abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71410433
Ik kwam gisteren via een of ander forum de volgende link tegen:

http://lenonhonorfilms.com/WhatLiesInPlainSight.html

De clip en songtekst van Beat It is niet wat je denkt dat het is. Het is ...
Mijn vraag aan jullie:

Lult die vent maar wat, of heeft ie een punt? Bepaalde dingen zijn wel bizar, maar toch...

Check de site ook eens verder, want er staan nog meer briljante analyses!

http://lenonhonorfilms.com/

Ben benieuwd!

Hier verder alvast wat pics die doen vermoeden dat Jackson 'iets' met de vrijmetselaarij van doen had:

Dat spul werd onlangs geveild:
quote:
Meer dan 2.000 persoonlijke objecten van Michael Jackson komen tegen zijn zin onder de hamer. De veiling is door het popidool zelf bedacht omdat hij kampt met een nijpend geldtekort. Verkocht worden onder meer de hekken van Jacksons ranch Neverland. Het landgoed zelf had Jackson eerder al verkocht. De witte glitterhandschoen die de zanger in de videoclip van het nummer Billie Jean droeg, gaat ook onder de hamer. Zanger Mika heeft al gezegd het kleinood, dat meer dan 15.000 dollar kost, per se te willen bemachtigen voor zijn optredens. Een zilveren Rolls Royce waarvan het interieur is versierd met 24-karaats goud, zal naar verwachting tussen de 140.000 en 160.000 dollar opbrengen. Een met goud geverfde troon zal vermoedelijk voor 1500 tot 2500 dollar van de hand gaan. Julien's Auctions brengt de spullen van Jackson van 22 tot en met 25 april onder de hamer. De totale verwachte opbrengst ligt tussen de 1,5 en 3 miljoen dollar
Wie de rest van de 75 foto's wil bekijken, moet ff op onderstaand linkje klikken:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)acksons-wereld.dhtml

Oh.. en check deze cd hoes:

Ontworpen door Mark Ryden. Check zijn bizarre kunst op http://www.markryden.com

En dan als afsluiter nog even dit filmpje kijken. Jackson is pissed off!:

EDIT: Nog een zeer boeiende link:

http://g8ors.blogspot.com/2009/06/michael-and-ark.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 00:12:43 ]
pi_71410476
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kwam gisteren via een of ander forum de volgende link tegen:

http://lenonhonorfilms.com/WhatLiesInPlainSight.html

De clip en songtekst van Beat It is niet wat je denkt dat het is. Het is ...
Mijn vraag aan jullie:

Lult die vent maar wat, of heeft ie een punt? Bepaalde dingen zijn wel bizar, maar toch...

Check de site ook eens verder, want er staan nog meer briljante analyses!

http://lenonhonorfilms.com/

Ben benieuwd!

Hier verder alvast wat pics die doen vermoeden dat Jackson 'iets' met de vrijmetselaarij van doen had:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat spul werd onlangs geveild:
[..]

Wie de rest van de 75 foto's wil bekijken, moet ff op onderstaand linkje klikken:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)acksons-wereld.dhtml
IK snap het niet
pi_71410518
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:07 schreef falco18 het volgende:

[..]

IK snap het niet
Kijk het filmpje... en er zal een wereld voor je open gaan
pi_71410613
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk het filmpje... en er zal een wereld voor je open gaan
Hij zegt: het filmpje wordt binnen enkele minuten geopend...... wrom opent die niet gewoon meteen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:12:07 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_71410644
beat it betekent gewoon aftrekken joh
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_71410679
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef Waaghals het volgende:
beat it betekent gewoon aftrekken joh
haha... we hebben een insider!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 22:13:24 ]
pi_71410911
Ik zie hier geen bewijzen voor vrijmetselaarij in, meer een creatieve geest met teveel geld
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71411085
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:19 schreef Dragorius het volgende:
Ik zie hier geen bewijzen voor vrijmetselaarij in, meer een creatieve geest met teveel geld
Kijk eens goed naar die Album hoes:

- All seeing eye
- en wie zien we daar rechts onder in? Juist, Albert Pike, en wie dat is? zie link: http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Pike

Een vrijmetselaar...en wat voor een...

Overigens beweren sommigen dat die man Alistair Crowley is. Ook een freemason en zou zich zwaar met occulte zaken bezighouden.

en zo zijn er nog veel meer tekenen van een Masonic achtergrond...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 22:29:16 ]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:30:55 #9
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71411205
Tsjah.
Er gaan al zo lang zo veel geruchten...
Of het nou een vrijmetselaar, satanist, pedofiel of gewoon een geweldige artiest, creatieve geest en gebruikte ster is, een Christen, een Moslim of een atheist, we zullen het nooit weten. Ik heb dan ook een erg dubbel gevoel bij hem, zijn muziek en z'n dood.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71411372
Ach, als iemand leuke muziek maakt die de hele wereld aanspreekt, die muziek ondertussen gebruikt om een boodschap van vrede, gelijkheid en armoedebestrijding naar buiten te brengen en tegelijkertijd een buitenproportioneel deel van zijn vermogen aan goede doelen schenkt, wat maakt het dan nog uit van wat voor clubjes hij lid is/was?

Uiteindelijk gaat het erom wat je DOET in je leven, niet wie je bent, waar je vandaan komt of waar je bij hoort/geschaard wordt... of niet?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:35:58 #11
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_71411373
tvp, en ik denk dat het hoax is.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_71411660
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
Tsjah.
Er gaan al zo lang zo veel geruchten...
Of het nou een vrijmetselaar, satanist, pedofiel of gewoon een geweldige artiest, creatieve geest en gebruikte ster is, een Christen, een Moslim of een atheist, we zullen het nooit weten. Ik heb dan ook een erg dubbel gevoel bij hem, zijn muziek en z'n dood.
Ach... wie weet komen er nog wel leuke dingen boven water. Wat als blijkt als ie werkelijk vermoord is bijvoorbeeld? Kijk maar eens naar dat laatste filmpje in de startpost. Daar haalt ie in 2003 flink uit naar Sony. Sony komt het maar al te goed uit dat deze man kapot is.

Dat het een geweldig artiest was, staat buiten kijf. Hoewel.... nu ik weet waar "Beat It" over gaat, weet ik niet of ik het nog wel zo leuk vind.

Overigens niemand opgevallen dat Jackson vrij vaak een duivelsteken 'flasht' met zijn handen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 22:46:24 ]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:51:37 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71411874
Toevallig werkte een ander filmpje van de site in de OP eerder dan die gegeven is, namelijk deze: http://lenonhonorfilms.com/Demonsintheoutfield.html
Hier heb ik een stukje van gekeken, en ik vind het best vermakelijk, maar wel dermate onzinnig en vergezocht dat ik die site nog niet 1% meer serieus neem.
pi_71412034
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Toevallig werkte een ander filmpje van de site in de OP eerder dan die gegeven is, namelijk deze: http://lenonhonorfilms.com/Demonsintheoutfield.html
Hier heb ik een stukje van gekeken, en ik vind het best vermakelijk, maar wel dermate onzinnig en vergezocht dat ik die site nog niet 1% meer serieus neem.
Spannend muziekje en geheimzinnige teksten in het begin! Nu verder kijkt
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:01:56 #15
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71412240
Ik heb die site van Mark Ryden met z'n "kunstwerken" eens een beetje bekeken, en wat een afschuwelijke, zieke geest is dat in vredesnaam... Alleen al dat je zo iemand je cover laat maken doet hem flink dalen in m'n aanzien.

in vrijwel al z'n werk zijn ook verwijzingen te vinden naar vrijmetselarij, pedofilie en slachtpartijen/satanische rituelen.

Deze vind ik overigens wel op Michael lijken

[ Bericht 74% gewijzigd door Chewbalhaar op 28-07-2009 23:08:37 ]
pi_71412368
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik heb die site van Mark Ryden met z'n "kunstwerken" eens een beetje bekeken, en wat een afschuwelijke, zieke geest is dat in vredesnaam... Alleen al dat je zo iemand je cover laat maken doet hem flink dalen in m'n aanzien.
quote:
Screaming Roots

Mark Ryden is een in 1963 geboren en in Californië woonachtige Amerikaanse kunstenaar. Ryden's schilderijen zijn op het eerste oog mierzoete stripachtige taferelen, maar ze hebben vaak een sterk surrealistische ondertoon. Zijn schilderijen worden vrijwel zonder uitzondering bevolkt door vrolijk ogende speelgoedbeesten in snoepkleurige tinten en door popachtige meisjesfiguren, vaak met enorme ogen.

De meeste schilderijen hebben ondanks hun schijnbare kinderkleurboekthematiek een duister of verontrustend randje. De figuren, met name de alomtegenwoordige konijnen, lijken zonder uitzondering weggelopen uit de Alice in Wonderland verhalen van Lewis Caroll. Naast konijnen, tovert Ryden op zijn doeken ook opvallend vaak president Abraham Lincoln uit de hoge hoed.

Toevallig stuitte ik onlangs op onderstaand werk van Ryden, met de titel 'The Birth' (1994). Daarop zien we de geboorte via een keizersnee van - hoe kan het anders - een blauwgroen speelgoedkonijn. De moeder is deze keer geen onschuldig poppevrouwtje, maar een heuse alruinwortel (mandrakeroot), waarover ik natuurlijk eerder schreef in Hitler's Alruinwortel.
quote:
Ryden illustreert daarnaast ook albumcovers, onder meer van Michael Jackson's Dangerous (1991) en One Hot Minute (1995) van de Red Hot Chili Peppers. Een albumhoes van Ryden die me al enigszins bekend voorkwam, was die van Uncle Anesthesia (1991) een grunge-klassieker van The Screaming Trees, destijds een van de betere gitaarbands. Heb ze nog gezien in de lokale poptempel Vera, ergens begin jaren 90.

Voormalig Screaming Trees zanger/gitarist Mark Lanegan is bij het grote publiek waarschijnlijk vooral bekend toen hij in 2000 toetrad tot de Queens Of The Stone Age. Lanegan maakte tevens deel uit van de legendarische bezetting - met Josh Homme en Nick Olivieri (beiden ex-Kyuss) en David Grohl (ex-Nirvana, Foo Fighters) - die in 2002 het uiterst succesvolle album Songs For The Deaf afleverde; met afstand hun beste plaat. Luister nog maar eens naar het hypnotiserende Go With The Flow.
Bron: http://speervanger.web-log.nl/mijn_weblog/2009/02/index.html

Ik vind het eerlijk gezegd wel mooi. Vrij ziek inderdaad, maar toch....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 23:08:28 ]
pi_71412392
EmJay topic #127......
Mja ff laten lopen.....heeft wel potentie.
pi_71412473
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef ToT het volgende:
EmJay topic #127......
Mja ff laten lopen.....heeft wel potentie.
Dank u
pi_71412597
Overigens kunnen dingen als symboliek van de vrijmetselarij in videoclips e.d. ook puur interessantdoenerij zijn he!
pi_71412645
En dan het begin van de clip "Thriller":
quote:
"Due to my strong personal convictions I wish to stress that this film in no way endorses a believe in the occult

Michael Jackson"
Vrij bizar als een Jehova's getuige zijn hoezen door Mark Ryden laat ontwerpen.
pi_71412683
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef ToT het volgende:
Overigens kunnen dingen als symboliek van de vrijmetselarij in videoclips e.d. ook puur interessantdoenerij zijn he!
Nee!

Tuurlijk kan dat. Ik vind dit zelf alleen erg interessant, maar dat ik er voor de volle 100% in geloof... neuh.
pi_71412689
Net zoals die Drone-UFO's , de serie van The Terminator nam dat over voor hun serie, omdat ze dat op internet zagen. Symbolen worden vaak zat gebruikt voor "opleuking" zonder enige kennis erachter
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71412723
Ik vindt de analyse van zijn lyrics heel ver gezocht hoor.

Lyrics hoeven niet altijd een achterliggende boodschap te hebben. Vergeet niet dat Michael vooral een entertainer was.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71412802
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Dragorius het volgende:
Net zoals die Drone-UFO's , de serie van The Terminator nam dat over voor hun serie, omdat ze dat op internet zagen. Symbolen worden vaak zat gebruikt voor "opleuking" zonder enige kennis erachter
Natuurlijk is dat zo, maar soms druipt het er gewoon keihard vanaf. Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest. De man had in zijn top jaren zooooo veel geld. Iedereen wilde daar van profiteren, dus zou zomaar kunnen dat ie in een apart 'kliekje' verzeild is geraakt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:20:28 #25
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71412826
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Dragorius het volgende:
Net zoals die Drone-UFO's , de serie van The Terminator nam dat over voor hun serie, omdat ze dat op internet zagen.
ehh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')