Ze kunnen toch ook wel uit konijnenbakjes etenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
Alleen er zitten heel veel konijnen bakjes bij, en konijnen drink flesdingen.
Ze hebben daar heul geen knijntjes toch?
Wat ze niet nodig hebben, leggen ze maar in de opslagquote:Op maandag 27 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
Alleen er zitten heel veel konijnen bakjes bij, en konijnen drink flesdingen.
Ze hebben daar heul geen knijntjes toch?
Is goed, dan zal ik het laten wetenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb je de gegevens vast doorgestuurd.
Roep maar ff als het overgemaakt is, dan maken we je groen
En ik bedacht me net dat ik nog een digitale fotolijst in de verpakking heb liggen die ik van mijn vader had gekregen die hem weer van zijn werk had gekregenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedacht me trouwens daarstraks dat ik " Liefde in tijden van cholera" nog op zolder heb liggen![]()
Een boek wat je, volgens iedereen, gelezen zou moeten hebben, maar ik kan er niet doorkomen.
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik bedacht me net dat ik nog een digitale fotolijst in de verpakking heb liggen die ik van mijn vader had gekregen die hem weer van zijn werk had gekregenEn ik hou niet van digitale fotolijsten!
Ik vind het een beetje storend - niet erg commercieel van me natuurlijk, maar goed... - dat je als het helemaal stil is altijd wel een soort 'zoem' hoort van die dingen. En ik ben een geluidenfreak, ik kan daar niet tegenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!
Dat heb ik ook met dingenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje storend - niet erg commercieel van me natuurlijk, maar goed... - dat je als het helemaal stil is altijd wel een soort 'zoem' hoort van die dingen. En ik ben een geluidenfreak, ik kan daar niet tegen
Ik houd die ook es in de gaten!!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik heb dr zoeen aan mn ouders beloofd dus ik zal es kijken wat ie bij U gaat kosten mevrouw!
Goed he?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn echt zo commercieel als een natte krant
Oh god, Baloe Bal-Loos kijkt ook wel op zijn aller-aller-aller-zieligst!quote:
...kutboekquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn echt zo commercieel als een natte krant
Misschien wordt het wel de hit van de vlooienmarkt; we verkopen uitsluitend kolerezooiquote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
...kutboek
... ja ik kom er niet door hoor
...dat ding zoemt
Hahahaaaaaahahaha!
Maar greysje, hij is ook vet zielig. Geen balletjes meer, nog een beetje suf, misschien ook nog wat pijn... en het aller aller allerergste is nog wel dat vrouwtje maar een heel klein inieminie stukje leverworst wilde afstaan, terwijl ze zelf een groot plakje nam.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed he?![]()
![]()
Ben blij dat ik geen marktkoopvrouw ben geworden, dan was ik nu aan de geelhonger denk ik
[..]
Oh god, Baloe Bal-Loos kijkt ook wel op zijn aller-aller-aller-zieligst!![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar greysje, hij is ook vet zielig. Geen balletjes meer, nog een beetje suf, misschien ook nog wat pijn... en het aller aller allerergste is nog wel dat vrouwtje maar een heel klein inieminie stukje leverworst wilde afstaan, terwijl ze zelf een groot plakje nam.
Hij is écht zielig hoor.
ja, en dat hakt erin hoor, die leverworstquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en dat hakt erin hoor, die leverworst
wat doe je 'm aan?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en dat hakt erin hoor, die leverworst
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb Fire te koop voor de marktkraamhij ging pontificaal in de net gestreken was liggen. Nu ligt alles weer door de war. En in de vieze wasmand liggen ho maar nee altijd in de schone die net gestreken is. Iemand bieden?
Om te verkopen op de Vlooienmarkt?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja ik wil ook spullies verkopen voor de diertjes
Maarehh ik had een creatief ideetje, gezien de voedselpakketten die we hier binnen aan het halen zijn voor de dieren.. Ik wou graag een voedselpakketje maken met daarin een gerecht inclusief recept e.d. en dan dacht ik aan Vega, want dat ben ik ook.
Mag dat ook?
Leuk!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja ik wil ook spullies verkopen voor de diertjes
Maarehh ik had een creatief ideetje, gezien de voedselpakketten die we hier binnen aan het halen zijn voor de dieren.. Ik wou graag een voedselpakketje maken met daarin een gerecht inclusief recept e.d. en dan dacht ik aan Vega, want dat ben ik ook.
Mag dat ook?
Op zich een leuk idee, maar je kunt niet zomaar willekeurig vlees geven aan de dieren. Dan missen ze bepaalde voedingsstoffen en worden ze alsnog ziek. Restjes vlees in de optimale verhoudingen mengen met alle noodzakelijke voedingsstoffen luistert heel nauw.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef prupke het volgende:
Ik heb ook wel een creatief ideetje.
Misschien wel iets moeilijker te realiseren maar toch.
Ga bij supermarkten na wat ze doen met kip en gehakt wat eigenlijk niet meer verkocht kan worden.
Misschien willen ze dat wel schenken aan het asiel.
(vaak gaat het naar de voedselbanken voor mensen, dus waarom zouden ze het niet willen doneren aan dit asiel?)
als het een niet haalbaar idee zou zijn : hoor ik het ook graag
Ook een goed ideequote:Op maandag 27 juli 2009 22:35 schreef prupke het volgende:
Ik heb ook wel een creatief ideetje.
Misschien wel iets moeilijker te realiseren maar toch.
Ga bij supermarkten na wat ze doen met kip en gehakt wat eigenlijk niet meer verkocht kan worden.
Misschien willen ze dat wel schenken aan het asiel.
(vaak gaat het naar de voedselbanken voor mensen, dus waarom zouden ze het niet willen doneren aan dit asiel?)
als het een niet haalbaar idee zou zijn : hoor ik het ook graag
Vaak ligt hier de kip in de supermarkt al met korting omdat het tegen die datum aan zit te hikken...quote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook een goed idee
Het enige praktische waar ik dan aan denk: dan moeten ze het meteen die dag of de dag er na aan de dieren voeren, want anders is het niet meer goed (anders hadden de supermarkten het nog wel verkocht).
Of zie ik iets over het hoofd?
Nietquote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys, ik bedenk me net...
Alice raadde ons dringend aan om niet op hakken te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |