Ach, niet vervelender dan brieven van de belastingdienst. Hoe is dat eigenlijk afgelopen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef conleche het volgende:En kutboodschappen op antwoordapparaten zijn ook minder als je net van vakantie thuiskomt
![]()
Hmmm. Nog niet afgelopen. Zit wel schot in, ik heb een nieuwe accountant. (eindelijk) en die gaat m'n aangifte doen. Maar ik moet m'n map nog wel eerst iets meer in orde maken. Alles zit weliswaar in die map, maar toch is het eigenlijk gewoon een schoenendoos. Alles door elkaar en zo. Voor de rest zal ik wel een boete krijgen, maar hij zei dat het met de hoogte daarvan wel zal loslopen. Nou ja. Ik wacht af. O. Nee. Ik wacht niet af. Ik maak die map in orde!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, niet vervelender dan brieven van de belastingdienst. Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Turken en Mexicanen? Oh is de Mexicaan zo'n tapasbar ofzo? Ik heb in Alkmaar , afgezien van deze Faal, alleen de goede Griek, de Schot en een paar Chinese restaurantjes geprobeerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ging meestal naar de kleine Turk (de grote Turk bestaat niet meer) of naar de Mexicaan. Maar die zijn niet zo goed meer als ze vroeger waren (of ik heb kwaliteit leren herkennen) Welke buurt woon je eigenlijk? Noord?
Nee. de mexicaan is een mexicaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi niet echt relaxed, nee! Ik hou ook niet van zeuren enzo, dus dan zit ik me de hele tijd af te vragen of ik iets moet zeggen of niet en dergelijkeIk ben ook niet zo'n held
[..]
Turken en Mexicanen? Oh is de Mexicaan zo'n tapasbar ofzo? Ik heb in Alkmaar , afgezien van deze Faal, alleen de goede Griek, de Schot en een paar Chinese restaurantjes geprobeerdOh en een Argentijnse grill, maar die is intussen alweer weg.
die lenen ze van hun ouders iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef Laureline het volgende:
Welterusten Vik![]()
Wij zijn net terug uit Leiden, het leek wel het buitenland: stralende zon tot half 10, iedereen op terrassen, terrasboten of aan het varen op bootjes door de gracht, bandjes...leuke sfeer! Ik heb nog een glas witte wijn genomen en 3 stokbroodjes met tzatziki op de terrasboot bij Rhodos (is er ergens een stad zonder Griek met die naam?) en we hebben ons vermaakt door naar de bijna-aanvaringen te kijken op het water.
Heeft iedere student tegenwoordig trouwens een enorme luxe motorsloepOf jatten ze die mee van pa?
dat is best veelquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Alcohol... tis goed dat ik weer moet gaan werken... een ruime halve fles berenburg op een dag is nu even niks:')
Komkommertijd hè.quote:
Dat ligt aan jou. Er zijn ook wel een paar mannen hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:38 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ligt het aan mij, of zijn er hier alleen maar vrouwen aan het afvallen?
Maar die houden zich gedeisd, tussen alle vrouwenpraat doorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Er zijn ook wel een paar mannen hier.
Nou, Kaasplank houdt zich niet gedeisd hoor. En Neen kan ook heel goed z'n mondje roeren!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar die houden zich gedeisd, tussen alle vrouwenpraat door
Maar goed, ik ben ook bezig met een missie...Vanaf dit moment moet ik nog 9 kilo kwijt. 3 keer per week sportschool (gemiddeld 45 minuten cardio, half uurtje kracht), en ik probeer wat op mn eten te letten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, Kaasplank houdt zich niet gedeisd hoor. En Neen kan ook heel goed z'n mondje roeren!
quote:De twee grote nadelen van chocolade, het smelten en de vele calorieën, zijn nu de wereld uit geholpen door fabrikant Callebaut. Het bedrijf komt met een superchocolade die 90% minder calorieën zal bevatten en onder de 55 graden niet smelt. Chef-ontwikkelaar Hans Vriens heeft laten weten dat het snoepgoed de naam Vulcano zal krijgen. Aangezien normale chocolade al rond de 30 graden begint te smelten is het voor vele landen niet bruikbaar. Callebaut, dat momenteel al ruim ¤3,1 miljard omzet per jaar boekt, hoopt met Vulcano dus een nieuwe markt aan te boren. Vooral voor landen in bijvoorbeeld Azië zal het een uitkomst zijn, zo meent de chocolatier. De chocoladeverkoop de Verenigde Staten en West-Europa loopt al jaren terug, met name door het hoge aantal calorieën van de bruine zoetigheid. Ook hier springt de fabrikant dus op in, met een calorievermindering van 90%. Volgens Callebaut doen de nieuwe ontwikkelingen niets af aan de smaak van de chocolade.
Beetje a la Bridget Jones en Daniel Cleaver?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit er alweer bijna een uur over 10 minuutjes. Maar ook nog niet echt productief, beetje heen en weer zitten mailen met herr director.
Mijn directeur lijkt in de verste verte niet op Hugh Grantquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje a la Bridget Jones en Daniel Cleaver?
"Is skirt off sick, Jones?".
Pff...dat is best laat allemaal! Ik probeer iedere dag om 7 uur te beginnen, dan ben ik rond half 4 meestal weer weg. Heb ik nog wat aan mn middagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Phaidra het volgende:@XM!! Hier zijn alleen de schoonmaaksters er om 8 uur, het kantoorpersoneel komt meestal tussen 8.50 en 9.15 binnenlopen. En ik ben er nu al 3 dagen achter elkaar om iets voor half 9, dus dat vindt iedereen hier best vroeg! Voor de oplettende lezer, ik was dus niet echt de eerste in het pand, 1 van de schoonmaaksters was eerder, maar da's maar goed ook want ik heb de code van het alarm niet
![]()
Tja, het moet inderdaad ook maar allemaal kunnen...Waar ik werk is 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Phaidra het volgende:
@Flappekz, dat is bij ons dus niet mogelijk (als ik het al zou willen, ben niet zo'n ochtendmens...), voordat de schoonmaaksters er zijn, kom ik het gebouw niet in. En het is niet zo praktisch op mijn werk, omdat ik in de culturele sector werk en het handig is als het kantoorpersoneel aanwezig is tijdens de openingstijden (10-17 uur). En ik heb een minimaal een uur reistijd, dat helpt ook niet echt mee.
Welkom trouwens! Hoe lang ben je eigenlijk en wat is je streefgewicht?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, het moet inderdaad ook maar allemaal kunnen...Waar ik werk is 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk.
Ik ben 1m80, weeg momenteel 84kg, en wil in eerste instantie weer terug naar m'n 75kg
Je werkt op het strand?quote:Woonplaats: Den Haag
Welkom flappeke!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, het moet inderdaad ook maar allemaal kunnen...Waar ik werk is 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk.
Ik ben 1m80, weeg momenteel 84kg, en wil in eerste instantie weer terug naar m'n 75kg
Aaahhh toch beetje feli heur fietsmeiskequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:29 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zojuist mijn scriptie ingeleverd!! Hij is gewoon af!!
maar het voelt helemaal niet als een opluchting nu, maar dat zal wel komen omdat ik er nu nog 1 moet afmaken...Daar ga ik morgen maar aan beginnen... gelukkig heb ik hulp van iemand zondag om me te helpen met het SPSS gedeelte...
Thanks heurr, ik heb mezelf wel vrijaf gegeven verder vandaag, dat heb ik wel een beetje verdiend vind ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aaahhh toch beetje feli heur fietsmeiske![]()
.
SPSSIk heb er nog nachtmerries van. Sterkte!
Haha, nee hoor. Wel ooit eens gedaan ja, als zomerbaantje.quote:
Dank u, dank u!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Welkom flappeke!!
succes met het behalen van je doel!
Heel goed! Geniet ervanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thanks heurr, ik heb mezelf wel vrijaf gegeven verder vandaag, dat heb ik wel een beetje verdiend vind ik.
Zo lekker naar de markt voor boodschappen, hier wat opruimen en een was doen en koffie drinken met een vriend en en vanavond helemaal NIKS, heerlijk
Nee, mijn werk zit dan weer niet in Den Haag, helaas. Maar wel redelijk in de buurt gelukkig. Hoef niet de snelweg op 's morgens. Hooguit een keertje extra wachten voor wat verkeerslichten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel goed! Geniet ervan.
@Flappekez: bij de Theresiastraat daar in de buurt?
Ja maar, dan smelt het dus niet meer in je mond? En dat schijnt juist de lekkere smaak van chocolade te geven ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |