Ze kunnen toch ook wel uit konijnenbakjes etenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
Alleen er zitten heel veel konijnen bakjes bij, en konijnen drink flesdingen.
Ze hebben daar heul geen knijntjes toch?
Wat ze niet nodig hebben, leggen ze maar in de opslagquote:Op maandag 27 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
Alleen er zitten heel veel konijnen bakjes bij, en konijnen drink flesdingen.
Ze hebben daar heul geen knijntjes toch?
Is goed, dan zal ik het laten wetenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb je de gegevens vast doorgestuurd.
Roep maar ff als het overgemaakt is, dan maken we je groen
En ik bedacht me net dat ik nog een digitale fotolijst in de verpakking heb liggen die ik van mijn vader had gekregen die hem weer van zijn werk had gekregenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedacht me trouwens daarstraks dat ik " Liefde in tijden van cholera" nog op zolder heb liggen![]()
Een boek wat je, volgens iedereen, gelezen zou moeten hebben, maar ik kan er niet doorkomen.
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik bedacht me net dat ik nog een digitale fotolijst in de verpakking heb liggen die ik van mijn vader had gekregen die hem weer van zijn werk had gekregenEn ik hou niet van digitale fotolijsten!
Ik vind het een beetje storend - niet erg commercieel van me natuurlijk, maar goed... - dat je als het helemaal stil is altijd wel een soort 'zoem' hoort van die dingen. En ik ben een geluidenfreak, ik kan daar niet tegenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!
Dat heb ik ook met dingenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje storend - niet erg commercieel van me natuurlijk, maar goed... - dat je als het helemaal stil is altijd wel een soort 'zoem' hoort van die dingen. En ik ben een geluidenfreak, ik kan daar niet tegen
Ik houd die ook es in de gaten!!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!
Goed he?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn echt zo commercieel als een natte krant
Oh god, Baloe Bal-Loos kijkt ook wel op zijn aller-aller-aller-zieligst!quote:
...kutboekquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn echt zo commercieel als een natte krant
Misschien wordt het wel de hit van de vlooienmarkt; we verkopen uitsluitend kolerezooiquote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
...kutboek
... ja ik kom er niet door hoor
...dat ding zoemt
Hahahaaaaaahahaha!
Maar greysje, hij is ook vet zielig. Geen balletjes meer, nog een beetje suf, misschien ook nog wat pijn... en het aller aller allerergste is nog wel dat vrouwtje maar een heel klein inieminie stukje leverworst wilde afstaan, terwijl ze zelf een groot plakje nam.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed he?![]()
![]()
Ben blij dat ik geen marktkoopvrouw ben geworden, dan was ik nu aan de geelhonger denk ik
[..]
Oh god, Baloe Bal-Loos kijkt ook wel op zijn aller-aller-aller-zieligst!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |