Welkom thuis, Anniequote:Op maandag 27 juli 2009 13:15 schreef Anniebab het volgende:
Oke ,nogmaals hallo iedereen, ik heb jullie gemist!!!!![]()
Ja ik heb t zon beetje allemaal gelezen, en fotos gezien!!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:16 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Welkom thuis, Annie![]()
![]()
Ben je al helemaal bijgelezen, zo ja, wat vind je ervan![]()
Heb je de foto's van Jan en Liza al gezien
Hoe was Brabant? Heb je het naar je zin gehad?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik heb t zon beetje allemaal gelezen, en fotos gezien!!
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Anniebab het volgende:
Ja was er wel ,maar ik heb lekker ff andere dingen gedaan ,en zon vakantiedag is altijd zo weer om eigenlijk, tis wel goed zo ff der tussen uit.Maar ik heb t erg leuk gehad.
Dat is nog niet uit de doeken gedaan nergens ,dus ik gok dat t een roddel is en niet op waarheid berust.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:25 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op vakantie moet je lekker genieten en de Palinggate is er toch wel als je weer thuiskomt
![]()
Hoe zit het nu met dat laatste nieuwtje wat je had, voordat je op vakantie ging
boven aan zit een knopje met topicreport.. dan past een modje het wel aanquote:
ah! je bent weer vromquote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef Anniebab het volgende:
Oja als iemand ons taaltje na wil doen , doe t dan goed en niet in t weet-ik-het Fries-Gronings ofzo.....dus Vivi beter je best doen jij!!
Nou, ik vind het eigenlijk wel lekker rustig zo.quote:
Nee, was er zaterdag. Vrijdag is beetje erg druk tegenwoordig. Ik zit altijd tegen de gevel.;) bruin krulletjeshaar heb ikquote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef conleche het volgende:
O Annie is bek!! Even bijlezen.
Ole, was jij vrijdag op je terrasje? Ik was er ook maar ik weet niet hoe je eruitziet, dus ik kon niet zwaaien.![]()
Ja die is klaar met Jan en kom t nu klaar met Wes, om t maar ff grof te zeggen, die "treurt 'nu in Spanje en is o zo verdrietig zo te zien, om haar neefje.Vind ik trouwens zwak om dit te gebruiken in deze affaire ,want dit was al aan de gang toen t kind overleed, en nu doe Ricarda net alsof de Smitjes heiligschennis plegen , maar dat was ervoor al langgggg aan de gang.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ff de Palingate special bekeken in de boekhandel, alwaar ik Oorlog & Vrede heb aangeschaft (in het Russisch uiteraard) en vermomd was met een baard en kamelenpak, maar wat ik eruit op kon maken is dat het sinds Moe Gleuflips ontboezemingen over is met de liefde van Yo voor Jan. "Ik ben helemaal klaar met Jan" was haar reactie.
En Annie, dat taaltje was n.a.v. een intellectueel uitgedaagde daar op de Hyves van Jan. Dus.
Nou poeh poehquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Annieeeeeeeeeeeeee!Welkom terug!
Conleche, voortaan gewoon even *kuch*Ole!*kuch* doen op dat terrasje
Ik kom daar niet zo vaak! Maar exmeneerC. woont er om de hoek. Dus toen ik vrijdag langsfietste zat hij daar en ben ik even blijven hangen. Maar ik weet nu waar Ole normaal gesproken zit. Dus dan heb ik al meer kans om haar ooit te spotten!!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Annieeeeeeeeeeeeee!Welkom terug!
Conleche, voortaan gewoon even *kuch*Ole!*kuch* doen op dat terrasje
Wat heeft dat ermee te maken? Je gaat gewoon niet als dat kind koud begraven is op TV lopen zaniken over godbetert gastendoekjes! Dat zou juist ervoor moeten zorgen dat je gaat relativeren over de dingen die er werkelijk toe doen. Nogmaals, dát wordt pas een kale kerst. En als je denkt dat je geen intens verdriet kan hebben en alsnog lachend op de foto kan staan, dan ben je erg, erg dom.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die is klaar met Jan en kom t nu klaar met Wes, om t maar ff grof te zeggen, die "treurt 'nu in Spanje en is o zo verdrietig zo te zien, om haar neefje.Vind ik trouwens zwak om dit te gebruiken in deze affaire ,want dit was al aan de gang toen t kind overleed, en nu doe Ricarda net alsof de Smitjes heiligschennis plegen , maar dat was ervoor al langgggg aan de gang.
Ach laat me niet lachen, tuurlijk ze zal best verdriet hebben ,maar als t mijn zus zou overkomen ging ik niet na een paar dagen naar Ibiza, ok das nog altijd ieders eigen keuze, maar jij praat echt alles recht en andersom alles krom, misschien heb je t zelf niet in de gaten......quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Je gaat gewoon niet als dat kind koud begraven is op TV lopen zaniken over godbetert gastendoekjes! Dat zou juist ervoor moeten zorgen dat je gaat relativeren over de dingen die er werkelijk toe doen. Nogmaals, dát wordt pas een kale kerst. En als je denkt dat je geen intens verdriet kan hebben en alsnog lachend op de foto kan staan, dan ben je erg, erg dom.
Misschien heb ik gewoon een andere mening, is dat wel eens bij je opgekomen? En met treurend op d'r bank zitten wordt dat jongetje niet meer levend. De bewering dat ze dus wel geen verdriet zal hebben want dat is niet af te leiden uit de foto's vind ik belachelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach laat me niet lachen, tuurlijk ze zal best verdriet hebben ,maar als t mijn zus zou overkomen ging ik niet na een paar dagen naar Ibiza, ok das nog altijd ieders eigen keuze, maar jij praat echt alles recht en andersom alles krom, misschien heb je t zelf niet in de gaten......
Komt nog bij dat zuslief misschien zelf wel gezegd heeft, meid gaaaa gewoon, je hebt het hard nodig, wat afleiding. Zo raar vind ik het in elk geval niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon een andere mening, is dat wel eens bij je opgekomen? En met treurend op d'r bank zitten wordt dat jongetje niet meer levend. De bewering dat ze dus wel geen verdriet zal hebben want dat is niet af te leiden uit de foto's vind ik belachelijk.
Tuurlijk, ieder mag zijn mening hebben, ikzelf ben lange tijd voor yolanthe in de bres gesprongen(Moet je wel ver nalezen, maar ja ) en ik zeg t ook als ik jan of Gerda of weet ik t wie geen gelijk geef, maar sommigen praten echt een kant op ,zien van de anderen absoluut niks goeds meer en trekken meteen t hele dorp mee in de shit, nou en dat vind ik scheef.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:37 schreef roosje77 het volgende:
wat ik echt niet snap is dat mensen op dit forum en ander zijn mening aanvallen.
iedereen heeft een andere mening, gelukkig maar.
ik zie het zo, voor mijn gevoel heeft jantje als eerste een scheve schaats gereden en heeft yo hem (onterecht blijkt later) vergeven en vergeten.
gerda had zich er niet mee moeten bemoeien, dat heeft jan geen goed gedaan.
het kan best een aardig vrouwtje zijn, maar een slimme zet was het niet.
had jan zelf moeten doen.
als hij zon grote jongen is een getrouwde vrouw te *** op de plee van een kroeg terwijl hij zelf met yo wwas, kon hij op zijn minst zelf de confrontatie aangaan.
daar doet japio nog eens een schepje bovenop door evert te bellen.
helaas ook geen goede zet..
tsja en wie zijn billen brand...
begrijp me niet verkeerd, yo zal ook niet een makkelijke zijn, maar neig wel naar haar kant.
en wat is er mis mee om plezier te maken, na alle ellende?
nogmaals, dit is mijn mening..
Heb ik ook gemist.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef sunny16947 het volgende:
Wat was er nu precies in shownieuws. Heb het gemist en kan het niet terugvinden.
lekker to the point, daar hou ik van!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Lieve meiden, dit is SHO en in SHO gaat het erom dat je lol hebt ten koste van allerhande BN'ers (en hun moeders). (En hun dorp).
Dat betekent niet dat Viev Volendam een dijkdoorbraak wenst en dat betekent niet dat Anniebab Yolanthe een voetbalknie toewenst. Iedereen op de hele wereld moet uiteindelijk lang leven en gelukkig worden, ook alle BN'ers![]()
Maar voor nu kiezen we partij en zoeken daarbij alle roddels, vooroordelen en veronderstellingen die ons maar uitkomen. En dan gaan we zo'n beetje tegen elkaar opbieden. En een beetje zeiken tegen elkaar. Maar alles voor den lol. Da's SHO.![]()
Ik ben inmiddels teamloos. De waarheid zal wel in het midden liggen. Yo lijkt me een verwend dommig kind en Jan een verwend dommig joch. Wat mij betreft verdienden ze elkaar.
Jij bent ook teamloosquote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Lieve meiden, dit is SHO en in SHO gaat het erom dat je lol hebt ten koste van allerhande BN'ers (en hun moeders). (En hun dorp).
Dat betekent niet dat Viev Volendam een dijkdoorbraak wenst en dat betekent niet dat Anniebab Yolanthe een voetbalknie toewenst. Iedereen op de hele wereld moet uiteindelijk lang leven en gelukkig worden, ook alle BN'ers![]()
Maar voor nu kiezen we partij en zoeken daarbij alle roddels, vooroordelen en veronderstellingen die ons maar uitkomen. En dan gaan we zo'n beetje tegen elkaar opbieden. En een beetje zeiken tegen elkaar. Maar alles voor den lol. Da's SHO.![]()
Ik ben inmiddels teamloos. De waarheid zal wel in het midden liggen. Yo lijkt me een verwend dommig kind en Jan een verwend dommig joch. Wat mij betreft verdienden ze elkaar.
Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Ja éigenlijk moet dat wel hoor! Maar als je niet kan kiezen, mag je altijd voor het ezeltje zijn. Die is van Belin. Maar in SHO maakt dat niet uit.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent ook teamloos![]()
Ik dacht dat je koste van het kost in een team moest, maar ik wil niet in een team, ik wil alleen maar smakeljk lachen om Yo, Jan, Wes, Lies en Ramoon .... en een beetje om Wim
Dat vind ik nou eigenlijk juist het leuke van hiero. Lekker á la Albert je mening over iemand geven, vaak doet het er helemaal niet toe, maar ik moet er wel om lachen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.
Oke ik ben nog steeds voor Wim en Gerda eigenlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja éigenlijk moet dat wel hoor! Maar als je niet kan kiezen, mag je altijd voor het ezeltje zijn. Die is van Belin. Maar in SHO maakt dat niet uit.
Ja maar An, dat is wél een beetje SHO hoor en ik denk dat je daar gewoon een aan zal moet wennen (als je dat wilt). Als we genuanceerd moeten gaan lopen doen, dan kunnen we hier wel opbreken. Dat hele korte door de bocht, dat is een nou juist de gein van dit subforum. Ik bedoel, we besloten ook dat Vic the Slick Kimmetje uit het raam had gegooid en dat Jet Belin kapot wil maken omdat Rob haar stiekem nog wil. Jet heeft zelfs de Mexicaanse griep én honger in Afrika op haar conto staan!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.
Maar ik VIND niks mis met die slippers en Ik VIND Liza een blonde boerentrienquote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O ja! Wim! Die had ik helemaal over het hoofd gezien!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke ik ben nog steeds voor Wim en Gerda eigenlijk.
oke.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar ik VIND niks mis met die slippers en Ik VIND Liza een blonde boerentrien.
Ik vind Meisje hoerrrrrr Mick wel weer écht heel dom, dan.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar An, dat is wél een beetje SHO hoor en ik denk dat je daar gewoon een aan zal moet wennen (als je dat wilt). Als we genuanceerd moeten gaan lopen doen, dan kunnen we hier wel opbreken. Dat hele korte door de bocht, dat is een nou juist de gein van dit subforum. Ik bedoel, we besloten ook dat Vic the Slick Kimmetje uit het raam had gegooid en dat Jet Belin kapot wil maken omdat Rob haar stiekem nog wil. Jet heeft zelfs de Mexicaanse griep én honger in Afrika op haar conto staan!
Trek het je niet persoonlijk aan. We zijn allemaal heus wel slimmer dan te denken dat iedereen in Volendam achterlijk is. Maar het is leuker om te doen alsof het wel zo is. Want dit is SHO. En nu is het Volendam, en morgen is het weer iets of iemand anders.
Zijn broekje en slippers zijn erg, maar ik vind Wes wel een topper van een voetballer, en aangezien ik veel van voetbal houd, hou ik ook een beetje van Wes.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook alleeen maar team Yo, omdat al de rest nóg erger is. En ik vind Liza ook een boerentrien die niet al te snugger uit d'r ogen kijkt, maar dat doet Jan ook niet. Dus.
En ik vind die slippers wel idioot. Sterker, ik vind die hele Wesley een Laaf.
Ja die is ook écht écht heel dom. Buiten kijf zeg maar. Absoluut dom. Al zou het m'n zuster zijn: Dom!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind Meisje hoerrrrrr Mick wel weer écht heel dom, dan..
En dat de opbrengsten dan naar het ezeltjes-fonds van Belin gaan. Als Thierry haar tenminste niet uit het raam van hun nieuwe boerderij gooit. Met alle gastendoekjes er achteraan. Want Jet zei nog zo: alles is WEG! uit de villa in Bosch en Duin. De ratten, het chloor in het zwembad én de gastendoekjes.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef Vivi het volgende:
Misschien heeft ze alleen maar nieuwe input nodig, dat ze een lijn gezondheidslippers gaat ontwerpen, ofzo!
Let op the crossover.
Eigenlijk ben je gewoon te lief, Annie. Dat is het gewoon!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zijn broekje en slippers zijn erg, maar ik vind Wes wel een topper van een voetballer, en aangezien ik veel van voetbal houd, hou ik ook een beetje van Wes.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dat de opbrengsten dan naar het ezeltjes-fonds van Belin gaan. Als Thierry haar tenminste niet uit het raam van hun nieuwe boerderij gooit. Met alle gastendoekjes er achteraan. Want Jet zei nog zo: alles is WEG! uit de villa in Bosch en Duin. De ratten, het chloor in het zwembad én de gastendoekjes.En onderhouden kozijnen waren ook WEG! Gelukkig voor Jet waren Belin en Thierry ook WEG!, zodat Jet haar liefdesbaby kan werpen in de geheel gerenoveerde villa. Een baby die Meisje Mick zich ook zo vurig wenst en waarvoor ze nu Eddem leegzuigt. Totdat ze erachter komt dat alles van Eddem WEG! is: zijn geld, zijn pecunia zijn slappe eh.. was. WEG! It is WAY! Want dat zit bij Ptwish. Die maar één ding denkt, terwijl ze wordt gemasseerd door haar knappe nieuwe jonge minnaar: OMG Thank You Lord! Hij wás mijn alles. Maar nu is Eddem WEG!
Maar níet Team Broekje toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Merge of the gates!
Ik blijf Team Ezeltje. En Team Ptwish. En een beetje Team Slippers.
Nee níet Team Broekje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar níet Team Broekje toch?
Volgens mij is niemand Team Broekje.
Behalve Yo.
Nou ja, het was wel een gouden broekje en we weten allemaal waarinnaar Yo het liefste digged.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee níet Team Broekje.
Volgens mij is zelfs Yo niet Team Broekje, hoe kán iemand wel Team Broekje zijn, maar ik denk dat Yo denkt 'laat ik nou niet metéén beginnen met zeuren, die rare kledingkeuzes sla ik er nog wel uit!'.
Bewijs!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef sunny16947 het volgende:
Yo en Wes in Madrid
http://twitpic.com/btuv3
Ik heb dat niet gelezen!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bewijs!![]()
Ze zitten er best verveeld bij eigenlijk. Zou de inhoud van Het Gouden Broekje teleurstellen? We hebben gelezen wat er in de C&A-Broek van Jan schijnt te zitten!
Ik geloof dat het zijn nichtje was, die een tijd geleden in een roddelblad vertelde dat Jantje een nogal forse Johannes meetorst.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gelezen!!Please, dó tell??!!
Volgens mij is dat de serieuze look van Yoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bewijs!![]()
Ze zitten er best verveeld bij eigenlijk. Zou de inhoud van Het Gouden Broekje teleurstellen? We hebben gelezen wat er in de C&A-Broek van Jan schijnt te zitten!
Niet veel?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:35 schreef bloodymary het volgende:
Jee, wat gaan die topics hard! Maar er gebeurt niet veel meer, of wel?
Ze zit hem balend aan te kijken en zegt: Ga jij nou gewoon door met vreten en zuipen?Ik zit al een uur op je te wachten ,en straks kan je je gouden broekje niet meer aan klojo,nou schiet op , ik moet me zijden bloemen nog water geven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar níet Team Broekje toch?
Volgens mij is niemand Team Broekje.
Behalve Yo.
Wat een pover aandoend etablissement..zou Wes het Madrileense equivalent van De Librije niet binnengekomen zijn met zijn gouden broekje en dito slippers?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef sunny16947 het volgende:
Yo en Wes in Madrid
http://twitpic.com/btuv3
Ik dacht dat het de ontbijtzaal van e.o.a. hotel was ofzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een pover aandoend etablissement..zou Wes het Madrileense equivalent van De Librije niet binnengekomen zijn met zijn gouden broekje en dito slippers?
was je weer lekker bezigquote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dat de opbrengsten dan naar het ezeltjes-fonds van Belin gaan. Als Thierry haar tenminste niet uit het raam van hun nieuwe boerderij gooit. Met alle gastendoekjes er achteraan. Want Jet zei nog zo: alles is WEG! uit de villa in Bosch en Duin. De ratten, het chloor in het zwembad én de gastendoekjes.En onderhouden kozijnen waren ook WEG! Gelukkig voor Jet waren Belin en Thierry ook WEG!, zodat Jet haar liefdesbaby kan werpen in de geheel gerenoveerde villa. Een baby die Meisje Mick zich ook zo vurig wenst en waarvoor ze nu Eddem leegzuigt. Totdat ze erachter komt dat alles van Eddem WEG! is: zijn geld, zijn pecunia zijn slappe eh.. was. WEG! It is WAY! Want dat zit bij Ptwish. Die maar één ding denkt, terwijl ze wordt gemasseerd door haar knappe nieuwe jonge minnaar: OMG Thank You Lord! Hij wás mijn alles. Maar nu is Eddem WEG!
Nu welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef Marrije het volgende:
Hebben jullie die foto full size bekeken?
Nu welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef Marrije het volgende:
Hebben jullie die foto full size bekeken?
Ja, maar da's al oud nieuws inmiddels. Ik bedoel de laatste dagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet veel?
Niet véééél?
Heb je dan wel meegekregen dat..
Nou, je weet wel. En die en die, die dan weer met die andere.
En iets met broekjes en gastendoekjes (dat rijmt, tijd voor een nieuwe rap!).
Nee. Eigenlijk gebeurt er niet veel inderdaad
Weinig, vandaar dat ik ook zei dat er eigenlijk maar weinig gebeurt inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:41 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar da's al oud nieuws inmiddels. Ik bedoel de laatste dagen.
quote:VOETBALVROUW!
DE TOPVAKANTIE VAN YOLANTHE EN WESLEY
Een beetje knuffelen, een beetje varen, winkelen en spelen met het zoontje van Wesley Sneijder. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft een heerlijke vakantie met haar voetballer. Het verdriet over de breuk met Jan Smit smelt weg onder de Spaanse zon. Terwijl de Volendamse Liza, de jeugdliefde van Jan nu op vakantie met hem geniet in Frankrijk, loopt ook Yolanthe over van liefde.
Haar voorzichtigheid is weg. Wesley is geen vakantieflirt. Ze houdt het nu al vijf weken met hem uit en de vriendinnen en haar zus met wie ze oorspronkelijk zou weggaan, juichen het toe. De remmen zijn los. Wesley vertrouwt zijn lief zelfs zijn 2-jarig zoontje Jessey toe. Op het strand van Ibiza leek het drietal een heus gezinnetje.
Yolanthe is dol op kinderen en tijdens de relatie met Jan Smit zei ze ook meermalen te dromen van een druk omringde ontbijttafel.
Jan Smit zit opmerkelijk genoeg in hetzelfde schuitje als Yolanthe; zijn Liza heeft een dochtertje van 1 jaar. Jan en Yolanthe zijn dus onverwacht toch vader en moeder geworden. Maar dan van andermans kinderen…
Wat ik ervan begrepen heb is dat Wes het uitgaansleven van Madrid beter beviel dan het gezinslevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef Ceehaa het volgende:
Lijkt me ook erg voor die ex-en inderdaad. Waardoor is het huwelijk van Wes en Ramona eigenlijk gestrand? Is dat bekend?
Een onverantwoordelijke sukkel dus. Ga dan ook niet jong trouwen en een kind maken. Als je daar dan eenmaal voor kiest, moet dat ook op nummer 1 staan, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is dat Wes het uitgaansleven van Madrid beter beviel dan het gezinsleven![]()
Een beetje losgeslagen zeg maar
Alleen is het voor Wim en Ramona heel zuur om die happy stelletjes, met hun kinderen, steeds op elke voorpagina te zienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:15 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Een onverantwoordelijke sukkel dus. Ga dan ook niet jong trouwen en een kind maken. Als je daar dan eenmaal voor kiest, moet dat ook op nummer 1 staan, maar dat is mijn mening.
Eigenlijk begin ik me een beetje af te vragen waarom ik deze gate nog volg. Ik vind alle hoofdrolspelers eigenlijk nogal stom. Er is niemand meer om medelijden mee te hebben, iedereen is weer gelukkig, end of story. Maar ik lijk wel verslaafd. Ik ga mezelf even heel triest vinden.
Ik vind deze ook leukerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef Ole het volgende:
Maar het jurkje..
Ik vind deze lleuker, maar de rest van de dameszullen daar wellicht anders over denken
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik, als je het er allebei over eens bent dat het "op" was en je hebt geen hartzeer oid, dan zou ik alleen maar blij zijn dat de nieuwe partner van mijn ex goed is voor mijn kind. Als je de verlatene bent dan wordt het idd ietsjes pijnlijkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou dat als ex zijnde dan echt vreselijk vinden om die foto's te zien, van de nieuwe scharrel van je ex met jouw kindDat ze een beetje gezinnetje lopen te spelen
En dan heb ik niet eens kinderen
Geldt net zo voor Jan die met dat kindje van Liza liep te sjouwen en trutten. Als ik Wim was zou ik dat amper aan kunnen zien denk ik, zo in die roddelbladen breed uitgemeten.
Lelijke knieenquote:
Het t-shirt vind ik dan weer 3 x niks en staat ook niet bij het broekje. Naast Yo zou hij er niet zo bijgelopen hebben. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind deze outfit van Jan wel honderd keer beter die designer-outfit van Wes
Tuurlijk, als het allemaal in harmonie is gegaan en er is een tijdje verstreken en iedereen is aan het idee gewend! Maar bv in het geval van die Wim, die in eerste instantie niet eens door had hoe het in elkaar zat en nu ineens dat kindje in de armen van Jan ziet, zijn grote vijand, nog geen paar weken later. Poeh, ik zou er flink van wakker liggen in elk gevalquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik, als je het er allebei over eens bent dat het "op" was en je hebt geen hartzeer oid, dan zou ik alleen maar blij zijn dat de nieuwe partner van mijn ex goed is voor mijn kind. Als je de verlatene bent dan wordt het idd ietsjes pijnlijker. Maar toch, dan zou het belang van het kind moeten blijven prevaleren, hoe lastig ook.
Dit is volgens mij vrij normale vakantie -kleding,al maakt t jurkje haar breder dan dat ze is, hij krijgt in ieder geval niet de Franse Gay- parade achter hem aan , zoals Wes verkeersopstoppingen veroorzaakte in Spain.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het t-shirt vind ik dan weer 3 x niks en staat ook niet bij het broekje. Naast Yo zou hij er niet zo bijgelopen hebben. Denk ik.
Anniequote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die is klaar met Jan en kom t nu klaar met Wes, om t maar ff grof te zeggen, die "treurt 'nu in Spanje en is o zo verdrietig zo te zien, om haar neefje.Vind ik trouwens zwak om dit te gebruiken in deze affaire ,want dit was al aan de gang toen t kind overleed, en nu doe Ricarda net alsof de Smitjes heiligschennis plegen , maar dat was ervoor al langgggg aan de gang.
Ja, maar jij hebt mooie tettenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb ook zulke knieën en mij laf je toch ook?
Die met die roze bikini (het zusje van Yo? Of wie is dat?) die doet flink haar best zo onelegant mogelijk op de meeste foto's te komen he?quote:
Ah je hebt gelijk, dat compenseert e.e.a.!quote:
Ik zal je er volgende keer flink mee confronteren!quote:] En dat is me trouwens nooit opgevallen, van die knieen!
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:34 schreef Ole het volgende:
ging alleen over hoe verschillend mensen met een break up omgaan. De boze ex. verdrietige ex, wraakzuchtige ex. Non onderwerp eigenlijk.
Yo was vooral verdrietige ex, volgens mevrouw de relatiedeskundige. Maar omdat ze nog zo jong was ook wel weer snel er bovenop
Jan en Liza doen het iets rustiger aan als Yo en Wes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lelijke knieen.
En ze houden geen handjes vast.
Ja erg hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die roze bikini (het zusje van Yo? Of wie is dat?) die doet flink haar best zo onelegant mogelijk op de meeste foto's te komen he?![]()
zus hoopt ook een voetballer aan de haak te slaan, mag ze eerst wel even fotogenie gaan worden echt ellegant staat ze er niet op, tis meer een uitnodiging van kom maar binnen...........quote:
Als je pijpen op de plee onder "rustiger aan" verstaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Jan en Liza doen het iets rustiger aan als Yo en Wes.
Ja, een ellegant fotogenie wordt je niet in een dag tenslottequote:
was jij daar bij dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je pijpen op de plee onder "rustiger aan" verstaat.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, een ellegant fotogenie wordt je niet in een dag tenslotte.
toevallig stond ook al een dergelijk artikel in de Veronica gids van deze week..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Waar heeft mw relatiedeskundige de diploma gehaald, Yo hing als 1ste in de arme van wes in de garage en zag er niet erg verdrietig uit.
Yo is vanaf dag 1 stapel op wes en probeert het af te doen als vriendschap,laat ze gewoon eerlijk zijn en zeggen ik ben stapel op wes, en niet doen alsof Jan hier alles schuld in is.
En je hoeft ze niet eens zelf te maken!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:48 schreef P.F het volgende:
Je hebt wel altijd leuke vakantiekiekjes als je beroemd bent
Ik moest er wel om lachen! Lijkt me een gezellig ongecompliceerd type!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja erg heDie gezichten ook die ze trekt
![]()
Dat is vast de grapjas van de familie
Agatha Plat, Gerda Smit... ik voel een revival of the Golden Girls aankomen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:28 schreef Eef999 het volgende:
Volendam draait door!![]()
De moeder van Liza moet, gewapend met paraplu, met de auto naar de buurvrouw om koffie te drinken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die roze bikini (het zusje van Yo? Of wie is dat?) die doet flink haar best zo onelegant mogelijk op de meeste foto's te komen he?![]()
Ik zou ook wel een romantische rug tegen rug foto, genomen op een onverwachts moment, willen hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En je hoeft ze niet eens zelf te maken!
quote:
Wij zitten hier nooit romantisch rug tegen rug... dus die foto kan ik wel vergetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een romantische rug tegen rug foto, genomen op een onverwachts moment, willen hebben
Hm.... Nee eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zitten hier nooit romantisch rug tegen rug... dus die foto kan ik wel vergeten
Jullie wel dan?![]()
Wie gaat de oude dame spelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen! Lijkt me een gezellig ongecompliceerd type!
[..]
Agatha Plat, Gerda Smit... ik voel een revival of the Golden Girls aankomen!![]()
De jonkies hier denken nu 'Whut? Wie?'
Ze kunnen waarschijnlijk niet veel anders dan zorgen dat ze goed contact houden met Jaap Buys, ik denk niet dat er vanuit het dorp nog veel medewerking is als ze Jaap tegen zich hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:39 schreef Ole het volgende:
[..]
ik stuur Hans nog wel even een mail met wat dirt over don Jaap
Mijn voorstel: Willeke Alberti en Pleuni Touw!quote:
Er was maar één heul oude he, Sophia!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mijn voorstel: Willeke Alberti en Pleuni Touw!
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
O zó! Tja. Heeft Jan geen oma die zich nog zou kunnen gaan roeren binnenkort?quote:
Het moeten wel Volendammerts zijn he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Ole het volgende:
oh ja Sophia!
Ik wist wel Blanche, Rose en Dorothy
Yoka Berretty is wel wat voor Sofia (moet ze wel wat minder zuipen, anders valt ze om)
Annie Schilder is niet ordinair genoeg he.. Maar die kan anders wel door voor Sofia, Die was in het echt ook net zo oud als de rest.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het moeten wel Volendammerts zijn he?
Gerda Smit wordt dan Dorothy, dat kan niet missen. Agatha Plat mag Rose zijn.
Dan moeten we nog een ordinaiiiiiire hebben voor Blanche en een nog oudere taart voor Sophia!
Imca Marina zit qua management wel bij Jaap Buys, maar is helaas geen Volendamse. Anders kon ze mooi meedoen
[ afbeelding ]
vast nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Leeft die oma van Jantje nog? Die van dat Ik kweel dit lied voor jou alleen nummertje?
Marietje Kwakman (Maribelle) als Blanche en dan Annie Schilder als Sophia.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Annie Schilder is niet ordinair genoeg he.. Maar die kan anders wel door voor Sofia, Die was in het echt ook net zo oud als de rest.
Ik vind zoenen op de plee toch wel wat anders dan pijpen....t scheelt zon 20 centimeter...en t is wel ff erger, maar in t eerste topic is t verbasterd van zoenen naar pijpen en dat wil ik ff rechtzetten ,ook al is dat ook niet koosjer als je beiden een relatie hebt, maar t is toch wel ff wat anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je pijpen op de plee onder "rustiger aan" verstaat.
Nou schmink kan een hoop doen, ik wil wel zon rol, misschien word ik ontdekt, en kan ik ook een maandje of wat op Ibiza of elders vertoeven.Die gasten hebben t maar mooi voor mekaar . Je wordt er volgens mij wel lui van.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Marietje Kwakman (Maribelle) als Blanche en dan Annie Schilder als Sophia.
Of misschien wil Anniebab een rol vervullen?![]()
Die's nog niet oud genoeg he?
Ik vind Jantje net zo verveeld kijken als Yo op die restaurantfoto. Zouden ze heimwee hebben naar elkaar?quote:
Ja ik heb een leuke vakantie gehad ,en als ze vernamen dat ik Volendamse was,zoals t personeel, die waren zo aardig en vonden t leuk dat ik "de artiesten wel eens zag enzo, ik kon daar wel een potje breken hoor,ondanks de schuinsmarcheerderij van Jan, ze waren dol op Annie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kunnen waarschijnlijk niet veel anders dan zorgen dat ze goed contact houden met Jaap Buys, ik denk niet dat er vanuit het dorp nog veel medewerking is als ze Jaap tegen zich hebben
WB Anniebab, leuke vakantie gehad ?
Oh darn, moet ik na een dag afwezigheid een half topic bijlezen![]()
Ach welnee .hij baalt want de stokbroden waren op denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:00 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Ik vind Jantje net zo verveeld kijken als Yo op die restaurantfoto. Zouden ze heimwee hebben naar elkaar?
Op de onderste foto lijkt ze wel op Yo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef Eef999 het volgende:
De gekke zus van Yo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 centimeter????? Ik weet niet waar ze in Volendam hun swaffelstaf hebben zitten, maar volgens mij scheelt het minstens een meter......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind zoenen op de plee toch wel wat anders dan pijpen....t scheelt zon 20 centimeter...en t is wel ff erger,
Het is gewoon een watje. En een moederskindje.quote:
Oke dat kan, maar hij is niet haatdragend en dat vind ik een pro.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon een watje. En een moederskindje.
Er zitten kutliedjes bij ja, maar heeft toch zijn eigen schare fans, ik sta ook niet voor zijn poort voor een foto ,maar als je ziet wat daar dagelijks wel staat,om een dicht hek en ,alles wat daar bij hoort te fotograferen,is toch zijn inkomsten-bron en dan maar kutliedjes, zal hij denken.quote:
Ik vind haar wel leuk, ze moet alleen nog ontdekt wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Yo mag wel uitkijken dat zussielief niet met de buit er vandoor gaat....
Ja ze lijkt me in ieder geval een vrolijk type.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:30 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, ze moet alleen nog ontdekt worden
Maar hoe weet jij zo zeker dan dat er niet gepepen is en alleen maar gezoend?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind zoenen op de plee toch wel wat anders dan pijpen....t scheelt zon 20 centimeter...en t is wel ff erger, maar in t eerste topic is t verbasterd van zoenen naar pijpen en dat wil ik ff rechtzetten ,ook al is dat ook niet koosjer als je beiden een relatie hebt, maar t is toch wel ff wat anders.
Jan wil Wim niet kwetsen en is niet boos op hem?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:10 schreef Anniebab het volgende:
En ik wil ook nog ff zeggen , dat die schermutseling met Wim, dat Jan daar geen werk van maakt, hij is helemaal geen haatdragend type, kijk wat Liza of haar ouders doen met die aangifte weet ik niet, maar weet gewoon dat jan , Wim absoluut niet wil kwetsen of boos op hem is, dat zullen jullie wel zien.Gerda heeft ook uit eigen beweging op tv gereageerd, Jan is niet zon type die t onderste uit de kan wil halen. Hij is absoluut niet verkeerd.
Nee dat is niet nobel , ik wil alleen zeggen dat als iemand er werk van maakt, dat Jan een type is die dat eerder uit iemands hoofd zal praten ipv t aan te moedigen.Ik denk dat hij t ook Wim niet kwalijk neemt dat hij hem aanviel, want hij weet dat hij dat deed voor zijn kind.En over dat zoenen ,dat heb ik niet gezien nee ,maar weet wel dat t zoenen was want daar is hier zo vaak over gesproken en er was een foto op een mobieltje van gemaakt. Pijpen is t geworden op een van de eerste topics ,hierzo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij zo zeker dan dat er niet gepepen is en alleen maar gezoend?
Want je lijkt er nogal van overtuigd, maar je was er toch niet bij?
[..]
Jan wil Wim niet kwetsen en is niet boos op hem?
Nou, volgens mij heeft Jan ook niets boos te zijn, dat lijkt me andersom eerder logisch.
Ik vind het niet zo nobel dat Jan 'niet boos is op Wim' hoor, want hij loopt nu met diens vrouw en kind vakantie te vieren. En aangezien Jan nul komma nul gewond was, vind ik het wel terecht dat hij er geen werk van maakt eigenlijk.
Niet om je aan te vallen he Annie... maar zo nobel is dat toch allemaal niet?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Yo mag wel uitkijken dat zussielief niet met de buit er vandoor gaat....
ik had al gevraagd of ze er bij was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat is niet nobel , ik wil alleen zeggen dat als iemand er werk van maakt, dat Jan een type is die dat eerder uit iemands hoofd zal praten ipv t aan te moedigen.Ik denk dat hij t ook Wim niet kwalijk neemt dat hij hem aanviel, want hij weet dat hij dat deed voor zijn kind.En over dat zoenen ,dat heb ik niet gezien nee ,maar weet wel dat t zoenen was want daar is hier zo vaak over gesproken en er was een foto op een mobieltje van gemaakt. Pijpen is t geworden op een van de eerste topics ,hierzo.
Ja ik snap je wel, en van t een is t ander gekomen ,maar das hetzelfde als er gezegd zou worden dat Yo lag te neuken met Wes en dat de afscheidskus toen is gefilmd in die garage, wat ook niet waar is .We moeten wel een beetje de realiteit aanhouden.Maar toen dit in topic 4 of 5 verbasterde van zoenen naar pijpen ,was ik er al bang voor, want iedereen die er daarna is bijgekomen,weet niet beter dat t pijpen was,en onterecht dus.quote:
Misschien op de terugweg??quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:47 schreef Wampi het volgende:
ik krijg net een smsje van mijn ouders dat ze jan smit en zijn vriendin gesignaleerd hebben. ergens bij Lille, langs de snelweg waarschijnlijk
* Wampi stiekem paling-gate op de voet volgt
Toch lief dat ie niet haatdragend is jegens de man die dacht dat hij zijn vriend was en wiens vrouw hij heeft ingepiktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke dat kan, maar hij is niet haatdragend en dat vind ik een pro.
ja maar als ik pms krijg van mensen die dit willen weten ,helder ik dit liever ff op,al houden ze t bij pijpen, dan weten de nieuwkomers in ieder geval hoe t echt zat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef Duderella het volgende:
Annie, er is toch helemaal geen biet an als ze alleen maar gezoend hebben?
Dus houden we het gewoon op pijpen hoor!
Toen was ze al gedumpt door Janneman, lijkt me toch een iets andere situatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik had al gevraagd of ze er bij was.
dat Jan zoent met Liza is super erg, maar dat Yo in A'dam uit gaat, en zoent in de garage dat mag wel..... beetje vreemd
Ik bedoel in t algemeen. Nee en ik praat niet goed wat hij heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch lief dat ie niet haatdragend is jegens de man die dacht dat hij zijn vriend was en wiens vrouw hij heeft ingepikt.
Is die foto van dat zoenen al eens boven water gekomen eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat is niet nobel , ik wil alleen zeggen dat als iemand er werk van maakt, dat Jan een type is die dat eerder uit iemands hoofd zal praten ipv t aan te moedigen.Ik denk dat hij t ook Wim niet kwalijk neemt dat hij hem aanviel, want hij weet dat hij dat deed voor zijn kind.En over dat zoenen ,dat heb ik niet gezien nee ,maar weet wel dat t zoenen was want daar is hier zo vaak over gesproken en er was een foto op een mobieltje van gemaakt. Pijpen is t geworden op een van de eerste topics ,hierzo.
Ik heb het idee dat Jan zoende met Lisa toen ie nog met Yo was, en dat Yo zoende met Wes toen het al uit was. Scheelt wel natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik had al gevraagd of ze er bij was.
dat Jan zoent met Liza is super erg, maar dat Yo in A'dam uit gaat, en zoent in de garage dat mag wel..... beetje vreemd
Ja precies. Het moet wel een beetje interessant blijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef Duderella het volgende:
Annie, er is toch helemaal geen biet an als ze alleen maar gezoend hebben?
Dus houden we het gewoon op pijpen hoor!
Ja maar daarvoor had ze m al in Barcelona ontmoet en 2000 smsjes gestuurd.Maanden ervoor zelfs.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toen was ze al gedumpt door Janneman, lijkt me toch een iets andere situatie..
[Hans Teeuwen] IK. MOET. HELEMAAL.NIKS!!! [/Hans Teeuwen]quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:24 schreef Anniebab het volgende:
We moeten wel een beetje de realiteit aanhouden.
Ja, zullen we op de volgende Puppelavond als eerbetoon aan nobele vergevingsgezinde Jan zijn CD gaan draaien?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch lief dat ie niet haatdragend is jegens de man die dacht dat hij zijn vriend was en wiens vrouw hij heeft ingepikt.
Mij goed, maar voor nieuwelingen wel ff af en toe een scheutje waarheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die foto van dat zoenen al eens boven water gekomen eigenlijk?
Heb ik die gemist?
[..]
Ik heb het idee dat Jan zoende met Lisa toen ie nog met Yo was, en dat Yo zoende met Wes toen het al uit was. Scheelt wel natuurlijk![]()
[..]
Ja precies. Het moet wel een beetje interessant blijven.
Anders kan ik net zo goed GTST gaan volgen.
Ja nadat hij een duimstok in haar broek vond van ene timmerman.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toen was ze al gedumpt door Janneman, lijkt me toch een iets andere situatie..
Ja, en dan roken we een paling in elke hoek van de kamerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zullen we op de volgende Puppelavond als eerbetoon aan nobele vergevingsgezinde Jan zijn CD gaan draaien?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mij goed, maar voor nieuwelingen wel ff af en toe een scheutje waarheid.
Een poel des verderfs moet je niet te helder willen maken hoor An.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mij goed, maar voor nieuwelingen wel ff af en toe een scheutje waarheid.
Als je PMS krijgt van mensen dan zit er iets hormonaal niet goed heur Annie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja maar als ik pms krijg van mensen die dit willen weten ,helder ik dit liever ff op,al houden ze t bij pijpen, dan weten de nieuwkomers in ieder geval hoe t echt zat.
Ooooh ik dacht: Annie krijgt PMS van mensen hier, maar het is PM'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja maar als ik pms krijg van mensen die dit willen weten ,helder ik dit liever ff op,al houden ze t bij pijpen, dan weten de nieuwkomers in ieder geval hoe t echt zat.
Nick en Simon zitten zo onder de Volendamse palingplak als maar kan, die zijn alles behalve vrijgezelligquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef -sabine- het volgende:
WB Annie!
Kben weer bij.
Danx allemaal.
Ook voor de fotoos............wat een griet die zus van Yo.
Voor mij is palingsoap/Volendam redelijk nieuw en kheb een paar vraagjes:
Zijn Nick en Simon nog vrijgezellig?
En ZusjeJan?
Danx voor de info over Nick & Simon.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nick en Simon zitten zo onder de Volendamse palingplak als maar kan, die zijn alles behalve vrijgezellig
Weten we eigenlijk zeker dat die lollige een zus van Yo is en geen vriendin?
Ah oke!quote:
Mjah, lelijk... lelijk... ik zou zo met Yo ruilen qua haar anders!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Danx voor de info over Nick & Simon.
Kweet het wel zeker dat het familie is.
Die haarinplant zie je zelden.
Een erg lelijke haarinplant vind ik.
Ik ben vriendjes geworden op hyves met Janneman.Om de palinggate te kunnen volgen ,maar dat weet Jan niet,Ik zie geen verwijderen staan,dus nu ben ik altijd aan hem verbondenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:10 schreef Anniebab het volgende:
En ik wil ook nog ff zeggen , dat die schermutseling met Wim, dat Jan daar geen werk van maakt, hij is helemaal geen haatdragend type, kijk wat Liza of haar ouders doen met die aangifte weet ik niet, maar weet gewoon dat jan , Wim absoluut niet wil kwetsen of boos op hem is, dat zullen jullie wel zien.Gerda heeft ook uit eigen beweging op tv gereageerd, Jan is niet zon type die t onderste uit de kan wil halen. Hij is absoluut niet verkeerd.
Nee je hebt gelijk ik heb t verkeerd, en iedereen mag mij verbeteren, blijf je scherp door.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht: Annie krijgt PMS van mensen hier, maar het is PM's![]()
![]()
Mijn leesfout hoor Anniebab, niet dat ik je zit te verbeteren
Ja, daar lijkt ze wel heel erg op haar. Yolanthe heeft een wat ronder gezicht, maar dat zie je op deze foto niet (duh).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een foto van Yolanthe was
[ afbeelding ]
Het is een knappe familie das zeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een foto van Yolanthe was
[ afbeelding ]
Ik lees toch ook wel een (terechte) sneer in die muzikale fruitmand des levens.quote:
ja mooie sneer iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees toch ook wel een (terechte) sneer in die muzikale fruitmand des levens.
Oh ik mis de sneer. Welke?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees toch ook wel een (terechte) sneer in die muzikale fruitmand des levens.
De PSquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh ik mis de sneer. Welke?
Overigens zegt ze dat ze in dezelfde week als Ptwish vrijgezel werd, maar dat is natuurlijk niet waar. Ze waren al wéken uit elkaar, zei ze eerder. Maar goed, het werd in dezelfde week bekend dan in elk geval.
Ik denk dat ZIJ denken dat de slechte muziek een sneer naar de palingsound van Jan en consorten is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jullie bedoelen dat die 'slechte muziek' een sneer is? Bedoelt ze dat niet gewoon als metafoor? En als viariant op: 'Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen?'
Ik ben geloof ik nog dommerder dan Yo en Jan bie mekander. Want ik zag die heule snear niet.![]()
Ik denk dat Yo zo vilein helemaal niet is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ZIJ denken dat de slechte muziek een sneer naar de palingsound van Jan en consorten is.
Maar volgens mij bedoelt zij het zoals jij al zegt. En zo niet, dan zijn wij tenminste lekker samen naïef
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat Yo zo vilein helemaal niet is.
Niet uit goedheid, maar uit jong-heid.
Wat weet zo'n kind nou van lekker scherp sneren.
Nee, het was vast een toevallige woordkeuze.![]()
Dat heb ik met alletwee trouwens hoor, dat ik denk: wat een kinderen nog, in hun gedrag. Ergerlijk soms. 150 gastendoekjes willen hebben, dat gezeul met al die bloemstukken, vier keer je haard laten veranderen, pijpen op de plé, het almaar niet echt uitmaken, zelf dan ook maar iemand anders zoenen, een halve inboedel (laten) meenemen, je moeder die daar dan wat van zegt, je schoonmoeder die er ook wat van zegt... het zijn echt twee halfbakken volwassenen die vooral naïef en ook impulsief reageren en beide nauwelijks snappen hoe een normaal leven in elkaar steekt. Kijk naar die inrichting en dat huis. Dat is de smaak van een 50+generatie. Een geleende, nageaapte stijl. Waarschijnlijk omdat een Volendamse intereurstylist vertelde dat dat mooi is.
Twee kinderen in een Volendams poppenhuis, volgens mij schreef Youp van 't Hek dat ook al.
En Jan is meer een Lego-man. Die denkt: dat huisje is toch gebouwd? Staat stevig zo. Vier ramen en een deur. En een schoorsteen d'r op. Zijn we klaar toch? ...Zijden blommen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dusik heb dan ook het vermoeden dat Yo meer ervaring heeft in het spelen met poppenhuizen ..door het gesleep van de meubeltjes
komt vanzelluf wel weer een nieuw poppendametje in die alles weer inricht ... alleen lijkt het me dan wel moeilijk worden om al je goed weer terug te vindenquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
En Jan is meer een Lego-man. Die denkt: dat huisje is toch gebouwd? Staat stevig zo. Vier ramen en een deur. En een schoorsteen d'r op. Zijn we klaar toch? ...Zijden blommen?Neem moar mit! En de gastendeukjes ook.
Moeders lost alles op. Die baalde al stiekem dat Yo er tussendoor kwam. Een Volendamse moeder richt de eerste woning van haar zoon in en godbetert die stadse deernen die daar een stokje voor dreigen te steken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
komt vanzelluf wel weer een nieuw poppendametje in die alles weer inricht ... alleen lijkt het me dan wel moeilijk worden om al je goed weer terug te vindenmaar ja daar hebben we mamsie weer voor he
In Limburg staan niet oberal plastiv blommen voor de raamquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren maar ik ben voor kamp mama :-) heb zelf kinderen en ik ga voor het vuur voor ze als het moet ,,,, Jantje is niks mis mee denk ik . Liza spoord niet .. Kindje nog zo jong en dan Jan Pijpen ( oops sorry zoenen ) in toilet ... flikker op... Yo is een op geld belust meisje met een vreemde smaak hahaahahahaah komt ze uit limburg want daar staan ook oberal plastiv blommen voor de raam
En wij van onze kant doen er ook echt niet moeilijk meer over dat jullie in Volendam liefst 'dingen' binnen de familie houden. Je merkt er in jouw post bíjna niks van trouwens!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren maar ik ben voor kamp mama :-) heb zelf kinderen en ik ga voor het vuur voor ze als het moet ,,,, Jantje is niks mis mee denk ik . Liza spoord niet .. Kindje nog zo jong en dan Jan Pijpen ( oops sorry zoenen ) in toilet ... flikker op... Yo is een op geld belust meisje met een vreemde smaak hahaahahahaah komt ze uit limburg want daar staan ook oberal plastiv blommen voor de raam
ben deels ook voor mamsie hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
precies! en de rest ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Duderella het volgende:
[ Kijk naar die inrichting en dat huis. Dat is de smaak van een 50+generatie. Een geleende, nageaapte stijl. Waarschijnlijk omdat een Volendamse interieurstylist vertelde dat dat mooi is.
Hij is mooi subtiel, en bij ieder ander had het idd een gewone metafoor kunnen zijn, maar als je ex in de muziekwereld zit en niet iedereen zijn riedeltjes even hoogstaand vindt dat blijf je van dat soort metaforen af als je niet stiekem wilt snerenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jullie bedoelen dat die 'slechte muziek' een sneer is? Bedoelt ze dat niet gewoon als metafoor? En als variant op: 'Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen?'
Ik ben geloof ik nog dommerder dan Yo en Jan bie mekander. Want ik zag die heule snear niet.![]()
Datquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren
En dat. Hoe analyseer je iemand in twee zinnenquote:maar ik ben voor kamp mama :-)
Ik kom uit limburg maar heb geen 1 plastic blom in huis en hier in de buurt ook nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
aha is dat moeder ricarda niet??? lijkt er verdacht veel op ...............quote:
nou dat alles op een rij zetten zal ook wel mee vallen ,ze heeft dag en nacht plezier met Wes dan heb je daar geen tijd meer voor, ik vind het een flut stukje met een hoop bla blaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
De column van Yo in de Glossy.
http://img41.imagehaven.net/img.php?id=EDO1KKIRIS_IMAGE0008.JPG
Ik kom ook uit Limburgquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik kom uit limburg maar heb geen 1 plastic blom in huis en hier in de buurt ook niet, sterker nog ik gruwel van plastic blommen
Eenschquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:24 schreef Vivi het volgende:
Btw; ik ben ook mama maar als mijn zoon 23 is kan ie zijn relationele problemen toch lekker zelf uitzoeken hoor, hoeveel ik ook van hem hou. Tenzij nadrukkelijk om mijn bemoeienis wordt gevraagd, uiteraard
.
T is een leuk geschreven stukje en ik vraag me af of ze dat helemaal alleen doet, maar buiten dat om, komt t wel heel schilderachtig over allemaal ,alsof ze met een gouden auraatje,lichtvoetend bloemblaadjes in t ron d staat te strooien op de zwoele muziektonen van La Fedde nog wat.Welnee ze werd wakker omdat Wes zijn hemaworst uit zijn gouden broek knalde ,en begon te swaffelen ,maw,Kom op Yo zet m ff weg..Als ze straks de hand in hand kameraden -liedjes beu is,krijgt die genre weer een sneer,2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
De column van Yo in de Glossy.
http://img41.imagehaven.net/img.php?id=EDO1KKIRIS_IMAGE0008.JPG
Liefde maakt blind. En doof.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....
yo mag toch wel plezier maken na die ellende? en wat een vooroordelen, je kunt lleeen aan de fotoos toch niet zien dat ze dag en nacht plezier heeft?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:31 schreef roosje77 het volgende:
nou dat alles op een rij zetten zal ook wel mee vallen ,ze heeft dag en nacht plezier met Wes dan heb je daar geen tijd meer voor, ik vind het een flut stukje met een hoop bla bla
Annie , ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is een leuk geschreven stukje en ik vraag me af of ze dat helemaal alleen doet, maar buiten dat om, komt t wel heel schilderachtig over allemaal ,alsof ze met een gouden auraatje,lichtvoetend bloemblaadjes in t ron d staat te strooien op de zwoele muziektonen van La Fedde nog wat.Welnee ze werd wakker omdat Wes zijn hemaworst uit zijn gouden broek knalde ,en begon te swaffelen ,maw,Kom op Yo zet m ff weg..Als ze straks de hand in hand kameraden -liedjes beu is,krijgt die genre weer een sneer,2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....
nou valt je toch niks meer in he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
By the way: Patries heeft een ander ....van 29
Misschien bedoelt ie hier dat ze t onderling al goed hadden geregeld???Nee Liza was niet gescheiden voor ze met J. ging.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef sunny16947 het volgende:
Weet je welke uitspraak me opviel: Wim zegt dat de scheiding netjes in harmonie was geregeld met bezoekrecht voor Fem.
Met een kind in het spel gaat een scheiding niet zo snel.
Dus vraag me af:
Was Liza niet al gescheiden vóór ze met Jan ging.
Is ze pas naar haar moeder vertrokken toen de scheiding afgerond was.
Ook Yo woonde nog bij Jan toen het al uit was en ze wachtte tot ze ander onderdak had.
Truttig en plastic kitsch bloemen zijn toch wel twee heel verschillende dingen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Ole het volgende:
Nou zag ik gister een hh van Eigen Huis en Tuin, en wat zeiden ze daar: truttig is he-le-maal in weer!
Dus Yo is gewoon überhip en helemaal volgens de laatste trends!
(en die uitzending was van afgelopen winter, dus lang voordat we wisten wat ze allemaal in huis hadden daar in Vollendam!)
Ik heb vast een andere opvatting van 'truttig' dan denk ik, want het merendeel van de spullen die op die site voorbij komen vind ik alles behalve truttig!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Zijden bloemen Greys! Zijden bloemen!!!!![]()
Check deze site. Er staan ook mooie spullen op, daar niet van, maar dit is dus al een tijdje hot.
Ik heb zelf in een meubelzaak gewerkt waar dit spul verkocht werd en jonge, vermogende gasten stonden bijna in de rij.![]()
Bij de weg: MJ had talloze schilderijen van zichzelf.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ben deels ook voor mamsie hoorin mijn ogen pikt ze het gewoon niet dat waar haar man er jarenlang voor gezorgd heeft dat niemand (maar dan ook niemand) misbruik zou gaan maken van Jan zijn poen... er dan zon mokkel ff in 5 uur tijd met 11 man (incl. der moeder en zus) de boel ff leeg gaat halen voor zeggu meer dan een ton!
![]()
en dan kan heel Nederland lacherig doen over een paar keukenrollen ..tja dat komt omdat menig Nederlanders niet verder kunnen lezen dan dat hun neus lang is![]()
men leest: er zijn keukenrollen meegenomen![]()
men leest niet : naast al het meubilair ( wat op zich al tonnen waard is ) zijn zelfs ook de keukenrollen en gastendoekjes nog meegenomen![]()
als je al het meubilair al hebt ... wat moet je dan nog met keukenrollenwelke gek neemt dat dan nog mee
![]()
aja hier de dader![]()
[ afbeelding ]
nieuw spreekwoord dus : als je het onderste uit de kan wilt hebben, krijg je Gerda op je neus![]()
en met Jante is dus duidelijk wel wat mis![]()
die gaat zijn eigen boel maar eens een keer regelen!! dat flauwe afgewuifel richting ma of Jaap moet ook maar eens een keer stoppen .... wil die ooit eens nen echte vent worden
Nou ja, het is allesbehalve strak en modern hè?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[quote]
Ik heb vast een andere opvatting van 'truttig' dan denk ik, want het merendeel van de spullen die op die site voorbij komen vind ik alles behalve truttig!
Daar heb je een punt.quote:En laten we MJ nou niet als toonbeeld van 'goede smaak' gaan nemen he?
Wat Cc zegt.quote:Oh ja, ZIJDEN bloemen. Ze had ze vervangen door plassssstieken exemplaren
Lieve Annie, oud-voetballers die meubelzaken beginnen... dat is een hellend vlak hoor, qua smaak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:21 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb de spullen helemaal niet zo goed kunnen bekijken, maar ik weet wel dat ze t meredeel bij een exclusieve interieurzaak BUITEN Volendam vandaan hebben, de eigenaar is een oud-voetballer en daar komen veeeeeel BNers, nou dan hebben die zeker ook geen smaak?!?Volgens mij verkopen ze daar juist uptodate spullen!?!?
Hear, hear!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lieve Annie, oud-voetballers die meubelzaken beginnen... dat is een hellend vlak hoor, qua smaak.![]()
En het BN-erschap is al evenmin een garantie.
Idd belachelijke uitspraak...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:21 schreef DarkElf het volgende:
Hij is 'vader' geworden.. god je wordt toch woest als ze zoiets schrijven en je dochter is erbij betrokken ...
Lieve Duderella, dat weet ik ook hoor, daarom ,over smaak valt zooooo lang te twisten, kom je toch nooit uit,hoe is t trouwens met je poes? (Niesziekte)quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lieve Annie, oud-voetballers die meubelzaken beginnen... dat is een hellend vlak hoor, qua smaak.![]()
En het BN-erschap is al evenmin een garantie.
Waar is de tijd gebleven dat oud-voetballers gewoon een sigaren/sigarettenzaak opende?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat een leuk stuk in de party en wat een leuke meid is Liza.
ben je familie van liza?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ah wat lief! Poes gaat beter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lieve Duderella, dat weet ik ook hoor, daarom ,over smaak valt zooooo lang te twisten, kom je toch nooit uit,hoe is t trouwens met je poes? (Niesziekte)
Heeft Liza Yolanthe bedrogen? Ik wist helemaal niet dat ze lesbische minnaressen waren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef roosje77 het volgende:
zal haar nooit leuk vinden, puur om het feit dat ze haar man, kind en yo bedroog.
flauwquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Liza Yolanthe bedrogen? Ik wist helemaal niet dat ze lesbische minnaressen waren.
Ja. Ik zit te wachten tot ik weekend hebquote:
stoeltje op pag 8quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Zijden bloemen Greys! Zijden bloemen!!!!![]()
Check deze site. Er staan ook mooie spullen op, daar niet van, maar dit is dus al een tijdje hot.
Ik heb zelf in een meubelzaak gewerkt waar dit spul verkocht werd en jonge, vermogende gasten stonden bijna in de rij.![]()
Bij de weg: MJ had talloze schilderijen van zichzelf.
YWquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het scannen Eef. Iedere week trouw alle nieuw bladen scannen en posten. Tofheid.![]()
Nou ja als zij familie van Liza is, dan zitten hier zeker ook een paar zussen van Yo......quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef roosje77 het volgende:
[..]
ben je familie van liza?
valt me op dat je haar zo leuk vind en yo zo afzeikt?
of een 1e indruk?
ik kan me dat namelijk niet voorstellen. zal haar nooit leuk vinden, puur om het feit dat ze haar man, kind en yo bedroog.
Nou heb ik t over een jongere generatie voetballer hoor ,en zeker een moderne...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat oud-voetballers gewoon een sigaren/sigarettenzaak opende?
Bedankt voor het scannen Eef. Iedere week trouw alle nieuw bladen scannen en posten. Tofheid.![]()
Meid ,jij mag Liza een leuke meid vinden hoor, ieder zijn mening hier.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben geen fan van Yolanthe nee nooit geweest ook, ik kijk altijd naar de ogen van een mens en bij Yo zijn die zonder uitdrukking een koel persoon dus, Ze doet net alsof Jan alles alleen heeft gedaan..quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef roosje77 het volgende:
[..]
ben je familie van liza?
valt me op dat je haar zo leuk vind en yo zo afzeikt?
of een 1e indruk?
ik kan me dat namelijk niet voorstellen. zal haar nooit leuk vinden, puur om het feit dat ze haar man, kind en yo bedroog.
Das best.De kampen /teams moeten toch verdeeld blijven, anders slaat de weegschaal door naar een kant. Balans moeten we hier hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Yolanthe nee nooit geweest ook, ik kijk altijd naar de ogen van een mens en bij Yo zijn die zonder uitdrukking een koel persoon dus, Ze doet net alsof Jan alles alleen heeft gedaan..
Liza vind ik een gewone hollandse meid die volgens mij bij Jan past .
Dr gaan zoveel huwlijken stuk door overspel etc etc dus daar kan het net zo goed hoor.
De ware reden weet alleen de hoofdpersonen zelf wij kunnen alleen maar gissen.
Annie, wat vind jij nou van Liza en wat vinden "de Volendammers" van haar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das best.De kampen /teams moeten toch verdeeld blijven, anders slaat de weegschaal door naar een kant. Balans moeten we hier hebben.
Nou ik ken haar niet persoonlijk, en je hoort natuurlijk van alles om je heen , de een vindt haar leuk ,de ander weer verwend en kattig, en ja das altijd moeilijk, ik vind iemand wel eens op t eerste gezicht niet zo leuk en leer je degene beter kennen valt t vaak mee, maar zoals ik al zeg,de meningen zijn hier verdeeld ,en ik ken haar niet goed genoeg om over haar te oordelen qua karakter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:25 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Annie, wat vind jij nou van Liza en wat vinden "de Volendammers" van haar?
Ok, ik dacht dat in Volendam iedereen elkaar wel een beetje kent of via via.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ken haar niet persoonlijk, en je hoort natuurlijk van alles om je heen , de een vindt haar leuk ,de ander weer verwend en kattig, en ja das altijd moeilijk, ik vind iemand wel eens op t eerste gezicht niet zo leuk en leer je degene beter kennen valt t vaak mee, maar zoals ik al zeg,de meningen zijn hier verdeeld ,en ik ken haar niet goed genoeg om over haar te oordelen qua karakter.
Jij bent toch niet stiekem mijn echtgenoot hè, die hier onder een kloon al weken de Volendamse uithangt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik vernam dat t een oud beestje is he?das dan helemaal zo zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |