Nou, inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie net Chico haar streven. Zit je dan niet een beetje aan de lage kant?.
Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als (web)redacteur voor een tijdschrift of website over reizen / culinaire aangelegenheden gaan werken.
Ik heb heupen en tieten, ik vind mezelf niet zo snel te dun zolang ik die vorm houd. Ben al wel eens 61 geweest en vond mezelf toen prachtig maar nog lang niet té dunquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, inderdaadDan heb je met 10 cm lengte bijna hetzelfde gewicht als ik. En ik vind mezelf al wat te slank (en te weinig gespierd)
Ik kom aardig wat stages tegen op dat gebiedquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigenHoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties?
Met vrachtwagenchauffeur zou ik wachten tot de economie weer een beetje is aangetrokken. Vallen daar veel ontslagen op het moment. Mijn oom is het en mn neef was het (maar ontslagen) en die wil zich misschien laten omscholen omdat er nog zo weinig werk over is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mocht je die baan tegenkomen, geef je me dan een tip? Dat is inderdaad mijn idee van het nuttige met het aangename verenigenAls mogelijk alternatief overweeg ik vrachtwagenchauffeur te worden
![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties?
Neuh, hoeft niet per se.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
Maar tink, wat viking zegt is nog niet eens zo heel gek. Alleen, wil je zo lang weg zijn bij je kinderen? Want voor dat soort programma's ben je wel meerdere dagen per week in het buitenland.
Geen probleem. En desnoods neem ik ze mee. Waarschijnlijk is er vooral sprak van piekdrukte en ben je niet het hele jaar op reis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
Maar tink, wat viking zegt is nog niet eens zo heel gek. Alleen, wil je zo lang weg zijn bij je kinderen? Want voor dat soort programma's ben je wel meerdere dagen per week in het buitenland.
Geweldigquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Als het goed is hoor ik deze maand nog of ik op gesprek mag komen voor de werkervaringsplek van een half jaar bij een communicatiebureau in Utrecht. Als dat doorgaat, kan ik na de zomer starten.
Dat was een grapjequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met vrachtwagenchauffeur zou ik wachten tot de economie weer een beetje is aangetrokken. Vallen daar veel ontslagen op het moment. Mijn oom is het en mn neef was het (maar ontslagen) en die wil zich misschien laten omscholen omdat er nog zo weinig werk over is.
Net als die gast die de lonely planet had geschreven voor een land in Zuid Amerika, maar er niet was geweestquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet per se.
Je zult wel eens op reis moeten, maar niet constant. Op internet is ook een heleboel informatie te vinden over de bestemmingen.
K*t thuiskomen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldige dagen gehad en weer thuis voordat we dreigen weggespoeld te worden. Vanzelfsprekend staat het antwoordapparaat weer vol met nare boodschappen(werk, gedoe, gekut).
Geen idee, maar de nep-yakult oid van de Aldi doet z'n werk goed volgens mij. Sinds wij dat hier drinken zijn we minder vatbaar voor griepjes ed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Ek-Mei het volgende:Weet iemand toevallig of de nep activia van de aldi net zo goed z'n werk zegt te doen als activia, qua darmsgedoe zeg maar? kan uit de bifidus niet veel wijs worden of dat hetzelfde is zeg maar
Bij het waagplein in de buurt! Ehm je hebt Demi's op de hoek, dan dat weggetje waar die taxi's staan, en aan de andere kant van die weg zitten twee Grieken naast elkaar - die waar ik het over heb zit op de hoek en lijkt dus op een Snackbarretje (quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Waar zit dat ding in Alkmaar Maria? Dan weet ik welk restaurant ik moet vermijden als ik weer eens in mijn geboortestad ben
Oh, haha! Eigenlijk had ik dat kunnen wetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Irodion ken ik nog wel. Die zat er al toen ik jong was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |