quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:17 schreef quirina het volgende:
Ik zit te geinen.
Wij noemen downloaden hier "Pindakazen" of "prakken".
Ik ben erg benieuwd naar die docu. Ik geloof wel dat Michael helemaal mee ging met die Uri. Die man was zo los van deze aardbol dat hij alles geloofde denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef quirina het volgende:
Mwoah..
Misschien vond Michael Oerie wel boeiend en geloofde hij echt in die lepeltjesbuigerij. Hij was ook te laat op die bruiloft en leek zich niet echt te amuseren.
Ik weet het niet, maar ja ik ben ook niet kapot van Oerie.
Wat is er vaag aan? Michael en Sony hadden een nogal openbare ruzie rond het promoten van het album Invincible.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Er is nog een Michael-topic: hier
Dat filmpje in de openingspost is vaag! Michael basht Sony, en niet zo'n beetje ook!.
Ja zeg, maak er ook nog even een vrijmetselaar vanquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Er is nog een Michael-topic: hier
Dat filmpje in de openingspost is vaag! Michael basht Sony, en niet zo'n beetje ook!.
Nou ja, vaag in de zin dat ik nooit had verwacht dat hij zo openlijk iemand zou bashen. Ik wist niet van die openbare vete af, vandaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan? Michael en Sony hadden een nogal openbare ruzie rond het promoten van het album Invincible.
Maakt het uit?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef sunny16947 het volgende:
Het is natuurlijk wel de vraag of al die aliassen echt van MJ zelf afkwamen, of dat die Docters dat op eigen houtje hebben gedaan om hun administratie ok te laten lijken.
Vertrouw juist die hele Uri niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens de laatste berichten was hij opgeslagen in een tombe van die motownman (ben z'n naam ff kwijt) Wachtend op een definitieve beslissing, en natuurlijk zijn missende autopsiedelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |