7,99 kmquote:
Naar omstandigheden prima.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe ist nu met jou trouwens, Lastpost?
Oe spannend dus nog! Zal voor je duimen!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Naar omstandigheden prima.![]()
Voorlopig alleen nog steeds geen zekerheid of er iets mee/tegen gedaan kan worden of dat het blijvend is, volgende week weet ik daar hopelijk meer over.
Die hebben we vaker gehoord hier.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:20 schreef Belana het volgende:ik sloot hem dus he, sorry!! Niet gezien... en daarna weg gegaan
Iquote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef Laureline het volgende:
Oja, mijn lijstje van gisteren![]()
O: yoghurt met bramen en frambozen, sap
T: geroosterde boterham met roerei van 2 eieren
L: salade met avocado
T: 1 glas witte wijn, 2 bitterballen, brood met aioli
D: mosselen, friet, halve fles prosecco, cappuccino met slagroom
T: halve fles Pinot Gris, gesuikerde snoepmix, autodrop, boterham pindakaas, stuk oude kaas, chocola met noten, halve Indische cake, fritessticks paprika
Dat ja!quote:Op zondag 26 juli 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
En heb je gezien hoe prachtig slank ze erbij blijft!!!![]()
t Kreng!!
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:22 schreef AKnynke het volgende:
Mijn lijstje van gister:
O: 4 witte boterhammen met jam
L: -
T: koekjes.
D: 3 x toast met guacamole
Er was geen stroom tot een uur of 9, en toen had ik geen zin meer om te koken. Ik denk dat dat is waarom ik afval!
H
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben jij ook vegetarier, Californium?
Ik moet altijd erg lachen om Laurelines 'gesuikerde snoepmix'; alsof dat nog eviller is dan gewone snoepmix
Zo, ik kom traag op gang vandaag! Nog even was vouwen en tandenpoetsen en dan ga ik rennen.
Kidneybonen. Ik vind vleesvervangers over het algemeen niet zo lekker en bonen bevatten ook veel eiwitten.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef Californium het volgende:
vergeetmewelletje... welke bonen doe jij in zo'n wrap? Ik gebruik zelf vaak die qourn stukjes die ik kruid met fajita kruiden en dan met paprikatje, uitje enz. Maar wil wel eens wat anders proberen... gewoon alles door elkaar gooien of doe je nog wat kruiden erdoor?
Klinkt lekkerquote:Op zondag 26 juli 2009 13:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kidneybonen. Ik vind vleesvervangers over het algemeen niet zo lekker en bonen bevatten ook veel eiwitten.
Verder gaat er aardig wat gemalen chili en mexicaanse kruidenmix van Silvo door. En een uitje, wat tenen knoflook en mais en paprika.
Jij ging na het rennen ontbijten volgens je lijstje. In welke tijdszone leeft jij?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben jij ook vegetarier, Californium?
Ik moet altijd erg lachen om Laurelines 'gesuikerde snoepmix'; alsof dat nog eviller is dan gewone snoepmix
Zo, ik kom traag op gang vandaag! Nog even was vouwen en tandenpoetsen en dan ga ik rennen.
Externe eterquote:Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
België he, da's heul anders!![]()
Kwaliteitslijstje tijdens weekendje gamen met vrienden![]()
O: special k met melk
L: twee broodjes kip-bapao(ach ik kom iig wel aan mn kcal quotum
)
T: watermeloen
D: ovenschotel met aardappelschijfjes en gehakt en prei en kerriemeukje
T: glas cola methinks! Misschien iets te snaaien![]()
Ik ben duidelijk een externe eter - als ik nommies in de buurt zie kan ik heel slecht nee zeggen
Een abrikoos is het eerste wat me te binnen schiet, of was het een exotisch ding?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:18 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een fruit-ding op, maar vraag me af wat het was?
Het was geel, klein en rond (ongeveer zo groot als een walnoot) met een pit erin en zoet-zuur... iemand een idee?
ah, ik denk abrikoos inderdaad! ik ken die dingen eigenlijk alleen gedroogdquote:Op zondag 26 juli 2009 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Een abrikoos is het eerste wat me te binnen schiet, of was het een exotisch ding?
Abrikoos is my guess as well!quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Externe eterwat is dan een interne eter? Iemand die alleen binnenshuis eet?
ooh echt, ik dacht dat het een zelfverzonnen term was, want die heb jij wel vakerquote:Op zondag 26 juli 2009 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Abrikoos is my guess as well!
En ehIk las dat ooit ergens
Dat je externe eter bent als je reageert op 'impulsen' van buitenaf, en intern als je eet als je euh unhappy bent ofzo
![]()
Oh, dan zijn het gele pruimen, met een glad velletjequote:Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb de koelkast nog eens opengetrokken en ik denk dat het geen abrikoos was! heb namelijk twee soortgelijke gele dingen: eentje met een ruw velletje (dat is de abrikoos denk ik!) en eentje met een gladde buitenkant, die is ietsjes groter en ook wat lichter geel... en die had ik net opgegeten.. hmmm spannend
Hihi, geen idee! Een duale eter ofzo?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ooh echt, ik dacht dat het een zelfverzonnen term was, want die heb jij wel vaker![]()
Wat ben je dan als je allebei doetmaar het lijkt me beter om extern dan intern te zijn dan
Je schrapt bij low-carben alle 'slechte' koolhydraten uit je dieet: suikers, witbrood, pasta, frisdrank, snoep, chips. Hierdoor gaat je lichaam de eigen vetreserve aanspreken om energie te krijgen, ipv de energie te halen uit die suikers. Ook stijgt je insulinespiegel niet de hele tijd, door de snelle suikers die je eet, en krijg je minder last, als die insulinespiegel weer daalt, van een dip, dus dat honger/snaaigevoel verdwijnt. Zo is dit dieet ook beter vol te houden.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef Merel het volgende:
Ik sla even de ravage van het vorige topic over (jaja, ik heb bijgelezen, of in ieder geval overal doorheen gescrolld), en wil nu graag weten of iemand me kan uitleggen hoe lowcarben precies werkt. Belana vroeg het ook al volgens mij. Ik heb namelijk een verschrikkelijk slechts inschattingsvermogen van hoeveel carbs ergens in zitten en wat je allemaal wel of niet kunt eten als je lowcarb doet. Maar het lijkt me wel een slimme manier om even de laatste vier kilo die me nog dwars zitten weg te krijgen
Neem je gewoon heel veel saus en weinig pasta! En de clou van een goed eetregime zit hem erin dat je je spijsvertering altijd op gang houdt, door toch iedere 2 uur iets te eten, al is het dan low-carb, dus dan zal je gewicht van 1 x in de week wat meer koolhydraten heus niets raars gaan doen. Volkorenpasta is ook prima geloof ik, die hoort ook bij de goede carbs. Net zoals sommige rijstsoorten (geen witte).quote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef Merel het volgende:
Dus je schrapt gewoon alle brood, aardappelen, pasta en rijst als ik het goed begrijp? En kan het dan kwaad om dat soms tussendoor wel te doen, bijvoorbeeld als je bij mensen gaat eten die nou eenmaald toevallig pasta op tafel zetten, of schiet je gewicht dan weer meteen heel erg omhoog?
Kan je beter niet doen nee. Je kan het het beste vrij streng doen in het begin en dan langzaam wat gezonde KH's weer toevoegen.Voor de rest is uit eten gaan wel vrij makkelijk want je eet gewoon je vlees of vis op en je groenten en laat eventuele friet of een andere KH-bron liggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef Merel het volgende:
Dus je schrapt gewoon alle brood, aardappelen, pasta en rijst als ik het goed begrijp? En kan het dan kwaad om dat soms tussendoor wel te doen, bijvoorbeeld als je bij mensen gaat eten die nou eenmaald toevallig pasta op tafel zetten, of schiet je gewicht dan weer meteen heel erg omhoog?
De reden waarom je zo afvalt is dat je hongergevoel heel snel weggaat. Dus je eet precies wat je moet eten, maar hebt echt geen zin in meer. Dat komt omdat als je veel eiwitten eet, je veel sneller een verzadigd gevoel krijgt. Dat is ook precies de reden waarom ik het nooit heel lang doe: het plezier in eten gaat ook een beetje weg.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb een beetje zitten googelen naar uitleg van het lowcarbgebeuren, maar al die websites gaan ervan uit dat je al weet hoe het werkt, dus dan krijg je wel recepten maar snap je nog het achterliggende idee niet. Ik ga nog wel even verder speuren
Ja maar ik moet zeggen dat ik er bij ham en andere magere vleeswaren geen last van heb. Ik eet daar niet heel veel van en ik eet geen zaken als boterhammenworst ed.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:45 schreef Laureline het volgende:
Wat ook belangrijk is, is dat je vooral zoveel mogelijk de geraffineerde suikers vermijdt. En die zitten door de voedingsmiddelenindustrie in veel meer dingen dan je op het eerste gezicht zou denken. De meeste vleeswaren, brood, etc. worden er ook mee volgestopt. Dus dan denk je dat je goed bezig bent, maar krijg je toch weer die snaaizin uit het niets. Daarom is het wel belangrijk verpakkingen goed te lezen: wat zit er eigenlijk in gestopt.
Ja, ik eet ook meestal alleen ham en filet americain. En light-frisdrank heb ik helemaal geen last van, als ik het beperk tot 3 à 4 glazen per dag. Nu drink ik veel Pomelo-zero, half gemixt met spa roodquote:Op zondag 26 juli 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeggen dat ik er bij ham en andere magere vleeswaren geen last van heb. Ik eet daar niet heel veel van en ik eet geen zaken als boterhammenworst ed.
Ook lightfrisdrank valt bij mij prima, terwijl ik ook weleens hoor dat mensen slecht reageren op de aspartaam die daar inzit.
Het kan sws geen kwaad om verpakkingen te lezen, daar leer je heel veel van!!
Als je brood, pasta en rijst door de volkorenversie (dus de goede, want langzame koolhydraten) vervangt, is het ook al beter!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:57 schreef Belana het volgende:
ik probeer om die reden momenteel echt vers te koken, wij aten zoveel uit pakjes waar al die slechte dingen in zitten, bijna dagelijks. Maar helemaal geen brood, pasta of rijst zou ik niet trekken geloof ik. Is minimaliseren daarvan ook een idee?
Juist geen lightkaas, is niet nodig bij lowcarben en vaak als er light op iets staat, hebben ze de vetten vervangen voor meer koolhydraten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ah, lowcarben. Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.
Vegetarische variant is misschien wat lastiger, dus graag advies.![]()
is dit wat?
O: yoghurt of 2 gekookt ei
T: salade caprese of andere salade met (light) kaas
L: yoghurt of soep
T: augurken of kaas of noten
D: omelet met berg groente of berg groente met tofu of (ongepaneerde) vegadinges
T: augurken of kaas of noten
Gebroken lijnzaad past zeker niet in lowcarben?
volkoren brood hebben we altijd al, en ook zilvervliesrijst, alleen geen volkoren pasta, dat is een goeie tip! thanks.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als je brood, pasta en rijst door de volkorenversie (dus de goede, want langzame koolhydraten) vervangt, is het ook al beter!
Wij zijn hier heeeel erg van de soep, maar dat is vanwege het verplichte groenteregime voor de mini: dat gaat er zo lekker makkelijk inquote:Op zondag 26 juli 2009 15:57 schreef Merel het volgende:
Hm, het klinkt toch als best lastig vol te houden als je niet de gelegenheid hebt om elke dag netjes zelf te koken en precies op de ingrediënten te letten. Weet niet of ik er genoeg regelmaat voor heb. Ik moet sowieso wat meer regelmaat gaan creëren wat betreft eten en sporten, wat betreft alles eigenlijk, want ik hol mezelf de laatste tijd voorbij en dan grijp je toch heel snel naar de voorverpakte etenswaren bij de AH to GoVoor die laatste 4 kilo moet ik echt m'n best gaan doen, want ze gaan niet vanzelf weg, moet echt even die knop omzetten.
Ik vind soep trouwens altijd makkelijk voor avondmaaltijden, hoe goed of slecht is soep? (Ik kan het best allemaal zelf opzoeken, maar op jullie antwoord wachten is net zo snel)
Wat voor soep? Erwtensoep? Groentesoep? kippensoep? Zelfgemaakt of uit een blik/zak?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:57 schreef Merel het volgende:
Ik vind soep trouwens altijd makkelijk voor avondmaaltijden, hoe goed of slecht is soep? (Ik kan het best allemaal zelf opzoeken, maar op jullie antwoord wachten is net zo snel)
Je kan het wel zelf binden!! Als je groenten pureert (of de staafmixer drop zetquote:Op zondag 26 juli 2009 16:16 schreef Belana het volgende:
* Belana gaat soeprecepten zoeken
soep vind ik wel heel lekker namelijk, maar dan eigenlijk wel vooral de gebonden varianten, maargoed, daar is overheen te komen of met mate te doen.
we hebben toevallig net een nieuwe vriezer, dus ik kan nu ook meer bewaren, dat is wel fijn
En een bakje met koude kip is ook fijn om in de koelkast te hebben. Als je dan een klein beetje trek hebt, neem je zo'n stukje. Gekookte eitjes zijn ook prima tussenvoer.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:23 schreef Belana het volgende:dat klinkt goed conleche!
waar ik wel "bang" voor zou zijn is dat je, als je weer begint met KH dat je dan snel weer aan komt?
edit: coldfeet ook dank, dat klinkt simpel genoeg!
ik ben ook op zoek naar dingen om mee te kunnen nemen naar mijn werk, of dingen die ik daar vanuit de kantine makkelijk kan eten.
we hebben een goeie kantine die eigenlijk de hele dag open is
Ik moet namelijk ook opletten dat ik de stofwisseling op gang hou merk ik.
Als ik moet werken eet ik 's ochtends rond half 7 en daarna vaak pas weer om 1 uur, dat is veel te lang ertussen, dus ik denk dat ik mijn rauwkostmaar mee ga nemen, of dus een soepje, we hebben een magnetron.
Deze had loveli een tijdje geleden gepost, lijst met de goede en foute KH's:quote:Op zondag 26 juli 2009 16:56 schreef Belana het volgende:
ja dat van eitjes wist ik ja, ik ga meteen even wat eieren koken voor morgen, dat is wel makkelijk meenemen
en tja, wat zijn nou foute en goeie KH. foute zijn dus pasta, brood, rijst, aardappelen, maar wat nog meer?
en goeie?
Ik ga even zoeken
Dank je, daar had ik helemaal niet bij stil gestaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:00 schreef conleche het volgende:
Juist geen lightkaas, is niet nodig bij lowcarben en vaak als er light op iets staat, hebben ze de vetten vervangen voor meer koolhydraten.
Ga jij nu ook NOG minder eten?? Vond al dat je weinig at.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je, daar had ik helemaal niet bij stil gestaan.![]()
Morgen begin ik met LC.
Vrij streng, want ik at al nauwelijks snelle KH's.
Commentaar op mijn lijstjes is van harte welkom!
Ik eet echt best wel veel volgens mij, behalve in de weekeinden.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga jij nu ook NOG minder eten?? Vond al dat je weinig at.
Wel normaal doen he??![]()
Daar heb ik zelf nooit wat van gemerkt. Zijn er helemaal geen andere dingen veranderd? Als je afvalt en spieren vet verbrand, krijg je ook een slechte adem door de ketonen. Ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een stomme vraag hoor, maar aan de dames die lijnzaad gebruiken: merken jullie ook verschil in hoe je adem ruikt? Ik heb nooit slechte adem gehad, maar dus wel sinds ik dat spul gebruik.. Zou dat anders zijn met lijnzaadolie?
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 08:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
L: tosti italiano (kaas, tomaat, groene pesto, peper, oregano)
T: ijsje
D: friet, vegakroket, salade
T: volkoren toastjes met camembert
Planning voor vandaag:
O: niets, voel me belabberd
T: yoghurt
L: salade caprese zonder basilicum
T: soepje
D: omelet met heel veel groente
T: stukje kaas of handje noten
Veel plezier in Amersfoort, Vik!
Niets bijzonders hoor. Gewoon belabberd geslapen en voel me nu wat appelig.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:21 schreef Phaidra het volgende:
Wat heb je VMW? Beterschap in ieder geval!
Ik ben nog geen gram afgevallen (ander punt van frustratie). En daarbij, ik blijf de smaak van lijnzaad ook lang in m'n mond houden, dus ik ruik zelf gewoon dat dat het is, zeg maar. Het heeft zo'n specifieke geur die ik sowieso heel vies vind.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf nooit wat van gemerkt. Zijn er helemaal geen andere dingen veranderd? Als je afvalt en spieren vet verbrand, krijg je ook een slechte adem door de ketonen. Ofzo.
edit: klok - klepel
Toch een beetje nemen en daarbij nog wat rauwkost. Voor mijn gevoel krijg je trouwens te weinig kcal binnen. Misschien nog wat nootjes als T na het D?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:44 schreef Belana het volgende:
planning vandaag:
O: Biogarde met muesli, 2 bekers bambu
T: 2 eitjes, koffie, water
L: soepie en veel salade
T: fruit, water, water, water
D: weet ik nog niet, mijn familie eet kant en klare lasagna, daar wil ik niet aan mee doen. tips?
Jeuj voor random dudes die fijn zoenen!!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef kwakveense het volgende:
goeiemorgen!! ik ben er weer!! (nog) niet bijgelezen
heb een heerlijke week (12 dagen eigenlijk) gehad in Utrecht. heel erg veel zingen, spelletjes doen, rondhangen in een leuk hostel met leuke nieuwe mensen, en als afsluiter met die leuke mensen een nacht doorgehaald in een superfoute tent (we konden tussen 3 en 8 niet in het hostel naar binnen en vonden 3 uur te vroeg) en een of andere random dude gezoend.... het was fijn....
eetgewijs was het behoorlijk klote, maar ben niet aangekomen op zich.
Aanschouw hier ook het ook niet moet.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:20 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Aanschouw hoe het NIET moet.
Leiden in de zomer is echtquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef Laureline het volgende:
Welterusten Vik![]()
Wij zijn net terug uit Leiden, het leek wel het buitenland: stralende zon tot half 10, iedereen op terrassen, terrasboten of aan het varen op bootjes door de gracht, bandjes...leuke sfeer! Ik heb nog een glas witte wijn genomen en 3 stokbroodjes met tzatziki op de terrasboot bij Rhodos (is er ergens een stad zonder Griek met die naam?) en we hebben ons vermaakt door naar de bijna-aanvaringen te kijken op het water.
Heeft iedere student tegenwoordig trouwens een enorme luxe motorsloepOf jatten ze die mee van pa?
Ik weet 't.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lastpost: foei!Ga es voor jezelf zorgen enzo
![]()
ik heb op vakantie echt genoeg gegeten! Ben niet afgevallen en niet aangekomen en heb daar heeeeel veeeeeel brood opquote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pets* 1500 was het he! *strenge oma met deegroller-modus*
Jij eet de laatste tijd wel erg weinig geloof ikEn da's niet de bedoeling! Wokken valt geloof ik best wel mee en die knackebrotjes en yoghurt zijn ook niet om over naar huis te schrijven, dus ik zou nog wat extra's inplannen als ik jou was
![]()
</strenge oma out>
Haha!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef Phaidra het volgende:
Maria, jullie hadden geen plek voor cavia's, maar wel voor hamsters?(ok ok, de kooi is iets kleiner) Maar leuk hoor, ik heb vroeger ook hamsters gehad! Dwerghamsters en goudhamsters. Het zijn alleen wel nachtbeestjes, dus er is een grote kans dat je ze overdag nauwelijks ziet en 's nachts gek van ze wordt... Advies: koop vooral geen piepend molentje
.
Dat molentje inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef Phaidra het volgende:
Maria, jullie hadden geen plek voor cavia's, maar wel voor hamsters?(ok ok, de kooi is iets kleiner) Maar leuk hoor, ik heb vroeger ook hamsters gehad! Dwerghamsters en goudhamsters. Het zijn alleen wel nachtbeestjes, dus er is een grote kans dat je ze overdag nauwelijks ziet en 's nachts gek van ze wordt... Advies: koop vooral geen piepend molentje
.
Oh dit had ik niet gelezen net!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben ooit een konijntje bij een dierenwinkel gehaald, ook een pets place, maar da's echt iets van 13 jaar geleden..
lief beestje, 8 jaar geworden, maar had wel een afwijking in zijn kaak, waardoor zijn tanden scheef stonden, doorgroeiden en elke maand geknipt moesten worden
wel goed opletten me dunkt
uniekhoorn, wat ben je toch een lieverd!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Danke! Mijn vriend moet straks om 22.00 uur al beginnen, we lossen elkaar af
Weet je, ik moet vrij veel aan je denken ik vind het zo moeilijk om er wat over te zeggen.
Zo ook voor Kwak
Ah, ok, ik had niet begrepen dat het ruimtegebrek tijdelijk was! Meerdere hamsters nemen is idd wel leuker voor ze. Dan gaan ze ook zo schattig over elkaar heen slapenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha!
Nouja we hadden nóg geen ruimte voor cavia's, omdat we nog moesten opruimenEn ik heb best een grote caviakooi (die staat nu in de berging), dus het zou best wat schelen I guess
Ik was trouwens echt van plan om caviaatjes te vinden, maar ik twijfel nu wel erg! Want die hamster was echt awesome
Vrij hyperactief, dat wel
![]()
Die die ik had gezien was een Roborovski dwerghamster, die kunnen met meerdere in een hokje! Is wel gezelliger dan ééntje die in zn upje moet methinks. En dan zou ie idd in de woonkamer, zo ver mogelijk bij de slaapkamer vandaan, staan
Hihiquote:
Tsss, het is ook nooit goedquote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een heel weekend niet gepost en maar 1 topic gemist.T gaat wel erg langzaam hier nu!
hoe kom je er opquote:Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/toons/mango
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/toons/mango
Wij kregen enorme zin een bootje te huren en dan door Leiden te gaan varen in de vakantie, ja! Maar dan wel één met een motortjequote:Op maandag 27 juli 2009 10:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Leiden in de zomer is echtik ben er vlieft op!
en nee, alleen de rijke corpsjongetjes hebben sloepen. andere studenten hebben géén boot, of een wrak met een buitenboordmotortje waar je na een rondje moet hozen. of die huren een roeiboot....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Twee meelbieten!
En het woord keten staat er ook in.
hihi, ik zong dat ook, maar dan:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zing dat nog vrij regelmatig. M'n nichtje heet ook Renske..
Edit: we vervangen Here alleen wel door heit, mem, tanke Tienke...
daar had ik vroeger een abonnement opquote:Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef kwakveense het volgende:
OMG de Tinatoen meisjes tussen 8 en 16 nog schattig waren!
[..]
ik hoop t niet. er waren wel drie gevallen van knorgriep onder de deelnemers, waarvan 2 in een nederlands studentenkoor (dekoor)... maar ik denk t niet ;-)quote:Op maandag 27 juli 2009 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zag dat kwak er weer is en het leuk heeft gehad, mooiGeen griepje opgelopen?
Haha, dat deed ik ook! Wij zongen m zo:quote:Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi, ik zong dat ook, maar dan:
here houd ook deze nacht
over froukje en sjoerd en papa en mama en opa en oma en tante x en tante x en oom x en tante x en tante x en oom x en nichtje x en de poes en de buurvrouw en alle asieldieren en mijn my little ponies en alle zieke mensen en alle mensen in de ebjaardentehuizen trouw de wacht
aaaaaaaaaaaamen
en soms vergat ik iemand en dan deed ik het over voor de mensen die ik vergeten was...
Sportypantsquote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef sigme het volgende:
2:14u
21,04km
9,4 km/u gemidddeld.
Hierna weer 4 kantoordagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awww... jullie waren me kwijt! ik was in grote haast en stress vertrokken dus had pc niet meer aangehad. hyves etc. steeds geupdate via mn ipod en hostel wifi (twitter syncing)quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.europacantatutrecht.nl/home.php?l=nederlands
Dit is het geloof ik
Die mandarijn snapte ik nooit zo.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga slapen, ik ben moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houdt ook deze nacht
Over laura en irene en vivian (mijn zusjes) mij getrouw de wacht
Kwade Boze dat ik heb gedaan
Ziet de Here Heer mij toch niet aan
Ofschoon mijn zonden velen zijn
Maak om Jezus' wil mij rein mandarijn
Insmeren!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, ik moet zo maar 's naar buiten
Komt wel goed (schuift roosvicee die kant op), en jij hebt het thuisvoordeel!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: dank voor de succeswensen! Ik kreeg een SMS dat ze er bijna zijn (haar vriend is er ook bij). Nu baal ik echt dat Meneer op vakantie is; die kan altijd zo lekker de spanning uit de lucht halen bij gespannen bijeenkomsten
Op dat soort momenten valt lijnen altijd heel erg mee, hequote:Op maandag 27 juli 2009 12:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik eet een lekkere salade met sperziebonen, cherrytomaatjes, komkommer, zoete puntpaprika en feta. NOM!
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sportypants
Mehh, ik ben bloody nervous
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soldenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik even gemist denk ik: Syrena, wat is er met je schouder?
Ik ga vanmiddag even lekker shoppen, de solden lopen op hun eind
Ja, zó wel iddquote:Op maandag 27 juli 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op dat soort momenten valt lijnen altijd heel erg mee, he
Van die meneer die ik via loveli kenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, merel, spannend! Heb je een vermoeden van wie ze zijn dan??![]()
Gaaf! Komt ie speciaal voor die prenten over uit Melbourne?quote:En hoe cool, vorige week kreeg ik op m'n werk een verzoek van een wetenschapper uit Melbourne of wij bepaalde prenten in de collectie hebben en zo ja, of hij ze deze week zou mogen bezichtigen. Omdat de conservator op vakantie is, heb ik het voor hem nagezocht en nu komt hij woensdag langs! Echt leuk om iemand met een onderzoek te kunnen helpen en spannend ook wel!
Was dat nu toch wel een succes dan?quote:
Dat zou welquote:
Niet speciaal voor onze prenten, ik geloof dat hij een week in Nederland is voor onderzoek op meerdere locaties. En hij is sowieso voor langere tijd in Europa op het moment. Maar toch leuk! Zo heel bekend is het museum nou ook weer niet.quote:Gaaf! Komt ie speciaal voor die prenten over uit Melbourne?
ziet er goed uit, ik zou er alleen wat brood bij eten, bij de lunch dan, maar dat ben ikquote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef Belana het volgende:
vergeet ik nog de amandelen te halen
wel gehaald: stukje vis voor vanavond en aubergine, courgette en sugarsnaps
en aardbeien voor toe.
dusss...
O: biogarde yoghurt met muesli, 2 mokken bambu
T: 2 eitjes, water, water, koffie, water
L: grote kom spinaziesoep, bakje bleekselderij, jus d'orange, bakje aardbeien
T: bakje optimel yoghurt, water, water, water
D: Visje met bovengenoemde groenten en aardbeien toe.
T: Bambu 2 mokken, water, water.
Ik ben nog niet in staat andermans lijstje te beoordelen hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Leuk!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Neehoor, het is ook niks geworden, maar we houden contact omdat we gewoon goed met elkaar op kunnen schietenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Was dat nu toch wel een succes dan?
Ik dacht toch gelezen te hebben dat je het niet zo zag zitten, of ben ik nu in de war met iemand anders?
Ah, ik dacht al dat ik wat gemist had.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef Merel het volgende:
Neehoor, het is ook niks geworden, maar we houden contact omdat we gewoon goed met elkaar op kunnen schieten
Ik denk dat ik van fitness (krachttraining bedoel je denk ik?) en fitness juist "dikkere" benen krijg. Of kan je hele lichaam strak worden als je vooral andere spieren dan je benen gebruikt (roeien?).quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
Tip tegen vreetkicks met vriezervoer: Leg een hele dode fazant onder de Magnums. En dan zie je iets, steek je je hoofd bijna in de vriezer: zijn het z'n poten!
Gadverrr!
Kan je urine daar ook naar ruiken?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
O als je heel streng low carbt dan kan je ook 'in ketose raken' en dan gaat je adem naar ammoniak stinken.![]()
Tis maar dat je het weet. Je kan bij de apotheek ketosesticks kopen en dan moet je over zo'n stick plassen en als het dan paarsig kleurt ben je in ketose.
Maar goed, dat gebeurt niet direct en bovendien moet je dan wel heel streng low carben.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
Tip tegen vreetkicks met vriezervoer: Leg een hele dode fazant onder de Magnums. En dan zie je iets, steek je je hoofd bijna in de vriezer: zijn het z'n poten!
Gadverrr!
Lief, ben benieuwd wat er op het kaartje staat.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Neehoor, het is ook niks geworden, maar we houden contact omdat we gewoon goed met elkaar op kunnen schieten
Ik zit vol goede ideeënquote:Op maandag 27 juli 2009 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat een dode fazant in de koektrommel tegen koekjessnaaien ook wel werkt.
Briljante tip, PF.![]()
Ah dat klinkt goed, dan ga ik ook maar!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef P.F het volgende:
Gaypride is Koninginnedag,zonder
kinderen en
zonder
oranje. En aan de kant met je meegebrachte drank is het zeer vermakelijk!
Waar ben je geweest? En heb je al vakantieplannen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
Daar ben ik weer
En volgens mij heb ik een hoop gemist
Ik was een paar daagjes naar Zeeland, het was helaas niet zulk mooi weer als beloofd, dus maar 1x naar het strand geweest. Maar wel beachtennis gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? En heb je al vakantieplannen?
Zus is weer wegEn het viel best mee
De taart was goor (what was I thinking,m citroen met zuivel) dus die ligt in de prullenbak. Ah well, beter voor de lijn
En ik heb nog genoeg deeg om vanavond weer een kleine pizza te eten
En morgen een mee naar m'n werk.
Maar dat schift dan toch niet? Nou ja, het punt was in ieder geval dat deze taart goor wasquote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef Totziens het volgende:
*gooit altijd 50 ml oid citroensap door haar kwarktaart*![]()
wat CF zeiquote:Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Mo, soms volg ik jouw posts niet helemaalKomt door de smileys denk ik. Wat is er gebeurd?
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
jij mag ook op donderdagavond langskomen hoor
Euh ja, ik hoor net van m'n moeder dat het een enóóórme bos rode rozen isquote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ah, ik dacht al dat ik wat gemist had.![]()
In dat geval zou ik me er zelf heel ongemakkelijk bij voelen dat hij bloemen stuurt eigenlijk.
Ja, maar ik weet het dan tochquote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wij zijn niet klef hoor als er singles bij zijnvooral niet als je met maar één persoon die (onvrijwillig) single is erbij bent
My thoughts exactlyquote:
ik zit er echt mee in mn piepzakquote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Merel het volgende:
Moblo, wat rot van die ruzie! Waarschijnlijk zitten ze zelf gewoon in de stress vanwege het naderende afscheid en hebben ze dat op jou afgereageerd. Komt vast wel weer goed als de gemoederen een beetje bedaard zijn
Dan is het zeker niet opgevallen dat ik al enige tijd mijn best doe om mijn zinnen zo helder mogelijk te formuleren.quote:
Mijn moeder winkelt zo. En nu wil ze lijnen, maar ik mag niet zeggen wat ze verkeerd doet, want ze doet echt heul niks raars etenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
in plaats van een koekje nu maar 2 knackebrodjes ossenworst..
Wonderlijk trouwens, sta bij de AH even te wachten bij de informatiebalie, en dan zie je wat er allemaal voorbij komt aan mensen met spullen in de wagens..
zoveel ongezond spul in de wagens... hele zakken witbrood, frisdrank, frituurmeuk, alleen maar varkensvlees en nergens kip ofzo, gevulde schnitzels uit de vriezer, snoep, volle yoghurt...en dat was echt geen uitzondering...
als ik zo zou winkelen zou ik én veel armer én veel dikker zijn
Zou een actie van mij kunnen zijn. Het deksel op de neus krijgen en dan hopen dat een bos rozen daar nog verandering in zal brengenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh ja, ik hoor net van m'n moeder dat het een enóóórme bos rode rozen is![]()
Maargoed, hij weet hoe het ervoor staat, en hoewel ik van zo'n bos rozen wel smelt, verandert het er verder toch niks aan..
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan is het zeker
niet
opgevallen
![]()
dat ik al enige tijd mijn
best doe om mijn zinnen
zo helder mogelijk
te formuleren.
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn ouders ookquote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn moeder winkelt zo. En nu wil ze lijnen, maar ik mag niet zeggen wat ze verkeerd doet, want ze doet echt heul niks raars eten![]()
Ondertussen eet ze porties waar ik drie dagen mee toe kan en tankt samen met mijn vader wijn bij het eten. Maar ze eet echt niet veel suiker!!"En je vader lust geen volkorenpasta!"
En het enge is, dat ze vroeger dus wél voor rede vatbaar was, en wél zag wat ze verkeerd deed.
Ze is nu wel gaan sporten, maar als je zo door blijft kanen helpt dat natuurlijk niks. Net kwam ze weer langs met Griekse (!!) yoghurt met jam.
Dat at ze vroeger echt nooit, zeker niet zo kant en klaar uit de winkel en als we het wel in huis hadden dan werd het eerst aan mij en dan aan mijn vader aangeboden. En die at het dan opKrijgt ie nu de kans niet meer voor
Ha dat heb ik met foto's laten afdrukken. Zodra ik dat doe, gaat 't mis. Foto van toemalige vriend in lijstje? Week erna uit. Huidige ex liet een fotoboek afdrukken van ons samen, kreeg ik een mailtje dat ie vreemd ging.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
de enige keer dat ik ooit een bos rozen kreeg, maakte hij het daarna na 2 dagen uit![]()
ik heb iets tegen rozen
quote:
Ik denk dat mijn vader hier eerst weer een TIA moet krijgen voordat dat hier zo gaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn ouders ook![]()
Maar gelukkig bakken ze inmiddels wel meer in olijfolie ipv in een heel pakje boter, geloof ik
Babystepsquote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]PF, zinnen helder formuleren is een ding, verhalen chronologisch of anderszins logisch opschrijven een tweede
Ik moet jouw verhalen soms drie keer lezen voor ik ze snap. Maar vaak zijn ze leuk genoeg
Wat is er trouwens mis met volle yoghurt? Eet ik ook vaak. Niet de zoete fruitvariant ofzo, maar ik vind magere vaak zo scherp-zuur, zeker op mijn nuchtere maag. En van die 3,5% vet ga je niet dood, hoor
het is meer de combinatie van alle vettigheid bij elkaar.. als er nou allemaal lekker fruit, groente, en mager vlees in had gelegen verder had je me ook niet over de volle yoghurt gehoordquote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
PF, zinnen helder formuleren is een ding, verhalen chronologisch of anderszins logisch opschrijven een tweedeIk moet jouw verhalen soms drie keer lezen voor ik ze snap. Maar vaak zijn ze leuk genoeg
Wat is er trouwens mis met volle yoghurt? Eet ik ook vaak. Niet de zoete fruitvariant ofzo, maar ik vind magere vaak zo scherp-zuur, zeker op mijn nuchtere maag. En van die 3,5% vet ga je niet dood, hoor
"oooowh, zie je dat? dan valt het bij mij nog wel mee!"quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
maar meestal kijkt ze naar wie er dikker is.
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"oooowh, zie je dat? dan valt het bij mij nog wel mee!"
Yupquote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"oooowh, zie je dat? dan valt het bij mij nog wel mee!"
Dat roept om een foto!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Whaha, ik zit net even een lijstje met dingen die ik moet doen te bestuderen en er staat op dat Bertus de kat 's nachts vaak in het poppenwiegje slaapt. Awwww![]()
![]()
![]()
. Dat is echt te cute!
Tuurlijk verdien je ze.quote:
Romantischquote:Op maandag 27 juli 2009 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Tuurlijk verdien je ze.
* loveli heeft ooit een aanbidder gehad die bij een veiling werkte, elke week een bos.
Nou. Meneer ontpopte zich tot soort van stalker. Blijkbaar waren het rozen mètquote:
Ik zou niet weten waarom!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:01 schreef loveli het volgende:
Tuurlijk verdien je ze.
Geweldigquote:* loveli heeft ooit een aanbidder gehad die bij een veiling werkte, elke week een bos.
Ik heb net voor mij en m'n zusje eten gemaaktquote:Op maandag 27 juli 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
Ik ben even bij het huis van m'n ouders, ouders zijn op vakantie.
Broertje: wat gaan we eten?
Vriendje: Ja ik kom vanavond wel bij je langs, dan eet ik mee.
Is het nu de bedoeling dat ik ga koken of zoIk ben toch geen babysitter
!
Hallo? Tis een vrouw. Die kunnen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren kwaad blijven over iets futiels.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef neen het volgende:
Och, dat heeft toch iedereen wel eens. Komt wel goed om dit soort dingen kun je toch niet boos blijven? (zij dan he)
Als jij hier in de buurt had gewoond, dan had ik je graag ontmoet. Ik heb zomaar zo'n gevoel dat het wel zou gaan!!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef sigme het volgende:
Hier geen zeikdag hoor! (Ik zie dan ook geen mensen, dat scheelt).
Gister met een (m'n enige, eigenlijk) vriendin boontjes geplukt; we konden er niet meer tegen eten en die bonen worden steeds groter en dikker. Dus alles wat groot genoeg was geplukt.
Vandaag schoongemaakt, geblacheerd, gekoeld, in puutjes gepropt en in de dieprvies gedaan.
12 zakjes, elk een pond.
En ondertussen groeien er weer nieuwe bonen: elke dag een maaltijd. Dit weekend maar weer eens alle te groot groeiende bonen eraf halen.
Oh ja, had ik al gezegd dat er ook nog meer bonenplanten staan die nog gaan beginnen met de bonen? En ik heb ook nog bijgezaaid, vorige week.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij hier in de buurt had gewoond, dan had ik je graag ontmoet. Ik heb zomaar zo'n gevoel dat het wel zou gaan!!
Ik ws ookquote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 2 minuten verveel ik me al in bad
En boekjes worden nat
12 september in Belgiequote:Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:20 schreef kwakveense het volgende:
de mensen uit utrecht weten meteen hoe fout mijn avond was als ik zeg dat we nadat we uit t neutje gebonjourd waren ivm sluitingstijd, we de avond hebben afgerond in de Kostenkoper(waar ik ook mijn kleine rendezvous had) maar oh oh oh wat heb ik lekker gedanst daar!
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb een vraag!
Ik wil graag dat mijn bovenbenen dunner worden, of het zelfde volume houden maar dan wel heel stevig/gespierd.
Ik denk dat ik dan moet gaan sporten - maar welke sport is hier dan geschikt voor zonder dat ik meteen ook van die ballonkuiten krijg (bij kickboksen..)
Ik dacht zelf aan rennen?, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker..
ik heb alleen aan t eind van de avond geantwoord op zijn vraag hoe ik heette en teruggevraagd hoe hij heettequote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hahahaha dan weet ik inderdaad gezoend! genoeg
![]()
Ik heb daar een x, op de ergste avond uit mijn leven gezoend met een jongen, nog voordat we uberhaupt een woord hadden gewisseld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |