De weergoden zijn me gunstig gezind - in Barcelona wordt het wèl mooi weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Het mooie weer komt maandag pas weer terug.
Die tomatenrisotto klinkt nom!quote:
^^ iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor duale master wil je gaan doen? *aagje*
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik cycle gefeliciteerd heb met het inleveren ... maar ik heb nog helemaal niet gepost vanochtend? Vaag ...
Er waren vanochtend 2 pakjes voor meBestelling studieboek Amazon en 1 boek uit mn bestelling bij bookdepository sturen die altijd alles verdeeld over verschillende pakketten?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar, dan smelt het dus niet meer in je mond? En dat schijnt juist de lekkere smaak van chocolade te geven ...
@Cycle: gefeliciteerd met de mijlpaal, waarschijnlijk moet het even inzinken (of komt dat pas als de volgende ook klaar is). Veel plezier op je dagje niets vandaag
Door het gebrek aan mooi weer zijn mijn excuses al opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:
Laatste hertentamen is binnen, 8.5 als eindcijferZo, nu zijn mn excuses om geen sollicitatiebrief te schrijven echt bijna op
Huh toch wel? Ik kon hem niet meer terugvinden. Dankje neenquote:
Ik moet een cijferlijst meesturen, vandaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door het gebrek aan mooi weer zijn mijn excuses al op.
Wat kun je dan eigenlijk wordenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Het gaat om een duale master Cultureel erfgoed, traject museumstudies. 1,5 jaar voltijd, 2 jaar deeltijd. Maar ik weet niet of ik wel weer (meteen) wil gaan studeren... Maar ik heb er ook een hard hoofd in dat ik ander werk ga vinden als in december mijn contract afloopt. De meneer gaat waarschijnlijk helemaal steigeren als ik vertel dat ik nog een studie wil doen, die was helemaal blij dat we beiden eindelijk klaar waren (hij heeft vorig jaar een intensieve opleiding gedaan, ik dit jaar met scriptie schrijven...). Waar ik het geld vandaag moet halen, weet ik al helemaal niet. Dussss
Lastig dat soort beslissingen! Enerzijds zou het je kansen op de arbeidsmarkt wel vergroten lijkt me, maar kan me ook voorstellen dat je vriend een beetje gaat steigerenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Het gaat om een duale master Cultureel erfgoed, traject museumstudies. 1,5 jaar voltijd, 2 jaar deeltijd. Maar ik weet niet of ik wel weer (meteen) wil gaan studeren... Maar ik heb er ook een hard hoofd in dat ik ander werk ga vinden als in december mijn contract afloopt. De meneer gaat waarschijnlijk helemaal steigeren als ik vertel dat ik nog een studie wil doen, die was helemaal blij dat we beiden eindelijk klaar waren (hij heeft vorig jaar een intensieve opleiding gedaan, ik dit jaar met scriptie schrijven...). Waar ik het geld vandaag moet halen, weet ik al helemaal niet. Dussss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |