Zeg dat nou niet te hard. Moeten we zo ook nog alle boekwinkels af om Paul McCartney-memoralia te kopenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Enfin ,tis geen Paul topic,maar Strawberryfield ,zou over Pauls dood gaan.Gelukkig is he alive and kicking
Kun je svp de omslag plaatsen van die rodequote:Op zondag 26 juli 2009 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rode, die nieuwe met vééél foto's.
Of bedoel je die ook?
Nee, ik bedoel die biografie. HET boek dat iedereen moest hebben, en zo ik ook. Ben benieuwd of ik het nog ga lezenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rode, die nieuwe met vééél foto's.
Of bedoel je die ook?
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kun je svp de omslag plaatsen van die rode
Thanks hiervoorquote:Op zondag 26 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Het hoort hier natuurlijk niet thuis maar dit Joetjoepje wilde ik jullie niet onthouden. Paul hoort ook een beetje bij MJ toch?![]()
Bij de weg...St. Pepper en Abbey Road the best albums ever.![]()
Inderdaad. Maar wel érg mooi, hoor.quote:
Zo leer je em beter kennen?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wel érg mooi, hoor.
Hij bracht mij zelfs aan het twijfelen, en ik 'ken' MJ helegaar niet zo goed.
Ik onthoud het sowieso nog even, want het zag er wel super uit.
I know, maar daar moet ik dan wel 17,95 voor neertellen,quote:
Jah, ze verdienen er goed aan, al heeft ie het verdiend. Euh, rare zin.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know, maar daar moet ik dan wel 17,95 voor neertellen,.
Dus ik denk dat ik een dezer dagen even mn rekening check en dan zie ik wel even.
Heb gezien dat er erg mooie foto's in dat boek staan.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know, maar daar moet ik dan wel 17,95 voor neertellen,.
Dus ik denk dat ik een dezer dagen even mn rekening check en dan zie ik wel even.
Ik ben vooral een sucker voor mooie foto's. Foto's die kracht uitstralen.
Kan ik bij meerdere artiesten hebben, of ik ze nou goed 'ken' of niet.
Ja idd,quote:Op zondag 26 juli 2009 20:33 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jah, ze verdienen er goed aan, al heeft ie het verdiend. Euh, rare zin.
Ik koop ook lang niet alles...veel staat al op internet.
Ja ,genoegquote:Op zondag 26 juli 2009 20:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee joh, Strawberry Fields Forever gaat over het weeshuis in Liverpool.
Ja, genoeg over Paul maar.
Daarom, en dat zal zo blijven ook. Mocht ik ooit mijn kleinkinderen kuch kuchover Michael willen vertellen, schop ik ze wel het internet op terwijl ik een ceedeetje opzet en mijn benenbreek over de moonwalk.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:33 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jah, ze verdienen er goed aan, al heeft ie het verdiend. Euh, rare zin.
Ik koop ook lang niet alles...veel staat al op internet.
Ik dus ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb gezien dat er erg mooie foto's in dat boek staan.
Ahah.quote:
Ben snel met typen, maar nog niet zo goed met quoten enzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja idd,.
Had nog wat extra's bij mn vorige post gezet, maar ik was te laat!
edit;
Weer te laat. Je had het al ontdekt.
Of die man nou wel of niet een beest in bed is geweest, de basisoefening had ie in ieder geval goed onder de kniequote:
Zucht...zo prachtig he.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,genoegeff afsluiter wat ik zo'n mooi liedje vind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo dan!quote:
Hahaha...ik vind dat zo mooi, dat ie zo anders op het podium was dan daarbuiten. Dat contrast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |