Daar moet je eigenlijk wel even netjes op wachten, hè?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja misschien zit piepie wel een geniale OP in elkaar te knutselen.
Ik had voor het geval dát ook al een OP bedacht.quote:
Die titel was goed op mijn scherm, maar ik denk dat MJ vanuit zijn stallingsplaats, via een jongetje uit Nederland telepatisch de boel verstoort heeft....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Die titel ziet er wel fucked up uit zeg
Misschien kan een mod er nog wat aan doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die titel was goed op mijn scherm, maar ik denk dat MJ vanuit zijn stallingsplaats, via een jongetje uit Nederland telepatisch de boel verstoort heeft....
Piepie is al blij dat ze kan quoten, foto's en filmpjes plaatsen .....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja misschien zit piepie wel een geniale OP in elkaar te knutselen.
en grappige nicknamesquote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef piepie het volgende:
[..]
tja er bestaan nicknames en geniale nicknames natuurlijk ....![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:07 schreef matthijst het volgende:
Uit een TMZ comment: "What a sight that would be to see this freak with no nose and no hair...scarier than all hell!"
Tering: als alles waar zou zijn: kaal, vol injectienaaldgaten over zijn hele lichaam, missende opklikneus... En daar dan een foto van... Daar maak je voortaan kinderen bang mee... "Fuck Sinterklaas en Spanje, als jij zo doorgaat ga je naar Michael Jackson toe, ventje"
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:07 schreef matthijst het volgende:
Uit een TMZ comment: "What a sight that would be to see this freak with no nose and no hair...scarier than all hell!"
Tering: als alles waar zou zijn: kaal, vol injectienaaldgaten over zijn hele lichaam, missende opklikneus... En daar dan een foto van... Daar maak je voortaan kinderen bang mee... "Fuck Sinterklaas en Spanje, als jij zo doorgaat ga je naar Michael Jackson toe, ventje"
Er was toch gezegd dat die verhalen niet waar waren, ik dacht dat die lijkschouwer dat had gezegd?quote:
Net een wassen beeld uit Madame Tussauds.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:17 schreef piepie het volgende:
Laat die kindjes deze dan maar zien, slapen ze lekker:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die onzin geloof ik ook allemaal niet, boeit me ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was toch gezegd dat die verhalen niet waar waren, ik dacht dat die lijkschouwer dat had gezegd?
goed gelukt beeld dan ...quote:Op zondag 26 juli 2009 01:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Net een wassen beeld uit Madame Tussauds.
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:17 schreef piepie het volgende:
Laat die kindjes deze dan maar zien, slapen ze lekker:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:32 schreef cindy10 het volgende:
Daarbij alle respect,voor het feit dat hij gewoon logeerpartijtjes met kinderen bleef voortzetten.
Wrm zou hij ook niet.....als je niets fout doet,wrm zou je dan plots daarmee stoppen(want ook daar zouden mensen dan vast weer iets over te zeggen hebben).
Hij vond dat hij niets fout deed,dus wrm ermee stoppen....alleen omdat de maatschappij dat wil?
De maatschappij kan wel vinden dat ik hoogblond moet zijn,maar als ik paars haar wil,dan doe ik dat ook.
Ook met reden dat ik er niemand kwaad mee doe,en geen reden zie om mezelf te veranderen.
Jullie afkortingen heb ik nog geen kaas van gegeten, moet nog leren hier.quote:
stranger in moscowquote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Jullie afkortingen heb ik nog geen kaas van gegeten, moet nog leren hier.
Wat is SIM en wat is tvp bijvoorbeeld?
eerst wel eerst nietquote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef Felixa het volgende:
Omer zegt dat hij niet MJ's zoon is.
Heel verhaal, klikkerdeklik.
Oeps, heel mooi nummer, wel erg tragisch (geschreven toen hij in Moskou op tournee was en de aanklacht binnenkwam van die Jordy Chandler ...quote:
ik zie dat je nieuw bent welkom op het fokforumquote:Op zondag 26 juli 2009 01:45 schreef piepie het volgende:
[..]
Oeps, heel mooi nummer, wel erg tragisch (geschreven toen hij in Moskou op tournee was en de aanklacht binnenkwam van die Jordy Chandler ...)
Het was eigenlijk altijd al "niet" als ik de berichten van afgelopen week mag geloven.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eerst wel eerst niet![]()
wat is het volgende gerucht
TVP is een afkorting voor terugvindpost.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Jullie afkortingen heb ik nog geen kaas van gegeten, moet nog leren hier.
Wat is SIM en wat is tvp bijvoorbeeld?
Ah dank je, wat lief.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zie dat je nieuw bent welkom op het fokforum
Bedankt, dat klinkt erg handig, want het is hier vaak niet bij te lezen ....quote:Op zondag 26 juli 2009 01:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
TVP is een afkorting voor terugvindpost.
Zodra je post in een bepaald topic, verschijnt deze in je actieve topics en daardoor is deze makkelijk terug te vinden.
Eigenlijk werd hij door z'n ouders dus uitgehoerd aan MJ.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef Felixa het volgende:
Omer zegt dat hij niet MJ's zoon is.
Heel verhaal, klikkerdeklik.
3x raden welk liedje ik nu in mijn hoofd hebquote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had voor het geval dát ook al een OP bedacht.
Vrij naar Ben Cramer![]()
[ afbeelding ]
Hij was Michael Jackson, in 't wit en in 't rood
Hij was Michael Jackson, maar nu is hij dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |