Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 08:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
L: tosti italiano (kaas, tomaat, groene pesto, peper, oregano)
T: ijsje
D: friet, vegakroket, salade
T: volkoren toastjes met camembert
Planning voor vandaag:
O: niets, voel me belabberd
T: yoghurt
L: salade caprese zonder basilicum
T: soepje
D: omelet met heel veel groente
T: stukje kaas of handje noten
Veel plezier in Amersfoort, Vik!
Niets bijzonders hoor. Gewoon belabberd geslapen en voel me nu wat appelig.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:21 schreef Phaidra het volgende:
Wat heb je VMW? Beterschap in ieder geval!
Ik ben nog geen gram afgevallen (ander punt van frustratie). En daarbij, ik blijf de smaak van lijnzaad ook lang in m'n mond houden, dus ik ruik zelf gewoon dat dat het is, zeg maar. Het heeft zo'n specifieke geur die ik sowieso heel vies vind.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf nooit wat van gemerkt. Zijn er helemaal geen andere dingen veranderd? Als je afvalt en spieren vet verbrand, krijg je ook een slechte adem door de ketonen. Ofzo.
edit: klok - klepel
Toch een beetje nemen en daarbij nog wat rauwkost. Voor mijn gevoel krijg je trouwens te weinig kcal binnen. Misschien nog wat nootjes als T na het D?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:44 schreef Belana het volgende:
planning vandaag:
O: Biogarde met muesli, 2 bekers bambu
T: 2 eitjes, koffie, water
L: soepie en veel salade
T: fruit, water, water, water
D: weet ik nog niet, mijn familie eet kant en klare lasagna, daar wil ik niet aan mee doen. tips?
Jeuj voor random dudes die fijn zoenen!!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef kwakveense het volgende:
goeiemorgen!! ik ben er weer!! (nog) niet bijgelezen
heb een heerlijke week (12 dagen eigenlijk) gehad in Utrecht. heel erg veel zingen, spelletjes doen, rondhangen in een leuk hostel met leuke nieuwe mensen, en als afsluiter met die leuke mensen een nacht doorgehaald in een superfoute tent (we konden tussen 3 en 8 niet in het hostel naar binnen en vonden 3 uur te vroeg) en een of andere random dude gezoend.... het was fijn....
eetgewijs was het behoorlijk klote, maar ben niet aangekomen op zich.
Aanschouw hier ook het ook niet moet.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:20 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Aanschouw hoe het NIET moet.
Leiden in de zomer is echtquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef Laureline het volgende:
Welterusten Vik![]()
Wij zijn net terug uit Leiden, het leek wel het buitenland: stralende zon tot half 10, iedereen op terrassen, terrasboten of aan het varen op bootjes door de gracht, bandjes...leuke sfeer! Ik heb nog een glas witte wijn genomen en 3 stokbroodjes met tzatziki op de terrasboot bij Rhodos (is er ergens een stad zonder Griek met die naam?) en we hebben ons vermaakt door naar de bijna-aanvaringen te kijken op het water.
Heeft iedere student tegenwoordig trouwens een enorme luxe motorsloepOf jatten ze die mee van pa?
Ik weet 't.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lastpost: foei!Ga es voor jezelf zorgen enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |