Bij mij kwam het er direct weer bij!! Maar ze hadden ook veel verloren! Toen ik begon met afvallen had ik 98 omvang. Toen ik 56 woog 87. Nu weer 90. Mijn kont vind ik eigenlijk wel prima, maar dat heeft meer met het sporten te maken dan met aankomen of afvallen. Door te sporten heeft hij (is een kont mannelijk eigenlijk??) een goede vorm gekregen en vind ik het ook niet erg als het wat voller is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De verhoudingen waren geloof ik het mooist toen ik 62 kg woog. Toen had ik én borsten én slanke benen én een ronde kont én een klein buikje.
Nu heb ik kleine borsten én slanke benen én een ronde kont én een iets kleiner buikje. Bij 56 kg heb ik geen buikje meer,maar ben ik helemaal vlak. Maar ik vind dat mijn gezicht dan te veel tekent. Nu is het wat ronder en zachter.
Overigens vraag ik me af wat er gebeurt als ik weer wat aankom. Krijg ik dan mijn oude zandloperfiguur weer terug of blijven die kleine borsten
In mijn vriezer!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, zelfgemaakte icetea, waar zou je dat het beste mee kunnen mixen? Keuze uit limoncello, whisky, cognac, een of andere vage jenever en allerlei fruitlikeurtjes.
Hmm, waar is die Stoli als je 'm nodig hebt
Ik ben best nieuwsgierig wie wat kunnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:33 schreef Tinkepink het volgende:
Maar goed, nu is alles wat ik me door anderen op heb laten dringen uit mijn leven geelimineerd en kunnen
En ik ben ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben best nieuwsgierig wie wat kunnen.
Oja, die wou ik ook wetenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Martini met icetea is een erkende mix heurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Ik heb nog een miniflesje martiniMaar zou dat echt lekker zijn?
Ik denk dat ik de vage jenevermeuk maar ga drinken. Anders komt 'ie toch niet op
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh je hebt je Garmin geval? Hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:14 schreef sigme het volgende:
Nu gedaan:
7,99 km
51:23 min
9,3 km/u gemiddeld
Sow halloquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:14 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik heb het bij een beperkte ronde gehouden. Gister 2 uur gerend, en morgen doe ik een ronde met vriendlief, en het is niet zo leuk voor hem als ik dan nauwelijks meer de ene poot voor de andere kan zetten. Ik loop al zo langzaam in vergelijking met hem.
Nu gedaan:
7,99 km
51:23 min
9,3 km/u gemiddeld
Ga je werken vandaag, D&D?
Ik vind het hartstikke leukquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh je hebt je Garmin geval? Hoe bevalt het?
Ja, misschien, ooitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:51 schreef Laureline het volgende:
Kijk je wel uit met dagen achter elkaar rennen, Sigme? Ik was jarenlang ook zo'n fanatiekeling, met iedere ochtend een rondje door het bos, heerlijk wakker worden. Niks geen rustdagen tussendoor, ik was toch niet bejaard! En iedereen met blessuretjes vond ik zeurende mietjes. Tot mijn eigen meniscus gescheurd was. Echt, hardlopen is gewoon te belastend voor je gewrichten. Evt kan je dan tussendoor gewoon wandelen?
Hoi Mo, welkom terugquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
en wakker!
Ja, we zouden 3 weken wegblijven, maar we hebben een onderdeel (de Pyreneeen) geschrapt. Daarbij was het in het (nu) laatste onderdeel zoooooo warm (Cevennen) en werden we zo lek gestoken door de muggen dat we besloten wat eerder aan de terugreis te beginnen. Ga straks alles opschrijven, uitwerken, foto's uitzoeken (150 ofzo) maar eerst lekker op de bank ontbijten
En daarna de laptop maar 's pakken
Het was iig helemaal super over het algemeen
Je kunt ook nog yoghurt eten? Doet m'n zus altijd op een balansdag: fruit ende yoghurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:16 schreef Miss_S het volgende:
Lijkt me sowieso wel leuk om eens bij aanwezig te zijn Vik
Ik heb trouwens besloten toch maar iets van brood te eten vandaagfruit alleen vult niet
Daar zat ik inderdaad ook aan te denkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog yoghurt eten? Doet m'n zus altijd op een balansdag: fruit ende yoghurt.
Je moet er van houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Als je van drukte, hele harde housemuziek en hysterie houdt, ja dan is het watquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Whaha, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als je van drukte, hele harde housemuziek en hysterie houdt, ja dan is het wat.
Of ga je zelf (schaarsgekleed) op een boot meevaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |