Begrijpelijk. Had je kaartjes?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef LeNick het volgende:
heule dikke tvp. Was trouwens wel emotioneel, 16 juli in Londen zijn zonder Michael..
En niet zomaar..quote:
oww, da's wel gruwelijk balen jaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:28 schreef LeNick het volgende:
[..]
En niet zomaar..We zaten op rij 10..
Twee avonden achter elkaar gegeten in de O2 Arena bij Pizza Express, tijdens het eten baal je. Je zit op een terrasje en kijkt tegen de buitenkant van de Arena zelf aan, allemaal zo prachtig.
En ons hotel keek ook recht uit op de O2 Arena..
Dat is idd zwaar kut.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:28 schreef LeNick het volgende:
En niet zomaar..We zaten op rij 10..
Twee avonden achter elkaar gegeten in de O2 Arena bij Pizza Express, tijdens het eten baal je. Je zit op een terrasje en kijkt tegen de buitenkant van de Arena zelf aan, allemaal zo prachtig.
En ons hotel keek ook recht uit op de O2 Arena..
Was dit al gepost?quote:Jackson's Doctor -- Strange Signs
Posted Jul 27th 2009 2:00AM by TMZ Staff
Law enforcement sources tell us one of the theories they're exploring in Michael Jackson's death is that Dr. Conrad Murray administered Propofol to the singer and then left the room, eventually to return to a dead body.
Our sources say when paramedics arrived Michael Jackson was found with an IV in his arm, an IV stand nearby along with an empty IV bag and oxygen tank.
We're told paramedics who arrived on scene say Dr. Murray's conduct was "strange" -- he was "hard to deal with" and was "getting in the way" of emergency responders.
As we already reported, paramedics wanted to pronounce Jackson dead at the house but Dr. Murray insisted they transport the singer to the hospital.
We're told at the UCLA Medical Center -- after doctors gave up on resuscitation efforts because Jackson was clearly dead -- Dr. Murray continued CPR, which some of the UCLA docs found curious.
Eerlijk gezegd ben ik natuurlijk een fan, maar ik heb het niet zo op het stereo type fan dat zich aanmeld bij zo'n officiele fanclub.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar kut.![]()
Waren er meer fans die ondanks het overlijden van MJ toch gegaan zijn en heb je die ook gesproken?
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef static het volgende:
Als dit alleen maar plaatjestopics worden heeft het weinig zin meer.
idd... Een plaatje tussendoor ala....quote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef static het volgende:
Als dit alleen maar plaatjestopics worden heeft het weinig zin meer.
Ja dat geloof ik wel... met al die drugs die ze gebruikt geloof ik wel dat zei denkt dat MJ's geest haar bezocht heeftquote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Anonymousz het volgende:
'Amy Winehouse sprak met Michael Jackson's geest'
Amy Winehouse is bezocht door de geest van Michael Jackson. Dat vertelt een bron bron tegen Britse krant The People. De geest van de overleden zanger droeg Amy op om haar leven te beteren.
De zangeres vertelde altijd over de King of Pop: "Ik kon nooit beslissen of ik Michael wilde zijn of juist met hem wilde trouwen". Tijdens haar verblijf op St. Lucia zag de Rehab-zangeres regelmatig een waarzegster. Tijdens een van deze sessies kwam de geest van Michael naar haar toe en gaf haar advies. "Ze ging naar een trance channeller en ze hoorde Michael's stem haar zeggen dat als ze niet haar leven weer op de rails kreeg ze alles zou verliezen", aldus de bron.
Of het waar is zal moeilijk te geloven zijn, maar laten we hopen dat de aan drugs en alcohol verslaafde Amy dan in ieder geval naar de King of Pop luistert
Oh onderste 2!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |