Ik drive nooitquote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef nieslief het volgende:
En Qwea moet ff driven..............
die chickenwrap is lekker
ja, jullie waren saai.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik hield het bij een flesje waterDie ik van Noekje kreeg
![]()
Ik kan nog steeds niets met Gmail
Ik doe met je meeeeeeeequote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel het Macgedeelte gemist vorig jaar.
Daar heb ik nog een trauma van![]()
Dus ik neem twéé menu's deze keer
Weet ik niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, jullie waren saai.
Dr was toen iets met een rare kerel of wijf toch? In die mac?
En dan commentaar op mijn pizzaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb heel het Macgedeelte gemist vorig jaar.
Daar heb ik nog een trauma van![]()
Dus ik neem twéé menu's deze keer
Ik woon in Rotterdamquote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!Waar woon jij ook alweer?
Benodigd zijn o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Oh!quote:
Als je me je mailadres ff wil geven, stuur ik dat door aan onze mailertquote:Op maandag 27 juli 2009 15:35 schreef anboni het volgende:
[..]
Dan moet het wel goedkomen, heb 'n Skoda Octavia (hatchback)Laat Katwijk ook maar contact opnemen dan, moet wel goedkomen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, potver...als ik ruim 2 uur heb gereden wil ik Mac-voedsel. En plassen!
Er was wel iets met eoa vage vent en vrouw jahquote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet meerIk weet alleen dat wij samen waren
![]()
[..]
En dan commentaar op mijn pizza![]()
ja zie! Dat weet ik nog vaag. Daar hadden hara en ik het notabene over terwijl we daar aan dat tafeltje zaten.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef bigbird het volgende:
[..]
Er was wel iets met eoa vage vent en vrouw jah
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we exact 3700 euro!!! [ afbeelding ]
ohstreepjeoh, bedank je je vriendin ff heel hartelijk namens ons?
Einfach unglaublich!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]WHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
We gaan al aardig richting de 4000 he?![]()
Maes komt bij jou de bench ophalen!quote:
Top! Dan wacht ik haar PM af!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes komt bij jou de bench ophalen!![]()
Ze gaat jou even rechtstreeks PM-en wanneer het jullie uitkomt, maar ze weet waar het is, je adres!
Wat als je 2 aparte boeken hebt, die je apart wilt verkopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook Conleche heeft aangegeven mee te willen doen!
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche.
Dus dan zouden we al 15 'kraampjes' hebben!
Maar dat mogen er nog wel wat meer worden!
Ja, dan heb je 2 kraampjes!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat als je 2 aparte boeken hebt, die je apart wilt verkopen?heb je dan 2 kraampjes?
Dan heb ik denk ik 2 kraampjesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan heb je 2 kraampjes!
Of 1 kraampje met daarin twee boeken, wat jij wilt
Ik neem aan dat ik straks als de bakjes er zijn even een foto moet maken btw?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
De vlooienmarkt gaat vast ook heeeeeel leuk worden!![]()
We hebben trouwens al 6 benches en heel veel bakjes
Ja zondag!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik 2 kraampjesEn wanneer ging het van start? Zondag? Als ik heel hard lees heb ik zelfs 3 kraampjes
Ik zal zusje eens een mailtje sturen
Trouwens, ik heb nog een spiksplinternieuwe net gekregen kap voor hondenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zondag!
Daar gaan we nog wat instructies voor opstellen, zodat onze kraampjes allemaal gezellig op elkaar lijken en herkenbaar zijn als Asielactie Vlooienmarkt!
Meenemen idd!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb nog een spiksplinternieuwe net gekregen kap voor hondenZouden ze die bij DTH willen hebben? Ding kost 25 euro ofzo. Heb ooit al eens een moeten kopen en die toen weggeflikkerd
![]()
Alleen hij zat bij de operatie inbegrepen.
Tis size Baloe ; XL denk.
Als jij hem zelf niet wilt of nodig hebt zou ik hem zeker meenemen als ik jou was naar DTH!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb nog een spiksplinternieuwe net gekregen kap voor hondenZouden ze die bij DTH willen hebben? Ding kost 25 euro ofzo. Heb ooit al eens een moeten kopen en die toen weggeflikkerd
![]()
Alleen hij zat bij de operatie inbegrepen.
Tis size Baloe ; XL denk.
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Groene kraampjes. Ik wil wel meedoen maar die snertboeken verkopen al eeuwen niet dus nu ook vast niet![]()
Oh, mss kan ik wat Lush spul aanbieden, ik zal van de week es kijken thuis!
Ik ga baloe dat niet aandoen, een kap op zn knar. Die hond wordt helemaal gestresst, en flikkert alles van mn tafel af.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij hem zelf niet wilt of nodig hebt zou ik hem zeker meenemen als ik jou was naar DTH!
Kunnen ze zelf aangegeven of ze er iets aan hebben
Zet me dr maar bij danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]Lush spul dat je zelf vindt stinken ofzo!
![]()
En die boeken gewoon proberen hoor op de Vlooienmarkt! Desnoods koop ik ze wel van je!
Had ik al gedaan netquote:
Hou es op jij met je gestreepjequote:Op maandag 27 juli 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
GMTA![]()
Denk idd dat Lush wel gaat verkopen ohstreepjeoh
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zal MM ook eens vragen of die nog troep heeft wat weg kan.... en zaterdag gaan we dan maar de kelder opruimen... daar staat vast ook nog wel spul in.
( oh ik moet ook dringend nieuwe stash hebben dus wie weet meld ik me wel haha )quote:Op maandag 27 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik al gedaan net![]()
En ik ga misschien ook nog wel wat Lush verkopen en dan bestel ik zelf wel weer nieuwe uit Schotland
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]Qwea moet een grote 'kraam', ik hoor het al!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |