Daar moet je eigenlijk wel even netjes op wachten, hè?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja misschien zit piepie wel een geniale OP in elkaar te knutselen.
Ik had voor het geval dát ook al een OP bedacht.quote:
Die titel was goed op mijn scherm, maar ik denk dat MJ vanuit zijn stallingsplaats, via een jongetje uit Nederland telepatisch de boel verstoort heeft....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Die titel ziet er wel fucked up uit zeg
Misschien kan een mod er nog wat aan doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die titel was goed op mijn scherm, maar ik denk dat MJ vanuit zijn stallingsplaats, via een jongetje uit Nederland telepatisch de boel verstoort heeft....
Piepie is al blij dat ze kan quoten, foto's en filmpjes plaatsen .....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja misschien zit piepie wel een geniale OP in elkaar te knutselen.
en grappige nicknamesquote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef piepie het volgende:
[..]
tja er bestaan nicknames en geniale nicknames natuurlijk ....![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:07 schreef matthijst het volgende:
Uit een TMZ comment: "What a sight that would be to see this freak with no nose and no hair...scarier than all hell!"
Tering: als alles waar zou zijn: kaal, vol injectienaaldgaten over zijn hele lichaam, missende opklikneus... En daar dan een foto van... Daar maak je voortaan kinderen bang mee... "Fuck Sinterklaas en Spanje, als jij zo doorgaat ga je naar Michael Jackson toe, ventje"
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:07 schreef matthijst het volgende:
Uit een TMZ comment: "What a sight that would be to see this freak with no nose and no hair...scarier than all hell!"
Tering: als alles waar zou zijn: kaal, vol injectienaaldgaten over zijn hele lichaam, missende opklikneus... En daar dan een foto van... Daar maak je voortaan kinderen bang mee... "Fuck Sinterklaas en Spanje, als jij zo doorgaat ga je naar Michael Jackson toe, ventje"
Er was toch gezegd dat die verhalen niet waar waren, ik dacht dat die lijkschouwer dat had gezegd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |