als je naar zn gezicht kijkt zou je denken dat hij zich daadwerkelijk in bed begeeft!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Of die man nou wel of niet een beest in bed is geweest, de basisoefening had ie in ieder geval goed onder de knie
Jaaaaaa bij de Jumbo ook 17,95.,ik zei gisteren toen ik vooor 18.00euro peuken kocht,,tja keuzesquote:
Jawel, maar die is lang niet zo interessant.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is er ook maar iemand die naast die gast ernaast kijkt?
Nee!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is er ook maar iemand die naast die gast ernaast kijkt?
Die zonnebrillen altijd...ik zie hem liever zonder. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef piepie het volgende:
Ben ik weer even met een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Zn 'package' gaat ook zo mooi op en neer.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha...ik vind dat zo mooi, dat ie zo anders op het podium was dan daarbuiten. Dat contrast.
Ja en dan buiten het podium weer verlegen zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zn 'package' gaat ook zo mooi op en neer.
Het veert lekker terug inderdaad. Geen wonder dat die kinderen van die mixjes zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zn 'package' gaat ook zo mooi op en neer.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het veert lekker terug inderdaad. Geen wonder dat die kinderen van die mixjes zijn.
Ik heb iets met Steviequote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jaja, waar komt dit nou ineens vandaan?
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het veert lekker terug inderdaad. Geen wonder dat die kinderen van die mixjes zijn.
Whaha...quote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat is hier zo exclusief aan? Is dit Michaels echte vader?
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets uit Smooth Criminal lijkt me. Komt het niet in de clip voor?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat is dat middelste filmpje voor raar iets?
Nope.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Iets uit Smooth Criminal lijkt me. Komt het niet in de clip voor?
Ja, onprettig ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:01 schreef Miam het volgende:
ik vind dat laatste filmpje wel ergggg leuk
middelste is raar.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
"Jacko, then 21, plays dead in a coffin surrounded by models of notorious killers in Madame Tussaud's"
Ja ,gelukkig wel.Ik neem me ook voor om naar een concert te gaan als ie weer in Nederland is voordat het te laat isquote:
Ah, dat kan ik me zo goed voorstellen. Doen!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,gelukkig wel.Ik neem me ook voor om naar een concert te gaan als ie in Nederland komt [ivoordat het te laat is][/i]
zat dacht ik in moonwalkerquote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat is dat middelste filmpje voor raar iets?
Da's toch LL Cool J?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het jasje leuk wat hij hier aan heeftEn Coolio/Snoop Dog op de achtergrond
Lijkt d'r wel op, ja.quote:
je bedoelt ll cool j?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het jasje leuk wat hij hier aan heeftEn Coolio/Snoop Dog op de achtergrond
Hij is toch nog niet zo heel lang geleden geweest, in Ahoy?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,gelukkig wel.Ik neem me ook voor om naar een concert te gaan als ie weer in Nederland is voordat het te laat is![]()
Die bedoelde ik jaquote:
Inderdaad, heel ongemakkelijk om naar te kijken.quote:
Jep.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Inderdaad, heel ongemakkelijk om naar te kijken.
geldt ook voor die andere zwart/wit foto...
Ik vind die z/w niet erg, maar dat gifje vind ik ook wat onprettig.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Inderdaad, heel ongemakkelijk om naar te kijken.
geldt ook voor die andere zwart/wit foto...
Weet ik niet..Het is dan MJ overleden is en ik me bedenk dat ik Stevie wil zien voordat het te laat is.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet zo heel lang geleden geweest, in Ahoy?
Neeeee Michaelquote:
Heb 't even nagezocht maar vorig jaar september stond ie 2x in Ahoy.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet ik niet..Het is dan MJ overleden is en ik me bedenk dat ik Stevie wil zien voordat het te laat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |