"Wokvlees" (rundvleesreepjes) Maar de boemboe is toch voor 500 gram, en ik heb 500 gram vlees, maar daar eet ik wel 2 dagen van denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor vlees heb je, Chico?
Ik denk niet dat ik het opkrijg eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. En jeetje, 250 gram vleesVreterd
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Kan je vlees dat je eerst hebt ingevroren en daarna ontdooit ook weer invriezen?
Jawel maar het best niet met supervlees zoals biefstuk want ijskristallen maken het vlees kapot.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Kan je vlees dat je eerst hebt ingevroren en daarna ontdooit ook weer invriezen?
Hygienisch? Maar het pak is nog niet open geweest? Of krijg je dan te maken met allerlei soorten bacteriegroei oid?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Niet hygiënisch. En bovendien gaat de structuur dan helemaal naar z'n grootje.
Heeft te maken met die 'ontdooi-sappen', dat is dé broeiplaats voor bacteriën, geloof ik. Nou ja, je kunt het proberen, maar ik zou liever morgen een broodje vlees als lunch nemen dan dat ik het nog eens invroor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hygienisch? Maar het pak is nog niet open geweest? Of krijg je dan te maken met allerlei soorten bacteriegroei oid?Hmmm ik moet er maar wat mee verzinnen, jammer dat ze per 500 gram gingen en de diepvrieszakjes op zijn
.
Toch handig hè, een eigen groentetuinquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:03 schreef sigme het volgende:
Ik wou chinees halen vanavond, maar toen ik belde om te bestellen bleken ze op vakantie. Een Chinees! Op vakantie.
Toen heb ik maar uit de tuin twee eieren, een hand peultjes, een hand boontjes, een paksoi, een wortel en een aardappel gehaald, pindasaus gemaakt en bami gekookt. Gado gado dus. Extra lekker en gezond.
Verder vandaag the usualBrinta (Rogge)brood met pindakaas Pils Oh, en een bakje boontjes/courgette-salade.
Als (web)redacteur voor een tijdschrift of website over reizen / culinaire aangelegenheden gaan werkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
In before the rain![]()
Geweldige dagen gehad en weer thuis voordat we dreigen weggespoeld te worden. Vanzelfsprekend staat het antwoordapparaat weer vol met nare boodschappen(werk, gedoe, gekut).
Welk werk past bij je als je het liefst reist, kampeert, uit eten gaat, leest en niets doet? Misschien moet ik maar eens een weblog beginnen ofzo. Maar eerst eens leren schrijven(zo zinvol, een studie journalistiek
![]()
Een poging tot een daglijst (ben de helft vergeten vermoed ik)
o. een kwart stokbrood met een kaasje dat zo hard loopt dat ik het nieteens in heb hoeven pakken. Het is uit zichzelf richting koelkast in D gerend + twee crepes met chocopasta
t. 3 zelfgebakken chocoladekoekjes (gebakken door de kinderen bij de animation)
l. nog een kwart stokbrood met het rennende kaasje
t. 100 gram jellybeans + een hamburger
d. stukje stokbrood met niets + 2 calvados
+ de nodige koffie en 2 liter water
Aangekomen ben ik niet, wel "verslapt". De komende dagen dus strak sportschema totdat ik volgende week zaterdag weer op vakantie ga
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:24 schreef Laureline het volgende:
Ja, die Chinees zal zeker wel 3e generatie zijn, dan krijg je dat soort extreme westerse uitspattingen. Op vakantie gaan, tsk.
Nou, inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie net Chico haar streven. Zit je dan niet een beetje aan de lage kant?.
Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als (web)redacteur voor een tijdschrift of website over reizen / culinaire aangelegenheden gaan werken.
Ik heb heupen en tieten, ik vind mezelf niet zo snel te dun zolang ik die vorm houd. Ben al wel eens 61 geweest en vond mezelf toen prachtig maar nog lang niet té dunquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, inderdaadDan heb je met 10 cm lengte bijna hetzelfde gewicht als ik. En ik vind mezelf al wat te slank (en te weinig gespierd)
Ik kom aardig wat stages tegen op dat gebiedquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigenHoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties?
Met vrachtwagenchauffeur zou ik wachten tot de economie weer een beetje is aangetrokken. Vallen daar veel ontslagen op het moment. Mijn oom is het en mn neef was het (maar ontslagen) en die wil zich misschien laten omscholen omdat er nog zo weinig werk over is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigenAls mogelijk alternatief overweeg ik vrachtwagenchauffeur te worden
![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties?
Neuh, hoeft niet per se.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
Maar tink, wat viking zegt is nog niet eens zo heel gek. Alleen, wil je zo lang weg zijn bij je kinderen? Want voor dat soort programma's ben je wel meerdere dagen per week in het buitenland.
Geen probleem. En desnoods neem ik ze mee. Waarschijnlijk is er vooral sprak van piekdrukte en ben je niet het hele jaar op reis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
Maar tink, wat viking zegt is nog niet eens zo heel gek. Alleen, wil je zo lang weg zijn bij je kinderen? Want voor dat soort programma's ben je wel meerdere dagen per week in het buitenland.
Geweldigquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is hoor ik deze maand nog of ik op gesprek mag komen voor de werkervaringsplek van een half jaar bij een communicatiebureau in Utrecht. Als dat doorgaat, kan ik na de zomer starten.
Dat was een grapjequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met vrachtwagenchauffeur zou ik wachten tot de economie weer een beetje is aangetrokken. Vallen daar veel ontslagen op het moment. Mijn oom is het en mn neef was het (maar ontslagen) en die wil zich misschien laten omscholen omdat er nog zo weinig werk over is.
Net als die gast die de lonely planet had geschreven voor een land in Zuid Amerika, maar er niet was geweestquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet per se.
Je zult wel eens op reis moeten, maar niet constant. Op internet is ook een heleboel informatie te vinden over de bestemmingen.
K*t thuiskomen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldige dagen gehad en weer thuis voordat we dreigen weggespoeld te worden. Vanzelfsprekend staat het antwoordapparaat weer vol met nare boodschappen(werk, gedoe, gekut).
Geen idee, maar de nep-yakult oid van de Aldi doet z'n werk goed volgens mij. Sinds wij dat hier drinken zijn we minder vatbaar voor griepjes ed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Ek-Mei het volgende:Weet iemand toevallig of de nep activia van de aldi net zo goed z'n werk zegt te doen als activia, qua darmsgedoe zeg maar? kan uit de bifidus niet veel wijs worden of dat hetzelfde is zeg maar
Bij het waagplein in de buurt! Ehm je hebt Demi's op de hoek, dan dat weggetje waar die taxi's staan, en aan de andere kant van die weg zitten twee Grieken naast elkaar - die waar ik het over heb zit op de hoek en lijkt dus op een Snackbarretje (quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Waar zit dat ding in Alkmaar Maria? Dan weet ik welk restaurant ik moet vermijden als ik weer eens in mijn geboortestad ben
Oh, haha! Eigenlijk had ik dat kunnen wetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Irodion ken ik nog wel. Die zat er al toen ik jong was
Ach, niet vervelender dan brieven van de belastingdienst. Hoe is dat eigenlijk afgelopen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef conleche het volgende:En kutboodschappen op antwoordapparaten zijn ook minder als je net van vakantie thuiskomt
![]()
Hmmm. Nog niet afgelopen. Zit wel schot in, ik heb een nieuwe accountant. (eindelijk) en die gaat m'n aangifte doen. Maar ik moet m'n map nog wel eerst iets meer in orde maken. Alles zit weliswaar in die map, maar toch is het eigenlijk gewoon een schoenendoos. Alles door elkaar en zo. Voor de rest zal ik wel een boete krijgen, maar hij zei dat het met de hoogte daarvan wel zal loslopen. Nou ja. Ik wacht af. O. Nee. Ik wacht niet af. Ik maak die map in orde!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, niet vervelender dan brieven van de belastingdienst. Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Turken en Mexicanen? Oh is de Mexicaan zo'n tapasbar ofzo? Ik heb in Alkmaar , afgezien van deze Faal, alleen de goede Griek, de Schot en een paar Chinese restaurantjes geprobeerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ging meestal naar de kleine Turk (de grote Turk bestaat niet meer) of naar de Mexicaan. Maar die zijn niet zo goed meer als ze vroeger waren (of ik heb kwaliteit leren herkennen) Welke buurt woon je eigenlijk? Noord?
Nee. de mexicaan is een mexicaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi niet echt relaxed, nee! Ik hou ook niet van zeuren enzo, dus dan zit ik me de hele tijd af te vragen of ik iets moet zeggen of niet en dergelijkeIk ben ook niet zo'n held
[..]
Turken en Mexicanen? Oh is de Mexicaan zo'n tapasbar ofzo? Ik heb in Alkmaar , afgezien van deze Faal, alleen de goede Griek, de Schot en een paar Chinese restaurantjes geprobeerdOh en een Argentijnse grill, maar die is intussen alweer weg.
die lenen ze van hun ouders iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef Laureline het volgende:
Welterusten Vik![]()
Wij zijn net terug uit Leiden, het leek wel het buitenland: stralende zon tot half 10, iedereen op terrassen, terrasboten of aan het varen op bootjes door de gracht, bandjes...leuke sfeer! Ik heb nog een glas witte wijn genomen en 3 stokbroodjes met tzatziki op de terrasboot bij Rhodos (is er ergens een stad zonder Griek met die naam?) en we hebben ons vermaakt door naar de bijna-aanvaringen te kijken op het water.
Heeft iedere student tegenwoordig trouwens een enorme luxe motorsloepOf jatten ze die mee van pa?
dat is best veelquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Alcohol... tis goed dat ik weer moet gaan werken... een ruime halve fles berenburg op een dag is nu even niks:')
Komkommertijd hè.quote:
Dat ligt aan jou. Er zijn ook wel een paar mannen hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:38 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ligt het aan mij, of zijn er hier alleen maar vrouwen aan het afvallen?
Maar die houden zich gedeisd, tussen alle vrouwenpraat doorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Er zijn ook wel een paar mannen hier.
Nou, Kaasplank houdt zich niet gedeisd hoor. En Neen kan ook heel goed z'n mondje roeren!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar die houden zich gedeisd, tussen alle vrouwenpraat door
Maar goed, ik ben ook bezig met een missie...Vanaf dit moment moet ik nog 9 kilo kwijt. 3 keer per week sportschool (gemiddeld 45 minuten cardio, half uurtje kracht), en ik probeer wat op mn eten te letten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, Kaasplank houdt zich niet gedeisd hoor. En Neen kan ook heel goed z'n mondje roeren!
quote:De twee grote nadelen van chocolade, het smelten en de vele calorieën, zijn nu de wereld uit geholpen door fabrikant Callebaut. Het bedrijf komt met een superchocolade die 90% minder calorieën zal bevatten en onder de 55 graden niet smelt. Chef-ontwikkelaar Hans Vriens heeft laten weten dat het snoepgoed de naam Vulcano zal krijgen. Aangezien normale chocolade al rond de 30 graden begint te smelten is het voor vele landen niet bruikbaar. Callebaut, dat momenteel al ruim ¤3,1 miljard omzet per jaar boekt, hoopt met Vulcano dus een nieuwe markt aan te boren. Vooral voor landen in bijvoorbeeld Azië zal het een uitkomst zijn, zo meent de chocolatier. De chocoladeverkoop de Verenigde Staten en West-Europa loopt al jaren terug, met name door het hoge aantal calorieën van de bruine zoetigheid. Ook hier springt de fabrikant dus op in, met een calorievermindering van 90%. Volgens Callebaut doen de nieuwe ontwikkelingen niets af aan de smaak van de chocolade.
Beetje a la Bridget Jones en Daniel Cleaver?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit er alweer bijna een uur over 10 minuutjes. Maar ook nog niet echt productief, beetje heen en weer zitten mailen met herr director.
Mijn directeur lijkt in de verste verte niet op Hugh Grantquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje a la Bridget Jones en Daniel Cleaver?
"Is skirt off sick, Jones?".
Pff...dat is best laat allemaal! Ik probeer iedere dag om 7 uur te beginnen, dan ben ik rond half 4 meestal weer weg. Heb ik nog wat aan mn middagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Phaidra het volgende:@XM!! Hier zijn alleen de schoonmaaksters er om 8 uur, het kantoorpersoneel komt meestal tussen 8.50 en 9.15 binnenlopen. En ik ben er nu al 3 dagen achter elkaar om iets voor half 9, dus dat vindt iedereen hier best vroeg! Voor de oplettende lezer, ik was dus niet echt de eerste in het pand, 1 van de schoonmaaksters was eerder, maar da's maar goed ook want ik heb de code van het alarm niet
![]()
Tja, het moet inderdaad ook maar allemaal kunnen...Waar ik werk is 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Phaidra het volgende:
@Flappekz, dat is bij ons dus niet mogelijk (als ik het al zou willen, ben niet zo'n ochtendmens...), voordat de schoonmaaksters er zijn, kom ik het gebouw niet in. En het is niet zo praktisch op mijn werk, omdat ik in de culturele sector werk en het handig is als het kantoorpersoneel aanwezig is tijdens de openingstijden (10-17 uur). En ik heb een minimaal een uur reistijd, dat helpt ook niet echt mee.
Welkom trouwens! Hoe lang ben je eigenlijk en wat is je streefgewicht?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, het moet inderdaad ook maar allemaal kunnen...Waar ik werk is 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk.
Ik ben 1m80, weeg momenteel 84kg, en wil in eerste instantie weer terug naar m'n 75kg
Je werkt op het strand?quote:Woonplaats: Den Haag
Welkom flappeke!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, het moet inderdaad ook maar allemaal kunnen...Waar ik werk is 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk.
Ik ben 1m80, weeg momenteel 84kg, en wil in eerste instantie weer terug naar m'n 75kg
Aaahhh toch beetje feli heur fietsmeiskequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:29 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zojuist mijn scriptie ingeleverd!! Hij is gewoon af!!
maar het voelt helemaal niet als een opluchting nu, maar dat zal wel komen omdat ik er nu nog 1 moet afmaken...Daar ga ik morgen maar aan beginnen... gelukkig heb ik hulp van iemand zondag om me te helpen met het SPSS gedeelte...
Thanks heurr, ik heb mezelf wel vrijaf gegeven verder vandaag, dat heb ik wel een beetje verdiend vind ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aaahhh toch beetje feli heur fietsmeiske![]()
.
SPSSIk heb er nog nachtmerries van. Sterkte!
Haha, nee hoor. Wel ooit eens gedaan ja, als zomerbaantje.quote:
Dank u, dank u!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Welkom flappeke!!
succes met het behalen van je doel!
Heel goed! Geniet ervanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thanks heurr, ik heb mezelf wel vrijaf gegeven verder vandaag, dat heb ik wel een beetje verdiend vind ik.
Zo lekker naar de markt voor boodschappen, hier wat opruimen en een was doen en koffie drinken met een vriend en en vanavond helemaal NIKS, heerlijk
Nee, mijn werk zit dan weer niet in Den Haag, helaas. Maar wel redelijk in de buurt gelukkig. Hoef niet de snelweg op 's morgens. Hooguit een keertje extra wachten voor wat verkeerslichten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel goed! Geniet ervan.
@Flappekez: bij de Theresiastraat daar in de buurt?
Ja maar, dan smelt het dus niet meer in je mond? En dat schijnt juist de lekkere smaak van chocolade te geven ...quote:
Hoever ben je nu?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef neen het volgende:
Ik ga net als Flappie terug naar de 75, wat een genot.
Nog 6 en dan is dat weer gedaan, iets langer dan jij bent trouwens. 1.84quote:
http://www.buienradar.nl/ voor de regen en http://www.sat24.nl/nl om te zien waar het bewolkt danwel zonnig isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef Laureline het volgende:
Wij hadden vannacht onweer! Straks gaan we naar vrienden met een boerderij in het uiterste puntje van Maastricht, hopelijk is het daar nog wel heel mooi weer.
Nog wel zon, maar harde wind en tamelijk fris!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef Laureline het volgende:
Wij hadden vannacht onweer! Straks gaan we naar vrienden met een boerderij in het uiterste puntje van Maastricht, hopelijk is het daar nog wel heel mooi weer.
Chocola heeft normaal gesproken een smeltpunt, net als boter, margarine heeft een smelttraject. Door relatief weinig andere vetten toe te voegen, kunnen de eigenschappen van een product al drastisch veranderen. Wat betreft de kcal reductie, ik heb ooit gewerkt met een soort voedingsvezel die een veelvoud van z'n eigen volume in water kon vasthouden en dan veel eigenschappen had die te vergelijken waren met die van vet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Die chocolade lijkt mij zo engVraag me af hoe ze die kcalreductie en het niet-smelten chemisch hebben bereikt. Dat kán niet gezond zijn.
Ik krijg ineens spontaan zin in een zacht wit puntje met roomboter en pure hagelslagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef neen het volgende:
Oke, mijn lijstje tot nu toe maar
O: 3 volkoren broodsjes geroosterd
T: halve liter spa rood (bijna) en 2 koffie en zo nog meer koffie
L: 2 volkoren B met Pure hagelslag
T: koffie koffie koffie
D: ?
Mijn record met koffie op een dag is 12 hoohoohooo
Een soort van elastiek waarmee je thuis heel doelgericht en snel oefeningen kan doen. Mijn benen en billen train ik bijvoorbeeld altijd tijdens het tandenpoetsen (precies 3 min. per keer) . Je ziet het resultaat ook op mijn buik. Ideaal voor mensen die niet zo van sporten houden/weinig tijd hebben/niet veel kunnen sporten vanwege de belasting. Je hebt die banden op verschillende sterkten en je kunt ze ook tijdens het trainen langer en korter maken (minder en meer weerstand).quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef Laureline het volgende:
ook bekend als een dynaband!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een soort van elastiek waarmee je thuis heel doelgericht en snel oefeningen kan doen. Mijn benen en billen train ik bijvoorbeeld altijd tijdens het tandenpoetsen (precies 3 min. per keer) . Je ziet het resultaat ook op mijn buik. Ideaal voor mensen die niet zo van sporten houden/weinig tijd hebben/niet veel kunnen sporten vanwege de belasting. Je hebt die banden op verschillende sterkten en je kunt ze ook tijdens het trainen langer en korter maken (minder en meer weerstand).
Voedingsintolerantie uitgesloten? Bij mij uit zich dat precies zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb juist besloten om de komende twee weken alleen maar zelf rustig te fietsen en niet met de trainingen mee te gaan en bloed te laten prikken. Ik blijf maar vermoeid en vermoeide benen houden
De weergoden zijn me gunstig gezind - in Barcelona wordt het wèl mooi weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Het mooie weer komt maandag pas weer terug.
Die tomatenrisotto klinkt nom!quote:
^^ iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor duale master wil je gaan doen? *aagje*
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik cycle gefeliciteerd heb met het inleveren ... maar ik heb nog helemaal niet gepost vanochtend? Vaag ...
Er waren vanochtend 2 pakjes voor meBestelling studieboek Amazon en 1 boek uit mn bestelling bij bookdepository sturen die altijd alles verdeeld over verschillende pakketten?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar, dan smelt het dus niet meer in je mond? En dat schijnt juist de lekkere smaak van chocolade te geven ...
@Cycle: gefeliciteerd met de mijlpaal, waarschijnlijk moet het even inzinken (of komt dat pas als de volgende ook klaar is). Veel plezier op je dagje niets vandaag
Door het gebrek aan mooi weer zijn mijn excuses al opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:
Laatste hertentamen is binnen, 8.5 als eindcijferZo, nu zijn mn excuses om geen sollicitatiebrief te schrijven echt bijna op
Huh toch wel? Ik kon hem niet meer terugvinden. Dankje neenquote:
Ik moet een cijferlijst meesturen, vandaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door het gebrek aan mooi weer zijn mijn excuses al op.
Wat kun je dan eigenlijk wordenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Het gaat om een duale master Cultureel erfgoed, traject museumstudies. 1,5 jaar voltijd, 2 jaar deeltijd. Maar ik weet niet of ik wel weer (meteen) wil gaan studeren... Maar ik heb er ook een hard hoofd in dat ik ander werk ga vinden als in december mijn contract afloopt. De meneer gaat waarschijnlijk helemaal steigeren als ik vertel dat ik nog een studie wil doen, die was helemaal blij dat we beiden eindelijk klaar waren (hij heeft vorig jaar een intensieve opleiding gedaan, ik dit jaar met scriptie schrijven...). Waar ik het geld vandaag moet halen, weet ik al helemaal niet. Dussss
Lastig dat soort beslissingen! Enerzijds zou het je kansen op de arbeidsmarkt wel vergroten lijkt me, maar kan me ook voorstellen dat je vriend een beetje gaat steigerenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Het gaat om een duale master Cultureel erfgoed, traject museumstudies. 1,5 jaar voltijd, 2 jaar deeltijd. Maar ik weet niet of ik wel weer (meteen) wil gaan studeren... Maar ik heb er ook een hard hoofd in dat ik ander werk ga vinden als in december mijn contract afloopt. De meneer gaat waarschijnlijk helemaal steigeren als ik vertel dat ik nog een studie wil doen, die was helemaal blij dat we beiden eindelijk klaar waren (hij heeft vorig jaar een intensieve opleiding gedaan, ik dit jaar met scriptie schrijven...). Waar ik het geld vandaag moet halen, weet ik al helemaal niet. Dussss
Het klinkt wel heel erg interessant en het is echt iets waarmee je meer kan dan met je huidige opleiding dus waarschijnlijk meer kans op werk? Verder wat Maria zegt, die vat het wel goed samenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Phaidra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |