abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:30:55 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71043233
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie net Chico haar streven. Zit je dan niet een beetje aan de lage kant? .
Nou, inderdaad Dan heb je met 10 cm lengte bijna hetzelfde gewicht als ik. En ik vind mezelf al wat te slank (en te weinig gespierd)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:33:47 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71043304
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als (web)redacteur voor een tijdschrift of website over reizen / culinaire aangelegenheden gaan werken .
Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigen Als mogelijk alternatief overweeg ik vrachtwagenchauffeur te worden

Hoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties?
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:35:34 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71043352
Tering, die calavados hakt erin zeg . Dit was niet de bedoeling.
*Tink stopt zichzelf vol met eten en koffie ter ontnuchtering
pi_71043377
Ik gooide vlees in de pan tot ik dacht wel genoeg te hebben. Dat was rond de 150 gram en ook echt ruim genoeg . Nodig mn vriend wel uit morgen, om de rest van het vlees samen te delen. En les voor als ik op mezelf ga: invriezen per portie + altijd zakjes in huis hebben.

Het was gelukkig wel lekker.
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, inderdaad Dan heb je met 10 cm lengte bijna hetzelfde gewicht als ik. En ik vind mezelf al wat te slank (en te weinig gespierd)
Ik heb heupen en tieten, ik vind mezelf niet zo snel te dun zolang ik die vorm houd. Ben al wel eens 61 geweest en vond mezelf toen prachtig maar nog lang niet té dun .

Maar tink, wat viking zegt is nog niet eens zo heel gek . Alleen, wil je zo lang weg zijn bij je kinderen? Want voor dat soort programma's ben je wel meerdere dagen per week in het buitenland.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:37:22 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71043394
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigen Hoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties?
Ik kom aardig wat stages tegen op dat gebied . En heel af en toe zie ik iets dergelijks op Villamedia staan.
Lijkt mij ook wel leuk, alleen willen ze het liefst een globetrotter en dat ben ik niet echt met m'n stedentripservaring .

Als het goed is hoor ik deze maand nog of ik op gesprek mag komen voor de werkervaringsplek van een half jaar bij een communicatiebureau in Utrecht. Als dat doorgaat, kan ik na de zomer starten .
Niet meer actief op Fok!
pi_71043417
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigen Als mogelijk alternatief overweeg ik vrachtwagenchauffeur te worden

Hoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties?
Met vrachtwagenchauffeur zou ik wachten tot de economie weer een beetje is aangetrokken. Vallen daar veel ontslagen op het moment. Mijn oom is het en mn neef was het (maar ontslagen) en die wil zich misschien laten omscholen omdat er nog zo weinig werk over is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:38:19 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71043419
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
Maar tink, wat viking zegt is nog niet eens zo heel gek . Alleen, wil je zo lang weg zijn bij je kinderen? Want voor dat soort programma's ben je wel meerdere dagen per week in het buitenland.
Neuh, hoeft niet per se.
Je zult wel eens op reis moeten, maar niet constant. Op internet is ook een heleboel informatie te vinden over de bestemmingen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:42:09 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71043530
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
Geen probleem. En desnoods neem ik ze mee. Waarschijnlijk is er vooral sprak van piekdrukte en ben je niet het hele jaar op reis.
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:44:19 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71043585
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:37 schreef Viking84 het volgende:

Als het goed is hoor ik deze maand nog of ik op gesprek mag komen voor de werkervaringsplek van een half jaar bij een communicatiebureau in Utrecht. Als dat doorgaat, kan ik na de zomer starten .
Geweldig
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:46:36 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71043650
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met vrachtwagenchauffeur zou ik wachten tot de economie weer een beetje is aangetrokken. Vallen daar veel ontslagen op het moment. Mijn oom is het en mn neef was het (maar ontslagen) en die wil zich misschien laten omscholen omdat er nog zo weinig werk over is.
Dat was een grapje Voor vrachtwagenchauffeur ben ik veel te oud en te truttig. Je hebt overigens wel gelijk. De markt is op het moment heel slecht voor het internationale goederenvervoer. Treurig. Die lui hebben het al zo zwaar.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:02:53 #36
236335 neen
schone schijn
pi_71044134
Journalistiek studie is wel gezellig. Tevens tvp. Tevens ga ik zo een rondje fietsen het tourgevoel . Tevens hoi.
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuh, hoeft niet per se.
Je zult wel eens op reis moeten, maar niet constant. Op internet is ook een heleboel informatie te vinden over de bestemmingen .
Net als die gast die de lonely planet had geschreven voor een land in Zuid Amerika, maar er niet was geweest
het lijkt niet wat het is
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:28:57 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71044851
Zo en weer thuis. Niks gekocht en/of gegeten in de stad. Had topje maat M aan, maar die was te groot . Helaas was ie niet leuk genoeg om mee naar huis genomen te worden, maar maat S zat verder prima!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71044853
Laureline.
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldige dagen gehad en weer thuis voordat we dreigen weggespoeld te worden. Vanzelfsprekend staat het antwoordapparaat weer vol met nare boodschappen (werk, gedoe, gekut).
K*t thuiskomen.

Neem maar lekker een glaasje en geniet (op balkon / in de tuin) van het thuiskomen in je huisje.
pi_71044986
Lijstjestijd!

Vandaag:

O: activia met wat yoghurt en all bran
S: 10 km fietsen
T: 2 boterhammen dieethalvarine/1plak kipfilet
L: 2 boterhammen sandwichspread/tomaat
T: appel en klein koekje
S: 10 km fietsen
T: kiwi en beker optimel
T: cracotte met tapenade
D: spagetti (rundergehakt, courgette, prei, ui, paprika, paprika, saus uit pakje, tomatenpuree) ijsbergsla
T: mini corneto van de aldi en potje nep activia van de aldi en 1 dropje

morgen hopelijk beter, planning:

O: aldi activia met nog wat yoghurt en muesli
T: banaan
S: sportschool
L: 2 boterhammen met kipfilet en restje gemengde sla, optimel
T: appel
D: wat de pot schaft op t werk
T: misschien een biertje en wat lekkers

Weet iemand toevallig of de nep activia van de aldi net zo goed z'n werk zegt te doen als activia, qua darmsgedoe zeg maar? kan uit de bifidus niet veel wijs worden of dat hetzelfde is zeg maar
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:41:52 #40
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71045238
Pfoe. Op. Vochtige hoteldekbedovertrekken tillen en ontwarren de hele dag is niet goed voor mijn zielige armpjes. Ze doen nu al pijn, morgen is het vast killing, maar dan mag ik weer 9u
En ik haal het quotum bijlange na niet Als dat morgen niet verbetert, gaan ze me vast ontslaan (heb nu 2 dagen 'proefweek'). Best frustrerend, want ik werk zo hard ik kan. Maar goed, eerst maar eens kijken wat morgen geeft, het werk an sich vind ik niet eens zo vervelend.

Lijstje:
O: brinta + ei
T: appeltaart (traktatie aldaar)
L: 3 boterhammen: 2 kipfilet en 1 geitenkaas, balisto
T: banaan
T: anderhalve kom magere yoghurt
D: aardappelsalade met tonijn, sperziebonen,sla, olijfjes, rode ui en slasaus.
T: ijs
S: 12 km fietsen, redelijk tempo
pi_71045465
Ik ga nog even de kattenbak doen enzo, dan weer slapen.. Planning voor morgen alvast:

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: appeltje?
T: stukje taart (collega heeft morgen laatste dag)
L: 2 bruine boterhammen met osseworst, 2 bruine boterhammen met gekookte worst
T: als ik 's ochtends geen appel genomen heb, dan appel, anders niks
D: volkorenspaghetti met tomatengehaktsaus en salade.
T: Harry Potter met wss een flesje dubbelfriss en een bakje popcorn

Mocht dat lukken, dan ben ik weer tevreden

Fijne avond ladies
pi_71045614

Mijn werk is echt zóóó relaxed
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:09:37 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71045883
Goed nieuws voor mijn figuur De mouse au chocolat heeft de reis niet overleefd
ranzig en goor

Mijn huidige maten:
borst: 87 (was 106, ideaal 93)
bovenwijdte: 77 (was 95)
taille: 69 (was 85 geloof ik)
billen: 93 (was 106)
bovenbeen: 51 (startpunt weet ik niet)
bovenarm: 26

Sinds de laatste keer dat ik gemeten heb ben ik alleen op mijn taille en borst afgevallen. Mijn kont is dikker geworden,want de laatste keer was het zoiets als 92 - 70 - 92.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:10:48 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71045916
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Ek-Mei het volgende:Weet iemand toevallig of de nep activia van de aldi net zo goed z'n werk zegt te doen als activia, qua darmsgedoe zeg maar? kan uit de bifidus niet veel wijs worden of dat hetzelfde is zeg maar
Geen idee, maar de nep-yakult oid van de Aldi doet z'n werk goed volgens mij. Sinds wij dat hier drinken zijn we minder vatbaar voor griepjes ed.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:20:47 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71046167
Bonjour wederom!

We waren vrij lang in de stad en ineens bedachten we dat als ik nog moest gaan koken (we waren lopend heen en weer, dus da's bij elkaar denk ik een uurtje lopen), we dan pas om 8 uur konden eten En we hadden honger! Dus dachten we, we zoeken iets simpels in de stad.
Er is een Grieks eetgelegenheidje nieuw, zag eruit als zo'n Griekse snackbar, dus we dachten 'daar kunnen we vast wel salade met souvlaki scoren! " beter dan ander snackbarvoer enzo Dat was best een faal, want:

1. Het bleek een restaurantje te zijn die eruit zag als een snackbarretje Hmz.
2. Het duurde ruim een uur voordat we ons eten hadden, dus we aten alsnog om kwart over 8
3. Ik vond haar in mn eten. Haar. Eww. Wel gemeld en twee gratis cola gekregen, maar toch. Haar. Waarna de jongen die ons bediende (die overigens wel zn best deed enzo) het ging vertellen aan zn collegae in de keuken, die vervolgens luidkeels met elkaar in discussie gingen over wiens haar het was
4. Onze mede-klanten waren falers. Naast ons zat een soortement vadsige pimp met zn drie vrouwkes (idee zonnebrank-bruin met knalroze glimmende lipstick) die niet vróegen als ze iets bestelden, maar éisten ("Meer brood!") en achter vriendlief een vrouw die ons peper en zoutstel jatte met een 'ik pik dit even " en daarna tegen haar tafelgenoten verkondigde dat ze 'het toch netjes zei". Nee, dat VRAAG je. Durrrrp. Maar we hadden op dat moment toch nog geen eten

Dat wordt dus niet voor herhaling vatbaar
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:23:17 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71046231
Oh en dus resultaat-lijstje

O: eierkoek (niks in die Haus!)
L: twee sneetjes met chorizo
T: kwark met aardbeienspul
T: aardbeiensap
D: souvlakis met wat patatjes, salade en tzaziki, anderhalf glas cola.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:23:52 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71046248
Waar zit dat ding in Alkmaar Maria? Dan weet ik welk restaurant ik moet vermijden als ik weer eens in mijn geboortestad ben
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:27:39 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71046360
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Waar zit dat ding in Alkmaar Maria? Dan weet ik welk restaurant ik moet vermijden als ik weer eens in mijn geboortestad ben
Bij het waagplein in de buurt! Ehm je hebt Demi's op de hoek, dan dat weggetje waar die taxi's staan, en aan de andere kant van die weg zitten twee Grieken naast elkaar - die waar ik het over heb zit op de hoek en lijkt dus op een Snackbarretje ( ). By all means, als je goed Grieks wilt eten, ga dan naar Irodion Ook in de buurt van het Waagplein. Wij wilden dus iets simpels dit keer en niet écht uit eten, maar dat was dus eh. Faal.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:31:11 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71046446
Irodion ken ik nog wel. Die zat er al toen ik jong was
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:34:18 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71046533
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Irodion ken ik nog wel. Die zat er al toen ik jong was
Oh, haha! Eigenlijk had ik dat kunnen weten
Als we in Alkmaar uit eten gaan gaan we meestal daarheen Erg lekker en niet zo duur / pretentieus En altijd goeie service.
En nee, ik heb geen aandelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')