quote:Op maandag 27 juli 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Lush verkopen!
Dat moet mij ook wel lukken. Ik kan best iets missen.
Volgens mij niet, we moeten ons zeker te weten wel aan de V&A regels houdenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens wel nog even een praktische vraag mbt die vlooienmarkt.
Mag je nu wel laten bieden?
Normaal mag dat niet in V & A maar ik neem aan dat je dat nu wel mag doen omdat de winst voor het goede doel is?
Woei, heerlijk begin van de weekquote:Op maandag 27 juli 2009 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we exact 3700 euro!!! [ afbeelding ]
Er valt niet over de kraampjes heen te kijken danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Daar gaan we nog wat instructies voor opstellen, zodat onze kraampjes allemaal gezellig op elkaar lijken en herkenbaar zijn als Asielactie Vlooienmarkt!
Dat was anders je eigen goede idee, om Lush te verkopen hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goeie ideeën heeft ze he, die Greys van ons!
Het mag geen veiling worden, daar is al duidelijkheid overquote:Op maandag 27 juli 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Normaal mag dat niet in V & A maar ik neem aan dat je dat nu wel mag doen omdat de winst voor het goede doel is?
Ik werk aan de rand van rotterdam/capelle/alexandrium dus als het makkelijk is kan/wil ik er ook langs rijden hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Dat komt dan wel goed, want we hebben meerdere tijders omgeving Rotterdam, inclusief mezelf (Bleiswijk) maar misschien woon je nog wel dichter bij Maes (Capelle) en die kan het dan in de loop van de maand ook bij je ophalen misschien. Kan je me een PM sturen waar ongeveer in Rotterdam alsjeblieft?
Moet ik zelf de prijzen gaan verzinnen?quote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was anders je eigen goede idee, om Lush te verkopen hoor![afbeelding]
[..]
Het mag geen veiling worden, daar is al duidelijkheid over
Ik zal nog even exact navragen wat er nou wel en niet mag, aangezien er normaal ook een 'richtprijs' in de OP van te koopjes in V&A staat en er wel een beetje op wordt geboden. Ik ga het je laten weten!
Dank je!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik werk aan de rand van rotterdam/capelle/alexandrium dus als het makkelijk is kan/wil ik er ook langs rijden hoor
Als je daar hulp bij nodig hebt roep je maar hier hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet ik zelf de prijzen gaan verzinnen? [ afbeelding ]
Oh jee, dat vind ik moeilijk
MissBliss: Musekaartje Antwerpen ---> Ingetje79 voor 25 euroquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet ik zelf de prijzen gaan verzinnen? [ afbeelding ]
Oh jee, dat vind ik moeilijk
Ik ga dr van de week eens voor zitten en dan vraag ik wel advies als ik er niet uitkomquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je daar hulp bij nodig hebt roep je maar hier hoor!
Je moet een richtprijs geven
Het is wel voor het goede doel, maar we moeten ook weer niet te hoog gaan zitten.
Anders zijn het geen 'koopjes' voor de kopers
Haha, grappenmakerquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MissBliss: Musekaartje Antwerpen ---> Ingetje79 voor 25 euro![]()
Wat lief
Ik dacht aan wat kleinere en goedkopere producten om te verkopen eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Het was te proberen toch![]()
Greys, ik maakte dezelfde opmerking, maar kon nog net op tijd editten toen ik zag dat ie al was aangepast!
Dat ligt er aan hoe dik het is, of het door een normale brievenbus past...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
Zusje gebeld. Zij doet het boek op de post als het verkocht wordt.
Hoeveel zou een boek kosten om te versturen?
Wil je alvast een mail of PM?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:57 schreef Zeroku het volgende:
Hmm, binnenkort misschien ook eens wat overmaken.
Voor 50 doe ik het ook wel hoor!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht aan wat kleinere en goedkopere producten om te verkopen eigenlijk
Past wel door den brievenbus. Is ook met de brievenbus post (bol.com) gekomenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe dik het is, of het door een normale brievenbus past...
En anders kan je er bij zetten 'Evt. op te halen in....' en anders kan je zorgen dat jij het voor de 12e september in huis hebt, zodat je het misschien mee kunt nemen als een van de groenen het koopt
Of je kunt het dan geven aan iemand die in de buurt van de koper woont
Kan, alleen deze week zal het nog niet zijnquote:
Ah kijk, dat scheelt flink in de verzendkostenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Past wel door den brievenbus. Is ook met de brievenbus post (bol.com) gekomen
Duidelijk!quote:Idd is een richtprijs verplicht, dat houdt niet in dat dat het max is, maar dat is gewoon een prijs wat de verkoper in gedachte heeft ongeveer. Tuurlijk mag je afdingen of meer bieden.
De richtprijs hebben wij in het leven geroepen zodat er geen users zijn die roepen dat we kunnen beginnen bij 1 euro bieden en dan wekenlang het topic openhoudt omdat ie eigenlijk 400 euro wil.
Dus richtprijs is gewoon verwachtte prijs, mag lager maar er mag zeer zeker altijd meer geboden worden![]()
Een beetje bieden mocht altijd al, maar je moet een beetje een fatsoenlijke vraagprijs opgeven. Dus zoiets als 'bieden vanaf 1 euro' is niet toegestaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Heb contact met Admiraal_Anaal hierover gehad, hij is vanaf nu even het aanspreekpunt qua vragen hierover, hebben we samen afgesprokenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een beetje bieden mocht altijd al, maar je moet een beetje een fatsoenlijke vraagprijs opgeven. Dus zoiets als 'bieden vanaf 1 euro' is niet toegestaan.
ik ben blij dat ik en a_a kennelijk op 1 lijn zittenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Oh en PM's openbaar maken mag niet, maar daar had ik in dit geval uiteraard toestemming voor gevraagd
Ik heb je de gegevens vast doorgestuurd.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan, alleen deze week zal het nog niet zijn. Internetbankieren vandaag op de bus gedaan dus ik moet nog een akkoordformulier terug krijgen. Eerder zal het niet gaan
, maar je kan het wel sturen
.
Ow, spuit 11quote:Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef ElisaB het volgende:
Een beetje bieden mocht altijd al, maar je moet een beetje een fatsoenlijke vraagprijs opgeven. Dus zoiets als 'bieden vanaf 1 euro' is niet toegestaan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik en a_a kennelijk op 1 lijn zitten![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
Reserveer maar een kraampje voor de V&A asielactie voor Pagan en z'n Strega.
En i.d.d die zolder en boekenkast kunnen wel een update gebruiken!
V&A is gewoon een turbo-team, wij allemaalquote:Op maandag 27 juli 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]Dat had ik je net al teruggePMd ook, dat A_A nog nét iets sneller reageerde dan jij!
Jullie waren allebei turbo!
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
V&A is gewoon een turbo-team, wij allemaal
En we vinden de F&F actie gewoon top en dus leuk om aan mee te werken
Oja kan iemand mij vertellen hoe ik een voedselpakket kan doneren?
Ik ga je PM-en nu!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
V&A is gewoon een turbo-team, wij allemaal
En we vinden de F&F actie gewoon top en dus leuk om aan mee te werken
Oja kan iemand mij vertellen hoe ik een voedselpakket kan doneren?
Ik ook van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |