abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 21:25:11 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71377474
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Misschien heb ik gewoon een andere mening, is dat wel eens bij je opgekomen? En met treurend op d'r bank zitten wordt dat jongetje niet meer levend. De bewering dat ze dus wel geen verdriet zal hebben want dat is niet af te leiden uit de foto's vind ik belachelijk.
Komt nog bij dat zuslief misschien zelf wel gezegd heeft, meid gaaaa gewoon, je hebt het hard nodig, wat afleiding. Zo raar vind ik het in elk geval niet.
pi_71377830
wat ik echt niet snap is dat mensen op dit forum en ander zijn mening aanvallen.
iedereen heeft een andere mening, gelukkig maar.
ik zie het zo, voor mijn gevoel heeft jantje als eerste een scheve schaats gereden en heeft yo hem (onterecht blijkt later) vergeven en vergeten.
gerda had zich er niet mee moeten bemoeien, dat heeft jan geen goed gedaan.
het kan best een aardig vrouwtje zijn, maar een slimme zet was het niet.
had jan zelf moeten doen.
als hij zon grote jongen is een getrouwde vrouw te *** op de plee van een kroeg terwijl hij zelf met yo wwas, kon hij op zijn minst zelf de confrontatie aangaan.
daar doet japio nog eens een schepje bovenop door evert te bellen.
helaas ook geen goede zet..

tsja en wie zijn billen brand...

begrijp me niet verkeerd, yo zal ook niet een makkelijke zijn, maar neig wel naar haar kant.
en wat is er mis mee om plezier te maken, na alle ellende?

nogmaals, dit is mijn mening..
pi_71379232
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:37 schreef roosje77 het volgende:
wat ik echt niet snap is dat mensen op dit forum en ander zijn mening aanvallen.
iedereen heeft een andere mening, gelukkig maar.
ik zie het zo, voor mijn gevoel heeft jantje als eerste een scheve schaats gereden en heeft yo hem (onterecht blijkt later) vergeven en vergeten.
gerda had zich er niet mee moeten bemoeien, dat heeft jan geen goed gedaan.
het kan best een aardig vrouwtje zijn, maar een slimme zet was het niet.
had jan zelf moeten doen.
als hij zon grote jongen is een getrouwde vrouw te *** op de plee van een kroeg terwijl hij zelf met yo wwas, kon hij op zijn minst zelf de confrontatie aangaan.
daar doet japio nog eens een schepje bovenop door evert te bellen.
helaas ook geen goede zet..

tsja en wie zijn billen brand...

begrijp me niet verkeerd, yo zal ook niet een makkelijke zijn, maar neig wel naar haar kant.
en wat is er mis mee om plezier te maken, na alle ellende?

nogmaals, dit is mijn mening..
Tuurlijk, ieder mag zijn mening hebben, ikzelf ben lange tijd voor yolanthe in de bres gesprongen(Moet je wel ver nalezen, maar ja ) en ik zeg t ook als ik jan of Gerda of weet ik t wie geen gelijk geef, maar sommigen praten echt een kant op ,zien van de anderen absoluut niks goeds meer en trekken meteen t hele dorp mee in de shit, nou en dat vind ik scheef.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:26:51 #54
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71379408
Wat was er nu precies in shownieuws. Heb het gemist en kan het niet terugvinden.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71379558
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef sunny16947 het volgende:
Wat was er nu precies in shownieuws. Heb het gemist en kan het niet terugvinden.
Heb ik ook gemist.
  Moderator / Miss SHO maandag 27 juli 2009 @ 22:34:53 #56
22592 crew  Ole
pi_71379678
ging alleen over hoe verschillend mensen met een break up omgaan. De boze ex. verdrietige ex, wraakzuchtige ex. Non onderwerp eigenlijk.

Yo was vooral verdrietige ex, volgens mevrouw de relatiedeskundige. Maar omdat ze nog zo jong was ook wel weer snel er bovenop
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 27 juli 2009 @ 22:38:46 #57
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71379809
Lieve meiden, dit is SHO en in SHO gaat het erom dat je lol hebt ten koste van allerhande BN'ers (en hun moeders). (En hun dorp).

Dat betekent niet dat Viev Volendam een dijkdoorbraak wenst en dat betekent niet dat Anniebab Yolanthe een voetbalknie toewenst. Iedereen op de hele wereld moet uiteindelijk lang leven en gelukkig worden, ook alle BN'ers

Maar voor nu kiezen we partij en zoeken daarbij alle roddels, vooroordelen en veronderstellingen die ons maar uitkomen. En dan gaan we zo'n beetje tegen elkaar opbieden. En een beetje zeiken tegen elkaar. Maar alles voor den lol. Da's SHO.

Ik ben inmiddels teamloos. De waarheid zal wel in het midden liggen. Yo lijkt me een verwend dommig kind en Jan een verwend dommig joch. Wat mij betreft verdienden ze elkaar.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_71379850
yo was zelf niet aan het woord hoor!
en ik vind het belachelijk dat inwoners van volendam erbij betrokken worden. dan heb je echt een iq van een steen als je zo denkt.
pi_71379895
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Lieve meiden, dit is SHO en in SHO gaat het erom dat je lol hebt ten koste van allerhande BN'ers (en hun moeders). (En hun dorp).

Dat betekent niet dat Viev Volendam een dijkdoorbraak wenst en dat betekent niet dat Anniebab Yolanthe een voetbalknie toewenst. Iedereen op de hele wereld moet uiteindelijk lang leven en gelukkig worden, ook alle BN'ers

Maar voor nu kiezen we partij en zoeken daarbij alle roddels, vooroordelen en veronderstellingen die ons maar uitkomen. En dan gaan we zo'n beetje tegen elkaar opbieden. En een beetje zeiken tegen elkaar. Maar alles voor den lol. Da's SHO.

Ik ben inmiddels teamloos. De waarheid zal wel in het midden liggen. Yo lijkt me een verwend dommig kind en Jan een verwend dommig joch. Wat mij betreft verdienden ze elkaar.
lekker to the point, daar hou ik van!
pi_71379993
Waarheid zal inderdaad in het midden liggen,en daarom hadden ze allebei er op hun eigen manier mee om moeten gaan.
De inmenging van Ma Jantje,heeft meer slecht gedaan als goed.
Jan die eindelijk Jan werd genoemd,is nu weer Jantje dankzij zn moeders inmengingen en spuien van haar mening over de hele zaak.
Hoe kan die jongen nou ooit een normaal leven opbouwen met die moeder in zn nek?
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 22:45:18 #61
184769 crew  Deisyy
pi_71380023
quote:

Jij bent ook teamloos

Ik dacht dat je koste van het kost in een team moest, maar ik wil niet in een team, ik wil alleen maar smakeljk lachen om Yo, Jan, Wes, Lies en Ramoon .... en een beetje om Wim
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71380050
quote:

Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.
pi_71380115
Trouwens haaai Deisy,
  maandag 27 juli 2009 @ 22:48:40 #64
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71380125
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij bent ook teamloos

Ik dacht dat je koste van het kost in een team moest, maar ik wil niet in een team, ik wil alleen maar smakeljk lachen om Yo, Jan, Wes, Lies en Ramoon .... en een beetje om Wim
Ja éigenlijk moet dat wel hoor! Maar als je niet kan kiezen, mag je altijd voor het ezeltje zijn. Die is van Belin. Maar in SHO maakt dat niet uit.
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 22:49:53 #65
184769 crew  Deisyy
pi_71380166
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja en voor mij is t ook echt grotendeels voor de fun wat ik er allemaal uitkraam, maar ik vind t overdreven om zelfs de slippers van wes mooi te noemen en dan liza een boerentrien te vinden, terwijl die niet onknap is,voor de rest ken ik haar niet en is t een kreng of weet ik veel wat,daar bedoel ik nou alles meteen down te trekken en al t andere op te hemelen ,dat slaat helemaal nergens op.
Dat vind ik nou eigenlijk juist het leuke van hiero. Lekker á la Albert je mening over iemand geven, vaak doet het er helemaal niet toe, maar ik moet er wel om lachen.

Maar dat is ook voor iedereen weer anders en misschien voor jou helemaal
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 22:50:27 #66
184769 crew  Deisyy
pi_71380184
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef Anniebab het volgende:
Trouwens haaai Deisy,
Annie
pi_71380227
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja éigenlijk moet dat wel hoor! Maar als je niet kan kiezen, mag je altijd voor het ezeltje zijn. Die is van Belin. Maar in SHO maakt dat niet uit.
Oke ik ben nog steeds voor Wim en Gerda eigenlijk.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:53:01 #68
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71380262
quote:

[..]

Ja maar An, dat is wél een beetje SHO hoor en ik denk dat je daar gewoon een aan zal moet wennen (als je dat wilt). Als we genuanceerd moeten gaan lopen doen, dan kunnen we hier wel opbreken. Dat hele korte door de bocht, dat is een nou juist de gein van dit subforum. Ik bedoel, we besloten ook dat Vic the Slick Kimmetje uit het raam had gegooid en dat Jet Belin kapot wil maken omdat Rob haar stiekem nog wil. Jet heeft zelfs de Mexicaanse griep én honger in Afrika op haar conto staan!

Trek het je niet persoonlijk aan. We zijn allemaal heus wel slimmer dan te denken dat iedereen in Volendam achterlijk is. Maar het is leuker om te doen alsof het wel zo is. Want dit is SHO. En nu is het Volendam, en morgen is het weer iets of iemand anders.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:54:56 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71380329
quote:

[..]

Maar ik VIND niks mis met die slippers en Ik VIND Liza een blonde boerentrien .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71380345
Welkom terug Annie!

Ik ben momenteel ook teamloos, maar ben iig niet voor Gerda.
pi_71380362
nou, dan zijn wij het in ieder geval eens..
  maandag 27 juli 2009 @ 22:56:55 #72
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71380395
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Oke ik ben nog steeds voor Wim en Gerda eigenlijk.
O ja! Wim! Die had ik helemaal over het hoofd gezien!

Ik ben ook Team Wim. Gewoon samen met het ezeltje.

En ik ben Team Slippers!
pi_71380421
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar ik VIND niks mis met die slippers en Ik VIND Liza een blonde boerentrien .
oke.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:58:00 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71380432
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja maar An, dat is wél een beetje SHO hoor en ik denk dat je daar gewoon een aan zal moet wennen (als je dat wilt). Als we genuanceerd moeten gaan lopen doen, dan kunnen we hier wel opbreken. Dat hele korte door de bocht, dat is een nou juist de gein van dit subforum. Ik bedoel, we besloten ook dat Vic the Slick Kimmetje uit het raam had gegooid en dat Jet Belin kapot wil maken omdat Rob haar stiekem nog wil. Jet heeft zelfs de Mexicaanse griep én honger in Afrika op haar conto staan!

Trek het je niet persoonlijk aan. We zijn allemaal heus wel slimmer dan te denken dat iedereen in Volendam achterlijk is. Maar het is leuker om te doen alsof het wel zo is. Want dit is SHO. En nu is het Volendam, en morgen is het weer iets of iemand anders.
Ik vind Meisje hoerrrrrr Mick wel weer écht heel dom, dan. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71380878
Ik ben ook alleeen maar team Yo, omdat al de rest nóg erger is. En ik vind Liza ook een boerentrien die niet al te snugger uit d'r ogen kijkt, maar dat doet Jan ook niet. Dus.

En ik vind die slippers wel idioot. Sterker, ik vind die hele Wesley een Laaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')