Insmeren!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, ik moet zo maar 's naar buiten
Komt wel goed (schuift roosvicee die kant op), en jij hebt het thuisvoordeel!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: dank voor de succeswensen! Ik kreeg een SMS dat ze er bijna zijn (haar vriend is er ook bij). Nu baal ik echt dat Meneer op vakantie is; die kan altijd zo lekker de spanning uit de lucht halen bij gespannen bijeenkomsten
Op dat soort momenten valt lijnen altijd heel erg mee, hequote:Op maandag 27 juli 2009 12:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik eet een lekkere salade met sperziebonen, cherrytomaatjes, komkommer, zoete puntpaprika en feta. NOM!
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sportypants
Mehh, ik ben bloody nervous
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soldenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik even gemist denk ik: Syrena, wat is er met je schouder?
Ik ga vanmiddag even lekker shoppen, de solden lopen op hun eind
Ja, zó wel iddquote:Op maandag 27 juli 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op dat soort momenten valt lijnen altijd heel erg mee, he
Van die meneer die ik via loveli kenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, merel, spannend! Heb je een vermoeden van wie ze zijn dan??![]()
Gaaf! Komt ie speciaal voor die prenten over uit Melbourne?quote:En hoe cool, vorige week kreeg ik op m'n werk een verzoek van een wetenschapper uit Melbourne of wij bepaalde prenten in de collectie hebben en zo ja, of hij ze deze week zou mogen bezichtigen. Omdat de conservator op vakantie is, heb ik het voor hem nagezocht en nu komt hij woensdag langs! Echt leuk om iemand met een onderzoek te kunnen helpen en spannend ook wel!
Was dat nu toch wel een succes dan?quote:
Dat zou welquote:
Niet speciaal voor onze prenten, ik geloof dat hij een week in Nederland is voor onderzoek op meerdere locaties. En hij is sowieso voor langere tijd in Europa op het moment. Maar toch leuk! Zo heel bekend is het museum nou ook weer niet.quote:Gaaf! Komt ie speciaal voor die prenten over uit Melbourne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |