ik heb op vakantie echt genoeg gegeten! Ben niet afgevallen en niet aangekomen en heb daar heeeeel veeeeeel brood opquote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pets* 1500 was het he! *strenge oma met deegroller-modus*
Jij eet de laatste tijd wel erg weinig geloof ikEn da's niet de bedoeling! Wokken valt geloof ik best wel mee en die knackebrotjes en yoghurt zijn ook niet om over naar huis te schrijven, dus ik zou nog wat extra's inplannen als ik jou was
![]()
</strenge oma out>
Haha!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef Phaidra het volgende:
Maria, jullie hadden geen plek voor cavia's, maar wel voor hamsters?(ok ok, de kooi is iets kleiner) Maar leuk hoor, ik heb vroeger ook hamsters gehad! Dwerghamsters en goudhamsters. Het zijn alleen wel nachtbeestjes, dus er is een grote kans dat je ze overdag nauwelijks ziet en 's nachts gek van ze wordt... Advies: koop vooral geen piepend molentje
.
Dat molentje inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:44 schreef Phaidra het volgende:
Maria, jullie hadden geen plek voor cavia's, maar wel voor hamsters?(ok ok, de kooi is iets kleiner) Maar leuk hoor, ik heb vroeger ook hamsters gehad! Dwerghamsters en goudhamsters. Het zijn alleen wel nachtbeestjes, dus er is een grote kans dat je ze overdag nauwelijks ziet en 's nachts gek van ze wordt... Advies: koop vooral geen piepend molentje
.
Oh dit had ik niet gelezen net!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben ooit een konijntje bij een dierenwinkel gehaald, ook een pets place, maar da's echt iets van 13 jaar geleden..
lief beestje, 8 jaar geworden, maar had wel een afwijking in zijn kaak, waardoor zijn tanden scheef stonden, doorgroeiden en elke maand geknipt moesten worden
wel goed opletten me dunkt
uniekhoorn, wat ben je toch een lieverd!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Danke! Mijn vriend moet straks om 22.00 uur al beginnen, we lossen elkaar af
Weet je, ik moet vrij veel aan je denken ik vind het zo moeilijk om er wat over te zeggen.
Zo ook voor Kwak
Ah, ok, ik had niet begrepen dat het ruimtegebrek tijdelijk was! Meerdere hamsters nemen is idd wel leuker voor ze. Dan gaan ze ook zo schattig over elkaar heen slapenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha!
Nouja we hadden nóg geen ruimte voor cavia's, omdat we nog moesten opruimenEn ik heb best een grote caviakooi (die staat nu in de berging), dus het zou best wat schelen I guess
Ik was trouwens echt van plan om caviaatjes te vinden, maar ik twijfel nu wel erg! Want die hamster was echt awesome
Vrij hyperactief, dat wel
![]()
Die die ik had gezien was een Roborovski dwerghamster, die kunnen met meerdere in een hokje! Is wel gezelliger dan ééntje die in zn upje moet methinks. En dan zou ie idd in de woonkamer, zo ver mogelijk bij de slaapkamer vandaan, staan
Hihiquote:
Tsss, het is ook nooit goedquote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een heel weekend niet gepost en maar 1 topic gemist.T gaat wel erg langzaam hier nu!
hoe kom je er opquote:Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/toons/mango
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/toons/mango
Wij kregen enorme zin een bootje te huren en dan door Leiden te gaan varen in de vakantie, ja! Maar dan wel één met een motortjequote:Op maandag 27 juli 2009 10:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Leiden in de zomer is echtik ben er vlieft op!
en nee, alleen de rijke corpsjongetjes hebben sloepen. andere studenten hebben géén boot, of een wrak met een buitenboordmotortje waar je na een rondje moet hozen. of die huren een roeiboot....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Twee meelbieten!
En het woord keten staat er ook in.
hihi, ik zong dat ook, maar dan:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zing dat nog vrij regelmatig. M'n nichtje heet ook Renske..
Edit: we vervangen Here alleen wel door heit, mem, tanke Tienke...
daar had ik vroeger een abonnement opquote:Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef kwakveense het volgende:
OMG de Tinatoen meisjes tussen 8 en 16 nog schattig waren!
[..]
ik hoop t niet. er waren wel drie gevallen van knorgriep onder de deelnemers, waarvan 2 in een nederlands studentenkoor (dekoor)... maar ik denk t niet ;-)quote:Op maandag 27 juli 2009 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zag dat kwak er weer is en het leuk heeft gehad, mooiGeen griepje opgelopen?
Haha, dat deed ik ook! Wij zongen m zo:quote:Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi, ik zong dat ook, maar dan:
here houd ook deze nacht
over froukje en sjoerd en papa en mama en opa en oma en tante x en tante x en oom x en tante x en tante x en oom x en nichtje x en de poes en de buurvrouw en alle asieldieren en mijn my little ponies en alle zieke mensen en alle mensen in de ebjaardentehuizen trouw de wacht
aaaaaaaaaaaamen
en soms vergat ik iemand en dan deed ik het over voor de mensen die ik vergeten was...
Sportypantsquote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef sigme het volgende:
2:14u
21,04km
9,4 km/u gemidddeld.
Hierna weer 4 kantoordagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awww... jullie waren me kwijt! ik was in grote haast en stress vertrokken dus had pc niet meer aangehad. hyves etc. steeds geupdate via mn ipod en hostel wifi (twitter syncing)quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.europacantatutrecht.nl/home.php?l=nederlands
Dit is het geloof ik
Die mandarijn snapte ik nooit zo.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga slapen, ik ben moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here houdt ook deze nacht
Over laura en irene en vivian (mijn zusjes) mij getrouw de wacht
Kwade Boze dat ik heb gedaan
Ziet de Here Heer mij toch niet aan
Ofschoon mijn zonden velen zijn
Maak om Jezus' wil mij rein mandarijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |