quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef tass het volgende:
Als jij een dokter bent en MJ benadert je om zich te laten behandelen, zelfs al is het met Propofol, dan hoor je als arts te weten dat je dat OF nooit in een thuis situatie mag doen, OF je zorgt voor alle medische apparatuur dat erbij hoort. Zoals een hartslagmeter, zoals een zuurstofmeter en masker. En daarnaast weet je dan ook dat je zo iemand ten alle tijden nooit alleen mag laten!
Wat bezielt je dan als Murray zijnde dat ie zich aan geen enkele van deze voorwaarden heeft gehouden??!!
DAAR kan ik werkelijk met mijn pet niet bij!
Is die man zo bezield van geld geweest dat ie dacht ach dat gaat toch wel goed?!![]()
Nee beste dr. Murray, nu ben jij verantwoordelijk voor de dood van 's werelds grootste entertainer en mag ik hopen dat je geweten je gek maakt.
Niet eens zozeer omdat het Michael was, maar ook als het een anoniem persoon was geweest.
Je hebt wel de dood van iemand op je geweten dan.....
(Enne ik ben ook als de dood om te posten, ben bang dat ik wat verkeerds tik nou hoor)
voor of na zijn dood?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef matthijst het volgende:
Aan de andere kant: volgens mij hadden ze ook gevonden bij de Neverland raid...
En niks mee gedaan.
was dat propofol dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:23 schreef matthijst het volgende:
2003
Several IV bags containing "a milky white fluid, located in a small cardboard box on top of the bathtub."
Zo, die oogt goed high...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef quirina het volgende:
Propofol is wit.
Lees dit maar eens: http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00832013.
De manier om toegang te krijgen naar dit rapport is propofol white in google te tikken en dan de vierde hit te pakken. Want de direkte link pakt ie niet ( rukke beveiliging denk ik?)
En ik wil toch even een filmpje posten.
Volgens mij is hij hier ook dik onder invloed van wat middelen ( met lieve vriendin Liz Taylor naast hem die ook niet vies was/is van een pilletje hier of daar en ik denk dat het gezegde: "Waarmee je omgaat word je mee besmet" zeker van toepassing was).
plaatje propofol:[ afbeelding ]
Hij klinkt niet echt helder daar neequote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef quirina het volgende:
Propofol is wit.
Lees dit maar eens: http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00832013.
De manier om toegang te krijgen naar dit rapport is propofol white in google te tikken en dan de vierde hit te pakken. Want de direkte link pakt ie niet ( rukke beveiliging denk ik?)
En ik wil toch even een filmpje posten.
Volgens mij is hij hier ook dik onder invloed van wat middelen ( met lieve vriendin Liz Taylor naast hem die ook niet vies was/is van een pilletje hier of daar en ik denk dat het gezegde: "Waarmee je omgaat word je mee besmet" zeker van toepassing was).
kalmeringsmiddel of gewoon erg moe kan ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef JX het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt helder daar neeMaar hij blijft ook zo ver mogelijk van de camera af staan en kijkt een beetje angstig. Bedenk me ineens dat hij misschien wel veel kalmeringstabletten slikte om zijn nervositeit te bedrukken
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:58 schreef piepie het volgende:
[..]
kalmeringsmiddel of gewoon erg moe kan ook
Hij was een beest op het podium, maar daarbuiten verlegen en bescheiden, nerveus van aard ook denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk het eerste.
Als je de biografie hebt gelezen van J. Randy Taraborrelli begrijp je zo dat Michael Jackson in feite een ontzettende onzekere zenuwlijer was.
Helemaal na die beschuldigingen van kindermisbruik.
En Ja Liz Taylor was niet bij zijn memorial. Ik denk dat ze zich in zekere zin ook schuldig voelt en daardoor weg bleef.
Dat mens liep ook de Betty Ford kliniek in en uit..
Enne ik denk ook dat ze wel eens tegen Michael Jackson heeft gezegd van oooh jongen voel je je zo kut?, neem maar een pilletje van tante Liz want dan voel je je weer ff lekker
Liz Taylor kan hem wel geholpen heben aan een mooie Rehab, maar in 2008 zat ze zelf ook weer aan de rommel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef piepie het volgende:
[..]
Hij was een beest op het podium, maar daarbuiten verlegen en bescheiden, nerveus van aard ook denk ik.
Reden om al snel naar iets kalmerends te grijpen kan ik me zo voorstellen als je in de spotlights staat.
Wat Liz Taylor betreft heb ik een andere indruk. Zij was zo kapot van zijn dood dat ze het gewoon niet aankon om bij de memorial te zijn. Kort daarna is ze zelfs in het ziekenhuis beland stond in de krant, omdat ze compleet was ingestort.
Een aantal jaren terug heeft ze Michael zelfs zo ver gekregen dat hij een poosje in een afkickkliniek is gegaan ergens in Europa. Dus Liz zat er toch wel bovenop. Er is ergens een filmpje van (ga ik even opzoeken),
Ja jammer dat hij Bashir erbij haalde ...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef matthijst het volgende:
Net de Uri documenaire gezien.
Best cool en het waren wel echt vrienden, tot Uri, achteraf gezien, zo dom was om Bashir aan Jackson voor te stellen....
Uri dacht goed te doen, maar helaas..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef matthijst het volgende:
Best cool en het waren wel echt vrienden, tot Uri, achteraf gezien, zo dom was om Bashir aan Jackson voor te stellen....
Waar heb je die docu van Uri gezien ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef matthijst het volgende:
Ik heb het gelezen en weet nu niet meer wat ik ervan moet denken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Liz Taylor kan hem wel geholpen heben aan een mooie Rehab, maar in 2008 zat ze zelf ook weer aan de rommel.
Hoe geloofwaardig ben je dan?
Ooh en kijk eens:http://www.popeater.com/music/article/michael-jacksons-alleged-drug-dependency/561702
Ik vermoed dat Lisa-Marie Presley hem nog het meest heeft geholpen met het van de drugs afkomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en weet nu niet meer wat ik ervan moet denken.
Volgens mij is medicijnmisbruik een enorm probleem in Amerika, mensen slikken maar pillen alsof het snoepjes zijn ...
Usenetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:28 schreef erik666 het volgende:
[..]
Waar heb je die docu van Uri gezien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |