abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71406771
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef tass het volgende:
Als jij een dokter bent en MJ benadert je om zich te laten behandelen, zelfs al is het met Propofol, dan hoor je als arts te weten dat je dat OF nooit in een thuis situatie mag doen, OF je zorgt voor alle medische apparatuur dat erbij hoort. Zoals een hartslagmeter, zoals een zuurstofmeter en masker. En daarnaast weet je dan ook dat je zo iemand ten alle tijden nooit alleen mag laten!
Wat bezielt je dan als Murray zijnde dat ie zich aan geen enkele van deze voorwaarden heeft gehouden??!!
DAAR kan ik werkelijk met mijn pet niet bij!
Is die man zo bezield van geld geweest dat ie dacht ach dat gaat toch wel goed?!

Nee beste dr. Murray, nu ben jij verantwoordelijk voor de dood van 's werelds grootste entertainer en mag ik hopen dat je geweten je gek maakt.
Niet eens zozeer omdat het Michael was, maar ook als het een anoniem persoon was geweest.
Je hebt wel de dood van iemand op je geweten dan.....

(Enne ik ben ook als de dood om te posten, ben bang dat ik wat verkeerds tik nou hoor )

Je hebt het over een hartslagmonitor,zuurstofmeter enzo, maar er had ook een extra arts bij moeten zijn.
En er had een defribbilator ( reanimatieapparatuur) uit voorzorg aanwezig moeten zijn.
Een cardioloog als Murray had moeten weten dat je zo iemand niet handmatig kan reanimeren.

Dit soort dingen mogen alleen in een ZIEKENHUIS onder toezicht van gekwalificeerd personeel gebeuren! ( Het lijkt mij niet dat het in Amerika zomaar WEL mag)
Als je hier in het ziekenhuis onder narcose moet wijzen ze je ook op mogelijke risico's en de anesthetist
houd je continue in de gaten.
Die arts(en) van Michael Jackson waren op alle fronten verkeerd bezig en dat weten ze zelf ook wel.
pi_71406802
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef matthijst het volgende:
Aan de andere kant: volgens mij hadden ze ook gevonden bij de Neverland raid...
En niks mee gedaan.
voor of na zijn dood?
pi_71406854
Wat ik niet snap, en af vraag of dat al duidelijk is.

Waarom hebben ze die man niet heel veel eerder opgepakt? En beter verhoort, oid. Die gast heeft vanaf dag een al schuldig op zijn voorhoofd staan. En vorige week was er de eerste raid, boo fucking hoo, toen had ie dus al 3 weken de tijd om de rotzooi op te ruimen. Er van uitgaande dat ie veel in slaap viel, is dat nog ruim genoeg tijd om alle rommel op te ruimen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:23:43 #154
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71406863
2003
Several IV bags containing "a milky white fluid, located in a small cardboard box on top of the bathtub."
Haters everywhere but I don't really care.
pi_71406946
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:23 schreef matthijst het volgende:
2003
Several IV bags containing "a milky white fluid, located in a small cardboard box on top of the bathtub."
was dat propofol dan?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:31:29 #156
28167 matthijst
pi_71407145
Staat er niet bij
pi_71407277
Propofol is wit.
Lees dit maar eens: http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00832013.
De manier om toegang te krijgen naar dit rapport is propofol white in google te tikken en dan de vierde hit te pakken. Want de direkte link pakt ie niet ( rukke beveiliging denk ik?)

En ik wil toch even een filmpje posten.
Volgens mij is hij hier ook dik onder invloed van wat middelen ( met lieve vriendin Liz Taylor naast hem die ook niet vies was/is van een pilletje hier of daar en ik denk dat het gezegde: "Waarmee je omgaat word je mee besmet" zeker van toepassing was).

plaatje propofol:

[ Bericht 5% gewijzigd door quirina op 28-07-2009 20:42:21 ]
pi_71407536
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef quirina het volgende:
Propofol is wit.
De manier om toegang te krijgen naar dit rapport is propofol white in google te tikken en dan de vierde hit te pakken. Want de direkte link pakt ie niet ( rukke beveiliging denk ik?)

Volgens mij is hij hier ook dik onder invloed van wat middelen ( met lieve vriendin Liz Taylor naast hem die ook niet vies was/is van een pilletje hier of daar en ik denk dat het gezegde: "Waarmee je omgaat word je mee besmet" zeker van toepassing was).

plaatje propofol:[ afbeelding ]
Zo, die oogt goed high...
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:45:32 #159
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71407607
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef quirina het volgende:
Propofol is wit.

Hij klinkt niet echt helder daar nee Maar hij blijft ook zo ver mogelijk van de camera af staan en kijkt een beetje angstig. Bedenk me ineens dat hij misschien wel veel kalmeringstabletten slikte om zijn nervositeit te bedrukken
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71407671
En toen moest hij het podium nog op.
pi_71408061
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef JX het volgende:

[..]

Hij klinkt niet echt helder daar nee Maar hij blijft ook zo ver mogelijk van de camera af staan en kijkt een beetje angstig. Bedenk me ineens dat hij misschien wel veel kalmeringstabletten slikte om zijn nervositeit te bedrukken
kalmeringsmiddel of gewoon erg moe kan ook
pi_71408158
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:58 schreef piepie het volgende:

[..]

kalmeringsmiddel of gewoon erg moe kan ook

Ik denk het eerste.
Als je de biografie hebt gelezen van J. Randy Taraborrelli begrijp je zo dat Michael Jackson in feite een ontzettende onzekere zenuwlijer was.
Helemaal na die beschuldigingen van kindermisbruik.

En Ja Liz Taylor was niet bij zijn memorial. Ik denk dat ze zich in zekere zin ook schuldig voelt en daardoor weg bleef.
Dat mens liep ook de Betty Ford kliniek in en uit..
Enne ik denk ook dat ze wel eens tegen Michael Jackson heeft gezegd van oooh jongen voel je je zo kut?, neem maar een pilletje van tante Liz want dan voel je je weer ff lekker

[ Bericht 22% gewijzigd door quirina op 28-07-2009 21:07:52 ]
pi_71408694
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:02 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik denk het eerste.
Als je de biografie hebt gelezen van J. Randy Taraborrelli begrijp je zo dat Michael Jackson in feite een ontzettende onzekere zenuwlijer was.
Helemaal na die beschuldigingen van kindermisbruik.

En Ja Liz Taylor was niet bij zijn memorial. Ik denk dat ze zich in zekere zin ook schuldig voelt en daardoor weg bleef.
Dat mens liep ook de Betty Ford kliniek in en uit..
Enne ik denk ook dat ze wel eens tegen Michael Jackson heeft gezegd van oooh jongen voel je je zo kut?, neem maar een pilletje van tante Liz want dan voel je je weer ff lekker
Hij was een beest op het podium, maar daarbuiten verlegen en bescheiden, nerveus van aard ook denk ik.
Reden om al snel naar iets kalmerends te grijpen kan ik me zo voorstellen als je in de spotlights staat.

Wat Liz Taylor betreft heb ik een andere indruk. Zij was zo kapot van zijn dood dat ze het gewoon niet aankon om bij de memorial te zijn. Kort daarna is ze zelfs in het ziekenhuis beland stond in de krant, omdat ze compleet was ingestort.
Een aantal jaren terug heeft ze Michael zelfs zo ver gekregen dat hij een poosje in een afkickkliniek is gegaan ergens in Europa. Dus Liz zat er toch wel bovenop. Er is ergens een filmpje van (ga ik even opzoeken),

Gevonden:
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:21:37 #165
28167 matthijst
pi_71408831
Net de Uri documenaire gezien.
Best cool en het waren wel echt vrienden, tot Uri, achteraf gezien, zo dom was om Bashir aan Jackson voor te stellen....
pi_71408884
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef piepie het volgende:

[..]

Hij was een beest op het podium, maar daarbuiten verlegen en bescheiden, nerveus van aard ook denk ik.
Reden om al snel naar iets kalmerends te grijpen kan ik me zo voorstellen als je in de spotlights staat.

Wat Liz Taylor betreft heb ik een andere indruk. Zij was zo kapot van zijn dood dat ze het gewoon niet aankon om bij de memorial te zijn. Kort daarna is ze zelfs in het ziekenhuis beland stond in de krant, omdat ze compleet was ingestort.
Een aantal jaren terug heeft ze Michael zelfs zo ver gekregen dat hij een poosje in een afkickkliniek is gegaan ergens in Europa. Dus Liz zat er toch wel bovenop. Er is ergens een filmpje van (ga ik even opzoeken),
Liz Taylor kan hem wel geholpen heben aan een mooie Rehab, maar in 2008 zat ze zelf ook weer aan de rommel.
Hoe geloofwaardig ben je dan?

Ooh en kijk eens:http://www.popeater.com/music/article/michael-jacksons-alleged-drug-dependency/561702
pi_71408916
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef matthijst het volgende:
Best cool en het waren wel echt vrienden, tot Uri, achteraf gezien, zo dom was om Bashir aan Jackson voor te stellen....
Ja jammer dat hij Bashir erbij haalde ...
Is dat de docu die we vrijdag kunnen zien op SBS?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:25:27 #168
28167 matthijst
pi_71408982
Yep.
Best mooi, vond ik, denk wel dat Uri oprecht was... niet verwacht.
Alleen narcose stukje twijfelachtig
pi_71409007
quote:
Uri dacht goed te doen, maar helaas..
pi_71409093
quote:
Waar heb je die docu van Uri gezien ?
pi_71409171
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Liz Taylor kan hem wel geholpen heben aan een mooie Rehab, maar in 2008 zat ze zelf ook weer aan de rommel.
Hoe geloofwaardig ben je dan?

Ooh en kijk eens:http://www.popeater.com/music/article/michael-jacksons-alleged-drug-dependency/561702
Ik heb het gelezen en weet nu niet meer wat ik ervan moet denken.
Volgens mij is medicijnmisbruik een enorm probleem in Amerika, mensen slikken maar pillen alsof het snoepjes zijn ...
pi_71409353
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen en weet nu niet meer wat ik ervan moet denken.
Volgens mij is medicijnmisbruik een enorm probleem in Amerika, mensen slikken maar pillen alsof het snoepjes zijn ...
Ik vermoed dat Lisa-Marie Presley hem nog het meest heeft geholpen met het van de drugs afkomen.
en dan verwijs ik weer naar die biografie van J. Randy Taraborrelli.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:39:38 #173
28167 matthijst
pi_71409485
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:28 schreef erik666 het volgende:

[..]

Waar heb je die docu van Uri gezien ?
Usenet
pi_71409539
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef matthijst het volgende:

[..]

Usenet
aaaaah die heb je zitten pindakazen

Echte fan hoor
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:06:51 #175
28167 matthijst
pi_71410456
Huh? Pindakazen, wtf heb je het over.
Gewoon gedownload van usenet, een Uri Geller docu, wat heeft dat met fan zijn te maken?
pi_71410849
Ik zit te geinen.
Wij noemen downloaden hier "Pindakazen" of "prakken".
pi_71411436
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:17 schreef quirina het volgende:
Ik zit te geinen.
Wij noemen downloaden hier "Pindakazen" of "prakken".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:48:48 #179
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71411787
Uri Wat een aandachtshoer
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71412600
Wat een ouwe zeikerd dat Michael daar niet mocht zitten. MJ staat toch ver boven al die parlementariërs.
pi_71413334
Oerie kan het mooi vertellen..
Maar als Oerie zo overtuigd is van zijn eigen talent als hypnotiseur dan had hij Michael toch ook wel van de drugs af kunnen hypnotiseren?
Oerie profiteerde mee van de roem en nou nog steeds over his dead body..en als het echt vrienden van elkaar waren hadden ze na Bashir nog wel contact gehouden.
Tenminste zo denk ik er over.
Een mens kan zich vergissen en hij had zich in Bashir vergist.
En met een echte vriend kan je daarover praten. Of zeg ik wat geks?
pi_71413430
Ik weet niet of Bashir een vergissing was, want welke journalist had daar nou iets positiefs van gemaakt, die Gavin Arvizo-scene. Ivo Niehe misschien.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:43:53 #183
28167 matthijst
pi_71413647
Volgens mij ging het na Bashir allemaal vrij snel: Jackson opgepakt, rechtzaak en de hele teringbende. Daarna zat hij in Bahrein, Ierland... Janet zei bij Oprah dat ze m al tijden niet had gesproken omdat ie in het MO zat. Dus niet gek dat hij dan Uri ook niet belt...
En Uri beweert dat Jackson naar hem vroeg via zijn bodyguard... Of het waar is, tjsa, wie zal het zeggen, maar lijkt me dat je niet zomaar iemand's best man wordt, speeches gaat geven en bij een of ander voetbalclubje langsgaat "voor de gein"...
Net zoals dat bezoek aan Harrod's: MJ kende Al Fayed(?) ook, dus waarom zou hij Geller daarvoor meenemen, tenzij het vrienden waren (anders had ie wel alleen gegaan)...

En wat hij zei over Bashir klopte precies: Michael bedoelde het echt allemaal onschuldig, maar zo ziet "de wereld" dat niet --> niet slim dus...

Murray
A DEA agent just spoke to the media outside of Dr. Conrad Murray's office in Las Vegas -- saying Murray was at home the whole time his house was being searched today by a pile of law enforcement agents.
pi_71413851
Mwoah..
Misschien vond Michael Oerie wel boeiend en geloofde hij echt in die lepeltjesbuigerij. Hij was ook te laat op die bruiloft en leek zich niet echt te amuseren.
Ik weet het niet, maar ja ik ben ook niet kapot van Oerie.
pi_71414207
Er is nog een Michael-topic: hier

Dat filmpje in de openingspost is vaag! Michael basht Sony, en niet zo'n beetje ook!.
pi_71414243
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef quirina het volgende:
Mwoah..
Misschien vond Michael Oerie wel boeiend en geloofde hij echt in die lepeltjesbuigerij. Hij was ook te laat op die bruiloft en leek zich niet echt te amuseren.
Ik weet het niet, maar ja ik ben ook niet kapot van Oerie.
Ik ben erg benieuwd naar die docu. Ik geloof wel dat Michael helemaal mee ging met die Uri. Die man was zo los van deze aardbol dat hij alles geloofde denk ik.
pi_71414387
Alles wijst nu toch op een al sinds lange tijd verslaafde, deze dokter is nu de pineut waarschijnlijk maar er zijn er veel meer.
pi_71414391
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef bloempje-moi het volgende:

Dat filmpje in de openingspost is vaag! Michael basht Sony, en niet zo'n beetje ook!.
Wat is er vaag aan? Michael en Sony hadden een nogal openbare ruzie rond het promoten van het album Invincible.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:26:02 #189
28167 matthijst
pi_71414984
Idd, en toen sloeg ie een beetje door... Mottola racist en duivel noemen.

Maar ach, shit happens.

Hij had zijn naam nog niet veranderd naar Symbol2, dus het zal wel meegevallen hebben allemaal
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:29:02 #190
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71415062
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef bloempje-moi het volgende:

Ja zeg, maak er ook nog even een vrijmetselaar van

En in dat filmpje staat ie op het eind alleen maar te roddelen over Motola en Carey .Zou goed in SCHO passen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:35:48 #191
28167 matthijst
pi_71417827
Massive Jackson Investigation Expanded

Posted Jul 29th 2009 1:30AM by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray has emerged as the primary target in the death of Michael Jackson -- but law enforcement sources tell us a massive investigation is taking form into what could be fraudulent prescription practices of more than a dozen doctors ... and we're told that number could easily double.

LAPD detectives and members of the L.A. County Coroner's office are gathering info on various doctors who treated Michael Jackson over the years. Subpoenas have been issued, medical files have been taken and conversation with various doctors and their lawyers are taking place.

Jackson has used more than 2 dozen aliases to score drugs, with the help of doctors ... 19 alone are mentioned in the affidavits used to secure search warrants against Dr. Murray.

We're told the prescription practices became so egregious that one prominent pharmacy wouldn't even bother to write the patient's name when a certain doctor called in scripts for Jackson.

Sources say law enforcement is looking at one doctor who used the same anesthesiologist dozens of time to put Jackson under for routine procedures that should not have required sedation.

Law enforcement sources say the Jackson case could be the biggest of it kind when it comes to doctors who enabled celebrity patients to fuel their drug addiction ... and we're told criminal charges could loom large.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:38:11 #192
28167 matthijst
pi_71417836
Murray filmpje:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=fdfe565f-e78f-4dd6-a7be-30d48ddd22c0

In the clip you see Dr. Murray looking cool as a cucumber, with a bit of a swagger ... wearing a baseball cap and a button-down shirt.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:38:35 #193
28167 matthijst
pi_71417838
DEA op zoek naar Jackson Aliases

DEA on the Hunt for Michael Jackson Aliases

Posted Jul 28th 2009 7:20PM by TMZ Staff

Authorities believe Michael Jackson used at least 19 aliases to score drugs -- including the names of a famous sex symbol and possibly his own son, this according to the Los Angeles Times.

According to the report, the authorities who raided Dr. Conrad Murray's Las Vegas home and office today had a warrant to search for medical records under 19 different names -- including Josephine Baker, Paul Farance, Bryan Singleton, Jimmy Nicholas, Blanca Nicholas, Roselyn Muhammad, Faheem Muhammad, Frank Tyson, Fernand Diaz, Peter Madonie and Kai Chase.

Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.

As TMZ first reported Jackson also used the name Michael Armstrong, Jack London, Peter Midani and his personal favorite, Omar Arnold.

Law enforcement sources tell us they found the name Omar Arnold on medical records they took from Jackson's dermatologist, Dr. Arnie Klein.
pi_71420419
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat is er vaag aan? Michael en Sony hadden een nogal openbare ruzie rond het promoten van het album Invincible.
Nou ja, vaag in de zin dat ik nooit had verwacht dat hij zo openlijk iemand zou bashen. Ik wist niet van die openbare vete af, vandaar.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:11:17 #195
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71421778
Het is natuurlijk wel de vraag of al die aliassen echt van MJ zelf afkwamen, of dat die Docters dat op eigen houtje hebben gedaan om hun administratie ok te laten lijken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:22:33 #196
28167 matthijst
pi_71422114
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef sunny16947 het volgende:
Het is natuurlijk wel de vraag of al die aliassen echt van MJ zelf afkwamen, of dat die Docters dat op eigen houtje hebben gedaan om hun administratie ok te laten lijken.
Maakt het uit?
Als ze van MJ afkwamen schreven ze pijnstillers voor aan niet bestaande patienten.
Als ze ze zelf verzonnen schreven ze illegaal pijnstillers voor aan MJ.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:25:55 #197
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71422224
Ik durf het bijna niet te vragen maarre... issie nou eigenlijk al eens een keer begraven?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:32:28 #198
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71422438
Volgens de laatste berichten was hij opgeslagen in een tombe van die motownman (ben z'n naam ff kwijt) Wachtend op een definitieve beslissing, en natuurlijk zijn missende autopsiedelen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71423691
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens de laatste berichten was hij opgeslagen in een tombe van die motownman (ben z'n naam ff kwijt) Wachtend op een definitieve beslissing, en natuurlijk zijn missende autopsiedelen.
Vertrouw juist die hele Uri niet.
En die baas van Sony was toch die Motola, de ex van M.Carey, die wel weer zong op de herdenkingsdienst.
Die Motola schijnt een jaar geleden, vertrokken te zijn bij Sony, soort ontslag, al wordt het niet zo gezegd..
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 12:41:12 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_71424406
Ik vind die Uri ook een engerd, blegh.

Die Motownman is Berry Gordy.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: