abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 23:44:34 #1
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71353541
Aangezien dit een briljante OP is:
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef matthijst het volgende:
Na 67 topics, 4 weken TV, kranten en radio, moet toch wel bekend zijn wie er dood is, wat ie deed etc, etc. www.google.com is de beste OP.
houden we het daarbij.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 26 juli 2009 @ 23:48:13 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71353626
Kort maar krachtig Ik duik mijn mand in
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 26 juli 2009 @ 23:55:14 #3
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71353805
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Wat is dat middelste filmpje voor raar iets?
Dat komt uit de film Moonwalker. Die heb ik nog in de bioscoop gezien 20 jaar geleden . [/oma-modus off]

Bij het stuk aan het einde rukte hij voor het eerst zijn blouse open, waarop ik (met mijn moeder naast me) met het schaamrood op mijn kaken zat. Die avond heb ik al mijn MJ posters van de muur gehaald en er nooit meer 1 opgehangen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71353808
Even een postje, want ik ben ook wel erg benieuwd!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 23:57:35 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71353864
Wat ging het vorige topic weer snel!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_71353956
Ook even een tvp. Net mijn koffer ingepakt, vertrek morgenvroeg voor een paar dagen naar Berlijn. Ben benieuwd hoeveel ik bij te lezen heb als ik terugkom!

@Robijn - de Popcorn staat op mijn shoppinglist.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 27 juli 2009 @ 00:29:30 #7
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71354508
tvp...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_71354833
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef Felixa het volgende:
Ook even een tvp. Net mijn koffer ingepakt, vertrek morgenvroeg voor een paar dagen naar Berlijn. Ben benieuwd hoeveel ik bij te lezen heb als ik terugkom!

@Robijn - de Popcorn staat op mijn shoppinglist.
Viel spass
Love music!
  maandag 27 juli 2009 @ 00:52:39 #9
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71354928
tviiiiipiiiiiiiii

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 27 juli 2009 @ 01:06:36 #10
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71355139
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat komt uit de film Moonwalker. Die heb ik nog in de bioscoop gezien 20 jaar geleden . [/oma-modus off]

Bij het stuk aan het einde rukte hij voor het eerst zijn blouse open, waarop ik (met mijn moeder naast me) met het schaamrood op mijn kaken zat. Die avond heb ik al mijn MJ posters van de muur gehaald en er nooit meer 1 opgehangen .

Die film in de bios zien is 1 van mijn vroegste herinneringen Zal een jaar of 5 geweest zijn en ik herinnerde me vooral het konijn en de clubscene Jaren later pas weer gezien. Blijft een vage film, maar met zeer goede momenten. Come Together

Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71355789
pi_71356239
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:57 schreef senesta het volgende:
Wat ging het vorige topic weer snel!
Volledig verspamd met foto's en koffieleut ja. Er staat echt werkelijk helemaal niets interessants in dat hele topic. Voor dat soort onzin hebben we toch een slowchat?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71356362
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:22 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
awww

Tevens tvp.
Ik ga nu eerst werken tot 12:30.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 juli 2009 @ 07:46:15 #14
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71356583
Tvp.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 27 juli 2009 @ 07:54:30 #15
28167 matthijst
pi_71356619
quote:
Op maandag 27 juli 2009 04:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Volledig verspamd met foto's en koffieleut ja. Er staat echt werkelijk helemaal niets interessants in dat hele topic. Voor dat soort onzin hebben we toch een slowchat?
Tsja, idd

"ik ga douchen"
"we soppen lekker"
"ik ga werken"
"mijn hamster is dood"
"oh wat is ie lekker"
"hij is geen lelijk lijk, hij is lekker"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 juli 2009 @ 08:33:31 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71356886
quote:
Even though Michael Jackson died with a reported $400 million in debt, the late King of Pop's debts are expected to be completely cleared with the $$$$ in his estate, according to court documents.

The co-executors of Jackson's estate, MJ's former attorney John Branca and music exec John McClain, have even said they are in the process of wrapping up a few deals that will "generate tens of millions of dollars of revenues" for the estate.

Branca and McClain have set the wheels in motion for allowances to be distributed to Jackson's children Paris, Prince Michael and Blanket, as well as his mother Katherine, but a Los Angeles judge has decided to wait until the guardianship hearing (Aug. 3rd) to consider the allowances.
quote:
Law enforcement sources tell us one of the theories they're exploring in Michael Jackson's death is that Dr. Conrad Murray administered Propofol to the singer and then left the room, eventually to return to a dead body.

Our sources say when paramedics arrived Michael Jackson was found with an IV in his arm, an IV stand nearby along with an empty IV bag and oxygen tank.

We're told paramedics who arrived on scene say Dr. Murray's conduct was "strange" -- he was "hard to deal with" and was "getting in the way" of emergency responders.

As we already reported, paramedics wanted to pronounce Jackson dead at the house but Dr. Murray insisted they transport the singer to the hospital.

We're told at the UCLA Medical Center -- after doctors gave up on resuscitation efforts because Jackson was clearly dead -- Dr. Murray continued CPR, which some of the UCLA docs found curious.
Eerste is Perez, tweede TMZ.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 27 juli 2009 @ 08:42:31 #17
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71356947
LAPD Source: Almost No Jackson News True

Sunday, July 26, 2009
Music / By Roger Friedman
Tags: Michael Jackson

All the reports we’ve read and heard about Michael Jackson’s death, so far: untrue.

So says a very high-up source in the Los Angeles Police Department. According to the source, “nearly everything you’ve read so far about how Michael Jackson died or what’s going on now is fiction. You’ll notice we haven’t said one word so far officially.”

Included, they say, in the misinformation out there are the allegations of misappropriation of funds for the Jackson memorial at the Staples Center—the $1.4 million that the whole event may have cost and a charge that thousands of dollars were spent on sandwiches for LAPD cops.

So wait and see—eventually it will come out. Frankly, the importing of sandwiches does sound a little far-fetched. The event was over well before lunchtime!

Bron: Showbiz 411.

Sja.
Waiting for This is it!
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 08:47:41 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_71356995
Gore Joe weer in de bocht. Bron Showbizz 411.
quote:
Katherine Jackson’s Money Plea Questioned

The plea last week by Katherine Jackson for money from Michael’s estate has raised a lot of new questions.

Over the years, Katherine—who says she’s totally dependent on Michael’s money other than Social Security payments—had made do very nicely.

In fact, I’m told an open accounting of her finances will show that she’s also been dependent on daughter Janet to maintain her Hayvenhurst household. A couple of years ago, Janet literally saved her mother and the various occupants of Hayvenhurst from foreclosure by getting her mortgage payments up to date. Michael’s cash had run out, he was out of the country, and a group that had bought the mortgage wanted their money.

Katherine could not sing to Janet, “What have you done for me lately?”

Either way, Michael’s executors are sure to set up an allowance for Katherine’s household as it pertains to herself and Michael’s children as early as this coming week. It’s not like they’re going hungry.

More likely, sources say, the big push to get cash out of the estate is probably coming from Joseph Jackson. Jackson Senior has grieved like few other fathers, cavorting all over the U.S., taking publicity bows from Indiana to New Jersey, and more or less living it up in the aftermath of Michael’s death. Almost no one in the history of mourning has signed as many autographs or taken as many fan photos as Joseph Jackson.

The real trick for Michael’s executors, frankly, will be keeping whatever money they do allot for Katherine and the kids out of Jackson Senior’s hands.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 27 juli 2009 @ 09:08:10 #19
262978 Moonwalk
pi_71357207
Moggel

Ieder nieuwsbericht dat "source"/ "bron" zegt lees/geloof ik bij voorbaat niet meer.

"Een bron die dicht bij de familie staat"
"Een bron van de politie"
"Een bron van de bron van de beste vriend van de broer van de tante van de buurman van de postbode van MJ"

namen wil ik zien namen zeg ik !
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 27 juli 2009 @ 09:08:23 #20
28167 matthijst
pi_71357210
Ik snap niet dat die gasten daar nog een hypotheek op hebben.
Hayvenhurst, daar wonen ze toch al jaren en jaren en jaren?
pi_71358194
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:08 schreef matthijst het volgende:
Ik snap niet dat die gasten daar nog een hypotheek op hebben.
Hayvenhurst, daar wonen ze toch al jaren en jaren en jaren?

Het lijkt mij ook wel dat ze dat na jaren wel aftbetaald hebben of heeft pappa Joe weer wat domme investeringen gedaan?
pi_71359010
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef rena het volgende:

Ik vind het jasje leuk wat hij hier aan heeft En Coolio/Snoop Dog op de achtergrond
!
pi_71359038
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Waarom?
pi_71359236
http://www.youtube.com/view_play_list?p=242F4B12D4003C41

Voor bij het wachten op nieuw nieuws

Enjoy
pi_71359433
ik vraag t me af heh
is t in de filippijnse gevangenis wel toegestaan om zoveel plezier te hebben?
pi_71359604
Als ik het goed heb gelezen worden die inmates gedwongen om deze dansjes in te studeren. En als het fout gaat worden ze gestraft. Dus lol? Mwah, alleen als je het goed doet. Als die berichten kloppen.
Tralalalaaa
  maandag 27 juli 2009 @ 11:20:11 #28
28167 matthijst
pi_71359631
[url=http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=5886]http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=5886[/url]

De conclusie is natuurlijk wel dat Michael Jackson dood is. Nooit meer de moonwalk, nooit meer die gekke hoge kreetjes, nooit meer dat totaal onnodige kruisgrijpen, maar stiekem denk ik dat wij het veel erger vinden dan Michael zelf. De koek was al jaren op. Het enige trieste vind ik dat hij dood is gegaan voordat hij echt heeft kunnen leven. Heeft Michael Jackson wel eens met een meisje gezoend op de hoogste klimduin van Nederland? Is die arme man überhaupt ooit verliefd geweest? Heeft hij ooit wel eens een meisje gevingerd in de bioscoop? Ik hoop het zo voor hem en waarschijnlijk heeft ie dat ook wel gedaan, misschien droeg hij daarom wel altijd van die witte handschoentjes, om de visgeur mee te verbergen.
pi_71359738
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Als ik het goed heb gelezen worden die inmates gedwongen om deze dansjes in te studeren. En als het fout gaat worden ze gestraft. Dus lol? Mwah, alleen als je het goed doet. Als die berichten kloppen.
Gezellig dan. Die dansjes op Thriller en zo lijken me niet de makkelijkste om te leren.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_71359822
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef rena het volgende:

Wat een snoepie.
pi_71360069
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
for real? das dan minder
pi_71360107
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef matthijst het volgende:
[url=http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=5886]http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=5886[/url]

De conclusie is natuurlijk wel dat Michael Jackson dood is. Nooit meer de moonwalk, nooit meer die gekke hoge kreetjes, nooit meer dat totaal onnodige kruisgrijpen, maar stiekem denk ik dat wij het veel erger vinden dan Michael zelf. De koek was al jaren op. Het enige trieste vind ik dat hij dood is gegaan voordat hij echt heeft kunnen leven. Heeft Michael Jackson wel eens met een meisje gezoend op de hoogste klimduin van Nederland? Is die arme man überhaupt ooit verliefd geweest? Heeft hij ooit wel eens een meisje gevingerd in de bioscoop? Ik hoop het zo voor hem en waarschijnlijk heeft ie dat ook wel gedaan, misschien droeg hij daarom wel altijd van die witte handschoentjes, om de visgeur mee te verbergen.
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=5886
  maandag 27 juli 2009 @ 11:42:38 #33
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71360322
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef matthijst het volgende:

Ik bedacht me net trouwens dat met die rechtzaak in 2005 de Peter Pan in MJ gewoon is verdwenen en dat dat het einde betekende. Hij vertrok uit Neverland, zijn spullen en speelgoed werden geveild, die doffe blik in zijn ogen... Hij werd na die rechtzaak gewoon eindelijk oud. De wereld dwong hem om volwassen te worden. En een paar jaar later is hij dood. Het trieste einde van een "sprookje". Typisch...
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71360365
quote:
Whehe

Zo stond ik gisteren naast een opvallend dikke man uit Overijssel, hij had speciaal voor vanavond een shirt ontworpen. Op zijn borst en buik stond de tekst: 'Michael changed my life.' O flikker toch op dikke lul, Febo changed your lijf.
pi_71360444
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Whehe

Zo stond ik gisteren naast een opvallend dikke man uit Overijssel, hij had speciaal voor vanavond een shirt ontworpen. Op zijn borst en buik stond de tekst: 'Michael changed my life.' O flikker toch op dikke lul, Febo changed your lijf.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:11:15 #36
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71361102
Stilte voor de storm, qua nieuws, en dan ook echt nieuws? Tis zo stil.
Waiting for This is it!
  maandag 27 juli 2009 @ 12:36:51 #37
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71361748
Waiting for This is it!
  maandag 27 juli 2009 @ 12:47:30 #38
262978 Moonwalk
pi_71362062
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Whehe

maandag 27 juli 2009 @ 13:28:11 #39
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71363233
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:22 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schatje
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 27 juli 2009 @ 13:35:01 #40
189430 Anonymousz
pi_71363470
'Amy Winehouse sprak met Michael Jackson's geest'

Amy Winehouse is bezocht door de geest van Michael Jackson. Dat vertelt een bron bron tegen Britse krant The People. De geest van de overleden zanger droeg Amy op om haar leven te beteren.

De zangeres vertelde altijd over de King of Pop: "Ik kon nooit beslissen of ik Michael wilde zijn of juist met hem wilde trouwen". Tijdens haar verblijf op St. Lucia zag de Rehab-zangeres regelmatig een waarzegster. Tijdens een van deze sessies kwam de geest van Michael naar haar toe en gaf haar advies. "Ze ging naar een trance channeller en ze hoorde Michael's stem haar zeggen dat als ze niet haar leven weer op de rails kreeg ze alles zou verliezen", aldus de bron.

Of het waar is zal moeilijk te geloven zijn, maar laten we hopen dat de aan drugs en alcohol verslaafde Amy dan in ieder geval naar de King of Pop luistert
pi_71363497
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Anonymousz het volgende:

Amy Winehouse is bezocht door de geest van Michael Jackson. Dat vertelt een bron bron tegen Britse krant The People. De geest van de overleden zanger droeg Amy op om haar leven te beteren.

De zangeres vertelde altijd over de King of Pop: "Ik kon nooit beslissen of ik Michael wilde zijn of juist met hem wilde trouwen". Tijdens haar verblijf op St. Lucia zag de Rehab-zangeres regelmatig een waarzegster. Tijdens een van deze sessies kwam de geest van Michael naar haar toe en gaf haar advies. "Ze ging naar een trance channeller en ze hoorde Michael's stem haar zeggen dat als ze niet haar leven weer op de rails kreeg ze alles zou verliezen", aldus de bron.

Of het waar is zal moeilijk te geloven zijn, maar laten we hopen dat de aan drugs en alcohol verslaafde Amy dan in ieder geval naar de King of Pop luistert
...
pi_71363620

2 schatjes CO2 .....
  maandag 27 juli 2009 @ 13:43:50 #43
189430 Anonymousz
pi_71363759
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]

2 schatjes CO2 .....
bubbles
  maandag 27 juli 2009 @ 14:08:30 #44
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71364634
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je in die tijd als 11 jarige geen fan was van mannen die hun shirt openrukten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 27 juli 2009 @ 14:12:58 #45
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71364780
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:06 schreef JX het volgende:

[..]

Die film in de bios zien is 1 van mijn vroegste herinneringen Zal een jaar of 5 geweest zijn en ik herinnerde me vooral het konijn en de clubscene Jaren later pas weer gezien. Blijft een vage film, maar met zeer goede momenten. Come Together

Wel raar dat hij CT al in Moonwalker deed en niet op Dangerous kwam maar wel op HIStory...
pi_71365426
Vanochtend vroeg kreeg ik een verrassing overhandigd van de postbode. Een grote rol met als inhoud een poster van Michael in de bekende pose met het hoedje op als hij Billy Jean zingt.
Een lieve vriendin (ook een fan) had hem voor me gekocht. Een poster dus ... , ik voel me weer 15 ...
Maar ik weet er wel een mooi plekje voor in huis!

Hier nogmaals Billy Jean live in Bucharest (mijn favoriete uitvoering):

pi_71365684

Vrij onbekend lied,maar wel heel mooi en dramatisch.
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 14:49:08 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_71365895
Wie zei hier nou laatst dat de Leotard weer "hot" zou worden?

Et voila.

― Mark Twain
pi_71366030
Het gympakje is terug
  maandag 27 juli 2009 @ 14:53:34 #50
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71366091
Plaatjestijd?
Oooooooooh Wacht ff!
  maandag 27 juli 2009 @ 14:54:59 #52
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 27 juli 2009 @ 14:55:46 #53
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71366140
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef quirina het volgende:
Plaatjestijd?
Oooooooooh Wacht ff!
jah

geen nieuws, dan maar fotos
pi_71366162
Dit word echt een Michael Jackson Plakboek hier
pi_71366223
Zijn er nou serieus mensen die hem aantrekkelijk vinden? Zijn muziek is geweldig, maar ik kan niet zeggen dat ik wild van de persoon zelf word
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_71366238

Michael verlaat het ziekenhuis met Paris, vinger naar de pers
pi_71366263
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Michael verlaat het ziekenhuis met Paris, vinger naar de pers
Waar is paris? Onder die witte doek? Hoe weet jij dan dat het paris was, en niet die aap bubbles ofzo
pi_71366287

† In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 15:01:03 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_71366314
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef rena het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die hem aantrekkelijk vinden? Zijn muziek is geweldig, maar ik kan niet zeggen dat ik wild van de persoon zelf word
Niet wild nee, maar je kunt toch niet ontkennen dat hij in deze periode gewoon een mooie jonge vent was?

― Mark Twain
pi_71366330
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef wapwip het volgende:

[..]

Waar is paris? Onder die witte doek? Hoe weet jij dan dat het paris was, en niet die aap bubbles ofzo
Omdat een clowntje

maandag 27 juli 2009 @ 15:04:01 #61
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 27 juli 2009 @ 15:04:49 #62
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71366448
  maandag 27 juli 2009 @ 15:05:41 #64
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71366478
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:53 schreef Flow3r het volgende:
tis plaatjestijd

[ link | afbeelding ]
Bij jullie ook zo warm ineens??

* Ireth zet een raampje open....
pi_71366610
  maandag 27 juli 2009 @ 15:10:07 #66
28167 matthijst
pi_71366621
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:05 schreef Ireth het volgende:

[..]

Bij jullie ook zo warm ineens??

* Ireth zet een raampje open....
Misschien hier verder?
Visvingers door MJ
  maandag 27 juli 2009 @ 15:11:09 #67
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 27 juli 2009 @ 15:12:24 #68
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71366690
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Misschien hier verder?
Visvingers door MJ
zit een dik vet slot op dat topic

maandag 27 juli 2009 @ 15:12:44 #69
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71366702
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Misschien hier verder?
Visvingers door MJ
Zodra mijn tampon er van gaat uit glijden zoek ik zo'n topic wel op, maar vooralsnog vind ik het gewoon een mooie erotisch getinte foto
pi_71366719
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Ireth het volgende:

[..]

Zodra mijn tampon er van gaat uit glijden zoek ik zo'n topic wel op, maar vooralsnog vind ik het gewoon een mooie erotisch getinte foto
Maar wel fake, Michaels hoofd op een naakt lichaam geshopt.
  maandag 27 juli 2009 @ 15:13:36 #71
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_71366730
Als dit alleen maar plaatjestopics worden heeft het weinig zin meer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 15:14:43 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_71366771
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Flow3r het volgende:

zit een dik vet slot op dat topic
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is een automatisch gegenereerd slotje omdat de modjes het te druk hebben met topics die wel de moeite waard zijn. Voor klachten kunt u zich wenden tot ONZ-FB.
― Mark Twain
  maandag 27 juli 2009 @ 15:16:13 #73
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71366831
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef static het volgende:
we wachten op nieuws

pi_71366834

Hij kon wel slapen.. Ze liegen allemaal!
pi_71366873
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wat een schrikvogel!
 FR
pi_71366933
heule dikke tvp. Was trouwens wel emotioneel, 16 juli in Londen zijn zonder Michael..
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 15:20:07 #77
135305 beequeen
Lost.
pi_71366957
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 15:20:42 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_71366972
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef LeNick het volgende:
heule dikke tvp. Was trouwens wel emotioneel, 16 juli in Londen zijn zonder Michael..
Begrijpelijk. Had je kaartjes?
― Mark Twain
pi_71367002
Oh is het toch doorgegaan? Wat hebben ze ervan gemaakt dan?
 FR
  maandag 27 juli 2009 @ 15:22:08 #80
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71367205
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Had je kaartjes?
En niet zomaar.. We zaten op rij 10..
Twee avonden achter elkaar gegeten in de O2 Arena bij Pizza Express, tijdens het eten baal je. Je zit op een terrasje en kijkt tegen de buitenkant van de Arena zelf aan, allemaal zo prachtig.

En ons hotel keek ook recht uit op de O2 Arena..
  maandag 27 juli 2009 @ 15:33:58 #82
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71367368
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:28 schreef LeNick het volgende:

[..]

Twee avonden achter elkaar gegeten in de O2 Arena bij Pizza Express, tijdens het eten baal je. Je zit op een terrasje en kijkt tegen de buitenkant van de Arena zelf aan, allemaal zo prachtig.

oww, da's wel gruwelijk balen ja

† In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 15:36:36 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_71367443
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:28 schreef LeNick het volgende:

Dat is idd zwaar kut.
Waren er meer fans die ondanks het overlijden van MJ toch gegaan zijn en heb je die ook gesproken?
― Mark Twain
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 15:40:10 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71367534
quote:
Jackson's Doctor -- Strange Signs

Posted Jul 27th 2009 2:00AM by TMZ Staff

Law enforcement sources tell us one of the theories they're exploring in Michael Jackson's death is that Dr. Conrad Murray administered Propofol to the singer and then left the room, eventually to return to a dead body.

Our sources say when paramedics arrived Michael Jackson was found with an IV in his arm, an IV stand nearby along with an empty IV bag and oxygen tank.

We're told paramedics who arrived on scene say Dr. Murray's conduct was "strange" -- he was "hard to deal with" and was "getting in the way" of emergency responders.

As we already reported, paramedics wanted to pronounce Jackson dead at the house but Dr. Murray insisted they transport the singer to the hospital.

We're told at the UCLA Medical Center -- after doctors gave up on resuscitation efforts because Jackson was clearly dead -- Dr. Murray continued CPR, which some of the UCLA docs found curious.
Was dit al gepost?
pi_71367660
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is idd zwaar kut.
Waren er meer fans die ondanks het overlijden van MJ toch gegaan zijn en heb je die ook gesproken?
Eerlijk gezegd ben ik natuurlijk een fan, maar ik heb het niet zo op het stereo type fan dat zich aanmeld bij zo'n officiele fanclub. De die hard kant dan. Heb daar dan verder ook geen enkel contact mee.
  maandag 27 juli 2009 @ 15:45:45 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_71367694
quote:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 27 juli 2009 @ 16:00:24 #87
28167 matthijst
pi_71368068
quote:
idd... Een plaatje tussendoor ala....
Maar alleen maar van die "kijk mij 's geil worden van deze foto"...
Tsja, wat moet je drmee. Open een topic in babes & hunks ofzo
  maandag 27 juli 2009 @ 16:00:34 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71368072
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Anonymousz het volgende:

Ja dat geloof ik wel... met al die drugs die ze gebruikt geloof ik wel dat zei denkt dat MJ's geest haar bezocht heeft
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71369096
Iemand dit al gezien?

"And for all you skeptics, know that a Cheeto resembling Michael Jackson moonwalking went up for sale on eBay this week too!"

pi_71369197
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Oh onderste 2!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 27 juli 2009 @ 16:48:50 #91
189430 Anonymousz
pi_71369489
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Miam het volgende:

[..]

Oh onderste 2!
zeker
pi_71369648
Ik vraag me af, als je Wacko Jacko erotisch vindt, wat in jouw beleving dan afknapper is......
pi_71370082
Erotisch is niet het goede woord

Ik vond/vind Michael er tijdens de Bad periode op z'n best uitzien.
that's all.
pi_71370107
pi_71370125
Met al dat gegeil begin ik me toch af te vragen of ik nou de enige mannelijke fokker ben in dit topic?
pi_71370232
Zo, #68 alweer!

Komt deze week het autopsierapport naar voren?
Noot noot.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:14:44 #97
264151 JEP57
Gone too soon
pi_71370256
Dit vind ik een hele mooie foto!

http://images2.fanpop.com(...)7030919-1024-768.jpg

Owwww, het lukt mij niet hier de foto te plaatsen???....
"We worden niet bemind omdat we goed zijn. We zijn goed omdat we bemind worden"----
pi_71370380
Ik ben ook benieuwd naar het autopsierapport..

Er staan overigens heeeeeeeeeeeeele mooie foto's in dat rode boek welke niet op
internet te vinden zijn. echt helemaal super!
  maandag 27 juli 2009 @ 17:20:20 #99
15080 static
pi_71370427
Het is nu wel leuk geweest met die plaatjes, slowchat en zulks. Meld maar in FB wanneer er écht nieuws is dan gaat deze weer open.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 03:32:02 #100
15080 static
pi_71384923
En weer open.

Geen plaatjes, pics, en (grappige) filmpjes meer, die kennen we nu wel en worden subiet verwijderd óf het topic in zijn algeheel gaat weer op slot totdat er écht opzienbarend nieuws is. Ditzelfde geldt ook voor slowchat.
pi_71384931
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:45 schreef sunny16947 het volgende:
Nieuws: Het moet toch niet gekker worden.
MICHAEL JACKSON's remains are to be turned into diamonds.

In yet another ghoulish scheme to profit from the pop star's passing, an American firm is converting locks of the King Of Pop's barnet into gemstones.

The hair was gathered on the set of the disastrous Pepsi commercial in 1984 after his bonce caught fire.

Executive producer RALPH COHEN helped put out the flames and has kept a clump ever since.

He has now handed it over to company Life Gem, which specialises in creating diamonds from individual hair samples.

The firm's boss, Dean Vandenbiesen, said: "Our plan is to give people an opportunity to own a diamond made from Michael Jackson's DNA."

Just what you always wanted.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:49 schreef sunny16947 het volgende:
En hoe kan het anders. Nog meer gesteggel met geld.
AN aide who stopped paying Michael Jackson's life insurance premiums may have stolen the cash - costing the star's kids $20million.
Jacko took out a policy in 2002 to ensure a bumper payout on his death.

But cosmetic surgeon Dr Steven Hoefflin - the King of Pop's closest friend for decades - said: "The family have told me that, utterly unbelievably and horrifyingly, one of his aides did not keep up with payments in the last months of his life.

"They believe this person was pocketing the money."

Dr Hoefflin said insurers contacted the aide, but he went on: "This aide promised to send money - but never did."

He said the family have now been told they are entitled to just $2.5million instead of an expected $22.5million.

Dr Hoefflin said he had personally ensured Jacko was clean of drugs in 2002 to make sure he qualified for the maximum possible policy.

He told The Sun: "This was hugely important to him - it was money for his children.

"The family are furious and they are now seeking a lawsuit against the person believed responsible.

"It is incredible, and just stands as further proof of the levels of deception and incompetence of the sharks that surrounded Michael."

Jacko died at 50 last month with reported debts of more than $400million.

SIX in ten Brits think his death was murder, a poll found.
Noot noot.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:19:41 #102
28167 matthijst
pi_71385310
Ter info. Er zijn nu 3 MJ topics:
Michael Jackson #58 Een maand na zijn overlijden Muziek, over muziek en enigszins serieus nieuws
Michael Jackson # 68 Waar we wachten op nieuws Showbiz, roddels etc
Michael Jackson #1 B&H, voor alle plaatjesposters
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:21:58 #103
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71385676
Dr. Murray to Cops: I Gave Jackson Propofol

Posted Jul 28th 2009 12:21AM by TMZ Staff

Michael Jackson & Dr. Conrad MurrayWe've told you since July 15 police believe Dr. Conrad Murray administered Propofol to Michael Jackson -- the drug that killed him. There's a reason police believe it. Dr. Murray told them.

Two days after Jackson's death, Dr. Murray told LAPD detectives he administered Propofol to the singer hours before he died ... this, according to multiple law enforcement sources.

We're told Dr. Murray gave Jackson an IV drip of the powerful anesthesia. Police believe Dr. Murray simply wasn't paying attention when the singer's heart stopped beating.

Authorities believe Dr. Murray may have actually fallen asleep during the time the drug was administered and may have awakened to find Jackson already dead from heart failure.

An IV drip of Propofol allows a constant, steady infusion of the drug for a period of time determined by the person administering it.

It is considered reckless in the medical community for a doctor to administer an IV drip of Propofol without the patient being monitored by an EKG, which sounds an alarm when the patient's pulse drops too low. No EKG was found in the house.

Another device -- known as a pulse oximeter -- is used to determine the oxygen saturation in the patient's blood. If the patient's breathing slows to a dangerous level, an alarm alerts the treating physician. Again, no oximeter was found in the house.
Waiting for This is it!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:41:33 #104
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71385918
Dat bericht over die diamanten van haar, das dus echt BS!
Je kan van iemand AS nadat die gecremeerd is, een diamant laten maken! De koolstof wordt uit de as gehaald en dat word geperst tot een synthetische diamant. Haren bevatten geen koolstof...

Tis een goed voorbeeld over wat er werkelijk voor belachelijke roddels de wereld in worden geholpen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:55:22 #105
28167 matthijst
pi_71386096
Over die haren.
Foto

Uit as, of haar, wat je wilt:
http://www.lifegem.com/secondary/LGProcess2006.aspx
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:12:41 #106
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71387406
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:55 schreef matthijst het volgende:
Over die haren.
Foto [ afbeelding ]

Uit as, of haar, wat je wilt:
http://www.lifegem.com/secondary/LGProcess2006.aspx
Wat ziek om zoiets te bewaren
pi_71387522
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef tass het volgende:
Dat bericht over die diamanten van haar, das dus echt BS!
Je kan van iemand AS nadat die gecremeerd is, een diamant laten maken! De koolstof wordt uit de as gehaald en dat word geperst tot een synthetische diamant. Haren bevatten geen koolstof...

Tis een goed voorbeeld over wat er werkelijk voor belachelijke roddels de wereld in worden geholpen
Dat bedrijf zegt zelf anders ook dat het met haar mogelijk is.
http://www.lifegem.nl/index3.php?p=5-25-73
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:11:24 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_71394992
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:21 schreef Robijn1961 het volgende:

Ze zouden die gast alleen al op moeten sluiten omdat hij dat spul geeft aan iemand die niet eens geopereerd hoefde te worden.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:24:01 #110
28167 matthijst
pi_71395515
Verwacht ondertussen zoiets: Jackson is tot 00:30 aan het repeteren, gaat daarna naar huis.... Heeft al tijden slaapproblemen dus laat zich door Murray onder narcose brengen. Murray valt in slaap, wordt om een uur of 9 wakker en ziet dat Jackson dood is. Belt zijn assistentes in Houston om dozen weg te moffelen uit zijn opslag en gaat ondertussen bezig Jackson te reanimeren. Is twee uurtjes aan het kloten (time flies when having fun)... en roept er om 11:30 maar eens iemand bij... Dan nog 45 minuten kloten en maar eens 911 gebeld
pi_71395564
Ik durf bijna niet meer te posten. Ben bang dat de boel dan meteen op slot gegooid gaat worden

Bij Kruidvat verkopen ze trouwens ook posters nu. 3 Varianten waaronder een mooie zwart-witte. 3 Euro per poster. Voor de liefhebber
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:26:30 #112
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71395616
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:11 schreef APK het volgende:

[..]

Ze zouden die gast alleen al op moeten sluiten omdat hij dat spul geeft aan iemand die niet eens geopereerd hoefde te worden.
Als hij het niet zou doen, zou MJ wel iemand vinden die het wél zou willen doen. Hij koos er blijkbaar voor om het zelf te doen om het te kunnen reguleren, wat duidelijk niet gelukt is.
pi_71395663
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:24 schreef matthijst het volgende:
Verwacht ondertussen zoiets: Jackson is tot 00:30 aan het repeteren, gaat daarna naar huis.... Heeft al tijden slaapproblemen dus laat zich door Murray onder narcose brengen. Murray valt in slaap, wordt om een uur of 9 wakker en ziet dat Jackson dood is. Belt zijn assistentes in Houston om dozen weg te moffelen uit zijn opslag en gaat ondertussen bezig Jackson te reanimeren. Is twee uurtjes aan het kloten (time flies when having fun)... en roept er om 11:30 maar eens iemand bij... Dan nog 45 minuten kloten en maar eens 911 gebeld
Als het lichaam zo lang dood zou zijn geweest (dus vanaf de nacht), valt dat toch wel te achterhalen? Die man gaat echt gestenigd worden als dit zo blijkt te zijn. Publiekelijke executie in Staples Center. Schrijf je nu in voor de loting!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:32:08 #114
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71395809
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:32 schreef static het volgende:
En weer open.

Geen plaatjes, pics, en (grappige) filmpjes meer, die kennen we nu wel en worden subiet verwijderd óf het topic in zijn algeheel gaat weer op slot totdat er écht opzienbarend nieuws is. Ditzelfde geldt ook voor slowchat.
Waarom
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:39:34 #115
262978 Moonwalk
pi_71396111
quote:
"Conrad Murray, de lijfarts van Michael Jackson, heeft toegegeven dat hij de King of Pop het zware narcosemiddel Propofol heeft toegediend. Dit middel zou hem uiteindelijk fataal zijn geworden, zo meldt TMZ.com. Hoewel Murray eerder niets kwijt wilde over het eventuele druggebruik van Jackson, zou hij nu toegegeven hebben in slaap te zijn gevallen na het toedienen. Daarom zou hij niet in de gaten hebben gehad dat Jackson een hartstilstand kreeg. Het verdovingsmiddel is zo sterk dat ziekenhuispatiënten normaliter nauwlettend in de gaten worden gehouden, door middel van een hartmonitor. Verder moet het zuurstofgehalte worden bijgehouden na het toedienen, maar ook dat deed Murray niet. Michael Jackson was gedurende twee jaar afhankelijk van het middel geworden, om in slaap te komen. Zodra hij naar bed ging werd hij aan een infuus gehangen, dat pas weer werd verwijderd als hij wakker moest worden. Er wordt nu onderzocht van hoeveel verschillende artsen Jackson het middel kreeg aangereikt. "
http://nieuws.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=148688397&page=1
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:42:58 #116
262978 Moonwalk
pi_71396256
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:27 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Als het lichaam zo lang dood zou zijn geweest (dus vanaf de nacht), valt dat toch wel te achterhalen? Die man gaat echt gestenigd worden als dit zo blijkt te zijn. Publiekelijke executie in Staples Center. Schrijf je nu in voor de loting!
Zoiets denk ik ook! Het is inderdaad vreemd dat bij de eerste autopsie dit soort zaken niet duidelijk naar voren zijn gekomen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:44:15 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_71396308
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:26 schreef Cavalier1 het volgende:

Als hij het niet zou doen, zou MJ wel iemand vinden die het wél zou willen doen.
Voor die andere persoon geldt dan wmb hetzelfde natuurlijk.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:32 schreef N.icka het volgende:

Waarom
Hier kun je klagen:

[FB SHO].
pi_71396413
quote:
quote:

We've told you since July 15 police believe Dr. Conrad Murray administered Propofol to Michael Jackson -- the drug that killed him. There's a reason police believe it. Dr. Murray told them.

Two days after Jackson's death, Dr. Murray told LAPD detectives he administered Propofol to the singer hours before he died ... this, according to multiple law enforcement sources.

We're told Dr. Murray gave Jackson an IV drip of the powerful anesthesia. Police believe Dr. Murray simply wasn't paying attention when the singer's heart stopped beating.

Authorities believe Dr. Murray may have actually fallen asleep during the time the drug was administered and may have awakened to find Jackson already dead from heart failure.

An IV drip of Propofol allows a constant, steady infusion of the drug for a period of time determined by the person administering it.

It is considered reckless in the medical community for a doctor to administer an IV drip of Propofol without the patient being monitored by an EKG, which sounds an alarm when the patient's pulse drops too low. No EKG was found in the house.

Another device -- known as a pulse oximeter -- is used to determine the oxygen saturation in the patient's blood. If the patient's breathing slows to a dangerous level, an alarm alerts the treating physician. Again, no oximeter was found in the house
Bron: TMZ.

Hier heeft die Murray het dus nog niet toegegeven. Ik heb ook zo maar het idee dat hij dat niet gaat doen ook.
Mag vast niet van de advocaat van zijn advocaat
pi_71396520
Trouwens: wat ik ook vreemd vind is dat zij toch echt niet de enige in het huis waren. Ik neem aan dat er altijd staff aanwezig is en uiteraard bodyguards. En die hebben de hele ochtend niks gemerkt? Die Murray heeft uren gereanimeerd zonder dat er iemand bij was die bedacht dat ze de ambulance maar eens moesten bellen? Vaag!
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 14:49:21 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71396553
quote:

We've told you since July 15 police believe Dr. Conrad Murray administered Propofol to Michael Jackson -- the drug that killed him. There's a reason police believe it. Dr. Murray told them.

Another device -- known as a pulse oximeter -- is used to determine the oxygen saturation in the patient's blood. If the patient's breathing slows to a dangerous level, an alarm alerts the treating physician. Again, no oximeter was found in the house
Het toedienen schijnt hij dus wel toegegeven te hebben.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 14:50:29 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71396590
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Trouwens: wat ik ook vreemd vind is dat zij toch echt niet de enige in het huis waren. Ik neem aan dat er altijd staff aanwezig is en uiteraard bodyguards. En die hebben de hele ochtend niks gemerkt? Die Murray heeft uren gereanimeerd zonder dat er iemand bij was die bedacht dat ze de ambulance maar eens moesten bellen? Vaag!
En hoe en wanneer is dat zoontje van Michael Jackson dan naar die kamer gehaald?
Was er niemand bij die kinderen?
pi_71396618
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Het toedienen schijnt hij dus wel toegegeven te hebben.
Ja dat wel ja! Ik was weer eens niet duidelijk. Ik bedoelde van het in slaap vallen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:51:42 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_71396630
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef bloempje-moi het volgende:

Bron: TMZ.

Hier heeft die Murray het dus nog niet toegegeven. Ik heb ook zo maar het idee dat hij dat niet gaat doen ook.
Mag vast niet van de advocaat van zijn advocaat
quote:

Two days after Jackson's death, Dr. Murray told LAPD detectives he administered Propofol to the singer hours before he died ...
this, according to multiple law enforcement sources.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 14:52:39 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71396666
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ja dat wel ja! Ik was weer eens niet duidelijk. Ik bedoelde van het in slaap vallen
Dat zal hij ook wel niet doen nee

Hij is na het overlijden toch ook drie dagen zoek geweest of zo, dat vind ik ook zo vreemd.
pi_71396670
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef senesta het volgende:

[..]

En hoe en wanneer is dat zoontje van Michael Jackson dan naar die kamer gehaald?
Ook zoiets ja. Ik neem aan (en hoop nog steeds dat het een onzinverhaal is) dat dat pas op het laatste moment gebeurde. Prince is 12, die zal toch ook wel de geest hebben gehad dat zijn vader naar het ziekenhuis moest?
pi_71396728
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Zie mijn uitleg-post. Ik vergat weer de helft in mijn verhaal te zetten.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 14:56:21 #127
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71396800
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ook zoiets ja. Ik neem aan (en hoop nog steeds dat het een onzinverhaal is) dat dat pas op het laatste moment gebeurde. Prince is 12, die zal toch ook wel de geest hebben gehad dat zijn vader naar het ziekenhuis moest?
Je weet ook niet wat dat jochie van tevoren over die dokter verteld is. Maar er is inderdaad ook zoveel onzin naar buiten gebracht laten we hopen dat dit verhaal daar ook onder valt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:23:55 #128
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71397818
quote:
Allemachtig! Als hij al twee jaar afhankelijk van dat spul was om te kunnen slapen, is het zowat een wonder dat er niet veel eerder iets gruwelijk mis ging. Hoe komt zo'n dokter erbij om dit gewoon in een thuissituatie toe te dienen! De sukkel!!

Mocht dit allemaal waar zijn dan zal de dokter zich nog ernstig moeten verantwoorden.

Ik kan er met mijn pet niet bij, al twee jaar elke nacht slapen aan een infuus met narcosemiddel
pi_71397981
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef senesta het volgende:

[..]

's Nachts? Ik mag hopen dat die kinderen gewoon lekker alleen in hun bedje lagen te slapen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat de ambulance niet direct gebeld is trouwens. Er is toch een arts bij? Die zal het wel weten allemaal. Tenminste, dat zou ik wel denken.
pi_71398474
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

's Nachts? Ik mag hopen dat die kinderen gewoon lekker alleen in hun bedje lagen te slapen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat de ambulance niet direct gebeld is trouwens. Er is toch een arts bij? Die zal het wel weten allemaal. Tenminste, dat zou ik wel denken.
Een arts die blijkbaar niet eens over een defibrilator beschikte Ook al is er een arts bij en kan die vent hartstikke goed reanimeren, ik ben de eerste die aan de telefoon hangt om een ambulance te bestellen. In een ziekenhuis hebben ze altijd meer en betere apparatuur.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:51:39 #131
28167 matthijst
pi_71398733
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Er was 1 bodyguard bij, die later het 911-telefoontje pleegde...

Ik dacht pas ergens gelezen te hebben dat Jackson al 2 uur dood scheen te zijn geweest. Stond volgens mij op TMZ.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:52:35 #132
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71398765
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef APK het volgende:

[..]

Voor die andere persoon geldt dan wmb hetzelfde natuurlijk.
[..]

Hier kun je klagen:

[FB SHO].
Ik klaag toch niet, ik vraag gewoon wat
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:56:37 #133
28167 matthijst
pi_71398902
Farrakhan:
During the wide-ranging, 2½-hour speech, Farrakhan said he does not believe Jackson was killed intentionally. Instead, he believes Jackson's death was the result of a mistake by Jackson's doctor, Conrad Murray, who is a target of a manslaughter investigation.

Jackson was much more than an entertainer or a "song and dance man" because he and his songs spoke to all races, ethnicities, cultures, generations and across all other barriers, he said.

Farrakhan said he enjoyed spending time with Jackson, and counseled Jackson not to be angry with his father.

In speaking of Jackson finding his roots in the black community, Farrakhan said President Obama did the same when he said police "acted stupidly" in arresting Harvard University Professor Henry Louis Gates Jr. Obama later said that he had used a poor choice of words.

"His [Obama's] black started coming out," Farrakhan said. "He had to pull that fella back in. Underneath, it shows you all his brilliance, his magnificence ... he's one of the brothers."
pi_71399023
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef matthijst het volgende:
Farrakhan:
During the wide-ranging, 2½-hour speech, Farrakhan said he does not believe Jackson was killed intentionally. Instead, he believes Jackson's death was the result of a mistake by Jackson's doctor, Conrad Murray, who is a target of a manslaughter investigation.

Jackson was much more than an entertainer or a "song and dance man" because he and his songs spoke to all races, ethnicities, cultures, generations and across all other barriers, he said.

Farrakhan said he enjoyed spending time with Jackson, and counseled Jackson not to be angry with his father.

In speaking of Jackson finding his roots in the black community, Farrakhan said President Obama did the same when he said police "acted stupidly" in arresting Harvard University Professor Henry Louis Gates Jr. Obama later said that he had used a poor choice of words.

"His [Obama's] black started coming out," Farrakhan said. "He had to pull that fella back in. Underneath, it shows you all his brilliance, his magnificence ... he's one of the brothers."
Louis Farrakhan (geboren als Louis Eugene Walcott The Bronx, New York, 11 mei 1933) was lange tijd de leider van de Nation of Islam en Amerikaans politiek leider.
Even voor de mensen die net als ik niet weten wie dat is
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:42:54 #135
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71402226
Als jij een dokter bent en MJ benadert je om zich te laten behandelen, zelfs al is het met Propofol, dan hoor je als arts te weten dat je dat OF nooit in een thuis situatie mag doen, OF je zorgt voor alle medische apparatuur dat erbij hoort. Zoals een hartslagmeter, zoals een zuurstofmeter en masker. En daarnaast weet je dan ook dat je zo iemand ten alle tijden nooit alleen mag laten!
Wat bezielt je dan als Murray zijnde dat ie zich aan geen enkele van deze voorwaarden heeft gehouden??!!
DAAR kan ik werkelijk met mijn pet niet bij!
Is die man zo bezield van geld geweest dat ie dacht ach dat gaat toch wel goed?!

Nee beste dr. Murray, nu ben jij verantwoordelijk voor de dood van 's werelds grootste entertainer en mag ik hopen dat je geweten je gek maakt.
Niet eens zozeer omdat het Michael was, maar ook als het een anoniem persoon was geweest.
Je hebt wel de dood van iemand op je geweten dan.....

(Enne ik ben ook als de dood om te posten, ben bang dat ik wat verkeerds tik nou hoor )
pi_71402881
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef tass het volgende:

(Enne ik ben ook als de dood om te posten, ben bang dat ik wat verkeerds tik nou hoor )
Ik ben ook zo bang dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering een plaatje post

Verder ben ik het het uiteraard helemaal met je eens. Het is vreemd hoe mensen logisch verstand opzij zetten voor geld en faam. Nou, hij heeft zijn naam gemaakt hoor. Bravo!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:31:12 #137
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71403370
Mag ik dit posten of niet?
quote:
Jackson Doctor's Vegas House/Office Raided

Posted Jul 28th 2009 12:15PM by TMZ Staff

The DEA has just arrived at Dr. Conrad Murray's Las Vegas home and office with search warrants in hand.
Sources tell us they are looking for all patient records connected to Michael Jackson.
We're on scene and watched multiple DEA agents walk in the back door of Dr.Murray's home and other agents are at his office.
Ik snap iets niet; er is verklaard dat ze het als Homicide beschouwen, ze hebben warrents, maar durven ze het niet aan om de dokter als verdachte te beschouwen?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:32:25 #138
28167 matthijst
pi_71403403
Ik gok dat het grootste probleem die soppende fotobende was

The DEA has just arrived at Dr. Conrad Murray's Las Vegas home and office with search warrants in hand.

Politie bij zijn huis:

Live stream:
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3

[ Bericht 17% gewijzigd door matthijst op 28-07-2009 18:37:37 ]
pi_71403629
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:32 schreef matthijst het volgende:
Ik gok dat het grootste probleem die soppende fotobende was

[ afbeelding ]

Politie bij zijn huis:
[ afbeelding ]

Live stream:
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
Maar hij was toch al gerarresteerd? Al die berichten lijken ook zo op elkaar.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:52:43 #140
189430 Anonymousz
pi_71403932
Advocaat lijfarts Jackson maant tot kalmte

Iedereen moet gewoon wachten op de uitslagen van het toxicologisch onderzoek op Michael Jackson. Dat vindt de advocaat van Conrad Murray, de lijfarts van de op 25 juni na een hartaanval overleden popster.

Tegenover de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online reageert de woordvoerder van de raadsman op alle geruchten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen rondom de dood van de King of Pop.

Zo meldt entertainmentwebsite TMZ op basis van politiebronnen dat Murray tijdens een politieverhoor zou hebben toegegeven dat hij Jackson het krachtige medicijn propofol heeft toegediend.

Hoewel de officiële doodsoorzaak nog niet bekend is, zou de politie ervan uitgaan dat Jackson is overleden als gevolg van een overdosis propofol. De lijkschouwer wacht momenteel nog op de uitslag van een toxicologisch onderzoek. Dit rapport wordt deze week verwacht.

Volgens de woordvoerder van de advocaat is het tijdsverspilling om te reageren op alle informatie die is gelekt door anonieme bronnen
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 18:58:56 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_71404165
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Anonymousz het volgende:

Volgens de woordvoerder van de advocaat is het tijdsverspilling om te reageren op alle informatie die is gelekt door anonieme bronnen
Oh, nu is het de woordvoerder van de advocaat en niet de advocaat van de advocaat.
Ik lig in een deuk hier.

Bij de weg: Dr. Murray heeft een leuk optrekje...jeeeeeezz, wat een kast van een huis.
― Mark Twain
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 19:01:03 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71404220
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh, nu is het de woordvoerder van de advocaat en niet de advocaat van de advocaat.
Ik lig in een deuk hier.

Bij de weg: Dr. Murray heeft een leuk optrekje...jeeeeeezz, wat een kast van een huis.
Het is dus de woordvoerder van de advocaat van de lijfarts van Michael Jackson, en in jouw tekst moet de advocaat van de advocaat natuurlijk de advocaat van de lijfarts zijn, toch?
pi_71404921
quote:
Als jij een dokter bent en MJ benadert je om zich te laten behandelen, zelfs al is het met Propofol, dan hoor je als arts te weten dat je dat OF nooit in een thuis situatie mag doen, OF je zorgt voor alle medische apparatuur dat erbij hoort. Zoals een hartslagmeter, zoals een zuurstofmeter en masker. En daarnaast weet je dan ook dat je zo iemand ten alle tijden nooit alleen mag laten!
Wat bezielt je dan als Murray zijnde dat ie zich aan geen enkele van deze voorwaarden heeft gehouden??!!
Is die man zo bezield van geld geweest dat ie dacht ach dat gaat toch wel goed?!

Nee beste dr. Murray, nu ben jij verantwoordelijk voor de dood van 's werelds grootste entertainer en mag ik hopen dat je geweten je gek maakt.
Niet eens zozeer omdat het Michael was, maar ook als het een anoniem persoon was geweest.

Hiermee ben ik het volledig eens..
wat bezielde die Murray........
Opsluiten, levenslang.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:49:53 #144
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71405631
Ik vind dit hetzelfde als dat een anesthesist tijdens een operatie niet goed oplet en dat de patiënt overlijdt.
gebeurt wel eens, en dan word het doodslag. Vaak komt iemand er dan met een intrekking van zijn licentie vanaf, maar dan vind ik het ook wel erg makkelijk.
Of het nou per ongeluk is of niet, je hebt wel iemands dood op je conto staan.

Want ik weet niet wat anderen vinden, maar natuurlijk is het voor mij gevoel gewoon per ongeluk geweest.
Naar wat we nu weten en zo, lijkt het me sterk dat ie 'm opzettelijk vermoord heeft, wie zou daar in godsnaam beter van moeten worden?
Maar tot nu zeg ik dat het niet had hoeven gebeuren en dat vind ik het meest trieste van alles.
Dat door onoplettendheid/onkunde/dommigheid 3 kinderen hun vader kwijt zijn!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:09:39 #145
28167 matthijst
pi_71406332
Tuurlijk was het een ongeluk. Probleem is echter dat hij alleen voor toedienen van propofol denk ik al wel veroordeeld had kunnen worden: zooi lijkt me aardig illegaal buiten een OK. DEA zit er niet voor niks op...
Dus hij heeft bewust risico genomen en MJ illegale medicijnen toegediend, met dood tot gevolg....
pi_71406374
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Allemachtig! Als hij al twee jaar afhankelijk van dat spul was om te kunnen slapen, is het zowat een wonder dat er niet veel eerder iets gruwelijk mis ging. Hoe komt zo'n dokter erbij om dit gewoon in een thuissituatie toe te dienen! De sukkel!!

Mocht dit allemaal waar zijn dan zal de dokter zich nog ernstig moeten verantwoorden.

Ik kan er met mijn pet niet bij, al twee jaar elke nacht slapen aan een infuus met narcosemiddel
Als hij dat spul inderdaad al 2 jaar gebruikte (iedere dag kan ik me trouwens al helemaal niets bij voorstellen), dan gaan er meer koppen rollen, want die dr. Murray was pas sinds mei jl. zijn arts had ik begrepen ...
pi_71406430
Propofol mag nooit in de thuis situatie worden gebruikt, ook niet als het om MJ gaat.
Hij was dus op dat punt al strafbaar...
pi_71406513
Als de DEA nou eerder een inval gedaan had in huize Jackson, had hij dan opgepakt kunnen worden wegens verboden propofol bezit ofzo?
pi_71406637
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de DEA nou eerder een inval gedaan had in huize Jackson, had hij dan opgepakt kunnen worden wegens verboden propofol bezit ofzo?
Misschien wel ja, maar dan hadden ze aanwijzingen in die richting moeten krijgen.
Het ging natuurlijk in het geniep lijkt me.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:19:39 #150
28167 matthijst
pi_71406707
Aan de andere kant: volgens mij hadden ze ook gevonden bij de Neverland raid...
En niks mee gedaan.
pi_71406771
quote:

Je hebt het over een hartslagmonitor,zuurstofmeter enzo, maar er had ook een extra arts bij moeten zijn.
En er had een defribbilator ( reanimatieapparatuur) uit voorzorg aanwezig moeten zijn.
Een cardioloog als Murray had moeten weten dat je zo iemand niet handmatig kan reanimeren.

Dit soort dingen mogen alleen in een ZIEKENHUIS onder toezicht van gekwalificeerd personeel gebeuren! ( Het lijkt mij niet dat het in Amerika zomaar WEL mag)
Als je hier in het ziekenhuis onder narcose moet wijzen ze je ook op mogelijke risico's en de anesthetist
houd je continue in de gaten.
Die arts(en) van Michael Jackson waren op alle fronten verkeerd bezig en dat weten ze zelf ook wel.
pi_71406802
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef matthijst het volgende:
Aan de andere kant: volgens mij hadden ze ook gevonden bij de Neverland raid...
En niks mee gedaan.
voor of na zijn dood?
pi_71406854
Wat ik niet snap, en af vraag of dat al duidelijk is.

Waarom hebben ze die man niet heel veel eerder opgepakt? En beter verhoort, oid. Die gast heeft vanaf dag een al schuldig op zijn voorhoofd staan. En vorige week was er de eerste raid, boo fucking hoo, toen had ie dus al 3 weken de tijd om de rotzooi op te ruimen. Er van uitgaande dat ie veel in slaap viel, is dat nog ruim genoeg tijd om alle rommel op te ruimen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:23:43 #154
28167 matthijst
pi_71406863
2003
Several IV bags containing "a milky white fluid, located in a small cardboard box on top of the bathtub."
pi_71406946
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:23 schreef matthijst het volgende:
2003
Several IV bags containing "a milky white fluid, located in a small cardboard box on top of the bathtub."
was dat propofol dan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:31:29 #156
28167 matthijst
pi_71407145
Staat er niet bij
pi_71407277
Propofol is wit.
Lees dit maar eens: http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00832013.
De manier om toegang te krijgen naar dit rapport is propofol white in google te tikken en dan de vierde hit te pakken. Want de direkte link pakt ie niet ( rukke beveiliging denk ik?)

En ik wil toch even een filmpje posten.
Volgens mij is hij hier ook dik onder invloed van wat middelen ( met lieve vriendin Liz Taylor naast hem die ook niet vies was/is van een pilletje hier of daar en ik denk dat het gezegde: "Waarmee je omgaat word je mee besmet" zeker van toepassing was).

plaatje propofol:

[ Bericht 5% gewijzigd door quirina op 28-07-2009 20:42:21 ]
pi_71407536
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef quirina het volgende:
Propofol is wit.
De manier om toegang te krijgen naar dit rapport is propofol white in google te tikken en dan de vierde hit te pakken. Want de direkte link pakt ie niet ( rukke beveiliging denk ik?)

Volgens mij is hij hier ook dik onder invloed van wat middelen ( met lieve vriendin Liz Taylor naast hem die ook niet vies was/is van een pilletje hier of daar en ik denk dat het gezegde: "Waarmee je omgaat word je mee besmet" zeker van toepassing was).

plaatje propofol:[ afbeelding ]
Zo, die oogt goed high...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:45:32 #159
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71407607
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef quirina het volgende:
Propofol is wit.

Hij klinkt niet echt helder daar nee Maar hij blijft ook zo ver mogelijk van de camera af staan en kijkt een beetje angstig. Bedenk me ineens dat hij misschien wel veel kalmeringstabletten slikte om zijn nervositeit te bedrukken
pi_71407671
En toen moest hij het podium nog op.
pi_71408061
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef JX het volgende:

[..]

Hij klinkt niet echt helder daar nee Maar hij blijft ook zo ver mogelijk van de camera af staan en kijkt een beetje angstig. Bedenk me ineens dat hij misschien wel veel kalmeringstabletten slikte om zijn nervositeit te bedrukken
kalmeringsmiddel of gewoon erg moe kan ook
pi_71408158
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:58 schreef piepie het volgende:

[..]

kalmeringsmiddel of gewoon erg moe kan ook

Ik denk het eerste.
Als je de biografie hebt gelezen van J. Randy Taraborrelli begrijp je zo dat Michael Jackson in feite een ontzettende onzekere zenuwlijer was.
Helemaal na die beschuldigingen van kindermisbruik.

En Ja Liz Taylor was niet bij zijn memorial. Ik denk dat ze zich in zekere zin ook schuldig voelt en daardoor weg bleef.
Dat mens liep ook de Betty Ford kliniek in en uit..
Enne ik denk ook dat ze wel eens tegen Michael Jackson heeft gezegd van oooh jongen voel je je zo kut?, neem maar een pilletje van tante Liz want dan voel je je weer ff lekker

[ Bericht 22% gewijzigd door quirina op 28-07-2009 21:07:52 ]
pi_71408694
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik denk het eerste.
Als je de biografie hebt gelezen van J. Randy Taraborrelli begrijp je zo dat Michael Jackson in feite een ontzettende onzekere zenuwlijer was.
Helemaal na die beschuldigingen van kindermisbruik.

En Ja Liz Taylor was niet bij zijn memorial. Ik denk dat ze zich in zekere zin ook schuldig voelt en daardoor weg bleef.
Dat mens liep ook de Betty Ford kliniek in en uit..
Enne ik denk ook dat ze wel eens tegen Michael Jackson heeft gezegd van oooh jongen voel je je zo kut?, neem maar een pilletje van tante Liz want dan voel je je weer ff lekker
Hij was een beest op het podium, maar daarbuiten verlegen en bescheiden, nerveus van aard ook denk ik.
Reden om al snel naar iets kalmerends te grijpen kan ik me zo voorstellen als je in de spotlights staat.

Wat Liz Taylor betreft heb ik een andere indruk. Zij was zo kapot van zijn dood dat ze het gewoon niet aankon om bij de memorial te zijn. Kort daarna is ze zelfs in het ziekenhuis beland stond in de krant, omdat ze compleet was ingestort.
Een aantal jaren terug heeft ze Michael zelfs zo ver gekregen dat hij een poosje in een afkickkliniek is gegaan ergens in Europa. Dus Liz zat er toch wel bovenop. Er is ergens een filmpje van (ga ik even opzoeken),

Gevonden:
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:21:37 #165
28167 matthijst
pi_71408831
Net de Uri documenaire gezien.
Best cool en het waren wel echt vrienden, tot Uri, achteraf gezien, zo dom was om Bashir aan Jackson voor te stellen....
pi_71408884
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef piepie het volgende:

[..]

Hij was een beest op het podium, maar daarbuiten verlegen en bescheiden, nerveus van aard ook denk ik.
Reden om al snel naar iets kalmerends te grijpen kan ik me zo voorstellen als je in de spotlights staat.

Wat Liz Taylor betreft heb ik een andere indruk. Zij was zo kapot van zijn dood dat ze het gewoon niet aankon om bij de memorial te zijn. Kort daarna is ze zelfs in het ziekenhuis beland stond in de krant, omdat ze compleet was ingestort.
Een aantal jaren terug heeft ze Michael zelfs zo ver gekregen dat hij een poosje in een afkickkliniek is gegaan ergens in Europa. Dus Liz zat er toch wel bovenop. Er is ergens een filmpje van (ga ik even opzoeken),
Liz Taylor kan hem wel geholpen heben aan een mooie Rehab, maar in 2008 zat ze zelf ook weer aan de rommel.
Hoe geloofwaardig ben je dan?

Ooh en kijk eens:http://www.popeater.com/music/article/michael-jacksons-alleged-drug-dependency/561702
pi_71408916
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef matthijst het volgende:
Best cool en het waren wel echt vrienden, tot Uri, achteraf gezien, zo dom was om Bashir aan Jackson voor te stellen....
Ja jammer dat hij Bashir erbij haalde ...
Is dat de docu die we vrijdag kunnen zien op SBS?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:25:27 #168
28167 matthijst
pi_71408982
Yep.
Best mooi, vond ik, denk wel dat Uri oprecht was... niet verwacht.
Alleen narcose stukje twijfelachtig
pi_71409007
quote:
Uri dacht goed te doen, maar helaas..
pi_71409093
quote:
Waar heb je die docu van Uri gezien ?
pi_71409171
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Liz Taylor kan hem wel geholpen heben aan een mooie Rehab, maar in 2008 zat ze zelf ook weer aan de rommel.
Hoe geloofwaardig ben je dan?

Ooh en kijk eens:http://www.popeater.com/music/article/michael-jacksons-alleged-drug-dependency/561702
Ik heb het gelezen en weet nu niet meer wat ik ervan moet denken.
Volgens mij is medicijnmisbruik een enorm probleem in Amerika, mensen slikken maar pillen alsof het snoepjes zijn ...
pi_71409353
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen en weet nu niet meer wat ik ervan moet denken.
Volgens mij is medicijnmisbruik een enorm probleem in Amerika, mensen slikken maar pillen alsof het snoepjes zijn ...
Ik vermoed dat Lisa-Marie Presley hem nog het meest heeft geholpen met het van de drugs afkomen.
en dan verwijs ik weer naar die biografie van J. Randy Taraborrelli.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:39:38 #173
28167 matthijst
pi_71409485
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:28 schreef erik666 het volgende:

[..]

Waar heb je die docu van Uri gezien ?
Usenet
pi_71409539
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef matthijst het volgende:

[..]

Usenet
aaaaah die heb je zitten pindakazen

Echte fan hoor
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:06:51 #175
28167 matthijst
pi_71410456
Huh? Pindakazen, wtf heb je het over.
Gewoon gedownload van usenet, een Uri Geller docu, wat heeft dat met fan zijn te maken?
pi_71410849
Ik zit te geinen.
Wij noemen downloaden hier "Pindakazen" of "prakken".
pi_71411436
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:17 schreef quirina het volgende:
Ik zit te geinen.
Wij noemen downloaden hier "Pindakazen" of "prakken".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:48:48 #179
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71411787
Uri Wat een aandachtshoer
pi_71412600
Wat een ouwe zeikerd dat Michael daar niet mocht zitten. MJ staat toch ver boven al die parlementariërs.
pi_71413334
Oerie kan het mooi vertellen..
Maar als Oerie zo overtuigd is van zijn eigen talent als hypnotiseur dan had hij Michael toch ook wel van de drugs af kunnen hypnotiseren?
Oerie profiteerde mee van de roem en nou nog steeds over his dead body..en als het echt vrienden van elkaar waren hadden ze na Bashir nog wel contact gehouden.
Tenminste zo denk ik er over.
Een mens kan zich vergissen en hij had zich in Bashir vergist.
En met een echte vriend kan je daarover praten. Of zeg ik wat geks?
pi_71413430
Ik weet niet of Bashir een vergissing was, want welke journalist had daar nou iets positiefs van gemaakt, die Gavin Arvizo-scene. Ivo Niehe misschien.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:43:53 #183
28167 matthijst
pi_71413647
Volgens mij ging het na Bashir allemaal vrij snel: Jackson opgepakt, rechtzaak en de hele teringbende. Daarna zat hij in Bahrein, Ierland... Janet zei bij Oprah dat ze m al tijden niet had gesproken omdat ie in het MO zat. Dus niet gek dat hij dan Uri ook niet belt...
En Uri beweert dat Jackson naar hem vroeg via zijn bodyguard... Of het waar is, tjsa, wie zal het zeggen, maar lijkt me dat je niet zomaar iemand's best man wordt, speeches gaat geven en bij een of ander voetbalclubje langsgaat "voor de gein"...
Net zoals dat bezoek aan Harrod's: MJ kende Al Fayed(?) ook, dus waarom zou hij Geller daarvoor meenemen, tenzij het vrienden waren (anders had ie wel alleen gegaan)...

En wat hij zei over Bashir klopte precies: Michael bedoelde het echt allemaal onschuldig, maar zo ziet "de wereld" dat niet --> niet slim dus...

Murray
A DEA agent just spoke to the media outside of Dr. Conrad Murray's office in Las Vegas -- saying Murray was at home the whole time his house was being searched today by a pile of law enforcement agents.
pi_71413851
Mwoah..
Misschien vond Michael Oerie wel boeiend en geloofde hij echt in die lepeltjesbuigerij. Hij was ook te laat op die bruiloft en leek zich niet echt te amuseren.
Ik weet het niet, maar ja ik ben ook niet kapot van Oerie.
pi_71414207
Er is nog een Michael-topic: hier

Dat filmpje in de openingspost is vaag! Michael basht Sony, en niet zo'n beetje ook!.
pi_71414243
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef quirina het volgende:
Mwoah..
Misschien vond Michael Oerie wel boeiend en geloofde hij echt in die lepeltjesbuigerij. Hij was ook te laat op die bruiloft en leek zich niet echt te amuseren.
Ik weet het niet, maar ja ik ben ook niet kapot van Oerie.
Ik ben erg benieuwd naar die docu. Ik geloof wel dat Michael helemaal mee ging met die Uri. Die man was zo los van deze aardbol dat hij alles geloofde denk ik.
pi_71414387
Alles wijst nu toch op een al sinds lange tijd verslaafde, deze dokter is nu de pineut waarschijnlijk maar er zijn er veel meer.
pi_71414391
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef bloempje-moi het volgende:

Dat filmpje in de openingspost is vaag! Michael basht Sony, en niet zo'n beetje ook!.
Wat is er vaag aan? Michael en Sony hadden een nogal openbare ruzie rond het promoten van het album Invincible.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:26:02 #189
28167 matthijst
pi_71414984
Idd, en toen sloeg ie een beetje door... Mottola racist en duivel noemen.

Maar ach, shit happens.

Hij had zijn naam nog niet veranderd naar Symbol2, dus het zal wel meegevallen hebben allemaal
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:29:02 #190
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71415062
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef bloempje-moi het volgende:

Ja zeg, maak er ook nog even een vrijmetselaar van

En in dat filmpje staat ie op het eind alleen maar te roddelen over Motola en Carey .Zou goed in SCHO passen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:35:48 #191
28167 matthijst
pi_71417827
Massive Jackson Investigation Expanded

Posted Jul 29th 2009 1:30AM by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray has emerged as the primary target in the death of Michael Jackson -- but law enforcement sources tell us a massive investigation is taking form into what could be fraudulent prescription practices of more than a dozen doctors ... and we're told that number could easily double.

LAPD detectives and members of the L.A. County Coroner's office are gathering info on various doctors who treated Michael Jackson over the years. Subpoenas have been issued, medical files have been taken and conversation with various doctors and their lawyers are taking place.

Jackson has used more than 2 dozen aliases to score drugs, with the help of doctors ... 19 alone are mentioned in the affidavits used to secure search warrants against Dr. Murray.

We're told the prescription practices became so egregious that one prominent pharmacy wouldn't even bother to write the patient's name when a certain doctor called in scripts for Jackson.

Sources say law enforcement is looking at one doctor who used the same anesthesiologist dozens of time to put Jackson under for routine procedures that should not have required sedation.

Law enforcement sources say the Jackson case could be the biggest of it kind when it comes to doctors who enabled celebrity patients to fuel their drug addiction ... and we're told criminal charges could loom large.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:38:11 #192
28167 matthijst
pi_71417836
Murray filmpje:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=fdfe565f-e78f-4dd6-a7be-30d48ddd22c0

In the clip you see Dr. Murray looking cool as a cucumber, with a bit of a swagger ... wearing a baseball cap and a button-down shirt.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:38:35 #193
28167 matthijst
pi_71417838
DEA op zoek naar Jackson Aliases

DEA on the Hunt for Michael Jackson Aliases

Posted Jul 28th 2009 7:20PM by TMZ Staff

Authorities believe Michael Jackson used at least 19 aliases to score drugs -- including the names of a famous sex symbol and possibly his own son, this according to the Los Angeles Times.

According to the report, the authorities who raided Dr. Conrad Murray's Las Vegas home and office today had a warrant to search for medical records under 19 different names -- including Josephine Baker, Paul Farance, Bryan Singleton, Jimmy Nicholas, Blanca Nicholas, Roselyn Muhammad, Faheem Muhammad, Frank Tyson, Fernand Diaz, Peter Madonie and Kai Chase.

Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.

As TMZ first reported Jackson also used the name Michael Armstrong, Jack London, Peter Midani and his personal favorite, Omar Arnold.

Law enforcement sources tell us they found the name Omar Arnold on medical records they took from Jackson's dermatologist, Dr. Arnie Klein.
pi_71420419
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat is er vaag aan? Michael en Sony hadden een nogal openbare ruzie rond het promoten van het album Invincible.
Nou ja, vaag in de zin dat ik nooit had verwacht dat hij zo openlijk iemand zou bashen. Ik wist niet van die openbare vete af, vandaar.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:11:17 #195
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71421778
Het is natuurlijk wel de vraag of al die aliassen echt van MJ zelf afkwamen, of dat die Docters dat op eigen houtje hebben gedaan om hun administratie ok te laten lijken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:22:33 #196
28167 matthijst
pi_71422114
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef sunny16947 het volgende:
Het is natuurlijk wel de vraag of al die aliassen echt van MJ zelf afkwamen, of dat die Docters dat op eigen houtje hebben gedaan om hun administratie ok te laten lijken.
Maakt het uit?
Als ze van MJ afkwamen schreven ze pijnstillers voor aan niet bestaande patienten.
Als ze ze zelf verzonnen schreven ze illegaal pijnstillers voor aan MJ.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:25:55 #197
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71422224
Ik durf het bijna niet te vragen maarre... issie nou eigenlijk al eens een keer begraven?
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:32:28 #198
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71422438
Volgens de laatste berichten was hij opgeslagen in een tombe van die motownman (ben z'n naam ff kwijt) Wachtend op een definitieve beslissing, en natuurlijk zijn missende autopsiedelen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71423691
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens de laatste berichten was hij opgeslagen in een tombe van die motownman (ben z'n naam ff kwijt) Wachtend op een definitieve beslissing, en natuurlijk zijn missende autopsiedelen.
Vertrouw juist die hele Uri niet.
En die baas van Sony was toch die Motola, de ex van M.Carey, die wel weer zong op de herdenkingsdienst.
Die Motola schijnt een jaar geleden, vertrokken te zijn bij Sony, soort ontslag, al wordt het niet zo gezegd..
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 12:41:12 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_71424406
Ik vind die Uri ook een engerd, blegh.

Die Motownman is Berry Gordy.
― Mark Twain
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:53:58 #201
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71424881
Ik heb gisterenavond de Uri docu zitten kijken. Ach ja, ik geloof niet dat Uri oprecht is. Hij geilde er maar wat flink op om alles op tape vast te kunnen leggen, en schroomt er niet voor om het nu allemaal ter meerdere eer en glorie van zichzelf lekker op tv te laten komen, gelardeerd met wat vals sentiment van zichzelf. Hij sprak ook steeds, als ie vertelde wat MJ aan hem antwoordde op diverse vragen, met hetzelfde soort kinderstemmetje als waar MJ zelf mee sprak.

Blijft een charlatan, die Geller
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:56:59 #202
189430 Anonymousz
pi_71424985
Jackson werd voorbije anderhalf jaar drie keer gereanimeerd"

Michael noemde het de meest opwindende ervaring die hij ooit had gehad, dat hij had gezien hoe het aan 'de andere kant' was en dat hij was teruggekeerd Michael Jackson stond in het anderhalf jaar voor zijn overlijden drie keer op het randje van de dood. Hij bracht zijn leven naar verluidt telkens zelf in gevaar voor hij op 25 juni de pijp aan Maarten gaf. Sommige bronnen stellen zelfs dat hij genoot van de sensatie wanneer zijn hart moest heropgestart worden.

Een bron in de National Enquirer: "Ik weet dat er de voorbije achttien maanden drie voorvallen geweest zijn waarbij Michael letterlijk moest gereanimeerd worden door zijn dokters of lijfwachten. In 2008 gebeurde dat twee keer, en telkens was de oorzaak het misbruik van medicijnen. Eén keer moest zijn maag leeggepompt worden, bij het volgende incident moest hij hartmassage krijgen. Na een van die voorvallen zei Michael zelf dat hij een bijnadoodervaring had gehad en dat hij het fantastisch vond. Hij noemde het de meest opwindende ervaring die hij ooit had gehad, dat hij had gezien hoe het aan 'de andere kant' was en dat hij was teruggekeerd. Ook eerder dit jaar was er een voorval waarbij zijn hart stil leek te vallen
pi_71425131
Michael zei het zelf al, de Joden zijn bloedzuigers.

pi_71426018
Strijd rondom erfenis Jackson verhit

De strijd rondom Michael Jacksons nalatenschap wordt langzaamaan heviger. Moeder Katherine lijkt het testament van de King of Pop aan te willen vechten. Het zint haar niet dat oud-advocaat John Branca en muziekmagnaat John McClain de erfenis van zoonlief beheren.

Een verzoek van Katherine om meer informatie over de twee heren wees een rechter dinsdag af. Advocaten van de 79-jarige moeder van de King of Pop wilden Branca en McClain ondervragen. Ook moeten de twee, die door Jackson zelf zijn aangewezen als executeurs van zijn testament, van moederlief een hoop documenten overleggen. "Ze willen Michaels testament herschrijven", concludeert een advocaat van Branca en McClain.

Volgens de raadsman wil Katherine de touwtjes weer in handen hebben. Voordat Jacksons testament uit 2002 boven water kwam, werd zijn moeder benoemd tot tijdelijk beheerder van de nalatenschap. Toen uit het testament bleek dat Jackson zijn oud-advocaat en muziekvriend als executeurs aanwees, kregen zij het tijdelijk beheer in handen.

De King of Pop wil dat zijn eigendommen ondergebracht worden in een fonds ten gunste van zijn moeder, kinderen en liefdadigheidsinstellingen. Ook liet Jackson een 'niet aanvechtbaar'-clausule opnemen in het document. Daarin staat dat iedereen die zijn laatste wil aan wil vechten, wordt onterfd. De erfenis van de King of Pop wordt geschat op ruim 350 miljoen euro.

Katherine's advocaat spreekt tegen dat ze het document aan willen vechten. "We accepteren het testament, maar Katherine legt zich niet neer bij de benoemde executeurs. De wet staat haar toe ongeschikte beheerders buiten spel te laten zetten." Onder meer met de gevraagde documenten wil Katherine bewijzen dat Branca en McClain ongeschikt zijn. De rechter bepaalde echter dat Katherine en haar advocaten de papieren niet in handen krijgen.

Maandag vindt de volgende zitting plaats, dan kijkt de rechter wie de definitieve beheerders van Jacksons nalatenschap moeten worden. Maandag wordt ook opnieuw gesproken over de voogdij over de drie Jackson-telgen. Nog steeds is niet duidelijk wie de kinderen, die tussen 7 en 12 jaar oud zijn, op gaat voeden
pi_71426193
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef DrDentz het volgende:
Michael zei het zelf al, de Joden zijn bloedzuigers.

WTF?! Wie zal hem dit nou weer hebben ingefluisterd?
pi_71426288
Was die Murray niet toevallig joods?
pi_71428074
Zou MJ werkelijk aan het einde van zijn leven financieel aan de grond hebben gezeten?. Dat zou voor hem toch niet te bevatten zijn geweest. Maar als ik lees dat hij in Las Vegas een huis van 25 milj. wilde kopen maar dat niet kon betalen. Je zou toch denken dat hij minimaal 300 of 400 miljoen zou moeten hebben.
Dat antisemitisch filmpje lijkt wel of hij dronken is (als hij het is tenminste). Wat zou hij trouwens met al zijn geld gedaan hebben???.
pi_71429371
Michael had genoeg Joden in zijn leven. Lijkt me niet dat hij een hekel aan Joden had.
Steven Spielberg is een Jood, Uri Geller is een Jood.
Kijk deze eens.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:45:29 #209
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71431069
Ik snap werkelijk niet waarom oma het er niet mee eens is. En natuurlijk gaan ze het niet aanvechten want dan krijgt ze helemaal niks.
Nu weet ze dat er geld naar haar en de kinderen blijft komen, en dat moet toch genoeg wezen lijkt mij?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:50:13 #210
28167 matthijst
pi_71431220
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef erik666 het volgende:
Zou MJ werkelijk aan het einde van zijn leven financieel aan de grond hebben gezeten?. Dat zou voor hem toch niet te bevatten zijn geweest. Maar als ik lees dat hij in Las Vegas een huis van 25 milj. wilde kopen maar dat
Zijn geld zat vast: in Neverland, in Sony/ATV.
Beide had hij gebruikt als onderpand voor leningen.

Ze zeggen dat hij 400 miljoen schuld had, maar 600 miljoen aan bezittingen.
pi_71432133
Wat MJ in dat antisemitisch filmpje zegt over joden is wel nadat hij in Bahrein had gewoond, en misschien wel daar moslim is geworden. In dat filmpje met Lisa Marie dat is jaren voor Bahrein. Vraag me af of hij nou wel of niet moslim is geworden.
pi_71432217
komt ook dat ze in Isreal kwaad waren om een liedje,,
kan even niet op de naam komen, maar via google is er veel over te lezen.

weet het weer,,het was om the song..they dont care about us..
en hij noemde ze leeches..

[ Bericht 28% gewijzigd door hondjes op 29-07-2009 16:29:32 ]
pi_71433456
Hier een artikel daarover. Nooit geweten dat die man zo'n kant had. En Joodse kindertjes dan?
quote:
Michael Jackson calls Jews 'leeches'

Nov. 24, 2005
NATHAN GUTTMAN , THE JERUSALEM POST
Pop star Michael Jackson was caught on tape making anti-Semitic remarks, calling Jews "leeches."

In a series of audio tapes broadcasted Wednesday on ABC's "Good Morning America," Jackson is heard using anti-Semitic language in a voice message to one of his former advisers. "They suck…they're like leeches," Jackson is heard saying. "It's a conspiracy. The Jews do it on purpose."

The tapes are part of lawsuit filed against Jackson by two of his former advisers. According to the ABC report, Jackson, who was restricted by his business managers in the amounts of cash he was allowed to spend, used to ask his advisers for cash loans that sometimes reached millions of dollars. When he did not receive the money, Jackson became abusive and would leave harsh messages.

The message was sent to Dieter Wiesner, a former adviser who is now suing the pop star for $64 million. A separate lawsuit was filed by Marc Schaffel, who claims Jackson owes him $3 million.

ABC news has said that, while the authenticity of voicemail recordings left by Jackson to Schaffel could be confirmed, they could not verify the recording on Wiesner's answering machine.

The Anti-Defamation League (ADL) issued a statement claiming Jackson "has an anti-Semitic streak." Abraham Foxman, national director of the ADL, said "every time he has a problem in his life, he blames the Jews". Foxman referred to a similar incident with Jackson in 1995, when he wrote a song titled "They don't care about us" that included anti-Semitic stereotypes. Jackson later apologized for the lyrics and removed them from the song.

"It is sad that Jackson is infected with classically stereotypical ideas of Jews as all-powerful, money-grabbing and manipulative," said Foxman. He called on Michael Jackson to acknowledge the hatred in his words and show his fans that he rejected bigotry.

Jackson's lawyer was quoted on ABC as unwilling to comment on the content of the audio tapes. Since his acquittal on child molestation charges, Jackson has been living in Bahrain.
Bron
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:07:28 #214
28167 matthijst
pi_71433546
They Don't Care About US.

Kick me Kike me, Jew me sue me
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 17:18:49 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_71433889
Best een heftige tekst. Maar ja, waarom geen protestsong als je dat zo voelt?
Ik vraag me alleen af waar dat gevoel/jodenhaat vandaan komt.
quote:
All I wanna say is that They don't really care about us

Skin head,Dead head
Everybody Gone bad
Situation, Aggravation
Everybody Allegation
In the suite,on the news
everybody Dog food
bang bang shot dead
Everybody's Gone mad

All I wanna say is that they don't really care about us
all I wanna say is that they don't really care about us

Beat me, Hate me
You can never Break me
Will me, Thrill me
You can never Kill me

Jew me, Sue me
Everybody Do me
Kick me, Kike me
Don't you Black or white me

Tell me what has become of my life
I have a wife and two children who love me
I'm a victim of police brutality, now
I'm tired of being' the victim of hate,
Your raping' me of my pride
Oh for God's sake
I look to heaven to fulfill its prophecy... Set me free

Skin head, Dead head
Everybody Gone bad
Trepidation, Speculation
Everybody Allegation
In the suite, On the news
Everybody Dog food
Black man, Black mail
Throw your brother In jail

Tell me what has become of my rights
Am I invisible 'cause you ignore me?
Your proclamation promised me free liberty, now.
I'm tired of being' the victim of shame
They're throwing' me in a class with a bad name
I can't believe this is the land from which I came

You know I really do hate to say it
The government don't wanna see
But it Roosevelt was living',
he wouldn't let this be, no no.

Skin head, Dead head
Everybody Gone bad
Situation Speculation
Everybody Litigation
Beat me, Bash me
You can never Trash me

Hit me,Kick me
You can never Get me

Some things in life they just don't wanna see
But if Martin Luther was living'
He wouldn't let this be, no no.

Skin head, Dead head
Everybody's Gone bad
Situation, Segregation
Everybody Allegation
In the suite, On the news
Everybody Dog food
Kick me, Drag at me
Don't you throw the rag at me

― Mark Twain
pi_71433929
OOhh ja ,nou, dit wist ik niet. Maar nu is het duidelijker.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:32:15 #217
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71434219
Wat betekent Kike me? En wat bedoelt hij met Jew me?
pi_71435334
Michael zegt dat hij met "Jew me" bedoelt, dat mensen hem behandelen zoals de Joden vaak behandeld zijn; als outcasts, vervolgd en vernietigd.
pi_71435460
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat betekent Kike me? En wat bedoelt hij met Jew me?
Kike is een soort scheldwoord of 'slang' voor Jood, toch?
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 18:30:31 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_71435607
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Michael zegt dat hij met "Jew me" bedoelt, dat mensen hem behandelen zoals de Joden vaak behandeld zijn; als outcasts, vervolgd en vernietigd.
Dus dat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kike
― Mark Twain
pi_71436001
Ongelooflijk dat de Sun, Telegraaf en Boulevard die homevideo's presenteren alsof ze nieuw zijn. Ik geloof dat die hier in topic 13 al voorbij zijn gekomen.

Zullen ze dan toch niet meelezen?
pi_71436134
http://jta.org/news/artic(...)jackson-and-the-jews

En ja je zou bijna denken dat rtl en de Televaag hier meelezen he?
pi_71436353
Debbie Rowe is joods. Weten we ook meteen weer waar dat vandaan komt
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:15:22 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_71436812
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:59 schreef bloempje-moi het volgende:

Debbie Rowe is joods. Weten we ook meteen weer waar dat vandaan komt
Dan zijn haar kinderen ook Joods, toch?
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 19:30:10 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_71437264
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:15 schreef APK het volgende:

Klopt.
quote:
De definitie van "wie is Joods" en Jood-zijn is gebaseerd op de traditionele joodse wetgeving en luidt: Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods.
― Mark Twain
pi_71437280
quote:

[..]

Ja dan zijn ze automatisch Joods.
Het lijkt mij dat dat schelden op Joden puur te maken heeft met geldzaken.
pi_71437480
quote:

[..]

Volgens het Jodendom wel, geloof ik.

Tjee, ik typ blijkbaar zo langzaam dat het al 3 keer beantwoord was
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:08:33 #228
28167 matthijst
pi_71440096
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Idd, volgens mij is het in dat nummer niet racistisch bedoeld, maar zoals jij zegt: hij bedoelt te zeggen dat hij zo behandeld wordt/werd...

Dat die joden dan weer van die overgevoelige jankbekken zijn, tsja....

Later is het er ook uit gehaald volgens mij. Belachelijk.
pi_71441986
Zou hij ook bonje gehad hebben met de Russen?
In stranger in Moscow zong hij : "The KGB was doggin' me" ( Russische geheime dienst)
  woensdag 29 juli 2009 @ 23:06:03 #230
28167 matthijst
pi_71444346
Zijn aliassen:
Omar Arnold
Paul Farance
Bryan Singleton
Jack London
Michael Amir Williams Muhammad
Jimmy Nicholas
Blanca Nicholas
Roselyn Muhammad
Faheem Muhammad
Frank Tyson
Fernand Diaz
Peter Madonie
Josephine Baker
Kai Chase. Prince Jackson, Jackson's 12-year-old son, was also listed
pi_71445081
Hield wel van Muhammad he?
pi_71445462
WTF die kinderen joods? Ik vond vanaf het begin af aan Paris al iets joods hebben! Ik zou niet weten waarom, maar het was het eerste wat ik dacht. Het leek me alleen niet te kloppen, maar nu ik lees dat debbie dus joods was.

Wel raar trouwens, een jew met een jehova, dat zie je nooit
pi_71446053
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef matthijst het volgende:
Zijn aliassen:
Omar Arnold
Paul Farance
Bryan Singleton
Jack London
Michael Amir Williams Muhammad
Jimmy Nicholas
Blanca Nicholas
Roselyn Muhammad
Faheem Muhammad
Frank Tyson
Fernand Diaz
Peter Madonie
Josephine Baker
Kai Chase. Prince Jackson, Jackson's 12-year-old son, was also listed

Ik las ook dat hij zich rond liet rijden als "Miss Ross"
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:28:11 #234
28167 matthijst
pi_71446691
Oh yeah, nog een inval:

We've learned L.A. County Assistant Chief Coroner Ed Winter just arrived at the Beverly Hills medical office of Dr. Lawrence Koplin, subpoena in hand. We've learned Winter is on the hunt for Michael Jackson medical files.
We're told Winter is interested in the records of the nurse anesthetist in the office -- David Fournier. We're told Dr. Arnold Klein performed procedures on Jackson in Dr. Koplin's office and Fournier administered anesthesia.

UPDATE: Winter has just left and he confirmed he is "still looking for medical records involving Michael Jackson."
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:32:49 #235
28167 matthijst
pi_71446791
En nog een paar.
Over Katherine Jackson, die wil weten wat er in het AEG contract stond:
The Jacksons apparently want the whole thing kicked open, perhaps hopeful that something in there will give them a shot at a civil case against AEG. They will be disappointed. Michael knew the terms of the AEG contract from Day 1, as they say. And 50 shows spaced over seven or eight months is minor compared to most rock tours — especially since they were all in the same place.
Consider this: the Rolling Stones, all between 15 and 20 years older than Michael Jackson, are on the road most of the year. They may be performing somewhere now and we don’t know it! Last year, Tina Turner, also a generation older, did a world tour in which she danced and sang like she was 20.

En over de nanny:
While the minute details of Dr. Conrad Murray’s movements are being combed over, there are other people in Michael Jackson’s life who probably should be examined for their roles in his death.
Sources tell me that during Michael’s 2005 child molestation trial, his nanny and aide-de-camp, Grace Rwaramba, kept an IV drip at his bedside. Rwaramba slept in a cot at the foot of his bed.
It’s unclear what was in the IV, but considering what’s come out since Michael’s death, it’s not too much of a jump to think that Rwaramba was giving him Propofol. The singer started using the powerful anesthesia at least in the early 90s, administered by a variety of people.
What makes this 2005 scenario remarkable is that several of Michael’s brothers, including Jermaine, Tito, and Randy, all saw the IV drip and the cot. They discussed it at length, but no one did anything about it.
This may be because, as I wrote in June 2005, Jermaine had had a romantic relationship with the nanny. Michael never knew it.
But as I also wrote at the time, Jackson had spent the better part of the five-month trial appearing in court as if he were stoned or sedated. His morning arrivals were always full of drama including one when he showed up in pajamas.
Now my sources conclude that Grace was putting Michael out and then waking him up in the morning. The story as I wrote it then was called “Is Jacko Cut Off From Family by Nanny?”
What’s striking about this is that several times during Jackson’s stay in Bahrain, Rwaramba was said to have returned to the U.S. alone. Insiders said at the time she was picking up Jackson’s prescription medications. No one knew what those were at the time.
Today, Rwaramba has, according to sources, installed herself at the Jackson home in Encino and is preying on Katherine Jackson as a kind of Rasputin. “She’s chewing Katherine’s ear off about the real Michael who only she knew,” says a source. “If only Katherine knew what Grace really did to Michael, she’d throw her out.”
pi_71446825
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik las ook dat hij zich rond liet rijden als "Miss Ross"
Het wordt steeds vreemder.
pi_71448694
Ze hebben nu ook die twee dames verhoord die met die dozen wegliepen. kijk op tmz.
pi_71451524
Inmiddels zou het autopsierapport toch wel afgerond moeten zijn?

Zijn ze eigenlijk verplicht om het autopsie rapport openbaar te maken?
Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:05:45 #239
189430 Anonymousz
pi_71456167
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:25 schreef Sassefras het volgende:
Inmiddels zou het autopsierapport toch wel afgerond moeten zijn?

Zijn ze eigenlijk verplicht om het autopsie rapport openbaar te maken?
Uitslag autopsie Michael Jackson nog een week later bekend

De resultaten van de autopsie op Michael Jackson worden niet deze week, maar pas volgende week bekend gemaakt. Dat maakte het medisch gerechtelijk instituut in Los Angeles bekend.
Er wordt door velen in spanning afgewacht naar de resultaten van het onderzoek. Uit de resultaten moet blijken welke medicijnen de artiest ingenomen heeft en of zijn dood iets te maken heeft met de ingenomen medicijnen.

Intussen is de arts Conrad Murray middelpunt van het onderzoek. Er is voor de tweede keer huiszoeking in zijn praktijk en huis gedaan. Conrad diende de popster op de avond van zijn overlijden medicijnen toe. Maar ook andere artsen die Michael Jackson begeleiden worden onderzocht.
pi_71456173
En hier gaan we weer!
quote:
Joe Jackson: Omer is van Michael van onze redactie
AMSTERDAM - VIDEO- Joe Jackson heeft tijdens een interview toegegeven dat de 25-jarige Omer Bhatti wel degelijk een kind van Michael is.

Volgens The Sun is de jongen links op de foto (omcirkeld) mogelijk de vierde zoon van Michael Jackson. Foto: AFP Foto: REUTERS Ads door Google

Dat zou betekenen dat Michael vier kinderen heeft. Tot nu toe werden de geruchten van alle kanten ontkend. Zelfs Omer zelf zei dat hij niet meer dan hele goede vrienden met Michael was.

De jongen werd gespot toen hij vooraan zat tijdens de herdenkingsdienst en wel erg veel op een Jackson leek. Opa Joe doet nu zijn mond open. En hoe! 'Ik weet dat Michael nog een kind had', zegt hij tegen de journalist. 'Hij lijkt op een Jackson, hij doet als een Jackson en hij danst als een Jackson. Hij kan fantastisch dansen.'

Aangezien opa Joe niet bij de andere drie kinderen mag komen, zou hij wellicht wel een slaatje kunnen slaan uit deze nieuwe toevoeging aan de familie. Maar of Omer in de voetstappen van Michael kan treden weet Joe nog niet.

Bron: Telegraaf en onze enige echte eigen Joe Jackson
*zucht*
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:07:54 #241
189430 Anonymousz
pi_71456217
je was net voor me bloempje
pi_71456639
Vannacht is er op RTL5 (0.30 - 1.30 uur) weer een docu over Michael.

Michael Jackson: What really happened
Documentaireschrijver Jacques Peretti, een groot fan van de zanger, zet uiteen hoe het leven van Jackson veranderde, nadat hij in 2005 werd vrijgesproken van kindermisbruik.

Kijktip dus ....
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:25:12 #243
189430 Anonymousz
pi_71456691
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:23 schreef piepie het volgende:

Documentaireschrijver Jacques Peretti, een groot fan van de zanger, zet uiteen hoe het leven van Jackson veranderde, nadat hij in 2005 werd vrijgesproken van kindermisbruik.

Kijktip dus ....
wel laat begint het
maar ik ga zeker kijken
pi_71456798
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:25 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

wel laat begint het
maar ik ga zeker kijken
Ja belachelijk laat, maar opnemen is natuurlijk ook een optie ...
pi_71456846
quote:

Kijktip dus ....
Thanks!
pi_71456886
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef Anonymousz het volgende:
je was net voor me bloempje
Ik geloof er echt geen drol van! Die Omar heeft het zelf ontkent. Hoe krijgt die Joe zulke leugens toch zijn bek uit?

Ik ben gisteravond begonnen in HET boek. Ben nog niet zo ver, maar die Joe komt er zeker niet best van af zeg. Wat een tiran!
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:35:46 #247
189430 Anonymousz
pi_71456973
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik geloof er echt geen drol van! Die Omar heeft het zelf ontkent. Hoe krijgt die Joe zulke leugens toch zijn bek uit?

Ik ben gisteravond begonnen in HET boek. Ben nog niet zo ver, maar die Joe komt er zeker niet best van af zeg. Wat een tiran!
Omer heeft het zelf
ik zal die Joe ook nooit geloven wat hij zegt die creep
hij zei ook dat hij michael nooit had geslagen
Omer had het zelf gezegd ja
Omer is pakistaans hoe kan michael de vader zijn
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:36:58 #248
189430 Anonymousz
pi_71457016
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:29 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja belachelijk laat, maar opnemen is natuurlijk ook een optie ...
het probleem is de videorecorder is stuk ik moet wel kijken
pi_71457101
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

het probleem is de videorecorder is stuk ik moet wel kijken
ja dan wordt het een latertje ...
pi_71457248
quote:

Kijktip dus ....
Waar jou is dat geen leuke docu denk ik. Gaat over met poep besmeurde hotelkamers en afkoopsommen aan ouders.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 13:48:17 #251
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71457388
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:05 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Uitslag autopsie Michael Jackson nog een week later bekend

De resultaten van de autopsie op Michael Jackson worden niet deze week, maar pas volgende week bekend gemaakt. Dat maakte het medisch gerechtelijk instituut in Los Angeles bekend.
Er wordt door velen in spanning afgewacht naar de resultaten van het onderzoek. Uit de resultaten moet blijken welke medicijnen de artiest ingenomen heeft en of zijn dood iets te maken heeft met de ingenomen medicijnen.

Intussen is de arts Conrad Murray middelpunt van het onderzoek. Er is voor de tweede keer huiszoeking in zijn praktijk en huis gedaan. Conrad diende de popster op de avond van zijn overlijden medicijnen toe. Maar ook andere artsen die Michael Jackson begeleiden worden onderzocht.
Dat zegt natuurlijk niet of ze uberhaubt al binnen zijn? Alleen dat ze volgende week bekend gemaakt worden?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:52:19 #252
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71457517
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Waar jou is dat geen leuke docu denk ik. Gaat over met poep besmeurde hotelkamers en afkoopsommen aan ouders.
En die persoonlijke manager Bob Jones die even flink uit de school klapt. Nee, dit is voor de naieve MJ dweper een confronterende docu. De 'geweldige, bijna heilige' MJ valt hierin toch aardig van zijn voetstuk en blijkt niet meer dan een doodgewone junk en zeer grillige persoonlijkheid.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 13:57:37 #253
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71457692
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En die persoonlijke manager Bob Jones die even flink uit de school klapt. Nee, dit is voor de naieve MJ dweper een confronterende docu. De 'geweldige, bijna heilige' MJ valt hierin toch aardig van zijn voetstuk en blijkt niet meer dan een doodgewone junk en zeer grillige persoonlijkheid.
Er vanuitgaande dat alles wat die mensen zeggen ook daadwerkelijk waar is
De meeste mensen die in die docu spraken zijn mensen die ook wel redenen hebben om te ageren.

Een ontslagen manager, een journaliste met een obsessie ala Yvonne van Hertum, en de in ongenade gevallen journalist die ook het dikke boek "De biografie" geschreven heeft.

Hoewel ik het eens ben de grillige persoonlijkheid inmiddels hoor, ik vond hem in sommige filmpjes bijvoorbeeld behoorlijk onbeschoft naar winkelpersoneel maar ook tegen zijn eigen personeel.
pi_71458243
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

dit is voor de naieve MJ dweper een confronterende docu.

Goh zou het? Dan zal ik vast een pakje kleenex klaarleggen, want dat kan mijn tere zieltje vast niet aan ...
pi_71458986
Amy Winehouse heeft contact met Michael Jackson

AMSTERDAM - Amy Winehouse beweert contact te hebben gehad met Michael Jackson. Hij zou haar hebben verteld dat ze echt moet stoppen met het nemen van drugs.

Of het nou niet juist aan die drugs lag dat ze überhaupt contact had met de reeds overleden King of Pop is natuurlijk de vraag, maar Amy weet het zeker: Michael is tot haar gekomen.

Tijdens haar tijd op St. Lucia heeft Amy regelmatig contact gezocht met een medium, en aldaar heeft Michael haar laten weten dat ze toch echt moet kappen met die drugs, omdat ze anders alles zal verliezen, meldt Female First.

Benieuwd of ze zijn advies ter harte neemt.

bron: privé (telegraaf)
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:58:27 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71459681
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Er vanuitgaande dat alles wat die mensen zeggen ook daadwerkelijk waar is
De meeste mensen die in die docu spraken zijn mensen die ook wel redenen hebben om te ageren.

Een ontslagen manager, een journaliste met een obsessie ala Yvonne van Hertum, en de in ongenade gevallen journalist die ook het dikke boek "De biografie" geschreven heeft.

Hoewel ik het eens ben de grillige persoonlijkheid inmiddels hoor, ik vond hem in sommige filmpjes bijvoorbeeld behoorlijk onbeschoft naar winkelpersoneel maar ook tegen zijn eigen personeel.
Oh, maar ik verbind er zelf geen conclusies aan hoor
Ik vertel alleen hoe ontluisterend die docu zal zijn voor de MJ religieuzen.

Ik heb mijn eigen mening over MJ. Hij was een fantastische geniale en creatieve geest op muziekgebied, en heeft heel veel betekend voor de popmuziek. Verder was het een gestoorde rariteit van een man, die buiten zijn daadwerkelijke werk, muziek maken, opgesloten had moeten worden in een psychiatrische inrichting. Maar dat zie je wel vaker: Gek van genialiteit.

En verder: Waar rook is, is vuur. MJ zegt dat zijn vader hem mishandelde, Joe zegt van niet. Diverse kinderen hebben MJ beschuldigd van seksuele intimidatie en misbruik, MJ zegt van niet.

Niemand gelooft Joe als ie ontkent te hebben mishandeld, bijna iedereen gelooft MJ als ie zegt nooit een kind verkeerd te hebben aangeraakt.

Sja. De waarheid zal wel ergens links danwel rechts van het midden liggen.

[ Bericht 12% gewijzigd door ElizabethR op 30-07-2009 15:05:07 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:59:51 #257
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71459731
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:15 schreef piepie het volgende:

[..]

Goh zou het? Dan zal ik vast een pakje kleenex klaarleggen, want dat kan mijn tere zieltje vast niet aan ...
Jee, vreemd, ik zie jou helemaal niet als een naieve MJ dweper, erg raar dat je dat zelf wel vindt.
pi_71460102
Rowe Settles Custody Issues Over Jackson Kids
Posted Jul 30th 2009 8:15AM by TMZ Staff

TMZ has learned Debbie Rowe has settled her custody issues over Michael Jackson's children and it doesn't involve a single penny ... but it does involve a shrink.

Sources tell us, Rowe has agreed that Katherine Jackson will be the guardian of Michael's children, subject to the judge's approval.

Rowe will get visitation of the two children she had with Michael.

But here's what's interesting -- Rowe wants and will get a psychologist who will visit the children and help them adjust to her being in their lives on a meaningful basis.

Rowe will maintain her parental rights. We're told the agreement does not specify the amount of visitation.
pi_71460200
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jee, vreemd, ik zie jou helemaal niet als een naieve MJ dweper, erg raar dat je dat zelf wel vindt.
Ik kreeg de indruk dat iedereen die hier voorheen foto's plaatste zo gezien werd.
Ik snapte niet wat daar mis mee was. Elke keer die opmerkingen over soppende fans (niet door jou hoor), is ook zo flauw. Alsof we porno kijken. Als je iemand aantrekkelijk vind hoef je in mijn ogen niet naief gevonden te worden of een dweperd te zijn. Ik heb verder geen probleem met jou, maar dat neerbuigende toontje kan ik niets mee.
Zo ik heb gezegd, is de lucht weer geklaard ...
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 15:25:29 #260
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71460524
Wat ik me trouwens zat te bedenken (speculeren mag hier toch? ), ik had gelezen dat ze door onderzoek op zijn hersenen ook konden zien of hij eerder een overdosis had gehad. Zou dat de reden zijn dat ze nu ook zo actief aan het spitten zijn naar vorige artsen?
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:30:01 #261
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71460658
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef senesta het volgende:
Wat ik me trouwens zat te bedenken (speculeren mag hier toch? ), ik had gelezen dat ze door onderzoek op zijn hersenen ook konden zien of hij eerder een overdosis had gehad. Zou dat de reden zijn dat ze nu ook zo actief aan het spitten zijn naar vorige artsen?
Ik vind dat niet eens zo zeer een speculatie, volgens mij is dat gewoon zo. Van de week stond in een of ander artikel dat die Murray had toegegeven dat MJ al twee jaar lang elke nacht onder zeil ging door narcosemiddelen en al twee keer eerder gereanimeerd was. Toen zei ik al dat het een wonder was dat er niet eerder iets definitiefs gebeurd was.
pi_71461521
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik vind dat niet eens zo zeer een speculatie, volgens mij is dat gewoon zo. Van de week stond in een of ander artikel dat die Murray had toegegeven dat MJ al twee jaar lang elke nacht onder zeil ging door narcosemiddelen en al twee keer eerder gereanimeerd was. Toen zei ik al dat het een wonder was dat er niet eerder iets definitiefs gebeurd was.
Ik ben geen arts, maar hoe bestaat het dat iemand 2 jaar lang elke nacht onder zeil ging met narcosemiddelen????? Die middelen zijn toch zo heftig dat je lichaam dat nooit 2 jaar lang aan kan lijkt me.
Maar als dat wel het geval blijkt te zijn, dan gaan er veel meer koppen rollen, want die dr. Murray was pas sinds mei jl. zijn lijfarts.
In Amerika is het een enorme discussie momenteel door deze zaak, want het medicijnmisbruik komt wel heel veel voor. Massa's mensen zijn er verslaafd aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 30-07-2009 16:38:50 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:42:55 #263
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71462553
ik vind niet dat dr Murray de zwarte piet moet krijgen omdat hij toevallig de laatste was die MJ het medicijn toediende terwijl MJ al zeker 2 jaar die rotzooi gebruikte. Dus moeten er meer dokters bijbetrokken zijn geweest. Bovendien een junk, wat MJ in mijn ogen was, komt altijd aan zijn dope, of het nu om hero/coke gaat of om medicijnen dus de meeste schuld ligt bij MJ zelf.
Verder vind ik dat ElizaR de zaak Jackson best helder ziet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:45:56 #264
189430 Anonymousz
pi_71462631
'Akkoord over voogdij kinderen Jackson'
(Novum/AP) - Michael Jacksons ex Debbie Rowe en zijn moeder Katherine hebben overeenstemming bereikt over de voogdij van de twee oudste kinderen van de zanger. Dat schrijft entertainmentwebsite TMZ op basis van bronnen.

printstuur artikel door
Debbie, moeder van Prince Michael (12) en Paris (11), zou zich hebben neergelegd bij de laatste wensen van haar ex. In zijn testament benoemde Michael Jackson zijn moeder tot voogd. Mocht zij niet in staat zijn voor de kinderen te zorgen, dan zou zijn kroost naar zangeres Diana Ross gaan. Rowe zou toestaan dat de twee oudste Jackson-telgen bij hun oma blijven. Op die manier blijven ze ook bij hun jongere broertje Prince Michael II (7), wiens moeder onbekend is.

Tegen het Amerikaanse persbureau AP stelt een van Katherine's advocaten dat een overeenkomst in de lucht hangt, maar hij spreekt tegen dat die er al is. De raadsman doet geen uitspraken over gemaakte afspraken. TMZ schrijft wel over de voorwaarden die Rowe stelde. Zo zou ze het recht krijgen haar kinderen te bezoeken en zou de voormalig verpleegkundige hebben afgedwongen dat een psycholoog toezicht houdt. Die moet de kinderen helpen een band op te bouwen met hun moeder, Rowe. Hoe vaak ze de kinderen te zien krijgt, is volgens TMZ niet vastgelegd.

Maandag zouden de twee partijen elkaar weer treffen in de rechtszaal. Onduidelijk is of die geplande zitting doorgaat. Rowe heeft nooit officieel aangegeven de voogdij te willen, maar liet doorschemeren niet gelukkig te zijn met Michaels wensen. Ze zou hebben willen voorkomen dat Joe Jackson, Michaels vader, veel tijd met de kinderen doorbrengt. Meerdere kinderen beschuldigden Joe van kindermishandeling. Joe en Katherine zijn getrouwd, maar wonen gescheiden. De pater familias gaf eerder aan de opvoeding over willen te laten aan Katherine.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:01:35 #265
16715 Mylene
*schatje*
pi_71463132
Waar gaan de kinderen dan naar toe als moeder Katherine komt te overlijden?
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:03:15 #266
189430 Anonymousz
pi_71463186
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Mylene het volgende:
naar debbie denk ik
pi_71464160
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind niet dat dr Murray de zwarte piet moet krijgen omdat hij toevallig de laatste was die MJ het medicijn toediende terwijl MJ al zeker 2 jaar die rotzooi gebruikte. Dus moeten er meer dokters bijbetrokken zijn geweest. Bovendien een junk, wat MJ in mijn ogen was, komt altijd aan zijn dope, of het nu om hero/coke gaat of om medicijnen dus de meeste schuld ligt bij MJ zelf.
Verder vind ik dat ElizaR de zaak Jackson best helder ziet.
helemaal mee eens
hij betaalde die dokter grof geld voor die zooi,maar hij besloot zelf om dat te nemen
dat het fout gegaan is,is zijn eigen schuld
de dokter had misschien beter op moeten letten,maar hij wou het zelf nemen
ondanks dat hij genoeg waarschuwingen van andere artsen gehad heeft over de risico`s
pi_71464197
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Mylene het volgende:
ze willen die kinderen allemaal,met maar 1 reden
de poen die ze meebrengen
pi_71464236
Om die reden zijn ze ook gebaard door Debbie.
pi_71464274
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Om die reden zijn ze ook gebaard door Debbie.
ja precies,maar vind de hoofdschuldige aan de ellende die de kinderen mee moeten maken
toch wel m.j
pi_71464340
Maar zonder MJ zouden ze ook niet geboren zijn
pi_71464405
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar zonder MJ zouden ze ook niet geboren zijn
daarom vind ik hem ook wel de hoofdschuldige
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:53:20 #273
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71464748
Lekker wijzen met vingertjes naar schuldigen....
Daar gaat het niet om vind ik. Het gaat erom dat de kinderen goed opgevangen gaan worden de komende jaren. Dat ze wel iemand/mensen om hun heen hebben die om hun geven en daadwerkelijk het beste met ze voor hebben.

En als het toch over schuld moet gaan, dan ligt die toch echt bij de Doc. Hoe haal je het als dokter, die de eed van Hippocrates heeft afgelegd, die ten alle tijden het leven moet beschermen van mensen en redden,.in je hoofd om iemand, en ik zeg het nogmaals. zonder goeie apparatuur te begeleiden?!
Die man is werkelijk verblind door geld geweest.
Hij heeft iemands dood op zijn geweten of het nou per ongeluk is of niet, of het nou Michael is of niet.....
pi_71465041
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef tass het volgende:
Lekker wijzen met vingertjes naar schuldigen....
Daar gaat het niet om vind ik. Het gaat erom dat de kinderen goed opgevangen gaan worden de komende jaren. Dat ze wel iemand/mensen om hun heen hebben die om hun geven en daadwerkelijk het beste met ze voor hebben.

En als het toch over schuld moet gaan, dan ligt die toch echt bij de Doc. Hoe haal je het als dokter, die de eed van Hippocrates heeft afgelegd, die ten alle tijden het leven moet beschermen van mensen en redden,.in je hoofd om iemand, en ik zeg het nogmaals. zonder goeie apparatuur te begeleiden?!
Die man is werkelijk verblind door geld geweest.
Hij heeft iemands dood op zijn geweten of het nou per ongeluk is of niet, of het nou Michael is of niet.....
vingertje wijzen doe jij gelukkig niet,jij veroordeeld gelijk iemand
hoe kan je als vader van 3 kinderen,een dokter zo veel geld betalen om je medicijnen te geven waarvan je weet dat je leven aan een draadje hangt als je ze neemt
en hij is niet de eerste arts die het gegeven heeft waarschijnlijk,alleen dit keer ging het fout
en mag hij bloeden voor alle artsen die het hem gegeven hebben
vind het een beetje bullshit dat die dokter nu overal de schuld van krijgt,terwijl m.j precies wist wat hij deed
hem ervoor betaalde,en goed ook
en het bewust nam ondanks dat hij op de hoogte was van de risico`s
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:17:43 #275
28167 matthijst
pi_71465370
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:32 schreef majo76 het volgende:
helemaal mee eens
hij betaalde die dokter grof geld voor die zooi,maar hij besloot zelf om dat te nemen
dat het fout gegaan is,is zijn eigen schuld
de dokter had misschien beter op moeten letten,maar hij wou het zelf nemen
ondanks dat hij genoeg waarschuwingen van andere artsen gehad heeft over de risico`s
Al die dokters moeten dus ook opgepakt worden
Gasten zijn gewoon drugdealers met een licentie.
Anna Nicole, Heath en nu MJ, dood door foute dokters die medicijnen voorschrijven die ze niet nodig hadden.

"Demerol should be used with great caution and only administered by trained medical staff. I would love to know what doctor in his right mind would subscribe Demerol injections for somebody to be self-administered.
Demerol is a powerful analgesic, it is used with great caution, even in a hospital setting by doctors because it is known to produce respiratory depression. It is a drug for serious, severe pain. It is not like aspirin or ibuprofen or Tylenol. It is something if you have really bad pain and if you have really bad pain and it is not getting better you belong in a hospital.''

Over propofol: "Jackson is believed to have been using the powerful drug for about two years, and investigators are trying to determine how many doctors administered it, according to the official, who spoke on condition of anonymity because the investigation is ongoing."

[ Bericht 16% gewijzigd door matthijst op 30-07-2009 18:26:04 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:56:47 #276
189978 controlaltdelete
pi_71466461
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef majo76 het volgende:

[..]

ja precies,maar vind de hoofdschuldige aan de ellende die de kinderen mee moeten maken
toch wel m.j
precies. Hij had niet eens kinderen moeten krijgen/nemen daar was ie ook toen al, veel te labiel voor en dit is in der loop der jaren alleen maar erger geworden. Hij zal vast in zijn visie, het beste met ze voor hebben gehad maar over jaar of wat zitten die kids bij de psych.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_71466593
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Anna Nicole, Heath en nu MJ, dood door foute dokters die medicijnen voorschrijven die ze niet nodig hadden.

"Demerol should be used with great caution and only administered by trained medical staff. I would love to know what doctor in his right mind would subscribe Demerol injections for somebody to be self-administered.
Demerol is a powerful analgesic, it is used with great caution, even in a hospital setting by doctors because it is known to produce respiratory depression. It is a drug for serious, severe pain. It is not like aspirin or ibuprofen or Tylenol. It is something if you have really bad pain and if you have really bad pain and it is not getting better you belong in a hospital.''

Over propofol: "Jackson is believed to have been using the powerful drug for about two years, and investigators are trying to determine how many doctors administered it, according to the official, who spoke on condition of anonymity because the investigation is ongoing."
heb jij wel eens een dealer opgepakt zien worden,omdat een van zijn klanten een overdosis genomen heeft?
ik zeg niet dat die dokters geheel onschuldig zijn,maar om nou te zeggen dat die dokter hem vermoord heeft
als de eerste beste junk de kans krijgt om zijn dealer in huis te nemen 24 uur per dag
zullen ze dat ook zeker doen,alleen die kunnen het niet betalen
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:11:15 #278
28167 matthijst
pi_71466876
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:02 schreef majo76 het volgende:
als de eerste beste junk de kans krijgt om zijn dealer in huis te nemen 24 uur per dag
zullen ze dat ook zeker doen,alleen die kunnen het niet betalen
Aha, dus als ze het zelf willen is het opeens legaal
quote:
"Heb jij wel eens een dealer opgepakt zien worden,omdat een van zijn klanten een overdosis genomen heeft?"
Of hij nou dood gaat of niet: die dokter had gewoon nooit pijnstillers die zijn bedoeld voor een operatiekamer moeten toedienen om vervolgens een potje te gaan pitten... Als hij erbij was gebleven, een hartslagmonitor had aangesloten, dan was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest en had MJ nog geleefd, zat ie nu waarschijnlijk in een afkickkliniek en zaten wij met zijn allen te schelden dat die teringjunk zijn concerten had afgezegd
pi_71466944
Stasi had dossier over Michael Jackson

BERLIJN - De Stasi, de voormalige Oost-Duitse geheime politie, had een dossier aangelegd over de beroemde Amerikaanse zanger Michael Jackson. Dat hebben de autoriteiten donderdag bevestigd.
© WENNVeel informatie over de onlangs overleden popster hebben de spionnen van de Stasi niet verzameld.

In het uiterst dunne dossier staat, behalve de naam en geboortedatum, slechts vermeld dat de Oost-Duitse maatschappij Amiga het album Thriller uitbracht.

De Stasi was bang dat het in Oost-Berlijn tot ongeregeldheden zou komen bij een concert van Michael Jackson bij de Brandenburger Tor in West-Berlijn op 19 juni 1988.

Confrontatie

Volgens de Stasi wilden de Oost-Duitse fans ''onder alle omstandigheden'' het concert bijwonen en zouden ze een confrontatie met de politie niet uit de weg gaan.

Als tegenmaatregel was een plan opgesteld om een 'tegenconcert' te geven om de aandacht af te leiden. Bij politieke provocaties zou een video van een eerder concert van Jackson gedraaid moeten worden. Dit plan is echter nooit uitgevoerd.

Fans

Volgens het Duitse persbureau DPA hadden zich destijds op de bewuste dag duizenden Oost-Duitse fans aan de oostkant van de Berlijnse Muur verzameld om te genieten van de muziek van hun idool.

Stasi-agenten in burger waren massaal op de been en verhinderden West-Duitse journalisten hun werk te doen. De West-Duitse regering diende hierover later officieel een klacht in.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:16:37 #280
189978 controlaltdelete
pi_71467016
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef matthijst het volgende:

[..]

[..]

Of hij nou dood gaat of niet: die dokter had gewoon nooit pijnstillers die zijn bedoeld voor een operatiekamer moeten toedienen om vervolgens een potje te gaan pitten... Als hij erbij was gebleven, een hartslagmonitor had aangesloten, dan was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest en had MJ nog geleefd, zat ie nu waarschijnlijk in een afkickkliniek en zaten wij met zijn allen te schelden dat die teringjunk zijn concerten had afgezegd
hoeft niet zo te zijn. Hij slikte zoveel medicijnen doorelkaar dan had ie het loodje wel een andere keer gelegd.
pi_71467291
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef matthijst het volgende:

[..]

[..]

nee,maar wat m.j deed was net zo illegaal als wat die dokter deed
alleen m.j word de hemel in geprezen als het beste wat de mensheid ooit overkomen is
dus m.j wilde dat spul,betaalde ervoor,en nam het vrijwillig
en nu is die dokter degene die hem vermoord heeft
mj had natuurlijk wel de verantwoordelijkheid voor zichzelf,als hij het niet van deze arts had gekregen had hij het wel van een ander gekregen
en zag gisteren dat die dokter geld problemen had,dan komt mj met zijn miljoenen
vind dat mj met zijn geld en levensstijl een aantal mensen toch wel wat ellende heeft bezorgd
die dokter had nog een keus,die kinderen niet
pi_71468166
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, die artsen zijn in mijn ogen ook de hoofdschuldigen, allemaal verblind door het grote geld. Zolang die artsen toegeven aan de verslavingen van die sterren, dan blijven die sterren ook verslaafd.
Als het niet verkrijgbaar is, dan kan het ook niet worden ingenomen. Iemand die zo verslaafd is geraakt aan die troep, die kan niet helder meer denken, dus MJ is in mijn ogen niet de hoofdschuldige.
De FBI is trouwens niet alleen gefocused op dr. Murray, maar ook op de andere artsen die mede-schuldig zijn.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:22:16 #283
28167 matthijst
pi_71469294
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:hoeft niet zo te zijn. Hij slikte zoveel medicijnen doorelkaar dan had ie het loodje wel een andere keer gelegd.
Ongetwijfeld, maar de vraag blijft: wie schreef al die medicijnen voor.
En hoe kan iemand onder valse namen medicijnen krijgen...
Het gaat niet zozeer om MJ, maar om algemene voorschrijfpraktijken in de VS, waar dokters goud geld verdienen aan hun beroemde junks. Jackson had voor meer dan $100.000 schuld bij een apotheek. In 1 jaar!!!
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef majo76 het volgende:
nee,maar wat m.j deed was net zo illegaal als wat die dokter deed
alleen m.j word de hemel in geprezen als het beste wat de mensheid ooit overkomen is
Klopt, alleen zijn dokters normaal het vangnet: zij moeten ervoor zorgen dat junks hun drugs niet krijgen. Anders hadden ze geen dokter moeten worden, maar crackdealer
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:06:57 #284
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71470871
Vandaag is het 5 weken geleden.
Waiting for This is it!
pi_71471100
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar de vraag blijft: wie schreef al die medicijnen voor.
En hoe kan iemand onder valse namen medicijnen krijgen...
Het gaat niet zozeer om MJ, maar om algemene voorschrijfpraktijken in de VS, waar dokters goud geld verdienen aan hun beroemde junks. Jackson had voor meer dan $100.000 schuld bij een apotheek. In 1 jaar!!!
[..]

Klopt, alleen zijn dokters normaal het vangnet: zij moeten ervoor zorgen dat junks hun drugs niet krijgen. Anders hadden ze geen dokter moeten worden, maar crackdealer
in principe is dat zo,maar in amerika kan alles als je geld hebt en beroemd ben
ze komen daar zelfs weg met moord
en denk dat als hij het niet van een dokter had gekregen,had hij er wel op een andere manier aan gekomen
en wie weet wat hij dan genomen had,en had hij al lang dood geweest
en om te zeggen dat die dokter hem vermoord heeft,is niet helemaal eerlijk
hij heeft die dokter waarschijnlijk zelf om die middelen gevraagd,en hem ervoor betaald
dat die dokter in slaap is gevallen,had niet mogen gebeuren
maar buiten dat het misschien om die reden is gebeurd,had het ook op andere manieren verkeerd kunnen gaan met dat middel
als m.j niet geweten had watvoor medicijn het was geweest,en de risico`s er niet van kon
zou ik zeggen,ja het is moord want m.j wist niet wat hij nam en kende de risico`s niet

maar ik denk dat die concerten zo zwaar voor hem waren geweest dat hij nog meer medicijnen nodig had gehad
waardoor het dan waarschijnlijk wel fout was gegaan,was waarschijnlijk hetzelfde einde geweest
het was alleen afwachten wanneer
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:16:00 #286
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71471170
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ie gebalsemd is... want anders
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:16:45 #287
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71471188
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:16 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat is hij ook.
Waiting for This is it!
pi_71471442
Ik vind ook dat die dokter veroordeeld moet worden als blijkt dat hij het heeft gedaan.
MJ gaat ook niet vrijuit die wist ook dat het gevaarlijk was en nam het risico.
Maar er is toch 1 dokter meebegonnen, anders had hij er niet verslaafd aan geworden.
Als het waar is dan he dat moet nog blijken.
In ieder geval hoort een dokter dit niet te doen, hij moet je van een verslaving afhelpen en niet in stand houden.
En ik wil het niet goed praten, maar mensen die helemaal niet kunnen slapen doen rare dingen om te kunnen slapen.
Als je niet kan slapen krijg je ook lichamelijke klachten.
pi_71471544
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef shomila het volgende:
Ik vind ook dat die dokter veroordeeld moet worden als blijkt dat hij het heeft gedaan.
MJ gaat ook niet vrijuit die wist ook dat het gevaarlijk was en nam het risico.
Maar er is toch 1 dokter meebegonnen, anders had hij er niet verslaafd aan geworden.
Als het waar is dan he dat moet nog blijken.
In ieder geval hoort een dokter dit niet te doen, hij moet je van een verslaving afhelpen en niet in stand houden.
En ik wil het niet goed praten, maar mensen die helemaal niet kunnen slapen doen rare dingen om te kunnen slapen.
maar hoe had hij dan af moeten kicken,hij kon niet slapen
dus had hij toch weer medicijnen nodig gehad,en was het misschien daarmee gebeurd
blijft hetzelfde toch
pi_71471700
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:28 schreef majo76 het volgende:

[..]

maar hoe had hij dan af moeten kicken,hij kon niet slapen
dus had hij toch weer medicijnen nodig gehad,en was het misschien daarmee gebeurd
blijft hetzelfde toch
Ja weet ik ook niet.
In het begin hadden er misschien wel andere oplossingen geweest.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:34:39 #291
189430 Anonymousz
pi_71471746
nog steeds niet bekend waar en wanneer wordt hij begraven
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:09:50 #292
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71472982
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:16 schreef Ireth het volgende:

[..]

Anders wat? Hij ligt toch in een kist. Die zijn luchtdicht.

Ik zie het plaatje schuldvraag als volgt. MJ heeft 75% schuld aangezien hij zo nodig aan spul moest komen, op welke manier dan ook, in plaats van voor zijn kinderen te kiezen en af te kicken. Alle doktoren die hem spul hebben gegeven zijn 25% schuld. MJ kan helaas niet meer gestraft worden, die doktoren wel, en dat moet ook.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:12:03 #293
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71473063
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef shomila het volgende:

Dan ga je dus naar een slaapkliniek waar wordt onderzocht waarom je niet kunt slapen, en waar een therapie wordt gedaan om op een natuurlijke manier weer te leren slapen. En dat ie zoveel pijn had, tja, jammer dan. Daar zijn ook middelen voor die minder drastisch zijn en waar je niet dood van gaat, zoals zenuwblokkades.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:12:28 #294
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71473076
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Robijn1961 het volgende:
Proficiat!
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 22:18:26 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71473344
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Anders wat? Hij ligt toch in een kist. Die zijn luchtdicht.

Ik zie het plaatje schuldvraag als volgt. MJ heeft 75% schuld aangezien hij zo nodig aan spul moest komen, op welke manier dan ook, in plaats van voor zijn kinderen te kiezen en af te kicken. Alle doktoren die hem spul hebben gegeven zijn 25% schuld. MJ kan helaas niet meer gestraft worden, die doktoren wel, en dat moet ook.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Doktoren zijn er in eerste plaats verantwoordelijk voor dat hij verslaafd is geraakt. En dat ze geld belangrijker vinden dan hun plicht als arts vind ik echt enorm kwalijk.
pi_71473348
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:16 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Dat is hij ook.
waar kan ik dat lezen?
...
pi_71473724
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dan ga je dus naar een slaapkliniek waar wordt onderzocht waarom je niet kunt slapen, en waar een therapie wordt gedaan om op een natuurlijke manier weer te leren slapen. En dat ie zoveel pijn had, tja, jammer dan. Daar zijn ook middelen voor die minder drastisch zijn en waar je niet dood van gaat, zoals zenuwblokkades.
Eens. Afkicken is nu eenmaal niet leuk. Had je maar moeten bedenken voor je begon met die troep.
Bovendien had hij natuurlijk ook kunnen doen wat alle chronische pijnpatiënten moeten doen: je levensstijl aanpassen aan wat lichamelijk mogelijk is. En als dat betekend dat je niet meer in de favoriete boom kunt klimmen ( !) en geen concerten meer kunt geven dan is dat maar zo. Er zijn zat mensen die van de pijn niet eens meer een blokje om kunnen lopen dus zo vreselijk zal het met hem ook nog wel niet zijn geweest als hij het podium weer op ging.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:36:20 #298
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71474172
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Doktoren zijn er in eerste plaats verantwoordelijk voor dat hij verslaafd is geraakt. En dat ze geld belangrijker vinden dan hun plicht als arts vind ik echt enorm kwalijk.
Nee, je draait de zaken om. HIJ was al verslaafd, aan gewone pijnstillers, paracetamol ofzo, maar die werkten niet meer goed genoeg dus hij ging aan de zwaardere middelen, en heeft toen ie niet meer op de makkelijke manier aan drugs kon komen doktoren ingeschakeld om aan zijn verslaving te kunnen voldoen.

Die doktoren hebben zijn verslaving in stand gehouden, maar hij heeft er toch echt zelf voor gezorgd dat het zover gekomen is.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:48:15 #299
28167 matthijst
pi_71474616
In California, where almost 34 million prescriptions for narcotics and other controlled substances were written last year, the drug diversion problem has caught the attention of state Atty. Gen. Jerry Brown. He says he plans to upgrade the state's monitoring system to allow health practitioners to check patients' histories before prescribing potentially dangerous medications.

"Doctors and pharmacies can instantly check out if the patient before them is legitimate or an abuser," Brown said in an interview. "We will be in a better position to control illegal diversion."

Law enforcement officials say high-profile accidental overdoses, such as that of former Playboy Playmate Anna Nicole Smith, are symptomatic of entrenched abuse and misuse of prescription drugs. The federal government's most recent survey reported that 7 million Americans engaged in nonmedical use of pharmaceuticals in 2006 -- up from 6 million two years earlier. And that usage was higher than for any illicit drug except marijuana.

"Unlike illicit drug use, which shows a continuing downward trend, prescription drug abuse . . . has seen a continual rise through the 1990s and has remained stubbornly steady . . . during recent years," Dr. Nora D. Volkow, director of the National Institute on Drug Abuse, told a congressional hearing in March.

And local law enforcement officials cite a surge in the use of prescription drugs as street narcotics.
pi_71474686
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef ElizabethR het volgende:

Die doktoren hebben zijn verslaving in stand gehouden, maar hij heeft er toch echt zelf voor gezorgd dat het zover gekomen is.
Dat dus, voor veel geld is er altijd iemand te vinden die spullen kan regelen, iedereen heeft zijn prijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 22:50:50 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:55:52 #301
28167 matthijst
pi_71474888
Zie Anna Nicole Smith, 3 man aangeklaagd, enablers:
"These individuals repeatedly and excessively furnished thousands of prescription pills to Anna Nicole Smith, often for no legitimate medical purpose. This case is not a minor league case. Thousands of pills were put into the body of Anna Nicole Smith. The maximum sentence is several years, one count could be as high as three years, and there are 11 counts."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')