Nee ik was eigenwijsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef DaviniaHR het volgende:
wow!
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? wel met zo'n apparaatje geschuurd, neemik aan?
Wacht maar. De vraag is niet of dit nog een keer gebeurt, maar wat het volgende sloopproject wordt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:18 schreef DeLiedje het volgende:
En muis-stil ook he?.... Ik heb notabene altijd de babyfoon aanstaan dus ik hoor alles (zelfs de droger...).
...En ze is zo lief....Ik krijg heel de tijd kusjes ineens...
An-der-half pas... en een beetjequote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
-knip-
Hoe oud is de belhamel?
-knip-
Maar... maar.... Hij stáát diagonaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef bixister het volgende:
haha ja nu snap ik waarom veel mensen hun ledikantje diagonaal in de kamer zetten.![]()
![]()
floortje toch!
![]()
![]()
leuk geworden Nijna!
Martine, laat je nog een foto van behang-met-lijst-eromheen zien?
Volgens mij heb ik die gezien bij de Prenatal...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
Nijna waar heb je dat eendjes schilderijtje vandaan?
oe, behang afsteken doe ik zo graagquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Smirre het volgende:
Is Floortje in te huren, DeLiedje? Wij zijn aan het verbouwen en toe aan een ander behangetje. Maar het oude moet er eerst af. En ik zie dat jij een bekwaam hulpje in de aanbieding hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |