Heb je die PM niet gehad?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:Vlooienmarkt?
Jezus wat gaan die topics hard en komt dat geld hard binnen
quote:
quote:
quote:Hallo "Team Groen"!
Aangezien de Asielactie 2009 een groter succes is dan óóit (al meer dan 3300 euro op het moment) willen we kijken of we dat succes gezamenlijk nog ietsje groter kunnen maken. Hierbij hebben we de hulp van jullie allemaal nodig.
Deze week loopt de extra actie 'Raad de Eindstand' in een topic in F&F. Waag een gokje, het kost je niets! Maar voor de week daarna hebben we weer iets nieuws in petto:
De Asielactie Vlooienmarkt!
Kijk allemaal deze week eens rustig op zolder of in de kasten of je nog iets hebt liggen dat toch al weg kon, dat jij niet zult missen maar waar een ander wellicht iets aan heeft. Denk hierbij aan een boek dat je al uit hebt en niet hoeft te bewaren, een CD of DVD die je dubbel hebt of waar je toch niet zoveel aan vond, een grappig t-shirt waar je toch al niet in de straat op durfde, een koffiezetapparaat dat je dubbel hebt omdat je bent gaan samenwonen en ga zo maar door.
In de loop van zondag 2 augustus is het dan de bedoeling dat wij groenen massaal V&A 'overspoelen' met koopjes! We maken er een Asielmarkt Vlooienmarkt van, een massale uitverkoop! Iedereen zet zijn/haar eigen artikel te koop op V&A met een tagje [Asielactie] er voor. Dan in de OP een korte introductie van de actie, een foto van het object dat je kwijt wilt met een korte omschrijving van het object en de opmerking dat de koopprijs INCLUSIEF verzendkosten dient te zijn voor de koper.
Je verkoopt het artikel zelf. Je ontvangt het geld ook zelf. De verzendkosten trek je van de opbrengst af en de rest gaat naar de Asielactie rekening.
Zo hebben we:
- Veel aandacht weer voor de actie, iedereen ziet de [Asielactie] tagjes.
- Weer een FP bericht dat er in de week van 2 augustus vele koopjes te halen vallen.
- Extra opbrengst voor de actie.
- Een opgeruimde zolder.
- Veel plezier!
Roep in het lopende Asielactie topic even of je mee wilt doen! Dan kunnen we een beetje inventariseren hoeveel vlooienmarkt-topics er straks gaan zijn op 2 augustus.
In de loop van de week zal er een extra sticky topic in F&F komen met plaats-instructies van je koopje. Daar zullen we ook naar verwijzen vanuit het lopende actietopic. Ga vast kijken of je iets kwijt kunt dat toch al in de weg lag en laten we er een geweldig succes van maken, van de Asielactie Vlooienmarkt!
Nu nog niets in V&A zetten voor de Asielactie dus, dat komt volgende week pas![]()
En het hele verhaal staat nu ook in de sepoquote:Op maandag 27 juli 2009 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
oh-oh heeft PM, had gisteravond vergeten het streepje tussen haar naam te zetten
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
oh-oh heeft PM, had gisteravond vergeten het streepje tussen haar naam te zetten
Regel 1: het is nooooooooooit de schuld van Ingetje (zei m'n moeder altijd sarcastischquote:Op maandag 27 juli 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zeggen dat mijn PM raar deej, dommie
![]()
![]()
Anyhow, een vriendin van me maakt nu ff 50 euro over, is geen user hier maar wel heeel lief![]()
ElisaB met een z?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:12 schreef Ingetje79 het volgende:
De volgende donaties zijn vandaag bijgeschreven:
Hara's euro![]()
Motorbloempje
Muisje_Eliza
Dwerg
Blckbb
Marcogaz
Papa en Mama ElizaB
VixenFromHell
DABA's afrondertje
En kunnen dus verwerkt worden in de Fipo![]()
[ afbeelding ]
Ik sta er wel met de broodjes hamburger met van die dikke uien eropquote:Op maandag 27 juli 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys.
Dus dan zouden we al 13 'kraampjes' hebben!
Maar dat mogen er nog wel wat meer worden!
dan koop ik er eenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik sta er wel met de broodjes hamburger met van die dikke uien erop
Het hoeven geen 'spullen' (meervoud) te zijn he?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:21 schreef bigbird het volgende:
Ik weet nog niet of ik spullen heb, maar als ik wat heb wil ik ook wel mee doen met de vlooienmarkt
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mogen er ook champignons bij?
en Hela Curry
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
V&A tvp en ff inlezen hoe er gedoneerd moet worden
A_Aquote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
V&A tvp en ff inlezen hoe er gedoneerd moet worden
Dat geeft toch niets? Het is alles behalve verplicht hoor!quote:
heb ik er wel voor de dieren over natuurliijkquote:Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard! En een plakkie kaas als extra optie.
Ist direct wel 1 euro duurder natuurlijk
* ogen open houdquote:Op maandag 27 juli 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets? Het is alles behalve verplicht hoor!
En misschien zit er wel iets bij de koopjes dat je zou willen kopen!
Krijg je zo van mij PM met de gegevensquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Turbomuis het volgende:
Doet u mij maar een pakketje A ter donatie. Misschien more to come, maar tis nu ff wat bruin kan trekken.
En nu?
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Turbomuis het volgende:
Doet u mij maar een pakketje A ter donatie. Misschien more to come, maar tis nu ff wat bruin kan trekken.
En nu?
Ik zet je erbijquote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
In Den Haag heb ik ook nog een bench over die opgehaald kan worden mocht er interesse zijn
Zeker interesse!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
In Den Haag heb ik ook nog een bench over die opgehaald kan worden mocht er interesse zijn
Dan kun je ook wel langs Katwijkquote:Op maandag 27 juli 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker interesse!
Ik zie dat anboni van de rijders in Den Haag woont, zie zullen we een PM sturen om met jou in contact te brengen als je het goed vindtEn als anboni niet kan woon ik ook niet al te ver weg (Bleiswijk)
Dankquote:
Ik ga morgen naar Limburg (Susteren) dus als ik het onderweg ergens langs kan brengen is het evt ook goed, ik ga wel in de ochtend vertrekken. En anders komt het laterquote:Op maandag 27 juli 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker interesse!
Ik zie dat anboni van de rijders in Den Haag woont, die zullen we een PM sturen om met jou in contact te brengen als je het goed vindtEn als anboni niet kan woon ik ook niet al te ver weg (Bleiswijk)
Als het nodig is kun je de bench bij mij (Weert) droppen. Ik woon op een kilometer of 5 van de A2. Laat maar wat weten!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Limburg (Susteren) dus als ik het onderweg ergens langs kan brengen is het evt ook goed, ik ga wel in de ochtend vertrekken. En anders komt het later
Gewoon op het dak johquote:Op maandag 27 juli 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet wat voor auto ik heb he? En hoeveel daar in past?
Groen is al aangevraagd, fipo ga ik doen!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon op het dak joh![]()
Donatie Turbomuis is binnen, svp Groen en Fipo![]()
Jup, maar nu zijn we gecontroleerde gebruikersquote:Op maandag 27 juli 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrok van de paypal mailDe vorige keer ging het toch bij exact zo'n mail mis?
Yes please!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:20 schreef getl0st het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een bench.. kunnen jullie daar nog iets mee?
Jij dacht 'Oh god, daar gaat het humeur van Greys, zoek dekking!'quote:Op maandag 27 juli 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrok van de paypal mailDe vorige keer ging het toch bij exact zo'n mail mis?
Ik wilde er eerst wel zo'n opmerking over maken, maar ik durfde nietquote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht 'Oh god, daar gaat het humeur van Greys, zoek dekking!'
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst wel zo'n opmerking over maken, maar ik durfde niet
Ah kom, als er iemand niet gevaarlijk is ben ik het wel!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst wel zo'n opmerking over maken, maar ik durfde niet
En sorry Pumpkineater, ik zei twee keer hoi in de mailCopypasta gone bad
Goede naam heeft dat mapje!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar nu zijn we gecontroleerde gebruikers![]()
Hij staat inmiddels in het juiste mapje
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe aan emotionele chantage. Ben ik dan een heel slecht mens?![]()
Alle zwarte users die in mijn kittentopic komen wordt de toegang ontzegd tot ze groen zijn. Het werkt wel.![]()
Zeker ontopic, nu weet ik dus dat ik nooit CousCous in m'n shirt ga gooien.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil ook nog wel even iets opmerken dat erg ontopic is: couscous in je t-hirt is ene heel eng gevoel; je krijgt direct kippenvel
Ja, het is slecht.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe aan emotionele chantage. Ben ik dan een heel slecht mens?![]()
Alle zwarte users die in mijn kittentopic komen wordt de toegang ontzegd tot ze groen zijn. Het werkt wel.![]()
Da's het meest ontoppiccerige dat ik hier gelezen heb in dit topic!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil ook nog wel even iets opmerken dat erg ontopic is: couscous in je t-hirt is ene heel eng gevoel; je krijgt direct kippenvel
toch nog iets gevonden, count me in...quote:
Ga ik straks even doen, ben heel even een uurtje weg!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zijn weer nieuwe donaties bijgeschreven! [ afbeelding ]
- NorthernStar
- ClassPC
- dhr. P.v. V uit F. (wiesda?)
Bedankt!![]()
Graag groen en Fipo
Groen = Tsjekquote:Op maandag 27 juli 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik straks even doen, ben heel even een uurtje weg!
Of zou jij ze even groen willen vragen, dan zet ik ze nog even gauw in de fipo
Gerda Smit ff mailen, die heeft een speciaal lijntje met de Action geloof ik?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens, bij de Action (die hebben wij hier niet in Nijmegen) is vaak heel veel voer enzo in de aanbieding. Ook schoonmaakspullen en dat soort onzin.
Oh! Excuus! Komt voor elkaar!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef pumpkineater het volgende:
Ik heb ook gedoneerd maar ben nog zwart, schilder mij alsjeblieft!Oh en nader onderzoek wijst uit dat ik mij ook onder de elite in de FiPo mag bevinden!
![]()
Jij was toch weg?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Excuus! Komt voor elkaar!
Ik ga je bij het elitelijstje zetten!
Mooi zo...dan stap ik zo ff op m'n hippe fiets met mandje om de post en bloempjes van paps en mams te doenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er weer, alleen zo nog even met de hond uit.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
Aah, dikneus kan om 14:15 gehaald worden. En aangezien het 40 min rijden is, peer ik hem zo die kant op
Ik ben morgenochtend niet in Nootdorp (moet nog verhuizen, dus ben er nog niet iedere dag). Ik kan wel een keertje bij A_A langsrijden, maar dat wordt dan 'n keer 's avonds of weekend. Hoe groot is zo'n bench eigenlijk? Misschien wel handig om te weten of het wel gaat passenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb anboni een PM gestuurd of die thuis is morgenochtend
Want die woont in Den Haag. Anders zou dat van jou ook een mooie oplossing zijn Cat!
Zou je anders zelf contact op willen nemen met A_A om eea te regelen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef anboni het volgende:
[..]
Ik ben morgenochtend niet in Nootdorp (moet nog verhuizen, dus ben er nog niet iedere dag). Ik kan wel een keertje bij A_A langsrijden, maar dat wordt dan 'n keer 's avonds of weekend. Hoe groot is zo'n bench eigenlijk? Misschien wel handig om te weten of het wel gaat passen
MIjn beeb kieperde gisterenavond de schaal couscous over mijn hoofd (en dat was nét toen ik dit topic wilde gaan lezen, dus-uhhh). Het was nog een klein beetje warm, maar binnen een seconde nadat het mijn kraag in vloog, werd het hassikke koud. Brrrr....quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Da's het meest ontoppiccerige dat ik hier gelezen heb in dit topic!
Kwam zij vorig jaar mij spullen brengen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MIjn beeb kieperde gisterenavond de schaal couscous over mijn hoofd (en dat was nét toen ik dit topic wilde gaan lezen, dus-uhhh). Het was nog een klein beetje warm, maar binnen een seconde nadat het mijn kraag in vloog, werd het hassikke koud. Brrrr....
Wel lekker als je het heel warm hebt overigens!
Overigens 2: ik heb daarna een fles slasaus boven háár hoofd omgekieperd. Vond ze vies
Yups. Heeft ze toen ook met eten gegooidquote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Kwam zij vorig jaar mij spullen brengen?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Heeft ze toen ook met eten gegooid
Ing heeft het richtingsgevoel van een aangeschoten postduifquote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik weer...is Katwijk voor jou ook te doen qua afstand/tijd?
Ja, ik ben een topografisch wonder![]()
Huh?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:30 schreef Maes het volgende:
Oh-oh en ik hebben een voorsprongetje genomen op de a.s. vlooienmarkt. Geld is overgemaakt
Oh ik moet jou nog even groen maken! Vergetenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef Stout het volgende:
Even een vraagje : Ik ga rijdenManlief weet het nu ook (soms wel handig) en vroeg zich heel terrecht af hoe lang van te voren alles opgehaald moet worden.. is daar wat info over ?
Euhm, nou, dat gaat eigenlijk in overleg met de persoon waar je het weg halen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef Stout het volgende:
Even een vraagje : Ik ga rijdenManlief weet het nu ook (soms wel handig) en vroeg zich heel terrecht af hoe lang van te voren alles opgehaald moet worden.. is daar wat info over ?
Sla gewoon www.asielactie.nl op in je favorieten =D zit je altijd in het goede topic.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:45 schreef nieslief het volgende:
Alweer een teeveepeetje jullie gaan hard zeg.
Sgoe, ik ga wel ff pm'en met A_A.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je anders zelf contact op willen nemen met A_A om eea te regelen?
Is de kortste klap denk ik![]()
Oh, en laat ff weten of het gelukt is als je wilt.
Katwijk is 'n half uurtje tuffen vanuit Nootdorp. Maar dan is er nog steeds de vraag: hoe groot is zo'n bench. Niet heel zinvol als ik ze naar m'n berging ga slepen en er daarna toch nog iemand anders langs moet komen omdat ik er geen twee (of drie?) in de auto krijgquote:Ben ik weer...is Katwijk voor jou ook te doen qua afstand/tijd?
Ja, ik ben een topografisch wonder![]()
Jij snapt hem!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef Tsaa het volgende:
[..]
Sla gewoon www.asielactie.nl op in je favorieten =D zit je altijd in het goede topic.
Nog steeds? Ook als je even uitlogt en weer inlogt?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet terugmailen, Gmail blijft laden?
Slim!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef bigbird het volgende:
Ghehe als je toch mensen hebt met krabpalen kunnen ze die misschien hier weer verkopen aan andere users en dan het geld storten op de asielactie rekening
Ik heb zelfs helemaal gereboot, doet nog nietsquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
Zijn die dingen niet inklapbaar? Ik weet dat dus ook niet...
Volgens mij wel, meestal?
[..]
Jij snapt hem!![]()
[..]
Nog steeds? Ook als je even uitlogt en weer inlogt?
Wat gaat het goed he?quote:
Kijk, bigbird is niet van gisteren!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef bigbird het volgende:
Ghehe als je toch mensen hebt met krabpalen kunnen ze die misschien hier weer verkopen aan andere users en dan het geld storten op de asielactie rekening
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...en de dichtsbijzijnde Mac D. om van te voren te meeten was in Helmond![]()
Hier geen problemen, heb al teruggemaildquote:Op maandag 27 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal gereboot, doet nog niets
Enne hoe gaat deze muts dat doenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef Tsaa het volgende:
[..]
Sla gewoon www.asielactie.nl op in je favorieten =D zit je altijd in het goede topic.
Ja, want hij linkt direct door naar het topicquote:
Jaaaaaaquote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
Oh Elies, zullen wij met Minstrels gaan gooien een keer?
Idd net zo handigquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want hij linkt direct door naar het topic
Wat je ook kunt doen is naar Profiel gaan hierboven in FOK!, en dan bij signature intypen www.asielactie.nl
Dan komt het ook goed, maak je meteen reclame en kan je voortaan via je eigen sig zo doorklikken!
Tsjek geluktquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want hij linkt direct door naar het topic
Wat je ook kunt doen is naar Profiel gaan hierboven in FOK!, en dan bij signature intypen www.asielactie.nl
Dan komt het ook goed, maak je meteen reclame en kan je voortaan via je eigen sig zo doorklikken!
Hoest met DikzonderZak?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:21 schreef Qwea het volgende:
ik = terug
Benches zijn inklapbaar en kunnen dus worden gestapeldquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef anboni het volgende:
[..]
Sgoe, ik ga wel ff pm'en met A_A.
[..]
Katwijk is 'n half uurtje tuffen vanuit Nootdorp. Maar dan is er nog steeds de vraag: hoe groot is zo'n bench. Niet heel zinvol als ik ze naar m'n berging ga slepen en er daarna toch nog iemand anders langs moet komen omdat ik er geen twee (of drie?) in de auto krijg
Kubuswoning? Maar dat zou dan Rotterdam zijn, of zijn er elders ook kubuswoningen?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Als er niet teveel mensen zijn kan de meet ook hier. Kan iedereen meteen een kubuswoning zien. En natuurlijk de katten met als hoofdprijs kitten Rossi.
Hier gaat t niet lukken. Als ik terug ga naar inbox dan staan daar ook de mails, maar daaronder ook nog het mailtje dat ik had geopendquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geen problemen, heb al teruggemaild
Alleen als je cheesburgers, quarterpounders en Mac Flurrys maaktquote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Als er niet teveel mensen zijn kan de meet ook hier. Kan iedereen meteen een kubuswoning zien. En natuurlijk de katten met als hoofdprijs kitten Rossi.
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Benches zijn inklapbaar en kunnen dus worden gestapeld![]()
Wat veur auto hebbie dan?
Oh!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Greys hier staan de 1e kubuswoningen. Rotterdam heeft ze nageaapt
Ja! Maar dat willen we best nog een keer horen hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
had ik al gezegd dat een collega van xennia om 18:00 oid bakjes enzo kwam brengen?
Hallo, we moeten ook naar de mac. Ik wil eerst een mcchicken menu voordat ik ook maar 1 vinger optil hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Maar ik denk dat bij iemand thuis niet handig is in deze, een McDo is qua parkeren en allemaal bij elkaar met veel mensen net iets handiger denk ikMaar wel heel lief aangeboden!
[..]
Ja! Maar dat willen we best nog een keer horen hoor!![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga in ieder geval niet mee naar de Mac. Vooral niet op zaterdag.
't Is gewoon om te verzamelen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga in ieder geval niet mee naar de Mac. Vooral niet op zaterdag.
ja, daag. Ik kom daar niet om te verzamelenquote:
Ja, ik hield het bij een flesje waterquote:
Ik drive nooitquote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef nieslief het volgende:
En Qwea moet ff driven..............
die chickenwrap is lekker
ja, jullie waren saai.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik hield het bij een flesje waterDie ik van Noekje kreeg
![]()
Ik kan nog steeds niets met Gmail
Ik doe met je meeeeeeeequote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel het Macgedeelte gemist vorig jaar.
Daar heb ik nog een trauma van![]()
Dus ik neem twéé menu's deze keer
Weet ik niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, jullie waren saai.
Dr was toen iets met een rare kerel of wijf toch? In die mac?
En dan commentaar op mijn pizzaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel het Macgedeelte gemist vorig jaar.
Daar heb ik nog een trauma van![]()
Dus ik neem twéé menu's deze keer
Ik woon in Rotterdamquote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!Waar woon jij ook alweer?
Benodigd zijn o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Oh!quote:
Als je me je mailadres ff wil geven, stuur ik dat door aan onze mailertquote:Op maandag 27 juli 2009 15:35 schreef anboni het volgende:
[..]
Dan moet het wel goedkomen, heb 'n Skoda Octavia (hatchback)Laat Katwijk ook maar contact opnemen dan, moet wel goedkomen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, potver...als ik ruim 2 uur heb gereden wil ik Mac-voedsel. En plassen!
Er was wel iets met eoa vage vent en vrouw jahquote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet meerIk weet alleen dat wij samen waren
![]()
[..]
En dan commentaar op mijn pizza![]()
ja zie! Dat weet ik nog vaag. Daar hadden hara en ik het notabene over terwijl we daar aan dat tafeltje zaten.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef bigbird het volgende:
[..]
Er was wel iets met eoa vage vent en vrouw jah
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we exact 3700 euro!!! [ afbeelding ]
ohstreepjeoh, bedank je je vriendin ff heel hartelijk namens ons?
Einfach unglaublich!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]WHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
We gaan al aardig richting de 4000 he?![]()
Maes komt bij jou de bench ophalen!quote:
Top! Dan wacht ik haar PM af!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes komt bij jou de bench ophalen!![]()
Ze gaat jou even rechtstreeks PM-en wanneer het jullie uitkomt, maar ze weet waar het is, je adres!
Wat als je 2 aparte boeken hebt, die je apart wilt verkopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook Conleche heeft aangegeven mee te willen doen!
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche.
Dus dan zouden we al 15 'kraampjes' hebben!
Maar dat mogen er nog wel wat meer worden!
Ja, dan heb je 2 kraampjes!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat als je 2 aparte boeken hebt, die je apart wilt verkopen?heb je dan 2 kraampjes?
Dan heb ik denk ik 2 kraampjesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan heb je 2 kraampjes!
Of 1 kraampje met daarin twee boeken, wat jij wilt
Ik neem aan dat ik straks als de bakjes er zijn even een foto moet maken btw?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
De vlooienmarkt gaat vast ook heeeeeel leuk worden!![]()
We hebben trouwens al 6 benches en heel veel bakjes
Ja zondag!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik 2 kraampjesEn wanneer ging het van start? Zondag? Als ik heel hard lees heb ik zelfs 3 kraampjes
Ik zal zusje eens een mailtje sturen
Trouwens, ik heb nog een spiksplinternieuwe net gekregen kap voor hondenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zondag!
Daar gaan we nog wat instructies voor opstellen, zodat onze kraampjes allemaal gezellig op elkaar lijken en herkenbaar zijn als Asielactie Vlooienmarkt!
Meenemen idd!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb nog een spiksplinternieuwe net gekregen kap voor hondenZouden ze die bij DTH willen hebben? Ding kost 25 euro ofzo. Heb ooit al eens een moeten kopen en die toen weggeflikkerd
![]()
Alleen hij zat bij de operatie inbegrepen.
Tis size Baloe ; XL denk.
Als jij hem zelf niet wilt of nodig hebt zou ik hem zeker meenemen als ik jou was naar DTH!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb nog een spiksplinternieuwe net gekregen kap voor hondenZouden ze die bij DTH willen hebben? Ding kost 25 euro ofzo. Heb ooit al eens een moeten kopen en die toen weggeflikkerd
![]()
Alleen hij zat bij de operatie inbegrepen.
Tis size Baloe ; XL denk.
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Groene kraampjes. Ik wil wel meedoen maar die snertboeken verkopen al eeuwen niet dus nu ook vast niet![]()
Oh, mss kan ik wat Lush spul aanbieden, ik zal van de week es kijken thuis!
Ik ga baloe dat niet aandoen, een kap op zn knar. Die hond wordt helemaal gestresst, en flikkert alles van mn tafel af.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij hem zelf niet wilt of nodig hebt zou ik hem zeker meenemen als ik jou was naar DTH!
Kunnen ze zelf aangegeven of ze er iets aan hebben
Zet me dr maar bij danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]Lush spul dat je zelf vindt stinken ofzo!
![]()
En die boeken gewoon proberen hoor op de Vlooienmarkt! Desnoods koop ik ze wel van je!
Had ik al gedaan netquote:
Hou es op jij met je gestreepjequote:Op maandag 27 juli 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
GMTA![]()
Denk idd dat Lush wel gaat verkopen ohstreepjeoh
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zal MM ook eens vragen of die nog troep heeft wat weg kan.... en zaterdag gaan we dan maar de kelder opruimen... daar staat vast ook nog wel spul in.
( oh ik moet ook dringend nieuwe stash hebben dus wie weet meld ik me wel haha )quote:Op maandag 27 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik al gedaan net![]()
En ik ga misschien ook nog wel wat Lush verkopen en dan bestel ik zelf wel weer nieuwe uit Schotland
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]Qwea moet een grote 'kraam', ik hoor het al!
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Lush verkopen!
Dat moet mij ook wel lukken. Ik kan best iets missen.
Volgens mij niet, we moeten ons zeker te weten wel aan de V&A regels houdenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens wel nog even een praktische vraag mbt die vlooienmarkt.
Mag je nu wel laten bieden?
Normaal mag dat niet in V & A maar ik neem aan dat je dat nu wel mag doen omdat de winst voor het goede doel is?
Woei, heerlijk begin van de weekquote:Op maandag 27 juli 2009 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Er valt niet over de kraampjes heen te kijken danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Daar gaan we nog wat instructies voor opstellen, zodat onze kraampjes allemaal gezellig op elkaar lijken en herkenbaar zijn als Asielactie Vlooienmarkt!
Dat was anders je eigen goede idee, om Lush te verkopen hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goeie ideeën heeft ze he, die Greys van ons!
Het mag geen veiling worden, daar is al duidelijkheid overquote:Op maandag 27 juli 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Normaal mag dat niet in V & A maar ik neem aan dat je dat nu wel mag doen omdat de winst voor het goede doel is?
Ik werk aan de rand van rotterdam/capelle/alexandrium dus als het makkelijk is kan/wil ik er ook langs rijden hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Dat komt dan wel goed, want we hebben meerdere tijders omgeving Rotterdam, inclusief mezelf (Bleiswijk) maar misschien woon je nog wel dichter bij Maes (Capelle) en die kan het dan in de loop van de maand ook bij je ophalen misschien. Kan je me een PM sturen waar ongeveer in Rotterdam alsjeblieft?
Moet ik zelf de prijzen gaan verzinnen?quote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was anders je eigen goede idee, om Lush te verkopen hoor![afbeelding]
[..]
Het mag geen veiling worden, daar is al duidelijkheid over
Ik zal nog even exact navragen wat er nou wel en niet mag, aangezien er normaal ook een 'richtprijs' in de OP van te koopjes in V&A staat en er wel een beetje op wordt geboden. Ik ga het je laten weten!
Dank je!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik werk aan de rand van rotterdam/capelle/alexandrium dus als het makkelijk is kan/wil ik er ook langs rijden hoor
Als je daar hulp bij nodig hebt roep je maar hier hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet ik zelf de prijzen gaan verzinnen? [ afbeelding ]
Oh jee, dat vind ik moeilijk
MissBliss: Musekaartje Antwerpen ---> Ingetje79 voor 25 euroquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet ik zelf de prijzen gaan verzinnen? [ afbeelding ]
Oh jee, dat vind ik moeilijk
Ik ga dr van de week eens voor zitten en dan vraag ik wel advies als ik er niet uitkomquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je daar hulp bij nodig hebt roep je maar hier hoor!
Je moet een richtprijs geven
Het is wel voor het goede doel, maar we moeten ook weer niet te hoog gaan zitten.
Anders zijn het geen 'koopjes' voor de kopers
Haha, grappenmakerquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MissBliss: Musekaartje Antwerpen ---> Ingetje79 voor 25 euro![]()
Wat lief
Ik dacht aan wat kleinere en goedkopere producten om te verkopen eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Het was te proberen toch![]()
Greys, ik maakte dezelfde opmerking, maar kon nog net op tijd editten toen ik zag dat ie al was aangepast!
Dat ligt er aan hoe dik het is, of het door een normale brievenbus past...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
Zusje gebeld. Zij doet het boek op de post als het verkocht wordt.
Hoeveel zou een boek kosten om te versturen?
Wil je alvast een mail of PM?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:57 schreef Zeroku het volgende:
Hmm, binnenkort misschien ook eens wat overmaken.
Voor 50 doe ik het ook wel hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht aan wat kleinere en goedkopere producten om te verkopen eigenlijk
Past wel door den brievenbus. Is ook met de brievenbus post (bol.com) gekomenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe dik het is, of het door een normale brievenbus past...
En anders kan je er bij zetten 'Evt. op te halen in....' en anders kan je zorgen dat jij het voor de 12e september in huis hebt, zodat je het misschien mee kunt nemen als een van de groenen het koopt
Of je kunt het dan geven aan iemand die in de buurt van de koper woont
Kan, alleen deze week zal het nog niet zijnquote:
Ah kijk, dat scheelt flink in de verzendkostenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Past wel door den brievenbus. Is ook met de brievenbus post (bol.com) gekomen
Duidelijk!quote:Idd is een richtprijs verplicht, dat houdt niet in dat dat het max is, maar dat is gewoon een prijs wat de verkoper in gedachte heeft ongeveer. Tuurlijk mag je afdingen of meer bieden.
De richtprijs hebben wij in het leven geroepen zodat er geen users zijn die roepen dat we kunnen beginnen bij 1 euro bieden en dan wekenlang het topic openhoudt omdat ie eigenlijk 400 euro wil.
Dus richtprijs is gewoon verwachtte prijs, mag lager maar er mag zeer zeker altijd meer geboden worden![]()
Een beetje bieden mocht altijd al, maar je moet een beetje een fatsoenlijke vraagprijs opgeven. Dus zoiets als 'bieden vanaf 1 euro' is niet toegestaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Heb contact met Admiraal_Anaal hierover gehad, hij is vanaf nu even het aanspreekpunt qua vragen hierover, hebben we samen afgesprokenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een beetje bieden mocht altijd al, maar je moet een beetje een fatsoenlijke vraagprijs opgeven. Dus zoiets als 'bieden vanaf 1 euro' is niet toegestaan.
ik ben blij dat ik en a_a kennelijk op 1 lijn zittenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Oh en PM's openbaar maken mag niet, maar daar had ik in dit geval uiteraard toestemming voor gevraagd
Ik heb je de gegevens vast doorgestuurd.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan, alleen deze week zal het nog niet zijn. Internetbankieren vandaag op de bus gedaan dus ik moet nog een akkoordformulier terug krijgen. Eerder zal het niet gaan
, maar je kan het wel sturen
.
Ow, spuit 11quote:Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef ElisaB het volgende:
Een beetje bieden mocht altijd al, maar je moet een beetje een fatsoenlijke vraagprijs opgeven. Dus zoiets als 'bieden vanaf 1 euro' is niet toegestaan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik en a_a kennelijk op 1 lijn zitten![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
Reserveer maar een kraampje voor de V&A asielactie voor Pagan en z'n Strega.
En i.d.d die zolder en boekenkast kunnen wel een update gebruiken!
V&A is gewoon een turbo-team, wij allemaalquote:Op maandag 27 juli 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]Dat had ik je net al teruggePMd ook, dat A_A nog nét iets sneller reageerde dan jij!
Jullie waren allebei turbo!
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
V&A is gewoon een turbo-team, wij allemaal
En we vinden de F&F actie gewoon top en dus leuk om aan mee te werken
Oja kan iemand mij vertellen hoe ik een voedselpakket kan doneren?
Ik ga je PM-en nu!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
V&A is gewoon een turbo-team, wij allemaal
En we vinden de F&F actie gewoon top en dus leuk om aan mee te werken
Oja kan iemand mij vertellen hoe ik een voedselpakket kan doneren?
Ik ook van jouquote:
Ze kunnen toch ook wel uit konijnenbakjes etenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
Alleen er zitten heel veel konijnen bakjes bij, en konijnen drink flesdingen.
Ze hebben daar heul geen knijntjes toch?
Wat ze niet nodig hebben, leggen ze maar in de opslagquote:Op maandag 27 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
Alleen er zitten heel veel konijnen bakjes bij, en konijnen drink flesdingen.
Ze hebben daar heul geen knijntjes toch?
Is goed, dan zal ik het laten wetenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb je de gegevens vast doorgestuurd.
Roep maar ff als het overgemaakt is, dan maken we je groen
En ik bedacht me net dat ik nog een digitale fotolijst in de verpakking heb liggen die ik van mijn vader had gekregen die hem weer van zijn werk had gekregenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedacht me trouwens daarstraks dat ik " Liefde in tijden van cholera" nog op zolder heb liggen![]()
Een boek wat je, volgens iedereen, gelezen zou moeten hebben, maar ik kan er niet doorkomen.
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik bedacht me net dat ik nog een digitale fotolijst in de verpakking heb liggen die ik van mijn vader had gekregen die hem weer van zijn werk had gekregenEn ik hou niet van digitale fotolijsten!
Ik vind het een beetje storend - niet erg commercieel van me natuurlijk, maar goed... - dat je als het helemaal stil is altijd wel een soort 'zoem' hoort van die dingen. En ik ben een geluidenfreak, ik kan daar niet tegenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!
Dat heb ik ook met dingenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje storend - niet erg commercieel van me natuurlijk, maar goed... - dat je als het helemaal stil is altijd wel een soort 'zoem' hoort van die dingen. En ik ben een geluidenfreak, ik kan daar niet tegen
Ik houd die ook es in de gaten!!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!
Goed he?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn echt zo commercieel als een natte krant
Oh god, Baloe Bal-Loos kijkt ook wel op zijn aller-aller-aller-zieligst!quote:
...kutboekquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn echt zo commercieel als een natte krant
Misschien wordt het wel de hit van de vlooienmarkt; we verkopen uitsluitend kolerezooiquote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
...kutboek
... ja ik kom er niet door hoor
...dat ding zoemt
Hahahaaaaaahahaha!
Maar greysje, hij is ook vet zielig. Geen balletjes meer, nog een beetje suf, misschien ook nog wat pijn... en het aller aller allerergste is nog wel dat vrouwtje maar een heel klein inieminie stukje leverworst wilde afstaan, terwijl ze zelf een groot plakje nam.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed he?![]()
![]()
Ben blij dat ik geen marktkoopvrouw ben geworden, dan was ik nu aan de geelhonger denk ik
[..]
Oh god, Baloe Bal-Loos kijkt ook wel op zijn aller-aller-aller-zieligst!![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar greysje, hij is ook vet zielig. Geen balletjes meer, nog een beetje suf, misschien ook nog wat pijn... en het aller aller allerergste is nog wel dat vrouwtje maar een heel klein inieminie stukje leverworst wilde afstaan, terwijl ze zelf een groot plakje nam.
Hij is écht zielig hoor.
ja, en dat hakt erin hoor, die leverworstquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en dat hakt erin hoor, die leverworst
wat doe je 'm aan?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en dat hakt erin hoor, die leverworst
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb Fire te koop voor de marktkraamhij ging pontificaal in de net gestreken was liggen. Nu ligt alles weer door de war. En in de vieze wasmand liggen ho maar nee altijd in de schone die net gestreken is. Iemand bieden?
Om te verkopen op de Vlooienmarkt?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja ik wil ook spullies verkopen voor de diertjes
Maarehh ik had een creatief ideetje, gezien de voedselpakketten die we hier binnen aan het halen zijn voor de dieren.. Ik wou graag een voedselpakketje maken met daarin een gerecht inclusief recept e.d. en dan dacht ik aan Vega, want dat ben ik ook.
Mag dat ook?
Leuk!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja ik wil ook spullies verkopen voor de diertjes
Maarehh ik had een creatief ideetje, gezien de voedselpakketten die we hier binnen aan het halen zijn voor de dieren.. Ik wou graag een voedselpakketje maken met daarin een gerecht inclusief recept e.d. en dan dacht ik aan Vega, want dat ben ik ook.
Mag dat ook?
Op zich een leuk idee, maar je kunt niet zomaar willekeurig vlees geven aan de dieren. Dan missen ze bepaalde voedingsstoffen en worden ze alsnog ziek. Restjes vlees in de optimale verhoudingen mengen met alle noodzakelijke voedingsstoffen luistert heel nauw.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef prupke het volgende:
Ik heb ook wel een creatief ideetje.
Misschien wel iets moeilijker te realiseren maar toch.
Ga bij supermarkten na wat ze doen met kip en gehakt wat eigenlijk niet meer verkocht kan worden.
Misschien willen ze dat wel schenken aan het asiel.
(vaak gaat het naar de voedselbanken voor mensen, dus waarom zouden ze het niet willen doneren aan dit asiel?)
als het een niet haalbaar idee zou zijn : hoor ik het ook graag
Ook een goed ideequote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef prupke het volgende:
Ik heb ook wel een creatief ideetje.
Misschien wel iets moeilijker te realiseren maar toch.
Ga bij supermarkten na wat ze doen met kip en gehakt wat eigenlijk niet meer verkocht kan worden.
Misschien willen ze dat wel schenken aan het asiel.
(vaak gaat het naar de voedselbanken voor mensen, dus waarom zouden ze het niet willen doneren aan dit asiel?)
als het een niet haalbaar idee zou zijn : hoor ik het ook graag
Vaak ligt hier de kip in de supermarkt al met korting omdat het tegen die datum aan zit te hikken...quote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook een goed idee
Het enige praktische waar ik dan aan denk: dan moeten ze het meteen die dag of de dag er na aan de dieren voeren, want anders is het niet meer goed (anders hadden de supermarkten het nog wel verkocht).
Of zie ik iets over het hoofd?
Nietquote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys, ik bedenk me net...
Alice raadde ons dringend aan om niet op hakken te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |