abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71360852
succes CF!
Ja doei.
pi_71360984
Succes cf!

En haha, mandarijn!
pi_71361012
Het is hier al 26 graden en echt de mooiste blauwe lucht evah (en ik verveel me nu al )
O: Twee sneetjes met hagelslag (het brood rook zo lekker, daar moest hagelslag op)
T: Sinaasappel

En verder heel veel water en drie diclofenacs vanwege m'n schouders.

CF> Ik hoop dat het heel gezellig wordt!
Kwak> Heb je internets op je ipod? Ik ben nog steeds zoekende voor een vervanger voor de telefoon die niet meer leverbaar is maar alle alternatieven zijn meteen ook 100 euro duurder. En ik wil echt perse wifi en GPS.

Zo maar eens googlen op een losse gps-ontvanger anders. Al moet ik niet teveel laptoppen met die schouders.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71361025
oh ja, ik moet zo maar 's naar buiten
Ja doei.
pi_71361099
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, ik moet zo maar 's naar buiten
Insmeren! Ik heb 10 minuten met m'n arm in de zon gezeten en hij was al een beetje rooi-ig!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71361189
ik doe m'n trui wel aan
Ja doei.
pi_71361347
Heb ik even gemist denk ik: Syrena, wat is er met je schouder?

Ik ga vanmiddag even lekker shoppen, de solden lopen op hun eind
pi_71361414
Overigens: dank voor de succeswensen! Ik kreeg een SMS dat ze er bijna zijn (haar vriend is er ook bij). Nu baal ik echt dat Meneer op vakantie is; die kan altijd zo lekker de spanning uit de lucht halen bij gespannen bijeenkomsten
pi_71361482
Aww, CF, het komt vast goed. Je zal zien dat het meevalt als ze er eenmaal zijn!

Ik eet een lekkere salade met sperziebonen, cherrytomaatjes, komkommer, zoete puntpaprika en feta. NOM!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 27 juli 2009 @ 12:32:04 #160
70532 loveli
N
pi_71361615
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: dank voor de succeswensen! Ik kreeg een SMS dat ze er bijna zijn (haar vriend is er ook bij). Nu baal ik echt dat Meneer op vakantie is; die kan altijd zo lekker de spanning uit de lucht halen bij gespannen bijeenkomsten
Komt wel goed (schuift roosvicee die kant op), en jij hebt het thuisvoordeel!
crap in = crap out
pi_71361622
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik eet een lekkere salade met sperziebonen, cherrytomaatjes, komkommer, zoete puntpaprika en feta. NOM!
Op dat soort momenten valt lijnen altijd heel erg mee, he
  maandag 27 juli 2009 @ 12:32:20 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71361623
Zo, ik ben in Amersfoort. Eerst moest ik per se het internet op m'n laptop aan de praat krijgen natuurlijk en dat is nu gelukt, dus ik ga nu even iets zomers aan doen en dan eens een supermarkt zoeken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juli 2009 @ 12:36:46 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_71361744
CF, succes!
stormy waters...
sailin'
pi_71361753
Zo. Net de boodschappen gedaan ;o

Oef, wel warm in een spijkerbroek. Misschien trek ik zometeen nog iets anders aan.

Verder een kwart lijstje; rest update ik later wel.

O: Rijstwafel met chocoladepasta
T: Zelfgemaakt limonade ijsje (Erg lekker; limonade in een plastic beker doen, lepel erin en een nachtje in de vriezer. Tadaa)
L: Dunno
T: Dunno
D: Dunno
pi_71361800
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sportypants

Mehh, ik ben bloody nervous
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!
pi_71362060
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik even gemist denk ik: Syrena, wat is er met je schouder?

Ik ga vanmiddag even lekker shoppen, de solden lopen op hun eind
Solden
De peesaanhechtingen van allebei mijn schouders doen zeer, ik vermoed dat ze willen gaan ontsteken ofzo.
Komt vast van al het shoppen en tasjes dragen (of van het boeken verslepen op 't werk). Vorig jaar ook gehad en toen ging het vanzelf over (met de diclo) dus daar hoop ik nu ook op.
pi_71362549
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op dat soort momenten valt lijnen altijd heel erg mee, he
Ja, zó wel idd De boontjes waren over van gister, de rest vond ik in de koelkast. Ik was bijvoorbeeld helemaal vergeten dat we nog wat feta hadden liggen! Een scheut balsamico erover en maar!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juli 2009 @ 13:07:54 #168
331 Merel
Be here now.
pi_71362641
Kwak is er weer! En ze heeft gezoend

CF succes met je zus

En verder kwam de bloemenboer langs om bloemen te bezorgen terwijl ik niet thuis was en nu kan ik wel aan m'n moeder vragen om ze op te gaan halen maar ik weet niet of de inhoud van het kaartje wel geschikt is voor moedersogen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71362818
Oeh, merel, spannend! Heb je een vermoeden van wie ze zijn dan??

En hoe cool, vorige week kreeg ik op m'n werk een verzoek van een wetenschapper uit Melbourne of wij bepaalde prenten in de collectie hebben en zo ja, of hij ze deze week zou mogen bezichtigen. Omdat de conservator op vakantie is, heb ik het voor hem nagezocht en nu komt hij woensdag langs! Echt leuk om iemand met een onderzoek te kunnen helpen en spannend ook wel!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juli 2009 @ 13:17:57 #170
331 Merel
Be here now.
pi_71362917
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, merel, spannend! Heb je een vermoeden van wie ze zijn dan??
Van die meneer die ik via loveli ken
quote:
En hoe cool, vorige week kreeg ik op m'n werk een verzoek van een wetenschapper uit Melbourne of wij bepaalde prenten in de collectie hebben en zo ja, of hij ze deze week zou mogen bezichtigen. Omdat de conservator op vakantie is, heb ik het voor hem nagezocht en nu komt hij woensdag langs! Echt leuk om iemand met een onderzoek te kunnen helpen en spannend ook wel!
Gaaf! Komt ie speciaal voor die prenten over uit Melbourne?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 27 juli 2009 @ 13:20:27 #171
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71362983
de mensen uit utrecht weten meteen hoe fout mijn avond was als ik zeg dat we nadat we uit t neutje gebonjourd waren ivm sluitingstijd, we de avond hebben afgerond in de Kostenkoper (waar ik ook mijn kleine rendezvous had) maar oh oh oh wat heb ik lekker gedanst daar!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71363011
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:17 schreef Merel het volgende:
Was dat nu toch wel een succes dan?
Ik dacht toch gelezen te hebben dat je het niet zo zag zitten, of ben ik nu in de war met iemand anders?
pi_71363074
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:17 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat zou wel zijn. Er zijn waarschijnlijk weinig mannen die zo attend blijven nadat ze zijn 'afgewezen' (of zijn er nu nieuwe ontwikkelingen?).
quote:
Gaaf! Komt ie speciaal voor die prenten over uit Melbourne?
Niet speciaal voor onze prenten, ik geloof dat hij een week in Nederland is voor onderzoek op meerdere locaties. En hij is sowieso voor langere tijd in Europa op het moment. Maar toch leuk! Zo heel bekend is het museum nou ook weer niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71363662
Lijsje/plannig vandaag

O: bifidus, yoghurt, muesli
T: kiwi gold
L: 2 boterhammen met boter/2plak kipfilet/komkommer, kapje van brood met boter/vruchtehagel, optimel
T: nep yoghurt sultana (1tje)
T: banaan
S: hardlopen
D: sperziebonen, kipfilet (1tje, 150 gram ofzo, best veel eigelijk), aardappels, appemoes, mosterd
T: kwark met aardbeien

beetje oke zo?
pi_71363665
Daar ben ik weer

En volgens mij heb ik een hoop gemist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')