Ik drive nooitquote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef nieslief het volgende:
En Qwea moet ff driven..............
die chickenwrap is lekker
ja, jullie waren saai.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik hield het bij een flesje waterDie ik van Noekje kreeg
![]()
Ik kan nog steeds niets met Gmail
Ik doe met je meeeeeeeequote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel het Macgedeelte gemist vorig jaar.
Daar heb ik nog een trauma van![]()
Dus ik neem twéé menu's deze keer
Weet ik niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, jullie waren saai.
Dr was toen iets met een rare kerel of wijf toch? In die mac?
En dan commentaar op mijn pizzaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel het Macgedeelte gemist vorig jaar.
Daar heb ik nog een trauma van![]()
Dus ik neem twéé menu's deze keer
Ik woon in Rotterdamquote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!Waar woon jij ook alweer?
Benodigd zijn o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Oh!quote:
Als je me je mailadres ff wil geven, stuur ik dat door aan onze mailertquote:Op maandag 27 juli 2009 15:35 schreef anboni het volgende:
[..]
Dan moet het wel goedkomen, heb 'n Skoda Octavia (hatchback)Laat Katwijk ook maar contact opnemen dan, moet wel goedkomen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, potver...als ik ruim 2 uur heb gereden wil ik Mac-voedsel. En plassen!
Er was wel iets met eoa vage vent en vrouw jahquote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet meerIk weet alleen dat wij samen waren
![]()
[..]
En dan commentaar op mijn pizza![]()
ja zie! Dat weet ik nog vaag. Daar hadden hara en ik het notabene over terwijl we daar aan dat tafeltje zaten.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef bigbird het volgende:
[..]
Er was wel iets met eoa vage vent en vrouw jah
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we exact 3700 euro!!! [ afbeelding ]
ohstreepjeoh, bedank je je vriendin ff heel hartelijk namens ons?
Einfach unglaublich!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]WHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
We gaan al aardig richting de 4000 he?![]()
Maes komt bij jou de bench ophalen!quote:
Top! Dan wacht ik haar PM af!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes komt bij jou de bench ophalen!![]()
Ze gaat jou even rechtstreeks PM-en wanneer het jullie uitkomt, maar ze weet waar het is, je adres!
Wat als je 2 aparte boeken hebt, die je apart wilt verkopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook Conleche heeft aangegeven mee te willen doen!
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche.
Dus dan zouden we al 15 'kraampjes' hebben!
Maar dat mogen er nog wel wat meer worden!
Ja, dan heb je 2 kraampjes!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat als je 2 aparte boeken hebt, die je apart wilt verkopen?heb je dan 2 kraampjes?
Dan heb ik denk ik 2 kraampjesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan heb je 2 kraampjes!
Of 1 kraampje met daarin twee boeken, wat jij wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |