toch nog iets gevonden, count me in...quote:
Ga ik straks even doen, ben heel even een uurtje weg!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zijn weer nieuwe donaties bijgeschreven! [ afbeelding ]
- NorthernStar
- ClassPC
- dhr. P.v. V uit F. (wiesda?)
Bedankt!![]()
Graag groen en Fipo
Groen = Tsjekquote:Op maandag 27 juli 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik straks even doen, ben heel even een uurtje weg!
Of zou jij ze even groen willen vragen, dan zet ik ze nog even gauw in de fipo
Gerda Smit ff mailen, die heeft een speciaal lijntje met de Action geloof ik?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens, bij de Action (die hebben wij hier niet in Nijmegen) is vaak heel veel voer enzo in de aanbieding. Ook schoonmaakspullen en dat soort onzin.
Oh! Excuus! Komt voor elkaar!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef pumpkineater het volgende:
Ik heb ook gedoneerd maar ben nog zwart, schilder mij alsjeblieft!Oh en nader onderzoek wijst uit dat ik mij ook onder de elite in de FiPo mag bevinden!
![]()
Jij was toch weg?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Excuus! Komt voor elkaar!
Ik ga je bij het elitelijstje zetten!
Mooi zo...dan stap ik zo ff op m'n hippe fiets met mandje om de post en bloempjes van paps en mams te doenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er weer, alleen zo nog even met de hond uit.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
Aah, dikneus kan om 14:15 gehaald worden. En aangezien het 40 min rijden is, peer ik hem zo die kant op
Ik ben morgenochtend niet in Nootdorp (moet nog verhuizen, dus ben er nog niet iedere dag). Ik kan wel een keertje bij A_A langsrijden, maar dat wordt dan 'n keer 's avonds of weekend. Hoe groot is zo'n bench eigenlijk? Misschien wel handig om te weten of het wel gaat passenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb anboni een PM gestuurd of die thuis is morgenochtend
Want die woont in Den Haag. Anders zou dat van jou ook een mooie oplossing zijn Cat!
Zou je anders zelf contact op willen nemen met A_A om eea te regelen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef anboni het volgende:
[..]
Ik ben morgenochtend niet in Nootdorp (moet nog verhuizen, dus ben er nog niet iedere dag). Ik kan wel een keertje bij A_A langsrijden, maar dat wordt dan 'n keer 's avonds of weekend. Hoe groot is zo'n bench eigenlijk? Misschien wel handig om te weten of het wel gaat passen
MIjn beeb kieperde gisterenavond de schaal couscous over mijn hoofd (en dat was nét toen ik dit topic wilde gaan lezen, dus-uhhh). Het was nog een klein beetje warm, maar binnen een seconde nadat het mijn kraag in vloog, werd het hassikke koud. Brrrr....quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Da's het meest ontoppiccerige dat ik hier gelezen heb in dit topic!
Kwam zij vorig jaar mij spullen brengen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MIjn beeb kieperde gisterenavond de schaal couscous over mijn hoofd (en dat was nét toen ik dit topic wilde gaan lezen, dus-uhhh). Het was nog een klein beetje warm, maar binnen een seconde nadat het mijn kraag in vloog, werd het hassikke koud. Brrrr....
Wel lekker als je het heel warm hebt overigens!
Overigens 2: ik heb daarna een fles slasaus boven háár hoofd omgekieperd. Vond ze vies
Yups. Heeft ze toen ook met eten gegooidquote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Kwam zij vorig jaar mij spullen brengen?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Heeft ze toen ook met eten gegooid
Ing heeft het richtingsgevoel van een aangeschoten postduifquote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik weer...is Katwijk voor jou ook te doen qua afstand/tijd?
Ja, ik ben een topografisch wonder![]()
Huh?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:30 schreef Maes het volgende:
Oh-oh en ik hebben een voorsprongetje genomen op de a.s. vlooienmarkt. Geld is overgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |