quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:56 schreef Syrena het volgende:
Sigme, I laf youUit jezelf de kasten bij werken!
Hoeveel zit je nu dan? Heb je je BMR al berekend?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Belana het volgende:
[..]
nou dat is mooi!
als ik dus die caloriechecker van voedingscentrum doe zou ik zelfs nog een hele reep chocola kunnen eten en dan nog maar op1550 calorieen zitten???
Nietquote:
Niet in huis halen! Maar ik heb nu makkelijk praten, toen ik nog samenwoonde nam ik wel altijd snaai mee omdat ik het zo sneu vond voor hem als ie de kasten naging en er was niks.quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat 'ie drie pannen tegelijk in de gaten moest houden.. Toen ik thuis kwam uit m'n werk zat 'ie helemaal trots aan de gedekte tafel. En maar roepen: "Lekker hè!"
Best vertederend..
Tip: Foboquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
Ik verander langzaam maar zeker in een verstrooide professor.Vanochtend was ik bijna te laat en ben toen helemaal gehuld in regenpak naar buiten gegaan. Terwijl ik de fiets naar buitenreed brak net een waterig zonnetje door. Geen regendruppel te zien. Ik had deze keer de sleutels van de galerie bij me!!
![]()
De hele dag goed gewerkt. Fiets ik naar huis in het avondzonnetje.Sta ik voor de deur: ben ik mijn húissleutels vergeten.
Ik naar de bovenbuuf voor de reserve sleutel. Niet thuis. Moest ik helemaal naar het andere eind van de stad om bij mijn beste vriendinnetje de andere reservesleutel te halen. Zij was gelukkig wel thuis. Fiets ik weer terug zie ik op een terras mijn ex zitten. Dus ben daar nog even blijven zitten en ben nu pas thuis. Op sommige dagen is het leven leuker dan op andere.....
O Viev, dat was het terrasje waar Ole altijd zit. Maar ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus heb niet kunnen zwaaien!
Wast gezellig?? Wel goed dat je dat sporten zo goed oppakt weer! Ben trots op m'n puppeltjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:07 schreef Vivi het volgende:
Oh en ik heb gisteren tapa's gevreetseld en tot half 2 in den kroegh gezeten en vanochtend om 9.00 zat ik braaf te spinnen. Ik ben kapot. Ik word echt oud
.

Ik kan het snoepen ook niet laten, lately. Ik zit nog steeds op de 59 kilo. Ga volgende week weer eens KH's minderen. Even weer die suikerverslaving de kop indrukken. Zei zij terwijl ze zit te munchen op een stukkie chocolade met sinaasappel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ja he, warm en fuzzy like we know her![]()
.
Ja ik ben ineens weer fanatiek joh, ik heb ook al 2 keer gebodypumpt deze week en een zak wokkels leeggeten,.
Echt? Ik had verwacht dat jij zo weer op de 56 kg zou zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan het snoepen ook niet laten, lately. Ik zit nog steeds op de 59 kilo. Ga volgende week weer eens KH's minderen. Even weer die suikerverslaving de kop indrukken. Zei zij terwijl ze zit te munchen op een stukkie chocolade met sinaasappel.
Tink! Dat heb ik helemaal gemist dat je je huis hebt verkocht?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:20 schreef Tinkepink het volgende:wokkels
Die heb je hier niet. Goed bezig
Die bodypump dan natuurlijk
![]()
We zijn nog steeds aan het nadenken over het wel of niet op vakantie gaanEigenlijk was de beslissing al genomen (niet), maar ik zag net op de weersites dat het hier 2 weken gaat regenen en het daar 2 weken droog is en het huis is ook al bijna verkocht dus die ¤ 500 kunnen we nu ook wel missen
Wel balen alleen dat mijn auto onverwacht gerepareerd moet worden en er wat problemen zijn met het Straßenverkehrsamt. En het Straßenverkehrsamt is niet zo coulant als het om dit soort dingetjes gaat (lees: ik heb perongeluk verkeerde informatie gegeven waarvoor hoge boetes opgelegd kunnen worden)
Ja dacht ik ook. Maar het tegendeel is het geval. Ben wel weer goed aan het sporten, dus ik kom ook niet aan. En het is nog niet lelijk of zo. Sterker nog: mijn boobies zijn ook weer wat voller en dat vind ik eigenlijk wel mooi. In mijn nakie is dit misschien zelfs wel mooier. Maar ik vind kleding zo mooi op een superslanklijf.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik had verwacht dat jij zo weer op de 56 kg zou zitten.
Dat hoeft echt niet hoor Miss_S. Je moet wel oppassen inderdaad,maar niet iedere dag. Vier tot acht uitschieters per maand moeten echt wel kunnen. En iedere dag sporten hoeft ook niet. Om de dag is prima, zeker als je de andere dagen gewoon buikspieroefeningen ed. blijft doen. Zo doe ik het tegenwoordig ook en het functioneert primaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Morgen een balansdag (kijken hoelang ik het volhoud om alleen fruit te eten
)
Voel me echt opgeblazen
Moet me er maar bij neer leggen dat ik gewoon altijd streng moet zijn voor mezelf en eigenlijk ook elke dag sporten
Hmmm, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor Miss_S. Je moet wel oppassen inderdaad,maar niet iedere dag. Vier tot acht uitschieters per maand moeten echt wel kunnen. En iedere dag sporten hoeft ook niet. Om de dag is prima, zeker als je de andere dagen gewoon buikspieroefeningen ed. blijft doen. Zo doe ik het tegenwoordig ook en het functioneert prima
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit heel snel weer op mijn standaard gewicht tegenwoordig (57,5 kg). Zowel vanaf een lager gewicht als een hoger gewicht. Helaas heeft het vet zich wat herverdeeld en komen mijn borsten er maar bekaaid vanafIk zou bijna een borstvergroting overwegen. Bijna hoor. Niet echt.
Zie jij trouwens verschil in je gezicht tussen 56 en 59 kg?
Oh zo! Ben ik weer op de hoogtequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:27 schreef Tinkepink het volgende:Niet mijn huis hoor! Het huis van de moeder van mijn man. Zij is kort geleden gestorven (86 jaar oud, dement en heel ziek na een vervuld leven, dus ik vind het eigenlijk wel fijn voor haar want ze verlangde erg naar de dood. Mijn man is uiteraard wel heel verdrietig. En ik toch ook wel eigenlijk.) We hebben overwogen ons eigen huis te verkopen en daar te gaan wonen, maar samen met de broers en zussen is besloten dat het toch beter om het andere huis te verkopen.
Je kan dan beter alleen maar groente eten, van al die suikers in dat fruit krijg je enorme trek in allerlei snaaivoer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:Morgen een balansdag (kijken hoelang ik het volhoud om alleen fruit te eten
)
Voel me echt opgeblazen
Moet me er maar bij neer leggen dat ik gewoon altijd streng moet zijn voor mezelf en eigenlijk ook elke dag sporten
Dat zal ik komende week eens proberen, nu ligt er nog veel fruit dat op moetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je kan dan beter alleen maar groente eten, van al die suikers in dat fruit krijg je enorme trek in allerlei snaaivoer!
De verhoudingen waren geloof ik het mooist toen ik 62 kg woog. Toen had ik én borsten én slanke benen én een ronde kont én een klein buikje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond mijn borsten echt mooi toen ik nog 70 kilo was!! Maar ja...............de kont die ik erbij kreeg: not so pretty!! Van die nepborsten, dat lijkt me zo eng voelen, zo heel niet sexy!!
Mijn gezicht vind ik geloof ik nu ook mooier dan bij 56. Maar dat kan ook komen omdat ik nu een kleurtje heb en sws heel slecht sliep toen ik 56 woog. (Toen was het net uit). Dat klinkt zo kinderachtigmaar goed je begrijpt wat ik bedoel. En jij??
Dank je. Het blijft hoe dan ook moeilijk om iemand te verliezen. Vind het eigenlijk het moeilijkst voor de kinderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh zo! Ben ik weer op de hoogte.
En gecondoleerd natuurlijk!
Klinkt heerlijk. Werden daar vroeger geen (after)party's gegeven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef Laureline het volgende:
We hebben vandaag in Zaandam gegeten bij de Koekfabriek (zit in een hal van de oude Verkadefabriek), dat was heel lekker (alleen maar biologische ingrediënten, veel Spaanse en Marokkaanse gerechten, met veel smaak & liefde gemakt) en prachtig uitzicht op de Zaan met voorbijvarende schepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |