Wat is het nut van een nieuwe openen als we nog 5 posts hebben?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
Wat is het nut van die andere dichtgooien? We moesten nog 5 posts
Je kan natuurlijk ook mn vraag gewoon beantwoorden ipv conclusies te gaan trekkenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het nut van een nieuwe openen als we nog 5 posts hebben?
Ben je nu weer boos??
Psies; helemaal prima. Dus doe ik de andere dicht, anders zijn er twee openquote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zette hem vast klaar, omdat ik vond dat het mijn beurt wel weer es was, ivm fipo's aanpassen enzo
Fijn, een antwoordquote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zette hem vast klaar, omdat ik vond dat het mijn beurt wel weer es was, ivm fipo's aanpassen enzo
Nou, dat was het enige wat ik wilde weten. Alleen ben ik wel benieuwd hoe je bij het "weer" boos komt?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies; helemaal prima. Dus doe ik de andere dicht, anders zijn er twee open
Ik wil het zien gebeurenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat die andere vol was!![]()
Oh en dames, NIET op hakken komen dus!
Bummer. Ik doe het lekker toch! Dan maar tot mijn knieën in de modder/stront
Doe dat ander even via PM alsjeblieftquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat was het enige wat ik wilde weten. Alleen ben ik wel benieuwd hoe je bij het "weer" boos komt?
Kom je nog 3 meter boven ons uitquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat die andere vol was!![]()
Oh en dames, NIET op hakken komen dus!
Bummer. Ik doe het lekker toch! Dan maar tot mijn knieën in de modder/stront
Komt u maar...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Zal ik de tekst voor het instructietopic hier even tien minuten plakken?
Dan moeten jullie even zeggen of het voor jullie zo helemaal duidelijk zou zijn of dat je er geen kont van zou snappen als je dit zou lezen
We spreken wel even centimeters af, doe jij nóg hogere hakken aan!quote:
1 2 3 | Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de [url=www.dierenthuis.nl]Stichting Dierenthuis[/url], waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je [url=www.asielactie.nl]HIER[/url]. [b]De opbrengst van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie[/b].[/i] |
Ik had inspiratiequote:Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, wat heb je dat andere topic heerlijk creatief, doch zeer ontopic volgekletst
Netjes weerquote:
Ik vind het sexay.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
INSTRUCTIES ASIELACTIE VLOOIENMARKT!
Zondag 2 augustus 2009
Probeer zoveel mogelijk vanaf/rond 12.00 uur je koopje te plaatsen
Als je dan niet in de gelegenheid bent, kan later ook, maar liever zoveel mogelijk tegelijk, dat is het leukst!
Topictitel
Gebruik als topictitel allemaal eerst [Asielactie] en dan de beschrijving van wat je verkoopt. Bijvoorbeeld:
[Asielactie] Diverse boeken
[Asielactie] DVD *naam film*
Illustratie kraam!![]()
Om de illusie van een Vlooienmarkt te creëren, plaats allemaal de volgende illustratie bovenin je post:
[ afbeelding ]
Introductietekstje
Onder de afbeelding van de kraam de volgende tekst:
Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd.
Het lopende topic vind je HIER.
De opbrengst van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.
Deze tekst inclusief codes en linkjes kan je hier knippen en plakken:
[ code verwijderd ]
Foto artikel(en)
Plaats hieronder een duidelijke foto van je te verkopen artikel(en).
Korte omschrijving
Omschrijf kort en duidelijk je te verkopen artikel(en).
RICHTPRIJS!
Heel belangrijk: noem een richtprijs! Dit is verplicht in elk V&A topic!
Verzendkosten
Meld onder je richtprijs dat de prijs exclusief verzendkosten is, of dat je die verzendkosten eventueel nog voor eigen rekening wilt nemen (zelf weten! niet verplicht!). Bijvoorbeeld:
Genoemde richtprijs is exclusief verzendkosten.
Artikel is eventueel in *plaats* op te halen.Laten we er een geweldig succes van maken en veel plezier hebben!
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Re gaat ook wel een V&A-kraampje openen
Weet ie nog niet
Hij heeft geen keusquote:
Ga je nou dit keer de avond van te voren es niet naar de kroeg?quote:
Hoe lang moeten we de topics laten staan?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Netjes weer
Moet er nog bijgezegd worden dat de actie loopt tot .... ??
Wiehoeeeee!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Hallo-oooooooooooooh!
Weet ie nog niet
Oh jaquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je nou dit keer de avond van te voren es niet naar de kroeg
Daarom poste ik het, zodat ie op het lijstje kanquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:10 schreef Greys het volgende:
Wiehoeeeee! [afbeelding] Ik ga zo dat lijstje hier weer even plakken en Re toevoegen!
Ik gheyl op lijstjes!
Geen idee. Maar het is wellicht niet de bedoeling dat de rest van de maand [asielacties]-topics worden geopend. Of wel? (ja, waarom ook niet eigenlijk).quote:Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Hoe lang moeten we de topics laten staan?
Tot het verkocht is maar toch?
Of een maximum instellen van drie dagen ofzo?
Of één dag?
Wat denken jullie?
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarom poste ik het, zodat ie op het lijstje kan
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is wellicht niet de bedoeling dat de rest van de maand [asielacties]-topics worden geopend. Of wel? (ja, waarom ook niet eigenlijk).
Is een week niet al te lang? Of zullen we een week doen?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht een week ofzo...
Net als de RAAD-actie.
En een einddatum zien ze wel als ze naar het asielactie-topic doorklikken
Oh jaquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:13 schreef NatteBever het volgende:
Hey Bliss, doe eens een belletje doen
oh okquote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Hallo-oooooooooooooh!
Weet ie nog niet
Oeh! Ik ga die fotoshoot in den gaten houdenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
oh ok, zullen voornamelijk boeken, cds en dvds worden
, en nog een fotoshoot ofzo
10 euro!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
oh ok, zullen voornamelijk boeken, cds en dvds worden
, en nog een fotoshoot ofzo
Voor Baloe zeker?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga die fotoshoot in den gaten houden
Neuj, ik gok die dingen die ze eerder in haar sig had staan!quote:
Forum Opties | |