abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71396728
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Zie mijn uitleg-post. Ik vergat weer de helft in mijn verhaal te zetten.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 14:56:21 #127
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71396800
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ook zoiets ja. Ik neem aan (en hoop nog steeds dat het een onzinverhaal is) dat dat pas op het laatste moment gebeurde. Prince is 12, die zal toch ook wel de geest hebben gehad dat zijn vader naar het ziekenhuis moest?
Je weet ook niet wat dat jochie van tevoren over die dokter verteld is. Maar er is inderdaad ook zoveel onzin naar buiten gebracht laten we hopen dat dit verhaal daar ook onder valt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:23:55 #128
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71397818
quote:
Allemachtig! Als hij al twee jaar afhankelijk van dat spul was om te kunnen slapen, is het zowat een wonder dat er niet veel eerder iets gruwelijk mis ging. Hoe komt zo'n dokter erbij om dit gewoon in een thuissituatie toe te dienen! De sukkel!!

Mocht dit allemaal waar zijn dan zal de dokter zich nog ernstig moeten verantwoorden.

Ik kan er met mijn pet niet bij, al twee jaar elke nacht slapen aan een infuus met narcosemiddel
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71397981
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef senesta het volgende:

[..]

En hoe en wanneer is dat zoontje van Michael Jackson dan naar die kamer gehaald?
Was er niemand bij die kinderen?
's Nachts? Ik mag hopen dat die kinderen gewoon lekker alleen in hun bedje lagen te slapen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat de ambulance niet direct gebeld is trouwens. Er is toch een arts bij? Die zal het wel weten allemaal. Tenminste, dat zou ik wel denken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71398474
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

's Nachts? Ik mag hopen dat die kinderen gewoon lekker alleen in hun bedje lagen te slapen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat de ambulance niet direct gebeld is trouwens. Er is toch een arts bij? Die zal het wel weten allemaal. Tenminste, dat zou ik wel denken.
Een arts die blijkbaar niet eens over een defibrilator beschikte Ook al is er een arts bij en kan die vent hartstikke goed reanimeren, ik ben de eerste die aan de telefoon hangt om een ambulance te bestellen. In een ziekenhuis hebben ze altijd meer en betere apparatuur.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:51:39 #131
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71398733
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Trouwens: wat ik ook vreemd vind is dat zij toch echt niet de enige in het huis waren. Ik neem aan dat er altijd staff aanwezig is en uiteraard bodyguards. En die hebben de hele ochtend niks gemerkt? Die Murray heeft uren gereanimeerd zonder dat er iemand bij was die bedacht dat ze de ambulance maar eens moesten bellen? Vaag!
Er was 1 bodyguard bij, die later het 911-telefoontje pleegde...

Ik dacht pas ergens gelezen te hebben dat Jackson al 2 uur dood scheen te zijn geweest. Stond volgens mij op TMZ.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:52:35 #132
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71398765
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef APK het volgende:

[..]

Voor die andere persoon geldt dan wmb hetzelfde natuurlijk.
[..]

Hier kun je klagen:

[FB SHO].
Ik klaag toch niet, ik vraag gewoon wat
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:56:37 #133
28167 matthijst
pi_71398902
Farrakhan:
During the wide-ranging, 2½-hour speech, Farrakhan said he does not believe Jackson was killed intentionally. Instead, he believes Jackson's death was the result of a mistake by Jackson's doctor, Conrad Murray, who is a target of a manslaughter investigation.

Jackson was much more than an entertainer or a "song and dance man" because he and his songs spoke to all races, ethnicities, cultures, generations and across all other barriers, he said.

Farrakhan said he enjoyed spending time with Jackson, and counseled Jackson not to be angry with his father.

In speaking of Jackson finding his roots in the black community, Farrakhan said President Obama did the same when he said police "acted stupidly" in arresting Harvard University Professor Henry Louis Gates Jr. Obama later said that he had used a poor choice of words.

"His [Obama's] black started coming out," Farrakhan said. "He had to pull that fella back in. Underneath, it shows you all his brilliance, his magnificence ... he's one of the brothers."
pi_71399023
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef matthijst het volgende:
Farrakhan:
During the wide-ranging, 2½-hour speech, Farrakhan said he does not believe Jackson was killed intentionally. Instead, he believes Jackson's death was the result of a mistake by Jackson's doctor, Conrad Murray, who is a target of a manslaughter investigation.

Jackson was much more than an entertainer or a "song and dance man" because he and his songs spoke to all races, ethnicities, cultures, generations and across all other barriers, he said.

Farrakhan said he enjoyed spending time with Jackson, and counseled Jackson not to be angry with his father.

In speaking of Jackson finding his roots in the black community, Farrakhan said President Obama did the same when he said police "acted stupidly" in arresting Harvard University Professor Henry Louis Gates Jr. Obama later said that he had used a poor choice of words.

"His [Obama's] black started coming out," Farrakhan said. "He had to pull that fella back in. Underneath, it shows you all his brilliance, his magnificence ... he's one of the brothers."
Louis Farrakhan (geboren als Louis Eugene Walcott The Bronx, New York, 11 mei 1933) was lange tijd de leider van de Nation of Islam en Amerikaans politiek leider.
Even voor de mensen die net als ik niet weten wie dat is
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:42:54 #135
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71402226
Als jij een dokter bent en MJ benadert je om zich te laten behandelen, zelfs al is het met Propofol, dan hoor je als arts te weten dat je dat OF nooit in een thuis situatie mag doen, OF je zorgt voor alle medische apparatuur dat erbij hoort. Zoals een hartslagmeter, zoals een zuurstofmeter en masker. En daarnaast weet je dan ook dat je zo iemand ten alle tijden nooit alleen mag laten!
Wat bezielt je dan als Murray zijnde dat ie zich aan geen enkele van deze voorwaarden heeft gehouden??!!
DAAR kan ik werkelijk met mijn pet niet bij!
Is die man zo bezield van geld geweest dat ie dacht ach dat gaat toch wel goed?!

Nee beste dr. Murray, nu ben jij verantwoordelijk voor de dood van 's werelds grootste entertainer en mag ik hopen dat je geweten je gek maakt.
Niet eens zozeer omdat het Michael was, maar ook als het een anoniem persoon was geweest.
Je hebt wel de dood van iemand op je geweten dan.....

(Enne ik ben ook als de dood om te posten, ben bang dat ik wat verkeerds tik nou hoor )
pi_71402881
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef tass het volgende:

(Enne ik ben ook als de dood om te posten, ben bang dat ik wat verkeerds tik nou hoor )
Ik ben ook zo bang dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering een plaatje post

Verder ben ik het het uiteraard helemaal met je eens. Het is vreemd hoe mensen logisch verstand opzij zetten voor geld en faam. Nou, hij heeft zijn naam gemaakt hoor. Bravo!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:31:12 #137
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71403370
Mag ik dit posten of niet?
quote:
Jackson Doctor's Vegas House/Office Raided

Posted Jul 28th 2009 12:15PM by TMZ Staff

The DEA has just arrived at Dr. Conrad Murray's Las Vegas home and office with search warrants in hand.
Sources tell us they are looking for all patient records connected to Michael Jackson.
We're on scene and watched multiple DEA agents walk in the back door of Dr.Murray's home and other agents are at his office.
Ik snap iets niet; er is verklaard dat ze het als Homicide beschouwen, ze hebben warrents, maar durven ze het niet aan om de dokter als verdachte te beschouwen?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:32:25 #138
28167 matthijst
pi_71403403
Ik gok dat het grootste probleem die soppende fotobende was

The DEA has just arrived at Dr. Conrad Murray's Las Vegas home and office with search warrants in hand.

Politie bij zijn huis:

Live stream:
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3

[ Bericht 17% gewijzigd door matthijst op 28-07-2009 18:37:37 ]
pi_71403629
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:32 schreef matthijst het volgende:
Ik gok dat het grootste probleem die soppende fotobende was

[ afbeelding ]

Politie bij zijn huis:
[ afbeelding ]

Live stream:
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
Maar hij was toch al gerarresteerd? Al die berichten lijken ook zo op elkaar.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:52:43 #140
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71403932
Advocaat lijfarts Jackson maant tot kalmte

Iedereen moet gewoon wachten op de uitslagen van het toxicologisch onderzoek op Michael Jackson. Dat vindt de advocaat van Conrad Murray, de lijfarts van de op 25 juni na een hartaanval overleden popster.

Tegenover de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online reageert de woordvoerder van de raadsman op alle geruchten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen rondom de dood van de King of Pop.

Zo meldt entertainmentwebsite TMZ op basis van politiebronnen dat Murray tijdens een politieverhoor zou hebben toegegeven dat hij Jackson het krachtige medicijn propofol heeft toegediend.

Hoewel de officiële doodsoorzaak nog niet bekend is, zou de politie ervan uitgaan dat Jackson is overleden als gevolg van een overdosis propofol. De lijkschouwer wacht momenteel nog op de uitslag van een toxicologisch onderzoek. Dit rapport wordt deze week verwacht.

Volgens de woordvoerder van de advocaat is het tijdsverspilling om te reageren op alle informatie die is gelekt door anonieme bronnen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 18:58:56 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_71404165
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Anonymousz het volgende:

Volgens de woordvoerder van de advocaat is het tijdsverspilling om te reageren op alle informatie die is gelekt door anonieme bronnen
Oh, nu is het de woordvoerder van de advocaat en niet de advocaat van de advocaat.
Ik lig in een deuk hier.

Bij de weg: Dr. Murray heeft een leuk optrekje...jeeeeeezz, wat een kast van een huis.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 19:01:03 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71404220
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh, nu is het de woordvoerder van de advocaat en niet de advocaat van de advocaat.
Ik lig in een deuk hier.

Bij de weg: Dr. Murray heeft een leuk optrekje...jeeeeeezz, wat een kast van een huis.
Het is dus de woordvoerder van de advocaat van de lijfarts van Michael Jackson, en in jouw tekst moet de advocaat van de advocaat natuurlijk de advocaat van de lijfarts zijn, toch?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_71404921
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef tass het volgende:
Als jij een dokter bent en MJ benadert je om zich te laten behandelen, zelfs al is het met Propofol, dan hoor je als arts te weten dat je dat OF nooit in een thuis situatie mag doen, OF je zorgt voor alle medische apparatuur dat erbij hoort. Zoals een hartslagmeter, zoals een zuurstofmeter en masker. En daarnaast weet je dan ook dat je zo iemand ten alle tijden nooit alleen mag laten!
Wat bezielt je dan als Murray zijnde dat ie zich aan geen enkele van deze voorwaarden heeft gehouden??!!
DAAR kan ik werkelijk met mijn pet niet bij!
Is die man zo bezield van geld geweest dat ie dacht ach dat gaat toch wel goed?!

Nee beste dr. Murray, nu ben jij verantwoordelijk voor de dood van 's werelds grootste entertainer en mag ik hopen dat je geweten je gek maakt.
Niet eens zozeer omdat het Michael was, maar ook als het een anoniem persoon was geweest.
Je hebt wel de dood van iemand op je geweten dan.....

Hiermee ben ik het volledig eens..
wat bezielde die Murray........
Opsluiten, levenslang.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:49:53 #144
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71405631
Ik vind dit hetzelfde als dat een anesthesist tijdens een operatie niet goed oplet en dat de patiënt overlijdt.
gebeurt wel eens, en dan word het doodslag. Vaak komt iemand er dan met een intrekking van zijn licentie vanaf, maar dan vind ik het ook wel erg makkelijk.
Of het nou per ongeluk is of niet, je hebt wel iemands dood op je conto staan.

Want ik weet niet wat anderen vinden, maar natuurlijk is het voor mij gevoel gewoon per ongeluk geweest.
Naar wat we nu weten en zo, lijkt het me sterk dat ie 'm opzettelijk vermoord heeft, wie zou daar in godsnaam beter van moeten worden?
Maar tot nu zeg ik dat het niet had hoeven gebeuren en dat vind ik het meest trieste van alles.
Dat door onoplettendheid/onkunde/dommigheid 3 kinderen hun vader kwijt zijn!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:09:39 #145
28167 matthijst
pi_71406332
Tuurlijk was het een ongeluk. Probleem is echter dat hij alleen voor toedienen van propofol denk ik al wel veroordeeld had kunnen worden: zooi lijkt me aardig illegaal buiten een OK. DEA zit er niet voor niks op...
Dus hij heeft bewust risico genomen en MJ illegale medicijnen toegediend, met dood tot gevolg....
pi_71406374
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Allemachtig! Als hij al twee jaar afhankelijk van dat spul was om te kunnen slapen, is het zowat een wonder dat er niet veel eerder iets gruwelijk mis ging. Hoe komt zo'n dokter erbij om dit gewoon in een thuissituatie toe te dienen! De sukkel!!

Mocht dit allemaal waar zijn dan zal de dokter zich nog ernstig moeten verantwoorden.

Ik kan er met mijn pet niet bij, al twee jaar elke nacht slapen aan een infuus met narcosemiddel
Als hij dat spul inderdaad al 2 jaar gebruikte (iedere dag kan ik me trouwens al helemaal niets bij voorstellen), dan gaan er meer koppen rollen, want die dr. Murray was pas sinds mei jl. zijn arts had ik begrepen ...
pi_71406430
Propofol mag nooit in de thuis situatie worden gebruikt, ook niet als het om MJ gaat.
Hij was dus op dat punt al strafbaar...
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_71406513
Als de DEA nou eerder een inval gedaan had in huize Jackson, had hij dan opgepakt kunnen worden wegens verboden propofol bezit ofzo?
pi_71406637
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de DEA nou eerder een inval gedaan had in huize Jackson, had hij dan opgepakt kunnen worden wegens verboden propofol bezit ofzo?
Misschien wel ja, maar dan hadden ze aanwijzingen in die richting moeten krijgen.
Het ging natuurlijk in het geniep lijkt me.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:19:39 #150
28167 matthijst
pi_71406707
Aan de andere kant: volgens mij hadden ze ook gevonden bij de Neverland raid...
En niks mee gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')