Oh ik moet jou nog even groen maken! Vergetenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef Stout het volgende:
Even een vraagje : Ik ga rijdenManlief weet het nu ook (soms wel handig) en vroeg zich heel terrecht af hoe lang van te voren alles opgehaald moet worden.. is daar wat info over ?
Euhm, nou, dat gaat eigenlijk in overleg met de persoon waar je het weg halen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef Stout het volgende:
Even een vraagje : Ik ga rijdenManlief weet het nu ook (soms wel handig) en vroeg zich heel terrecht af hoe lang van te voren alles opgehaald moet worden.. is daar wat info over ?
Sla gewoon www.asielactie.nl op in je favorieten =D zit je altijd in het goede topic.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:45 schreef nieslief het volgende:
Alweer een teeveepeetje jullie gaan hard zeg.
Sgoe, ik ga wel ff pm'en met A_A.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je anders zelf contact op willen nemen met A_A om eea te regelen?
Is de kortste klap denk ik![]()
Oh, en laat ff weten of het gelukt is als je wilt.
Katwijk is 'n half uurtje tuffen vanuit Nootdorp. Maar dan is er nog steeds de vraag: hoe groot is zo'n bench. Niet heel zinvol als ik ze naar m'n berging ga slepen en er daarna toch nog iemand anders langs moet komen omdat ik er geen twee (of drie?) in de auto krijgquote:Ben ik weer...is Katwijk voor jou ook te doen qua afstand/tijd?
Ja, ik ben een topografisch wonder![]()
Jij snapt hem!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef Tsaa het volgende:
[..]
Sla gewoon www.asielactie.nl op in je favorieten =D zit je altijd in het goede topic.
Nog steeds? Ook als je even uitlogt en weer inlogt?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet terugmailen, Gmail blijft laden?
Slim!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef bigbird het volgende:
Ghehe als je toch mensen hebt met krabpalen kunnen ze die misschien hier weer verkopen aan andere users en dan het geld storten op de asielactie rekening
Ik heb zelfs helemaal gereboot, doet nog nietsquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
Zijn die dingen niet inklapbaar? Ik weet dat dus ook niet...
Volgens mij wel, meestal?
[..]
Jij snapt hem!![]()
[..]
Nog steeds? Ook als je even uitlogt en weer inlogt?
Wat gaat het goed he?quote:
Kijk, bigbird is niet van gisteren!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef bigbird het volgende:
Ghehe als je toch mensen hebt met krabpalen kunnen ze die misschien hier weer verkopen aan andere users en dan het geld storten op de asielactie rekening
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...en de dichtsbijzijnde Mac D. om van te voren te meeten was in Helmond![]()
Hier geen problemen, heb al teruggemaildquote:Op maandag 27 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal gereboot, doet nog niets
Enne hoe gaat deze muts dat doenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef Tsaa het volgende:
[..]
Sla gewoon www.asielactie.nl op in je favorieten =D zit je altijd in het goede topic.
Ja, want hij linkt direct door naar het topicquote:
Jaaaaaaquote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
Oh Elies, zullen wij met Minstrels gaan gooien een keer?
Idd net zo handigquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want hij linkt direct door naar het topic
Wat je ook kunt doen is naar Profiel gaan hierboven in FOK!, en dan bij signature intypen www.asielactie.nl
Dan komt het ook goed, maak je meteen reclame en kan je voortaan via je eigen sig zo doorklikken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |