abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:58:48 #101
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_71579096
yvp
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:07:53 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71581348
@ Elvy ze hangen ook wel in groepjes hoor, alleen op de foto is dat wat onduidelijker te zien.
en de deur viel opzich reuze mee, was meer goed ontvetten en dan goed naar het vb kijken en de rest op je deur plakken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71582089
Wat een lief kamertje Bar, het ziet er uit als een hartelijk welkom
ik heb net wat oude babytjestopics doorgelezen en kwam jou nog tegen met Thijs Zo fijn dat je nu nog een kindje krijgt
pi_71584461
Fijn Bar dat het meeviel qua werk. En je bent mij uiteraard helemaal geen uitleg schuldig verder!
Gewoon lekker genieten van je prachtige kamertje!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_71585216
Gaaf kamertje bar!
pi_71690308
Huups!

Zag bij Praxis net rode lampenkapjes met witte stippen. En dito kussentjes. Jij bent toch van de stippen? Of ben ik je nu weer valselijk aan het beschuldigen?
pi_71711431
Mini update, de commode staat! Met zn tweetjes in elkaar gezet, wat een rotwerk ik kan geen schroefje of houtlijm meer zien...
Maarrr daarna het leukste werk, alvast een beetje inrichten. Op dat bakje en wattenpotje staan lieveheersbeestjes, op de luieremmer die er voor de sier staat (links) staat dezelfde print, en op het badje ook

Zie onderin de commode, dat begint nu al, zal nog leuk worden straks, die kruipt overal in.

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71711493
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef Ssserpente het volgende:
Huups!

Zag bij Praxis net rode lampenkapjes met witte stippen. En dito kussentjes. Jij bent toch van de stippen? Of ben ik je nu weer valselijk aan het beschuldigen?
neeee dit keer heb je em helemaal goed
oeh leuk maar ik heb eigk niets meer nodig... kamertje is helemaal af-af al.

Poppejans leuk! Ik hou van lieveheersbeestjes
en die kat hahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71712038
Er kan altijd nog meer in Huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71712132
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:21 schreef Vicky het volgende:
Er kan altijd nog meer in Huup

wordt krap hoor....

nah, ik zou best een leuke lamp willen, maar doordat het plafond maar 2.00 meter hoog is en er een schuin stuk in t kamertje zit zitten we eigk een beetje vast aan een gewone simpele plafonniere, op zich niet erg want die we hebben vind ik mooi en is goed genoeg enzo, maar ik hou wel van de soort details; zoals die sterrenlamp die een aantal van hier hebben enzo

Bedenk me net dat er op zich wel nog een kussentje op de stoel kan voor de nachtvoedingen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71712160
whaah die kast

Ik had pas een blaadje met ideetjes voor kinderkamers.. stonden 2 pagina's helemaal vol met rood met witte stippen.. moest meteen aan je denken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71713549
Poppejans, ik ben benieuwd naar de rest! Lief zijn die bakjes.

Huup! Tjees, wat veel schoenen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71713635
oeh al die schoentjes kleertjes in lieve kleurtjes Huup
Kleertjes in de kleinste maat moet ik nog iets van rekjes v naast de commode maken, heb geen kledingkast erin staan, jij ook niet he?

Hier mijn zijkant van commode. Achterin staat nu ook het badje(met zooi er in haha)

en boekenkastje met allerlei prentenboeken. Oh Platvoetje popje ligt net op haar gat zie ik

''Bambi in het bos'' kastje ernaast
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71713898
Wat een lief Bambiekastje!

En wat heb jij al veel boeken!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71715510
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:31 schreef Poppejans het volgende:
oeh al die schoentjes kleertjes in lieve kleurtjes Huup
Kleertjes in de kleinste maat moet ik nog iets van rekjes v naast de commode maken, heb geen kledingkast erin staan, jij ook niet he?

Hier mijn zijkant van commode. Achterin staat nu ook het badje(met zooi er in haha)
[ afbeelding ]

en boekenkastje met allerlei prentenboeken. Oh Platvoetje popje ligt net op haar gat zie ik
[ afbeelding ]

''Bambi in het bos'' kastje ernaast
[ afbeelding ]
leuk zeg!

nee ik heb ook geen kledingkast, de open kast die je ziet is de enige kast die we hebben. Ik heb alle rompertjes in de maten 50/56 in de commode gedaan, en de kleertjes in 50/56 in de ladekast; in die ladekast zitten ook de practische dingen zoals beddegoed en hydrofiel luiers.

T moet zn practische nut nog bewijzen maar ik vond het handig om de kleertjes die ze voorlopig nog niet nodig heeft enzo in het minst handig bereikbare kastje te stoppen. Op die manier kan ik het geheel zeg maar verplaatsen als ze naar een grotere maat gaat bijvoorbeeld. en mijn lief weet nu dat hij zich kan beperken tot de commode en t ladekastje, verder hoeft ie niet naar de andere kleertjes te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:41:38 #116
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71715617
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, wat een ongelofelijk schattig kamertje!
En de foto van Poppejans is ook helemaal

Zo gaaf hoe iedereen er toch weer helemaal zijn eigen draai aan weet te geven en dat het dan gewoon stuk voor stuk superkamertjes zijn!

Die van ons is ook 'af'. Nog 1 stopcontact vervangen en plintjes en stofzuigen. Maar ik kon het toch niet laten alvast foto's te maken. Dat wiegje he!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry, die was onscherp, maar dat zag ik beneden pas.

[ afbeelding ]
Oooh BE wat een mooi kamertje
Heb ik daar niet ooit op een luchtbedje liggen pitten?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71715685
Wat ziet het er allemaal weer leuk uit zeg

Huup tis wel duidelijk dat jij een meisje krijgt die hebben natuurlijk een ruime garderobe nodig

Poppejans wat veel boeken al, erg leuk zo dat boekenkastje én natuurlijk het Bambikastje
#geen
pi_71715872
Dankjulliewel! Hihi leuke reacties
Ben nu al blij met het kamertje! Ledikantje moet nog+ een lieveheersbeestjes lampje bij de commode opgehangen worden, en een spiegel boven de commode, wandplankjes en kledingrekje. Dus kom nog wel een keer foto's laten zien als het echt af is.

Oh, dat is wel het meest praktisch Huup, dat alles in jouw commode en de ladekast past! Ideaal!
Ik heb in de commodelade rompertjes,sokjes en pyamaatjes en meer past ook niet.
Onderin heb ik 2 planken, maar ook vol met beddegoed,hoezen voor aankleedkussen,kruiken,draagdoek,draagzak e.d.
Moet mn vader er nog maar plankjes bijmaken aan de muur v hydrofiele luiers, en iets van een kledingrek
pi_71716392
nouja niet alles dus. Of tenminste, de maat 50/56 past nu in de commode en ladekast; de rest van de kleertjes en spullen die ik heb ligt dus in die open kast onder het schuine dak. Maar ik heb gelukkig dan ook een wat grotere commode, of nja, vooral hoger, t is meer een soort kleine boekenkast met uitstekende plank

Volgens mij hebben ze hier al wel es gestaan maar nogmaals:

de commode

ladekastje

en de kapstok, de jurkjes hangen er nu nog voor de sier maar de kaptstok zal straks ook gewoon echt nodig zijn als bergruimte/hangruimte. Meer hangruimte dan dit heb ik namelijk niet

Vooralsnog past het allemaal maar er komen ongetwijfeld nog spullen bij (beddengoed ofzo wellicht) en kleertjes van de kraamvisite. Dat moeten we tegen die tijd maar weer ns uitvogelen
en ik ben van plan om vrij snel als mn meisje uit haar kleertjes is gegroeid verder te verkopen, anders schiet het echt niet op qua ruimte...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71716423
ZOMG Poppejans en Huup wat hebben jullie al veel kleertjes!!

haha Poppejans die kat, bij ons lag de kat direct al in de maxi cosi, ze hebben gewoon een sensor voor lekkere ligplekjes.

En die bambi's zijn lievv!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71716460
2e hands en krijgen ftw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:22:12 #122
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71716524
Ik mis hier nog die allerlaatste foto van het kamertje van BE
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71719267
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:16 schreef Twinkly het volgende:
ZOMG Poppejans en Huup wat hebben jullie al veel kleertjes!!

haha Poppejans die kat, bij ons lag de kat direct al in de maxi cosi, ze hebben gewoon een sensor voor lekkere ligplekjes.

En die bambi's zijn lievv!
Maar,maar.. er staan helemaal geen kleertjes 50/56 op de foto, die mini stapeltjes onderin zijn 62/68.
Ik zal als de kleinste kleertjes allemaal hangen ook nog even een foto daarvan maken, volgens mij schrik ik dan zelf ook
Wat Huup ook zegt, tweedehands en krijgen rules! (en zelf beetje shopverslaafd)
Oh de maxicosi en de kat, dat zal inderdaad hier ook nog wel steeds favoriet gaan worden.

Gaaf vind ik het staan bij jou Huup! Het ziet er vol uit, maar niet slordig, wel mooi geordend!
Hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg, dat het er niet als een zooitje uitziet qua kleertjes opbergen.
pi_71719521
Allemensen Huup, ik ben heel benieuwd of je meisje alles daadwerkelijk aan gaat krijgen
Of ga je haar na elke voeding omkleden haha!!!!
Maar wel leuk he, al dat kleine spul!

En poppejans ook al zo lekker aan het verzamelen!!! goed bezig zeg ik

Binnenkort de update van onze babykamer. De schildering is af. Het vogelhuisje moet er nog aan, en de meubels erin, en dan wil ik eigenlijk pas een foto plaatsen. Of nou ja, iig met vogelhuis want dat is echt de finishing touch!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71719602
waarschijnlijk niet hoor Karin
maar ik heb echt heel erg veel gekregen, zeker de helft is gekregen, van de andere helft is zeg eh... 30% ofzo 2ehands gekocht hier op fok en op de ruilbeurs. Voor 2 kwartjes neem ik de gok wel dat ze een maat overslaat

Thnx Poppejans en tuurlijk lukt dat! Het is hier allemaal 100 keer gewijzigd en verandert in de tussentijd hoor, komt vast bij jou ook nog wel, net zo lang tot je een systeem ofzo gevonden hebt wat werkt de commode is er hier ook pas later bijgekocht en achteraf ben ik daar wel heel erg blij mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')