En waar in dit topic staan nu de plaatjes dan? We hebben het hier nu toch over dit topic ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het oneindige plaatjes posten zonder enige nieuwe roddels erbij.
Laat lekker gaan joh, jij hebt toch gelijk!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:15 schreef senesta het volgende:
[..]
En waar in dit topic staan nu de plaatjes dan? We hebben het hier nu toch over dit topic ?
Er staat één plaatje in dit topic in de OP. Daarna is er hier iets opgemerkt over dat we hier in MUZ zitten en daarna zijn ze gewoon overgegaan op muziek gerelateerde posts. Waarom moet er dan nu perse nog even nagetrapt worden?
Dat zie je echt fout, maar goed, ik post hier verder alleen nog als het over muziek gaatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat je hier gewoon even gezellig komt bitchen en dat vind ik wel wat jammer eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zie je echt fout, maar goed, ik post hier verder alleen nog als het over muziek gaat
Dangerous was in ieder geval gepland als laatste single van het album, maar is inderdaad gecancelled vanweze z'n verslaving (samen met de laatste paar concerten van de Dangerous Tour). Scream/Childhood was een dubbele A-kant - maar in de praktijk kwam het er op neer dat 99% van de tijd Scream werd gedraaid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Ja, ik heb de clip ook wel eens gezien. Maar ik zag hem voor het eerst pas een paar jaar geleden, en niet rond '95 toen hij volgens iemand die ik ken op TV te zien was. Volgens hem zou van Dangerous trouwens ook een clip gemaakt worden, maar is dat niet doorgegaan als gevolg van de aantijgingen en zijn verslaving aan pijnstillers.
Het nummer stat wel gewoon op HIStory. Het is dus niet echt een hidden treasure oid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zag hem volgens mij voor het eerst na zijn overlijden. Ik kende hem eerder niet, het nummer ook niet hoor![]()
Maar goed, ik ben ook geen die hard fan hoor.
Childhood is het enige echt autobiografische nummer vertelde Michael Jackson in een interview:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de clip wel een keer gezien hier.
Volgens MJ moesten zijn fans om hem te leren kennen dat nummer eens luisteren.
Well said.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef Rnnz het volgende:
Valt nog wel mee toch?![]()
Trouwens, mensen moeten niet zo zeiken over dit topic. Het bestond al LANG voor dat Michael Jackson overleed en het heeft altijd volgestaan met alles over de man: plaatjes, muziek, nieuws, roddels enzovoorts.
Dat daarna ineens allerlei nieuwe topics verschijnen is logisch, maar laat dit topic in z'n waarde en laat ons gewoon posten wat we willen.
[ afbeelding ]
ik ben een beetje billie jean moequote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Dirkteur100 het volgende:
beste liedje blijft toch billie jean :d
En dan vooral het begin![]()
voor de liefhebber:
http://www.zideo.nl/index.php?playzideo=6b344b536e316870&zideo=6c4965546d6c773d
hoe plaats ik dit zeg maar zonder linK??
Dat kan alleen bij Youtube filmpjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Dirkteur100 het volgende:
voor de liefhebber:
Tsja, natuurlijk is het materiaal uit die tijd meesterlijk. Maar persoonlijk heb ik juist veel meer met het nieuwere materiaal. Dangerous en History. Misschien omdat daar ook het meerendeel van de video's van zijn die er mede voor hebben gezorgd dat mijn fanschap bevestigd werd en ik een beter beeld van MJ kon vormen dan wat ik had. Vroeger had je in Nederland namelijk geen MTV ed. en dus moest men het doen met programma's als Countdown, Pop Formule en de Top 40.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Dirkteur100 het volgende:
voor de liefhebber:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, natuurlijk is het materiaal uit die tijd meesterlijk. Maar persoonlijk heb ik juist veel meer met het nieuwere materiaal. Dangerous en History. Misschien omdat daar ook het meerendeel van de video's van zijn die er mede voor hebben gezorgd dat mijn fanschap bevestigd werd en ik een beter beeld van MJ kon vormen dan wat ik had. Vroeger had je in Nederland namelijk geen MTV ed. en dus moest men het doen met programma's als Countdown, Pop Formule en de Top 40.
Flikker op spammer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef Dirkteur100 het volgende:
Beat it is ook gaaf ja !
iemand al op de hoogte van wat er op kermis tilburg gebeurt is
De micheal jackson gekte is blijkbaar nog niet afgelopen kijk maar eens
hier begint iemand te dansen op beat it! en dan doen er een stuk of 50 mensen meeik vond het wel vet!
http://www.zideo.nl/index.php?playzideo=6b344b536e6c7477&zideo=6c4965546d6c773d
Minder voor Michaels doen, desalniettemin staan er ook wel een aantal goede nummers op. Maar vind ook Dangerous en HIStory zijn beste albums.quote:
Ik vind Invincible ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef Bevin het volgende:
[..]
Minder voor Michaels doen, desalniettemin staan er ook wel een aantal goede nummers op. Maar vind ook Dangerous en HIStory zijn beste albums.
mee eensquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef Bevin het volgende:
[..]
Minder voor Michaels doen, desalniettemin staan er ook wel een aantal goede nummers op. Maar vind ook Dangerous en HIStory zijn beste albums.
Zeker man in the mirror?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:31 schreef Syb.ren het volgende:
Ik had Michael Jackson The Movie gekocht, blijkt dat Michael er helemaal niet in voor komt![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef quirina het volgende:
Ik heb me kapotgelachen om de demo van billie jean.
Laat je niet misleiden door de titel.
Ik denk dat dit wel goed weergeeft wat hij voelde.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
Nog maar een keer want het is zo'n prachtig nummer:
Never try to talk about it
It's got to sound good to me inside
I just think about it
I'm so undemanding
'Cause they say love is blind
I've lived this life pretending
I can bear this hurt deep inside
The truth is that I'm longing
For love that's so divine
I've searched this whole world wishing
She'll be there time after time
So someone put your hand out
I'm begging for your love
All I do is hand out a heart that needs your love
I've lived my life the lonely
A soul that cries of shame
With handicapped emotions
Save me now from what still remains
I'll be your story hero
A serenading ryne
I'm just needing that someone
Save me now from the path I'm on...
Someone put your hand out
'Cause all I do is hand out a heart that needs your love
All I do is hand out a heart that needs your love
When you say we will dance 'til the light of day
It's just like the children in earth's joy
When we pray will you promise me you'll always stay
It's because I'm needing that someone
'Cause all I do is hand out a heart that needs your love
All I do is hand out
All I do is hand out
Love
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:![]()
![]()
![]()
Is dit al gepost?
http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
Bron: http://www.myspace.com/peterpanpyt
Oke scroll n beetje naar beneden dan rechts staat een soort voice mail player met de naam Peter Pan's Voice nog wat.
Zet eerst de music player rechts bovenaan even uit voor de handigheid..lol...sorry dit is echt freaky, er staan 85 messages ga naar 3 van 85 van new user op 14 juli..... luister... die stem..... dat lijkt fuckin Michael Jackson wel pratende over zijn eigen dood??
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Sommige mensen kunnen zijn stem goed nadoen maar je kunt horen dat het niet de echte is.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef quirina het volgende:
[..]
En je gelooft zeker ook dat hij nog leeft?
Misschien is het Jason Malachi.. die kan ook heel goed zn stem nadoen.
quote:
Ben je lekker? Want dan mag je erop komen zittenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Ok![]()
Hee jokkebrok je neus is lang man!
En SBS maar zeggen dat het exclusief bij hen komt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Geen sarcasme he Rnnz![]()
Ik heb hier Uri's docu al gekeken trouwens.
http://embedr.com/playlist/my-friend-michael-jackson-uris-story_2
Ah, dat dacht ik al. Net alsof Uri Geller het exclusief bij SBS6 wil laten uitzenden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
In Engeland is het al uitgezonden, maar het zal dan wel niet op RTL 4 komen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |