quote:Op zondag 26 juli 2009 13:22 schreef AKnynke het volgende:
Mijn lijstje van gister:
O: 4 witte boterhammen met jam
L: -
T: koekjes.
D: 3 x toast met guacamole
Er was geen stroom tot een uur of 9, en toen had ik geen zin meer om te koken. Ik denk dat dat is waarom ik afval!
H
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben jij ook vegetarier, Californium?
Ik moet altijd erg lachen om Laurelines 'gesuikerde snoepmix'; alsof dat nog eviller is dan gewone snoepmix
Zo, ik kom traag op gang vandaag! Nog even was vouwen en tandenpoetsen en dan ga ik rennen.
Kidneybonen. Ik vind vleesvervangers over het algemeen niet zo lekker en bonen bevatten ook veel eiwitten.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef Californium het volgende:
vergeetmewelletje... welke bonen doe jij in zo'n wrap? Ik gebruik zelf vaak die qourn stukjes die ik kruid met fajita kruiden en dan met paprikatje, uitje enz. Maar wil wel eens wat anders proberen... gewoon alles door elkaar gooien of doe je nog wat kruiden erdoor?
Klinkt lekkerquote:Op zondag 26 juli 2009 13:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kidneybonen. Ik vind vleesvervangers over het algemeen niet zo lekker en bonen bevatten ook veel eiwitten.
Verder gaat er aardig wat gemalen chili en mexicaanse kruidenmix van Silvo door. En een uitje, wat tenen knoflook en mais en paprika.
Jij ging na het rennen ontbijten volgens je lijstje. In welke tijdszone leeft jij?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben jij ook vegetarier, Californium?
Ik moet altijd erg lachen om Laurelines 'gesuikerde snoepmix'; alsof dat nog eviller is dan gewone snoepmix
Zo, ik kom traag op gang vandaag! Nog even was vouwen en tandenpoetsen en dan ga ik rennen.
Externe eterquote:Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
België he, da's heul anders!![]()
Kwaliteitslijstje tijdens weekendje gamen met vrienden![]()
O: special k met melk
L: twee broodjes kip-bapao(ach ik kom iig wel aan mn kcal quotum
)
T: watermeloen
D: ovenschotel met aardappelschijfjes en gehakt en prei en kerriemeukje
T: glas cola methinks! Misschien iets te snaaien![]()
Ik ben duidelijk een externe eter - als ik nommies in de buurt zie kan ik heel slecht nee zeggen
Een abrikoos is het eerste wat me te binnen schiet, of was het een exotisch ding?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:18 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een fruit-ding op, maar vraag me af wat het was?
Het was geel, klein en rond (ongeveer zo groot als een walnoot) met een pit erin en zoet-zuur... iemand een idee?
ah, ik denk abrikoos inderdaad! ik ken die dingen eigenlijk alleen gedroogdquote:Op zondag 26 juli 2009 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Een abrikoos is het eerste wat me te binnen schiet, of was het een exotisch ding?
Abrikoos is my guess as well!quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Externe eterwat is dan een interne eter? Iemand die alleen binnenshuis eet?
ooh echt, ik dacht dat het een zelfverzonnen term was, want die heb jij wel vakerquote:Op zondag 26 juli 2009 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Abrikoos is my guess as well!
En ehIk las dat ooit ergens
Dat je externe eter bent als je reageert op 'impulsen' van buitenaf, en intern als je eet als je euh unhappy bent ofzo
![]()
Oh, dan zijn het gele pruimen, met een glad velletjequote:Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb de koelkast nog eens opengetrokken en ik denk dat het geen abrikoos was! heb namelijk twee soortgelijke gele dingen: eentje met een ruw velletje (dat is de abrikoos denk ik!) en eentje met een gladde buitenkant, die is ietsjes groter en ook wat lichter geel... en die had ik net opgegeten.. hmmm spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |