Welkom thuis, Anniequote:Op maandag 27 juli 2009 13:15 schreef Anniebab het volgende:
Oke ,nogmaals hallo iedereen, ik heb jullie gemist!!!!![]()
Ja ik heb t zon beetje allemaal gelezen, en fotos gezien!!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:16 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Welkom thuis, Annie![]()
![]()
Ben je al helemaal bijgelezen, zo ja, wat vind je ervan![]()
Heb je de foto's van Jan en Liza al gezien
Hoe was Brabant? Heb je het naar je zin gehad?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik heb t zon beetje allemaal gelezen, en fotos gezien!!
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Anniebab het volgende:
Ja was er wel ,maar ik heb lekker ff andere dingen gedaan ,en zon vakantiedag is altijd zo weer om eigenlijk, tis wel goed zo ff der tussen uit.Maar ik heb t erg leuk gehad.
Dat is nog niet uit de doeken gedaan nergens ,dus ik gok dat t een roddel is en niet op waarheid berust.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:25 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op vakantie moet je lekker genieten en de Palinggate is er toch wel als je weer thuiskomt
![]()
Hoe zit het nu met dat laatste nieuwtje wat je had, voordat je op vakantie ging
boven aan zit een knopje met topicreport.. dan past een modje het wel aanquote:
ah! je bent weer vromquote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef Anniebab het volgende:
Oja als iemand ons taaltje na wil doen , doe t dan goed en niet in t weet-ik-het Fries-Gronings ofzo.....dus Vivi beter je best doen jij!!
Nou, ik vind het eigenlijk wel lekker rustig zo.quote:
Nee, was er zaterdag. Vrijdag is beetje erg druk tegenwoordig. Ik zit altijd tegen de gevel.;) bruin krulletjeshaar heb ikquote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef conleche het volgende:
O Annie is bek!! Even bijlezen.
Ole, was jij vrijdag op je terrasje? Ik was er ook maar ik weet niet hoe je eruitziet, dus ik kon niet zwaaien.![]()
Ja die is klaar met Jan en kom t nu klaar met Wes, om t maar ff grof te zeggen, die "treurt 'nu in Spanje en is o zo verdrietig zo te zien, om haar neefje.Vind ik trouwens zwak om dit te gebruiken in deze affaire ,want dit was al aan de gang toen t kind overleed, en nu doe Ricarda net alsof de Smitjes heiligschennis plegen , maar dat was ervoor al langgggg aan de gang.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ff de Palingate special bekeken in de boekhandel, alwaar ik Oorlog & Vrede heb aangeschaft (in het Russisch uiteraard) en vermomd was met een baard en kamelenpak, maar wat ik eruit op kon maken is dat het sinds Moe Gleuflips ontboezemingen over is met de liefde van Yo voor Jan. "Ik ben helemaal klaar met Jan" was haar reactie.
En Annie, dat taaltje was n.a.v. een intellectueel uitgedaagde daar op de Hyves van Jan. Dus.
Nou poeh poehquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Annieeeeeeeeeeeeee!Welkom terug!
Conleche, voortaan gewoon even *kuch*Ole!*kuch* doen op dat terrasje
Ik kom daar niet zo vaak! Maar exmeneerC. woont er om de hoek. Dus toen ik vrijdag langsfietste zat hij daar en ben ik even blijven hangen. Maar ik weet nu waar Ole normaal gesproken zit. Dus dan heb ik al meer kans om haar ooit te spotten!!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Annieeeeeeeeeeeeee!Welkom terug!
Conleche, voortaan gewoon even *kuch*Ole!*kuch* doen op dat terrasje
Wat heeft dat ermee te maken? Je gaat gewoon niet als dat kind koud begraven is op TV lopen zaniken over godbetert gastendoekjes! Dat zou juist ervoor moeten zorgen dat je gaat relativeren over de dingen die er werkelijk toe doen. Nogmaals, dát wordt pas een kale kerst. En als je denkt dat je geen intens verdriet kan hebben en alsnog lachend op de foto kan staan, dan ben je erg, erg dom.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die is klaar met Jan en kom t nu klaar met Wes, om t maar ff grof te zeggen, die "treurt 'nu in Spanje en is o zo verdrietig zo te zien, om haar neefje.Vind ik trouwens zwak om dit te gebruiken in deze affaire ,want dit was al aan de gang toen t kind overleed, en nu doe Ricarda net alsof de Smitjes heiligschennis plegen , maar dat was ervoor al langgggg aan de gang.
Ach laat me niet lachen, tuurlijk ze zal best verdriet hebben ,maar als t mijn zus zou overkomen ging ik niet na een paar dagen naar Ibiza, ok das nog altijd ieders eigen keuze, maar jij praat echt alles recht en andersom alles krom, misschien heb je t zelf niet in de gaten......quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Je gaat gewoon niet als dat kind koud begraven is op TV lopen zaniken over godbetert gastendoekjes! Dat zou juist ervoor moeten zorgen dat je gaat relativeren over de dingen die er werkelijk toe doen. Nogmaals, dát wordt pas een kale kerst. En als je denkt dat je geen intens verdriet kan hebben en alsnog lachend op de foto kan staan, dan ben je erg, erg dom.
Misschien heb ik gewoon een andere mening, is dat wel eens bij je opgekomen? En met treurend op d'r bank zitten wordt dat jongetje niet meer levend. De bewering dat ze dus wel geen verdriet zal hebben want dat is niet af te leiden uit de foto's vind ik belachelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach laat me niet lachen, tuurlijk ze zal best verdriet hebben ,maar als t mijn zus zou overkomen ging ik niet na een paar dagen naar Ibiza, ok das nog altijd ieders eigen keuze, maar jij praat echt alles recht en andersom alles krom, misschien heb je t zelf niet in de gaten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |