzo, maar ik hou wel van de soort details; zoals die sterrenlamp die een aantal van hier hebben enzo

Bedenk me net dat er op zich wel nog een kussentje op de stoel kan voor de nachtvoedingen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71712160
whaah die kast

Ik had pas een blaadje met ideetjes voor kinderkamers.. stonden 2 pagina's helemaal vol met rood met witte stippen.. moest meteen aan je denken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71713549
Poppejans, ik ben benieuwd naar de rest! Lief zijn die bakjes.

Huup! Tjees, wat veel schoenen!
pi_71713635
oeh al die schoentjes kleertjes in lieve kleurtjes Huup
Kleertjes in de kleinste maat moet ik nog iets van rekjes v naast de commode maken, heb geen kledingkast erin staan, jij ook niet he?

Hier mijn zijkant van commode. Achterin staat nu ook het badje(met zooi er in haha)

en boekenkastje met allerlei prentenboeken. Oh Platvoetje popje ligt net op haar gat zie ik

''Bambi in het bos'' kastje ernaast
pi_71713898
Wat een lief Bambiekastje!

En wat heb jij al veel boeken!
pi_71715510
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:31 schreef Poppejans het volgende:
oeh al die schoentjes kleertjes in lieve kleurtjes Huup
Kleertjes in de kleinste maat moet ik nog iets van rekjes v naast de commode maken, heb geen kledingkast erin staan, jij ook niet he?

Hier mijn zijkant van commode. Achterin staat nu ook het badje(met zooi er in haha)
[ afbeelding ]

en boekenkastje met allerlei prentenboeken. Oh Platvoetje popje ligt net op haar gat zie ik
[ afbeelding ]

''Bambi in het bos'' kastje ernaast
[ afbeelding ]
leuk zeg!

nee ik heb ook geen kledingkast, de open kast die je ziet is de enige kast die we hebben. Ik heb alle rompertjes in de maten 50/56 in de commode gedaan, en de kleertjes in 50/56 in de ladekast; in die ladekast zitten ook de practische dingen zoals beddegoed en hydrofiel luiers.

T moet zn practische nut nog bewijzen maar ik vond het handig om de kleertjes die ze voorlopig nog niet nodig heeft enzo in het minst handig bereikbare kastje te stoppen. Op die manier kan ik het geheel zeg maar verplaatsen als ze naar een grotere maat gaat bijvoorbeeld. en mijn lief weet nu dat hij zich kan beperken tot de commode en t ladekastje, verder hoeft ie niet naar de andere kleertjes te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:41:38 #116
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71715617
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, wat een ongelofelijk schattig kamertje!
En de foto van Poppejans is ook helemaal

Zo gaaf hoe iedereen er toch weer helemaal zijn eigen draai aan weet te geven en dat het dan gewoon stuk voor stuk superkamertjes zijn!

Die van ons is ook 'af'. Nog 1 stopcontact vervangen en plintjes en stofzuigen. Maar ik kon het toch niet laten alvast foto's te maken. Dat wiegje he!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry, die was onscherp, maar dat zag ik beneden pas.

[ afbeelding ]
Oooh BE wat een mooi kamertje
Heb ik daar niet ooit op een luchtbedje liggen pitten?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71715685
Wat ziet het er allemaal weer leuk uit zeg

Huup tis wel duidelijk dat jij een meisje krijgt die hebben natuurlijk een ruime garderobe nodig

Poppejans wat veel boeken al, erg leuk zo dat boekenkastje én natuurlijk het Bambikastje
#geen
pi_71715872
Dankjulliewel! Hihi leuke reacties
Ben nu al blij met het kamertje! Ledikantje moet nog+ een lieveheersbeestjes lampje bij de commode opgehangen worden, en een spiegel boven de commode, wandplankjes en kledingrekje. Dus kom nog wel een keer foto's laten zien als het echt af is.

Oh, dat is wel het meest praktisch Huup, dat alles in jouw commode en de ladekast past! Ideaal!
Ik heb in de commodelade rompertjes,sokjes en pyamaatjes en meer past ook niet.
Onderin heb ik 2 planken, maar ook vol met beddegoed,hoezen voor aankleedkussen,kruiken,draagdoek,draagzak e.d.
Moet mn vader er nog maar plankjes bijmaken aan de muur v hydrofiele luiers, en iets van een kledingrek
pi_71716392
nouja niet alles dus. Of tenminste, de maat 50/56 past nu in de commode en ladekast; de rest van de kleertjes en spullen die ik heb ligt dus in die open kast onder het schuine dak. Maar ik heb gelukkig dan ook een wat grotere commode, of nja, vooral hoger, t is meer een soort kleine boekenkast met uitstekende plank

Volgens mij hebben ze hier al wel es gestaan maar nogmaals:

de commode

ladekastje

en de kapstok, de jurkjes hangen er nu nog voor de sier maar de kaptstok zal straks ook gewoon echt nodig zijn als bergruimte/hangruimte. Meer hangruimte dan dit heb ik namelijk niet

Vooralsnog past het allemaal maar er komen ongetwijfeld nog spullen bij (beddengoed ofzo wellicht) en kleertjes van de kraamvisite. Dat moeten we tegen die tijd maar weer ns uitvogelen
en ik ben van plan om vrij snel als mn meisje uit haar kleertjes is gegroeid verder te verkopen, anders schiet het echt niet op qua ruimte...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71716423
ZOMG Poppejans en Huup wat hebben jullie al veel kleertjes!!

haha Poppejans die kat, bij ons lag de kat direct al in de maxi cosi, ze hebben gewoon een sensor voor lekkere ligplekjes.

En die bambi's zijn lievv!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71716460
2e hands en krijgen ftw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:22:12 #122
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71716524
Ik mis hier nog die allerlaatste foto van het kamertje van BE
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71719267
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:16 schreef Twinkly het volgende:
ZOMG Poppejans en Huup wat hebben jullie al veel kleertjes!!

haha Poppejans die kat, bij ons lag de kat direct al in de maxi cosi, ze hebben gewoon een sensor voor lekkere ligplekjes.

En die bambi's zijn lievv!
Maar,maar.. er staan helemaal geen kleertjes 50/56 op de foto, die mini stapeltjes onderin zijn 62/68.
Ik zal als de kleinste kleertjes allemaal hangen ook nog even een foto daarvan maken, volgens mij schrik ik dan zelf ook
Wat Huup ook zegt, tweedehands en krijgen rules! (en zelf beetje shopverslaafd)
Oh de maxicosi en de kat, dat zal inderdaad hier ook nog wel steeds favoriet gaan worden.

Gaaf vind ik het staan bij jou Huup! Het ziet er vol uit, maar niet slordig, wel mooi geordend!
Hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg, dat het er niet als een zooitje uitziet qua kleertjes opbergen.
pi_71719521
Allemensen Huup, ik ben heel benieuwd of je meisje alles daadwerkelijk aan gaat krijgen
Of ga je haar na elke voeding omkleden haha!!!!
Maar wel leuk he, al dat kleine spul!

En poppejans ook al zo lekker aan het verzamelen!!! goed bezig zeg ik

Binnenkort de update van onze babykamer. De schildering is af. Het vogelhuisje moet er nog aan, en de meubels erin, en dan wil ik eigenlijk pas een foto plaatsen. Of nou ja, iig met vogelhuis want dat is echt de finishing touch!
pi_71719602
waarschijnlijk niet hoor Karin
maar ik heb echt heel erg veel gekregen, zeker de helft is gekregen, van de andere helft is zeg eh... 30% ofzo 2ehands gekocht hier op fok en op de ruilbeurs. Voor 2 kwartjes neem ik de gok wel dat ze een maat overslaat

Thnx Poppejans en tuurlijk lukt dat! Het is hier allemaal 100 keer gewijzigd en verandert in de tussentijd hoor, komt vast bij jou ook nog wel, net zo lang tot je een systeem ofzo gevonden hebt wat werkt de commode is er hier ook pas later bijgekocht en achteraf ben ik daar wel heel erg blij mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:42:50 #126
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71719711
Lief al dat kleine spul aan kleertjes! Ik schaam me kapot als ik zie wat Suus in haar kast heeft liggen En dan staan er nog 2 big shopper's met kleding wat er nog ergens bij gepropt dient te worden!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_71719791
Mijn vriend ziet die plaatjes van volgepropte kledingkasten en zegt ineens dat hij heel erg blij is met mij hahaha
pi_71719798
Zo Ireth, das veel!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:48:02 #129
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71719831
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zo Ireth, das veel!
En dan gewoon nog niet weten wat je het kind aan moet trekken he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_71720032
Kim heeft best wat tshirts en broeken, maar wil vaak dezelfden dragen. Dus veel wordt er amper gedragen. Tylers kast staat bij ons op de kamer. Heeft heeeeeel veel broeken en ook aardig wat tshirts. Ook veel gekregen, ook via fok voor een leuk prijsje, of zelfs tegen verzendkosten. of bij de 2e hands kinderkledingzaak weg. Heb je soms superleuk spul. We hebben zo'n leuk kledingzaakje hier. Maar is best duur. Uitverkoop dus!
Oeps, wel offtopic.
Ik heb wel een foto van Tylers kamer hoor.
pi_71724968
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar,maar.. er staan helemaal geen kleertjes 50/56 op de foto, die mini stapeltjes onderin zijn 62/68.
Ik zal als de kleinste kleertjes allemaal hangen ook nog even een foto daarvan maken, volgens mij schrik ik dan zelf ook
Wat Huup ook zegt, tweedehands en krijgen rules! (en zelf beetje shopverslaafd)
haha
Ik ga het Lief laten zien als bewijs dat ik meer kleertjes moet kopen

Wij gaan vandaag aan de babykamer beginnen!!!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71753461
@ Huup, jij kunt wel ff vooruit met je kleding haha

@ Poppejans, jij bent ook al lekekr ver met je kamertje, leuk gedaan hoor en origineel!

@ Karin, mooi hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat en knap dat je dat gered hebt

@ Bar, mooi kamertje voor Roy

Hier de opstelling hoe het nu is en het is gewoon neergezet dus de frutsels e.d. meot allemaal nog plek krijgen

Bij het bedje wilde ik nog zelf schilderijtjes maken n.a.v. de muursticker maar dat project is tot nu toe nog niet naar mn zin dus miss. ff schilderijtjes ofzo gewoon kopen
pi_71753694
het-is-mij, leuk kamertje wordt het

door al die volle kledingkasten vraag ik me af of ik wel genoeg kleertjes heb nou ik ga straks de stad nog in.... moet wel nog een jasje hebben. Waar kan je eigenlijk van die leuke jumpsuitjes kopen? bij prenetal zag ik ze alleen maar met nijntje, maar dat vind mn lief niet stoer genoeg voor zn zoon
pi_71754374
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:

Volgens mij hebben ze hier al wel es gestaan maar nogmaals:

[ afbeelding ]
Huup je hebt een Knaas ! Mijn grote vriend van de Hema...!

(Dat konijnenbeestje... Neefje wist niet of het een konijn of haas was, en dus maar Knaas gedoopt, en sindsdien een begrip in huize PyttPytt...)
pi_71754890
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:58 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Huup je hebt een Knaas ! Mijn grote vriend van de Hema...!

(Dat konijnenbeestje... Neefje wist niet of het een konijn of haas was, en dus maar Knaas gedoopt, en sindsdien een begrip in huize PyttPytt...)
welke bedoel je? die in het midden of die helemaal rechts? Ik heb ze allebei gekregen dus ik weet niet welke van de Hema komt eigk

Die rechter was door een paar mensen dode-hond-knuffel gedoopt enzo haha

Het-is-mij wat een mooi fris kamertje zo! ik vind je vloer erg mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:19:26 #136
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71754939
ja die rechter is een dode hond hoor 1 van max' lievelings
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71756047
Nee niet die die de hond, maar die linker, die mix tussen haas en konijn
Vind het een leuk kamertje, en hele lieve kleertjes trouwens!!
pi_71756200
thnx

ooh ik wist niet dat die van Hema kwam haha
we hebben het gekregen van de oude buurman van mn lief. Zo schattig, hij woont al eh, 10 jaar nie meer thuis ofzo maar die man heeft toch een kadootje gehaald toen hij hoorde dat zn kleine buurjongetje van toen papa zou worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71756236
Ah das zeker lief!!
pi_71757708
Na een poosje flink klussen (wat voor ons niet echt een hobby is) is de babykamer nu klaar voor de meubeltjes!

Before:

After:

Wandlampje, hangen we op als de meubeltjes er zijn.

Pyjamazak

Beschermengeltje, van mijn moeder gekregen.

Laat maar komen die baby
pi_71759476
Mooi geworden Sorbootje. Erg roze, je zou bijna denken dat jullie een meisje krijgen Maar laat d'r toch nog maar even een paar weekjes zitten hoor

Het-is-mij, hele mooie meubeltjes. Ook erg mijn smaak. Zeg nog even tegen je lief dat hij een radiator ombouw om de radiator moet maken, en het is helemaal af
pi_71760371
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Xenia het volgende:

Het-is-mij, hele mooie meubeltjes. Ook erg mijn smaak. Zeg nog even tegen je lief dat hij een radiator ombouw om de radiator moet maken, en het is helemaal af
Dank je.
Hehehe, das best een goeie tip, had ik nog niet eens aan gedacht.
Zal t m vanavond voorleggen

Sorbootje, wow, wat een verandering en aardig roze ja haha maar wel leuk!
pi_71760516
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef het-is-mij het volgende:
Dank je.
Hehehe, das best een goeie tip, had ik nog niet eens aan gedacht.
Zal t m vanavond voorleggen
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet aan gedacht hebben, tot BE het er een paar topics geleden over had. Dus vriend aan het werk gezet en het is echt mooier daardoor (en veiliger). Ik zal binnenkort ook eens wat foto's posten
pi_71761636
oke, foto-time!
Ik krijg het er niet zo mooi op, het kamertje is te klein om een fatsoenlijke foto te kunnen maken, maar hier is het dan:

Bovenkant boom:

Vallende blaadjes

Wieg met klamboe
pi_71762839
Wat een ontzettend mooie meubeltjes het_is_mij!!

Wauw wat heerlijk kleurrijk vrolijk Sorbo, erg leuk en fris!

Crea is die boom geworden Karin, zeer leuk dat vogelhuisje erbij, wou ik misschien ook nog ophangen in ''een boom'' van het fotobehang
Oja dat wiegje weet je nog dat we allebei in twijfel zaten over het kopen van een wiegje toen we nog niet zwanger waren?
pi_71762881
Ja Poppejans, dat weet ik nog wel. Jij met die rieten wieg bij de kringloop, en ik met deze van de buren....
toch blij dat we het allebei toch gedaan hebben he!
pi_71764409
Karin wat is het mooi geworden! Leuk ook dat die kleur van de klamboe zo mooi past bij de kleur van de muur en bij het behang!
pi_71768107
Leuk geworden Karin dat vogelhuisje maakt het idd af

En Sorbo wauw haha wat een omslag, van dat kobaltblauwe naar het felroze! Wel mooi geworden!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 21:35:47 #149
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71772710
Heel erg leuk geworden Karin en inderdaad, het vogelhuisje maakt het helemaal af
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:58:50 #150
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71773584
Sorboo, dat beschermengeltje! Wat lief!

Karin, dankjewel nog voor je PM, fijn dat je daaraan dacht!
Het is mooi geworden, ik vind het vogelhuisje en de uil zo leuk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:11:38 #151
190853 RockabeIIa
pi_71773979
Lieve kamertjes <3 Allemaal zo met zorg gemaakt. Die van mij is nog in de maak! Ik kan nog vrijwel niets laten zien aangezien B er nog gewoon slaapt.
pi_71777124
We hebben nu een behang gevonden waar we beiden erg blij mee zijn maar we kunnen nog niks. Het is wachten op het dakkapel enzo Ik gok dat we over een ruime maand pas kunnen beginnen.

Ik heb er nu al zin in!

Karin waar heb je je hemel vandaan? Die vind ik mooi!
pi_71779000
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Lieve kamertjes <3 Allemaal zo met zorg gemaakt. Die van mij is nog in de maak! Ik kan nog vrijwel niets laten zien aangezien B er nog gewoon slaapt.
gaan B. en de beeb een kamertje delen strakjes? k ben benieuwd

Vlindur leuk dat je mooi behang hebt gevonden! Jammer dat je nog ff moet wachten, vervelend he? liefst ga je gelijk aan de slag
wij hebben nog steeds het gordijntje niet binnen en dat irriteert me stiekem toch meer dan ik verwacht had haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:04:24 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71783989
Dat vogelhuisje! Lief!

En ik vind het beschermengeltje ook zo schattig.

Vorige week kreeg ik een kadootje van ET. De absolute finishing touch voor het kamertje.

ET, weet je dat mijn moeder dit dus wilde laten doen maar dat haar kennis alleen disney-figuurtjes kon doen en geen eigen plaatjes zeg maar. Die is dus ook helemaal blij dat er alsnog een lakentje met egel is.

En idd heb jij in dat kamertje toen geslapen Skaai!
pi_71784055
Ow gaaf zeg BE, dat lakentje, echt ook de finishing touch ja!
Heel leuk geworden, het hele kamertje!

Vlindur, de klamboe (tentje van de baby volgens Meike) hebben we destijds bij Duimeland gekocht, al voordat Meike werd geboren.

Thanks voor de complimentjes, ik ben zelf ook erg tevreden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')