Dat zegt natuurlijk niet of ze uberhaubt al binnen zijn? Alleen dat ze volgende week bekend gemaakt worden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Uitslag autopsie Michael Jackson nog een week later bekend
De resultaten van de autopsie op Michael Jackson worden niet deze week, maar pas volgende week bekend gemaakt. Dat maakte het medisch gerechtelijk instituut in Los Angeles bekend.
Er wordt door velen in spanning afgewacht naar de resultaten van het onderzoek. Uit de resultaten moet blijken welke medicijnen de artiest ingenomen heeft en of zijn dood iets te maken heeft met de ingenomen medicijnen.
Intussen is de arts Conrad Murray middelpunt van het onderzoek. Er is voor de tweede keer huiszoeking in zijn praktijk en huis gedaan. Conrad diende de popster op de avond van zijn overlijden medicijnen toe. Maar ook andere artsen die Michael Jackson begeleiden worden onderzocht.
En die persoonlijke manager Bob Jones die even flink uit de school klapt. Nee, dit is voor de naieve MJ dweper een confronterende docu. De 'geweldige, bijna heilige' MJ valt hierin toch aardig van zijn voetstuk en blijkt niet meer dan een doodgewone junk en zeer grillige persoonlijkheid.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar jou is dat geen leuke docu denk ik. Gaat over met poep besmeurde hotelkamers en afkoopsommen aan ouders.
Er vanuitgaande dat alles wat die mensen zeggen ook daadwerkelijk waar isquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En die persoonlijke manager Bob Jones die even flink uit de school klapt. Nee, dit is voor de naieve MJ dweper een confronterende docu. De 'geweldige, bijna heilige' MJ valt hierin toch aardig van zijn voetstuk en blijkt niet meer dan een doodgewone junk en zeer grillige persoonlijkheid.
Goh zou het? Dan zal ik vast een pakje kleenex klaarleggen, want dat kan mijn tere zieltje vast niet aan ...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
dit is voor de naieve MJ dweper een confronterende docu.
Oh, maar ik verbind er zelf geen conclusies aan hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat alles wat die mensen zeggen ook daadwerkelijk waar is![]()
De meeste mensen die in die docu spraken zijn mensen die ook wel redenen hebben om te ageren.
Een ontslagen manager, een journaliste met een obsessie ala Yvonne van Hertum, en de in ongenade gevallen journalist die ook het dikke boek "De biografie" geschreven heeft.
Hoewel ik het eens ben de grillige persoonlijkheid inmiddels hoor, ik vond hem in sommige filmpjes bijvoorbeeld behoorlijk onbeschoft naar winkelpersoneel maar ook tegen zijn eigen personeel.
Jee, vreemd, ik zie jou helemaal niet als een naieve MJ dweper, erg raar dat je dat zelf wel vindt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:15 schreef piepie het volgende:
[..]
Goh zou het? Dan zal ik vast een pakje kleenex klaarleggen, want dat kan mijn tere zieltje vast niet aan ...
Ik kreeg de indruk dat iedereen die hier voorheen foto's plaatste zo gezien werd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jee, vreemd, ik zie jou helemaal niet als een naieve MJ dweper, erg raar dat je dat zelf wel vindt.
Ik vind dat niet eens zo zeer een speculatie, volgens mij is dat gewoon zo. Van de week stond in een of ander artikel dat die Murray had toegegeven dat MJ al twee jaar lang elke nacht onder zeil ging door narcosemiddelen en al twee keer eerder gereanimeerd was. Toen zei ik al dat het een wonder was dat er niet eerder iets definitiefs gebeurd was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef senesta het volgende:
Wat ik me trouwens zat te bedenken (speculeren mag hier toch?), ik had gelezen dat ze door onderzoek op zijn hersenen ook konden zien of hij eerder een overdosis had gehad. Zou dat de reden zijn dat ze nu ook zo actief aan het spitten zijn naar vorige artsen?
Ik ben geen arts, maar hoe bestaat het dat iemand 2 jaar lang elke nacht onder zeil ging met narcosemiddelen????? Die middelen zijn toch zo heftig dat je lichaam dat nooit 2 jaar lang aan kan lijkt me.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo zeer een speculatie, volgens mij is dat gewoon zo. Van de week stond in een of ander artikel dat die Murray had toegegeven dat MJ al twee jaar lang elke nacht onder zeil ging door narcosemiddelen en al twee keer eerder gereanimeerd was. Toen zei ik al dat het een wonder was dat er niet eerder iets definitiefs gebeurd was.
naar debbie denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Mylene het volgende:
Waar gaan de kinderen dan naar toe als moeder Katherine komt te overlijden?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind niet dat dr Murray de zwarte piet moet krijgen omdat hij toevallig de laatste was die MJ het medicijn toediende terwijl MJ al zeker 2 jaar die rotzooi gebruikte. Dus moeten er meer dokters bijbetrokken zijn geweest. Bovendien een junk, wat MJ in mijn ogen was, komt altijd aan zijn dope, of het nu om hero/coke gaat of om medicijnen dus de meeste schuld ligt bij MJ zelf.
Verder vind ik dat ElizaR de zaak Jackson best helder ziet.
ze willen die kinderen allemaal,met maar 1 redenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Mylene het volgende:
Waar gaan de kinderen dan naar toe als moeder Katherine komt te overlijden?
ja precies,maar vind de hoofdschuldige aan de ellende die de kinderen mee moeten makenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Om die reden zijn ze ook gebaard door Debbie.
daarom vind ik hem ook wel de hoofdschuldigequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar zonder MJ zouden ze ook niet geboren zijn
vingertje wijzen doe jij gelukkig niet,jij veroordeeld gelijk iemandquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef tass het volgende:
Lekker wijzen met vingertjes naar schuldigen....![]()
Daar gaat het niet om vind ik. Het gaat erom dat de kinderen goed opgevangen gaan worden de komende jaren. Dat ze wel iemand/mensen om hun heen hebben die om hun geven en daadwerkelijk het beste met ze voor hebben.
En als het toch over schuld moet gaan, dan ligt die toch echt bij de Doc. Hoe haal je het als dokter, die de eed van Hippocrates heeft afgelegd, die ten alle tijden het leven moet beschermen van mensen en redden,.in je hoofd om iemand, en ik zeg het nogmaals. zonder goeie apparatuur te begeleiden?!
Die man is werkelijk verblind door geld geweest.
Hij heeft iemands dood op zijn geweten of het nou per ongeluk is of niet, of het nou Michael is of niet.....
Al die dokters moeten dus ook opgepakt wordenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:32 schreef majo76 het volgende:
helemaal mee eens
hij betaalde die dokter grof geld voor die zooi,maar hij besloot zelf om dat te nemen
dat het fout gegaan is,is zijn eigen schuld
de dokter had misschien beter op moeten letten,maar hij wou het zelf nemen
ondanks dat hij genoeg waarschuwingen van andere artsen gehad heeft over de risico`s
precies. Hij had niet eens kinderen moeten krijgen/nemen daar was ie ook toen al, veel te labiel voor en dit is in der loop der jaren alleen maar erger geworden. Hij zal vast in zijn visie, het beste met ze voor hebben gehad maar over jaar of wat zitten die kids bij de psych.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef majo76 het volgende:
[..]
ja precies,maar vind de hoofdschuldige aan de ellende die de kinderen mee moeten maken
toch wel m.j
heb jij wel eens een dealer opgepakt zien worden,omdat een van zijn klanten een overdosis genomen heeft?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Al die dokters moeten dus ook opgepakt worden![]()
Gasten zijn gewoon drugdealers met een licentie.
Anna Nicole, Heath en nu MJ, dood door foute dokters die medicijnen voorschrijven die ze niet nodig hadden.
"Demerol should be used with great caution and only administered by trained medical staff. I would love to know what doctor in his right mind would subscribe Demerol injections for somebody to be self-administered.
Demerol is a powerful analgesic, it is used with great caution, even in a hospital setting by doctors because it is known to produce respiratory depression. It is a drug for serious, severe pain. It is not like aspirin or ibuprofen or Tylenol. It is something if you have really bad pain and if you have really bad pain and it is not getting better you belong in a hospital.''
Over propofol: "Jackson is believed to have been using the powerful drug for about two years, and investigators are trying to determine how many doctors administered it, according to the official, who spoke on condition of anonymity because the investigation is ongoing."
Aha, dus als ze het zelf willen is het opeens legaalquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:02 schreef majo76 het volgende:
als de eerste beste junk de kans krijgt om zijn dealer in huis te nemen 24 uur per dag
zullen ze dat ook zeker doen,alleen die kunnen het niet betalen
Of hij nou dood gaat of niet: die dokter had gewoon nooit pijnstillers die zijn bedoeld voor een operatiekamer moeten toedienen om vervolgens een potje te gaan pitten... Als hij erbij was gebleven, een hartslagmonitor had aangesloten, dan was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest en had MJ nog geleefd, zat ie nu waarschijnlijk in een afkickkliniek en zaten wij met zijn allen te schelden dat die teringjunk zijn concerten had afgezegdquote:"Heb jij wel eens een dealer opgepakt zien worden,omdat een van zijn klanten een overdosis genomen heeft?"
hoeft niet zo te zijn. Hij slikte zoveel medicijnen doorelkaar dan had ie het loodje wel een andere keer gelegd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha, dus als ze het zelf willen is het opeens legaal![]()
[..]
Of hij nou dood gaat of niet: die dokter had gewoon nooit pijnstillers die zijn bedoeld voor een operatiekamer moeten toedienen om vervolgens een potje te gaan pitten... Als hij erbij was gebleven, een hartslagmonitor had aangesloten, dan was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest en had MJ nog geleefd, zat ie nu waarschijnlijk in een afkickkliniek en zaten wij met zijn allen te schelden dat die teringjunk zijn concerten had afgezegd
nee,maar wat m.j deed was net zo illegaal als wat die dokter deedquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha, dus als ze het zelf willen is het opeens legaal![]()
[..]
Of hij nou dood gaat of niet: die dokter had gewoon nooit pijnstillers die zijn bedoeld voor een operatiekamer moeten toedienen om vervolgens een potje te gaan pitten... Als hij erbij was gebleven, een hartslagmonitor had aangesloten, dan was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest en had MJ nog geleefd, zat ie nu waarschijnlijk in een afkickkliniek en zaten wij met zijn allen te schelden dat die teringjunk zijn concerten had afgezegd
Helemaal mee eens, die artsen zijn in mijn ogen ook de hoofdschuldigen, allemaal verblind door het grote geld. Zolang die artsen toegeven aan de verslavingen van die sterren, dan blijven die sterren ook verslaafd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Al die dokters moeten dus ook opgepakt worden![]()
Gasten zijn gewoon drugdealers met een licentie.
Anna Nicole, Heath en nu MJ, dood door foute dokters die medicijnen voorschrijven die ze niet nodig hadden.
Ongetwijfeld, maar de vraag blijft: wie schreef al die medicijnen voor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:hoeft niet zo te zijn. Hij slikte zoveel medicijnen doorelkaar dan had ie het loodje wel een andere keer gelegd.
Klopt, alleen zijn dokters normaal het vangnet: zij moeten ervoor zorgen dat junks hun drugs niet krijgen. Anders hadden ze geen dokter moeten worden, maar crackdealerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef majo76 het volgende:
nee,maar wat m.j deed was net zo illegaal als wat die dokter deed
alleen m.j word de hemel in geprezen als het beste wat de mensheid ooit overkomen is
in principe is dat zo,maar in amerika kan alles als je geld hebt en beroemd benquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de vraag blijft: wie schreef al die medicijnen voor.
En hoe kan iemand onder valse namen medicijnen krijgen...
Het gaat niet zozeer om MJ, maar om algemene voorschrijfpraktijken in de VS, waar dokters goud geld verdienen aan hun beroemde junks. Jackson had voor meer dan $100.000 schuld bij een apotheek. In 1 jaar!!!
[..]
Klopt, alleen zijn dokters normaal het vangnet: zij moeten ervoor zorgen dat junks hun drugs niet krijgen. Anders hadden ze geen dokter moeten worden, maar crackdealer
Dat is hij ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie gebalsemd is... want anders
maar hoe had hij dan af moeten kicken,hij kon niet slapenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef shomila het volgende:
Ik vind ook dat die dokter veroordeeld moet worden als blijkt dat hij het heeft gedaan.
MJ gaat ook niet vrijuit die wist ook dat het gevaarlijk was en nam het risico.
Maar er is toch 1 dokter meebegonnen, anders had hij er niet verslaafd aan geworden.
Als het waar is dan he dat moet nog blijken.
In ieder geval hoort een dokter dit niet te doen, hij moet je van een verslaving afhelpen en niet in stand houden.
En ik wil het niet goed praten, maar mensen die helemaal niet kunnen slapen doen rare dingen om te kunnen slapen.
Als je niet kan slapen krijg je ook lichamelijke klachten.
Ja weet ik ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:28 schreef majo76 het volgende:
[..]
maar hoe had hij dan af moeten kicken,hij kon niet slapen
dus had hij toch weer medicijnen nodig gehad,en was het misschien daarmee gebeurd
blijft hetzelfde toch
Anders wat? Hij ligt toch in een kist. Die zijn luchtdicht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie gebalsemd is... want anders
Dan ga je dus naar een slaapkliniek waar wordt onderzocht waarom je niet kunt slapen, en waar een therapie wordt gedaan om op een natuurlijke manier weer te leren slapen. En dat ie zoveel pijn had, tja, jammer dan. Daar zijn ook middelen voor die minder drastisch zijn en waar je niet dood van gaat, zoals zenuwblokkades.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef shomila het volgende:
En ik wil het niet goed praten, maar mensen die helemaal niet kunnen slapen doen rare dingen om te kunnen slapen.
Als je niet kan slapen krijg je ook lichamelijke klachten.
Proficiat!quote:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Doktoren zijn er in eerste plaats verantwoordelijk voor dat hij verslaafd is geraakt. En dat ze geld belangrijker vinden dan hun plicht als arts vind ik echt enorm kwalijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Anders wat? Hij ligt toch in een kist. Die zijn luchtdicht.
Ik zie het plaatje schuldvraag als volgt. MJ heeft 75% schuld aangezien hij zo nodig aan spul moest komen, op welke manier dan ook, in plaats van voor zijn kinderen te kiezen en af te kicken. Alle doktoren die hem spul hebben gegeven zijn 25% schuld. MJ kan helaas niet meer gestraft worden, die doktoren wel, en dat moet ook.
Eens.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan ga je dus naar een slaapkliniek waar wordt onderzocht waarom je niet kunt slapen, en waar een therapie wordt gedaan om op een natuurlijke manier weer te leren slapen. En dat ie zoveel pijn had, tja, jammer dan. Daar zijn ook middelen voor die minder drastisch zijn en waar je niet dood van gaat, zoals zenuwblokkades.
Nee, je draait de zaken om. HIJ was al verslaafd, aan gewone pijnstillers, paracetamol ofzo, maar die werkten niet meer goed genoeg dus hij ging aan de zwaardere middelen, en heeft toen ie niet meer op de makkelijke manier aan drugs kon komen doktoren ingeschakeld om aan zijn verslaving te kunnen voldoen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Doktoren zijn er in eerste plaats verantwoordelijk voor dat hij verslaafd is geraakt. En dat ze geld belangrijker vinden dan hun plicht als arts vind ik echt enorm kwalijk.
Dat dus, voor veel geld is er altijd iemand te vinden die spullen kan regelen, iedereen heeft zijn prijs.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
Die doktoren hebben zijn verslaving in stand gehouden, maar hij heeft er toch echt zelf voor gezorgd dat het zover gekomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |