abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71358814
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pets* 1500 was het he! *strenge oma met deegroller-modus*

Jij eet de laatste tijd wel erg weinig geloof ik En da's niet de bedoeling! Wokken valt geloof ik best wel mee en die knackebrotjes en yoghurt zijn ook niet om over naar huis te schrijven, dus ik zou nog wat extra's inplannen als ik jou was

</strenge oma out>
ik heb op vakantie echt genoeg gegeten! Ben niet afgevallen en niet aangekomen en heb daar heeeeel veeeeeel brood op

Zat vanochtend alweer op 69,6
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:47:40 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71358855
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef Phaidra het volgende:
Maria, jullie hadden geen plek voor cavia's, maar wel voor hamsters? (ok ok, de kooi is iets kleiner) Maar leuk hoor, ik heb vroeger ook hamsters gehad! Dwerghamsters en goudhamsters. Het zijn alleen wel nachtbeestjes, dus er is een grote kans dat je ze overdag nauwelijks ziet en 's nachts gek van ze wordt... Advies: koop vooral geen piepend molentje .
Haha!

Nouja we hadden nóg geen ruimte voor cavia's, omdat we nog moesten opruimen En ik heb best een grote caviakooi (die staat nu in de berging), dus het zou best wat schelen I guess Ik was trouwens echt van plan om caviaatjes te vinden, maar ik twijfel nu wel erg! Want die hamster was echt awesome Vrij hyperactief, dat wel
Die die ik had gezien was een Roborovski dwerghamster, die kunnen met meerdere in een hokje! Is wel gezelliger dan ééntje die in zn upje moet methinks. En dan zou ie idd in de woonkamer, zo ver mogelijk bij de slaapkamer vandaan, staan
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71358866
Een Robrowattes?
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:51:46 #129
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71358963
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef Phaidra het volgende:
Maria, jullie hadden geen plek voor cavia's, maar wel voor hamsters? (ok ok, de kooi is iets kleiner) Maar leuk hoor, ik heb vroeger ook hamsters gehad! Dwerghamsters en goudhamsters. Het zijn alleen wel nachtbeestjes, dus er is een grote kans dat je ze overdag nauwelijks ziet en 's nachts gek van ze wordt... Advies: koop vooral geen piepend molentje .
Dat molentje inderdaad. Moet 'm weer vastzetten, uit ergernis gooi ik 'm er af en toe uit, dat molentje hé.

Ik had voorheen in m'n kamer als kooitje gewoon mijn salontafel, was zo'n open versie met een glasplaat erop, het open deel toen met aquariumkit en wat glasplaten dichtgemaakt en het hout aan de boverzijde ingekort zodat ze nog lucht kregen.
Puur uit ruimtegebrek eigenlijk, momenteel gebruikt m'n broertje hem als cavia behuizing.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:51:54 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71358965
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben ooit een konijntje bij een dierenwinkel gehaald, ook een pets place, maar da's echt iets van 13 jaar geleden..

lief beestje, 8 jaar geworden, maar had wel een afwijking in zijn kaak, waardoor zijn tanden scheef stonden, doorgroeiden en elke maand geknipt moesten worden

wel goed opletten me dunkt
Oh dit had ik niet gelezen net!

Ja volgens mij is Pet's Place ook franchise, dus iedere winkel kan anders met de beestjes omspringen... op die site die ik eerder noemde stonden sommige ook heel goed aangeschreven en anderen weer heel slecht.

Mijn vorige cavia kwam ook uit een dierenwinkel, maar die was bang voor zn eigen schaduw en had ook scheve tandjes, en een bult op zn kont (nouja okee, dat laatste kreeg ie pas later). Das intussen al een tijd geleden, intussen heb ik me meer ingelezen in de slechte kanten van sommige dierenwinkels... Best erg eigenlijk! Meh.

Ik las op de site van deze zaak trouwens wel iets over gezondheidscertificaten voor knaagdiertjes, zodat je zeker weet dat ze kort geleden gechecked zijn door een dierenarts! Dat klinkt best goed.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:53:43 #131
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71358999
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Danke! Mijn vriend moet straks om 22.00 uur al beginnen, we lossen elkaar af

Weet je, ik moet vrij veel aan je denken ik vind het zo moeilijk om er wat over te zeggen.
Zo ook voor Kwak
uniekhoorn, wat ben je toch een lieverd!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71359028
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha!

Nouja we hadden nóg geen ruimte voor cavia's, omdat we nog moesten opruimen En ik heb best een grote caviakooi (die staat nu in de berging), dus het zou best wat schelen I guess Ik was trouwens echt van plan om caviaatjes te vinden, maar ik twijfel nu wel erg! Want die hamster was echt awesome Vrij hyperactief, dat wel
Die die ik had gezien was een Roborovski dwerghamster, die kunnen met meerdere in een hokje! Is wel gezelliger dan ééntje die in zn upje moet methinks. En dan zou ie idd in de woonkamer, zo ver mogelijk bij de slaapkamer vandaan, staan
Ah, ok, ik had niet begrepen dat het ruimtegebrek tijdelijk was! Meerdere hamsters nemen is idd wel leuker voor ze. Dan gaan ze ook zo schattig over elkaar heen slapen . Ik heb een grote zwak voor knaagdiertjes (ik heb ratten, konijnen, hamsters en muisjes gehad) alleen vriendlief ziet het niet zo zitten. Ach ja, ik heb wel twee poezies om te knuffelen (als ze daar zin in hebben althans)!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juli 2009 @ 10:55:05 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71359032
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Een Robrowattes?
Hihi

Wat betreft eten e.d.: ik bedoelde dat dat voor mij zo leek ik weet natuurlijk niet hoeveel je per eetmoment eet, maar het lijkt zo weinig! Alleen O, L en D. Maar ja, je loopt hier intussen ook al zo lang rond dat je vast zelf wel weet hoe het moet
pi_71359058
die's lief!

ik eet soms ook wel echt te weinig op een dag, en gisteren was ook ronduit slecht, maar dat is niet omdat ik bang ben om meer te eten, maar omdat het gewoon een slecht ingedeelde dag was. Hebben ook totaal geen fruit of nuttige tussendoortjes in huis, want gaan vandaag of morgen pas boodschappen doen.

Ook gaan we woensdag én zondag BBQ-en. Wel hier, dus ik kan wel alles wat er op tafel komt in de hand houden dus er komen vooral gezonde salades bij en goed maar niet teveel gemarineerd vlees en wat vis eventueel enzo
Ja doei.
pi_71359205
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een heel weekend niet gepost en maar 1 topic gemist. T gaat wel erg langzaam hier nu!
Tsss, het is ook nooit goed

Mijn lijst voor vandaag.
O: mango
T: koekje bij de koffie
L: zelfgemaakte pizza, beleg nader te bepalen in overleg met eters, misschien wat wijn
T: stuk citroentaart, als 'ie lukt
D: salade met leftover groente van pizza en dressing
S: anderhalf uur yoga
T: whisky of wijn
  maandag 27 juli 2009 @ 11:05:03 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71359252
Phaidra: jaaa vond ik ook! Kluitje hamsters! Maarja, dan wil ik idd wel zeker weten dat ze elkaar lief vinden en niet té lief (als in: mannetje + vrouwtje = whole PILE of hamsters). We gaan zo nog naar een andere winkel, even neuzen *excited* Soms ben ik net een kleuter.

Mo: hendig! Ik vind salades en brood enzo vaak lekkerder dan sommige soorten vlees Bij vriendlief thuis hadden ze alleen altijd all-meat bbq's To each his own
  maandag 27 juli 2009 @ 11:06:24 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71359288
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

O: mango

http://www.weebls-stuff.com/toons/mango
pi_71359309
maar brood is dan ook weer niet echt briljant om te veel te eten bij een BBQ

Maar ik heb vorige keer iets heel lekkers ontdekt bij die vrienden in Frankrijk:

Magere yoghurt of kwark, heeeeeeeeel veel knoflook (zodat het lekker pittig wordt) en dan wat spekjes erdoorheen
Wel helemaal uitgebakken en uitgelekt op keukenpapier, maar omdat het zo pittig is, doe je er niet heel veel van op

en het kan perfect met een gepofte aardappel samen

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 27-07-2009 11:14:32 ]
Ja doei.
pi_71359332
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

hoe kom je er op
Ja doei.
pi_71359349
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zag dat kwak er weer is en het leuk heeft gehad, mooi Geen griepje opgelopen?
pi_71359758
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:27 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Leiden in de zomer is echt ik ben er vlieft op!
en nee, alleen de rijke corpsjongetjes hebben sloepen. andere studenten hebben géén boot, of een wrak met een buitenboordmotortje waar je na een rondje moet hozen. of die huren een roeiboot....

Wij kregen enorme zin een bootje te huren en dan door Leiden te gaan varen in de vakantie, ja! Maar dan wel één met een motortje
pi_71359801
2:14u
21,04km
9,4 km/u gemidddeld.

Hierna weer 4 kantoordagen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 juli 2009 @ 11:30:39 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71359941
OMG de Tina toen meisjes tussen 8 en 16 nog schattig waren!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk! Twee meelbieten!
En het woord keten staat er ook in .
  maandag 27 juli 2009 @ 11:32:45 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71360000
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zing dat nog vrij regelmatig. M'n nichtje heet ook Renske. .

Edit: we vervangen Here alleen wel door heit, mem, tanke Tienke...
hihi, ik zong dat ook, maar dan:

here houd ook deze nacht
over froukje en sjoerd en papa en mama en opa en oma en tante x en tante x en oom x en tante x en tante x en oom x en nichtje x en de poes en de buurvrouw en alle asieldieren en mijn my little ponies en alle zieke mensen en alle mensen in de ebjaardentehuizen trouw de wacht
aaaaaaaaaaaamen

en soms vergat ik iemand en dan deed ik het over voor de mensen die ik vergeten was...
pi_71360013
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef kwakveense het volgende:
OMG de Tina toen meisjes tussen 8 en 16 nog schattig waren!
[..]
daar had ik vroeger een abonnement op
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:36:36 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71360121
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zag dat kwak er weer is en het leuk heeft gehad, mooi Geen griepje opgelopen?
ik hoop t niet. er waren wel drie gevallen van knorgriep onder de deelnemers, waarvan 2 in een nederlands studentenkoor (dekoor)... maar ik denk t niet ;-)
ik hoest en proest wel al weken aaneen, maar das volgens mij meer een kwestie van gebrek aan weerstand, stress en slaapgebrek...
pi_71360260
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hihi, ik zong dat ook, maar dan:

here houd ook deze nacht
over froukje en sjoerd en papa en mama en opa en oma en tante x en tante x en oom x en tante x en tante x en oom x en nichtje x en de poes en de buurvrouw en alle asieldieren en mijn my little ponies en alle zieke mensen en alle mensen in de ebjaardentehuizen trouw de wacht
aaaaaaaaaaaamen

en soms vergat ik iemand en dan deed ik het over voor de mensen die ik vergeten was...
Haha, dat deed ik ook! Wij zongen m zo:

Ik ga slapen, ik ben moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over laura en irene en vivian (mijn zusjes) trouw de wacht
Kwade dat ik heb gedaan
Ziet de Here toch niet aan
Schoon mijn zonden velen zijn
Maak om Jezus' wil mij rein

En dan sloot ik nog af met:

Laura is een lief dolfijntje van God, Irene is een lief leeuwtje van God, Vivian is een lief tijgertje van God.. en later kwamen al mijn neefjes en nichtjes er nog bij, met andere dieren (een neefje was zelfs een aapje ).
pi_71360457
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef sigme het volgende:
2:14u
21,04km
9,4 km/u gemidddeld.

Hierna weer 4 kantoordagen .
Sportypants

Mehh, ik ben bloody nervous
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:56:34 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71360758
spannend CF
quote:
awww... jullie waren me kwijt! ik was in grote haast en stress vertrokken dus had pc niet meer aangehad. hyves etc. steeds geupdate via mn ipod en hostel wifi (twitter syncing)

ik was dit aan t doen:
open singing voorzingkoor:

(foto anna van der kooij)

en optreden

(foto jeljer te wies)
pi_71360812
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga slapen, ik ben moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houdt ook deze nacht
Over laura en irene en vivian (mijn zusjes) mij getrouw de wacht
Kwade Boze dat ik heb gedaan
Ziet de Here Heer mij toch niet aan
Ofschoon mijn zonden velen zijn
Maak om Jezus' wil mij rein mandarijn
Die mandarijn snapte ik nooit zo.

Ik hoop dat het soepel en gezellig verloopt Coldfeet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')