de eerste foto is van say say sayquote:
yes yes yes!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:40 schreef Miam het volgende:
[..]
yes yes yes!
Ik vind z`n stem zoooo heerlijk klinken in dat nummer!
Hihi, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:39 schreef matthijst het volgende:
Smaken verschillen...
Voor Robijn
[ afbeelding ]
The spirit of Michaelquote:Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hihi, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
Trouwens...prima toch, die twee bij elkaar op 1 foto
Tis raar he...als ik had mogen kiezen (advocaat van de duivel) dan had ik liever gehad dat Paul McCartney was doodgegaan. Omdat Paul ouder is, en vooral: omdat hij een goed leven heeft gehad. Anders dan Michael. Maar gelukkig dat ik niet kan kiezen.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
The spirit of Michael
edit,toevallig ,nu ik dit tik hoor ik op radio gold Paul mcCartney and Wings![]()
Ja, beetje laatquote:
Nou,daar denk ik echt niet over na..Beatles zijn mij ook heel "dierbaar"jeugdsentiment...Ik weet nog die heisa dat Paul dood zou zijn,en dat in een bepaalde plaat werd gezegd "Paul is dead"..werd ik ook niet vrolijk van..quote:Op zondag 26 juli 2009 19:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tis raar he...als ik had mogen kiezen (advocaat van de duivel) dan had ik liever gehad dat Paul McCartney was doodgegaan. Omdat Paul ouder is, en vooral: omdat hij een goed leven heeft gehad. Anders dan Michael. Maar gelukkig dat ik niet kan kiezen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou,daar denk ik echt niet over na..Beatles zijn mij ook heel "dierbaar"jeugdsentiment...Ik weet nog die heisa dat Paul dood zou zijn,en dat in een bepaalde plaat werd gezegd "Paul is dead"..werd ik ook niet vrolijk van..
Ik heb dat gevoel wel enigszins met Gerard Joling.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou,daar denk ik echt niet over na..Beatles zijn mij ook heel "dierbaar"jeugdsentiment...Ik weet nog die heisa dat Paul dood zou zijn,en dat in een bepaalde plaat werd gezegd "Paul is dead"..werd ik ook niet vrolijk van..
Bij mij ligt 'HET' boek nog steeds ongeopend in de boekenkastquote:Op zondag 26 juli 2009 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dat boek ook zien liggen vandaag!
Wel erg mooi!
Ik twijfelde wel toen ,was ook stukkie jonger en naiever_O-quote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ahhh, dat heb ik ook nooit geloofd. Bij de Beatles werd ook een hoop gespeculeerd; maar bij MJ heeft het de kroon gespand. Geloofde jij toentertijd dan dat dat waar was?
Whaha!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel wel enigszins met Gerard Joling.
Ja, ik was ook veel te jong toentertijd om dat te beseffen, maar later toen ik al die verhalen las, was ik verbaasd, want Paul was er immers gewoon nog, niks geen dubbelganger.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel toenwas ook stukkie jonger
Wie is GJquote:Op zondag 26 juli 2009 20:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel wel enigszins met Gerard Joling.
Enfin ,tis geen Paul topic,maar Strawberryfield ,zou over Pauls dood gaan.Gelukkig is he alive and kickingquote:Op zondag 26 juli 2009 20:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ik was ook veel te jong toentertijd om dat te beseffen, maar later toen ik al die verhalen las, was ik verbaasd, want Paul was er immers gewoon nog, niks geen dubbelganger.
Ik bedoelde de rode, die nieuwe met vééél foto's.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Bij mij ligt 'HET' boek nog steeds ongeopend in de boekenkastEerst netjes de scriptie af...
Nee joh, Strawberry Fields Forever gaat over het weeshuis in Liverpool.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Enfin ,tis geen Paul topic,maar Strawberryfield ,zou over Pauls dood gaan.Gelukkig is he alive and kicking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |