Komt nog bij dat zuslief misschien zelf wel gezegd heeft, meid gaaaa gewoon, je hebt het hard nodig, wat afleiding. Zo raar vind ik het in elk geval niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon een andere mening, is dat wel eens bij je opgekomen? En met treurend op d'r bank zitten wordt dat jongetje niet meer levend. De bewering dat ze dus wel geen verdriet zal hebben want dat is niet af te leiden uit de foto's vind ik belachelijk.
Tuurlijk, ieder mag zijn mening hebben, ikzelf ben lange tijd voor yolanthe in de bres gesprongen(Moet je wel ver nalezen, maar ja ) en ik zeg t ook als ik jan of Gerda of weet ik t wie geen gelijk geef, maar sommigen praten echt een kant op ,zien van de anderen absoluut niks goeds meer en trekken meteen t hele dorp mee in de shit, nou en dat vind ik scheef.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:37 schreef roosje77 het volgende:
wat ik echt niet snap is dat mensen op dit forum en ander zijn mening aanvallen.
iedereen heeft een andere mening, gelukkig maar.
ik zie het zo, voor mijn gevoel heeft jantje als eerste een scheve schaats gereden en heeft yo hem (onterecht blijkt later) vergeven en vergeten.
gerda had zich er niet mee moeten bemoeien, dat heeft jan geen goed gedaan.
het kan best een aardig vrouwtje zijn, maar een slimme zet was het niet.
had jan zelf moeten doen.
als hij zon grote jongen is een getrouwde vrouw te *** op de plee van een kroeg terwijl hij zelf met yo wwas, kon hij op zijn minst zelf de confrontatie aangaan.
daar doet japio nog eens een schepje bovenop door evert te bellen.
helaas ook geen goede zet..
tsja en wie zijn billen brand...
begrijp me niet verkeerd, yo zal ook niet een makkelijke zijn, maar neig wel naar haar kant.
en wat is er mis mee om plezier te maken, na alle ellende?
nogmaals, dit is mijn mening..
Heb ik ook gemist.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef sunny16947 het volgende:
Wat was er nu precies in shownieuws. Heb het gemist en kan het niet terugvinden.
lekker to the point, daar hou ik van!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Lieve meiden, dit is SHO en in SHO gaat het erom dat je lol hebt ten koste van allerhande BN'ers (en hun moeders). (En hun dorp).
Dat betekent niet dat Viev Volendam een dijkdoorbraak wenst en dat betekent niet dat Anniebab Yolanthe een voetbalknie toewenst. Iedereen op de hele wereld moet uiteindelijk lang leven en gelukkig worden, ook alle BN'ers![]()
Maar voor nu kiezen we partij en zoeken daarbij alle roddels, vooroordelen en veronderstellingen die ons maar uitkomen. En dan gaan we zo'n beetje tegen elkaar opbieden. En een beetje zeiken tegen elkaar. Maar alles voor den lol. Da's SHO.![]()
Ik ben inmiddels teamloos. De waarheid zal wel in het midden liggen. Yo lijkt me een verwend dommig kind en Jan een verwend dommig joch. Wat mij betreft verdienden ze elkaar.
Jij bent ook teamloosquote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Lieve meiden, dit is SHO en in SHO gaat het erom dat je lol hebt ten koste van allerhande BN'ers (en hun moeders). (En hun dorp).
Dat betekent niet dat Viev Volendam een dijkdoorbraak wenst en dat betekent niet dat Anniebab Yolanthe een voetbalknie toewenst. Iedereen op de hele wereld moet uiteindelijk lang leven en gelukkig worden, ook alle BN'ers![]()
Maar voor nu kiezen we partij en zoeken daarbij alle roddels, vooroordelen en veronderstellingen die ons maar uitkomen. En dan gaan we zo'n beetje tegen elkaar opbieden. En een beetje zeiken tegen elkaar. Maar alles voor den lol. Da's SHO.![]()
Ik ben inmiddels teamloos. De waarheid zal wel in het midden liggen. Yo lijkt me een verwend dommig kind en Jan een verwend dommig joch. Wat mij betreft verdienden ze elkaar.
Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Ja éigenlijk moet dat wel hoor! Maar als je niet kan kiezen, mag je altijd voor het ezeltje zijn. Die is van Belin. Maar in SHO maakt dat niet uit.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent ook teamloos![]()
Ik dacht dat je koste van het kost in een team moest, maar ik wil niet in een team, ik wil alleen maar smakeljk lachen om Yo, Jan, Wes, Lies en Ramoon .... en een beetje om Wim
Dat vind ik nou eigenlijk juist het leuke van hiero. Lekker á la Albert je mening over iemand geven, vaak doet het er helemaal niet toe, maar ik moet er wel om lachen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.
Oke ik ben nog steeds voor Wim en Gerda eigenlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja éigenlijk moet dat wel hoor! Maar als je niet kan kiezen, mag je altijd voor het ezeltje zijn. Die is van Belin. Maar in SHO maakt dat niet uit.
Ja maar An, dat is wél een beetje SHO hoor en ik denk dat je daar gewoon een aan zal moet wennen (als je dat wilt). Als we genuanceerd moeten gaan lopen doen, dan kunnen we hier wel opbreken. Dat hele korte door de bocht, dat is een nou juist de gein van dit subforum. Ik bedoel, we besloten ook dat Vic the Slick Kimmetje uit het raam had gegooid en dat Jet Belin kapot wil maken omdat Rob haar stiekem nog wil. Jet heeft zelfs de Mexicaanse griep én honger in Afrika op haar conto staan!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.
Maar ik VIND niks mis met die slippers en Ik VIND Liza een blonde boerentrienquote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O ja! Wim! Die had ik helemaal over het hoofd gezien!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke ik ben nog steeds voor Wim en Gerda eigenlijk.
oke.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar ik VIND niks mis met die slippers en Ik VIND Liza een blonde boerentrien.
Ik vind Meisje hoerrrrrr Mick wel weer écht heel dom, dan.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar An, dat is wél een beetje SHO hoor en ik denk dat je daar gewoon een aan zal moet wennen (als je dat wilt). Als we genuanceerd moeten gaan lopen doen, dan kunnen we hier wel opbreken. Dat hele korte door de bocht, dat is een nou juist de gein van dit subforum. Ik bedoel, we besloten ook dat Vic the Slick Kimmetje uit het raam had gegooid en dat Jet Belin kapot wil maken omdat Rob haar stiekem nog wil. Jet heeft zelfs de Mexicaanse griep én honger in Afrika op haar conto staan!
Trek het je niet persoonlijk aan. We zijn allemaal heus wel slimmer dan te denken dat iedereen in Volendam achterlijk is. Maar het is leuker om te doen alsof het wel zo is. Want dit is SHO. En nu is het Volendam, en morgen is het weer iets of iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |