abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71366710
Ik ga juist een vriezer kopen Mijn moeder kwam op het briljante idee om 'm op de tweede slaapkamer te zetten, ik had de berging bedacht, maar zo hoef ik dus niet naar beneden als ik er iets uit wil halen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71366913
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
Daar ben ik weer

En volgens mij heb ik een hoop gemist
Waar ben je geweest? En heb je al vakantieplannen?

Zus is weer weg En het viel best mee
De taart was goor (what was I thinking, citroen met zuivel ) dus die ligt in de prullenbak. Ah well, beter voor de lijn En ik heb nog genoeg deeg om vanavond weer een kleine pizza te eten En morgen een mee naar m'n werk.
pi_71367004
citroenkwarktaart is anders heerlijk
pi_71367074
Da's waar. Maar daar gebruik ik dan voornamelijk citroenrasp als smaakmaker. Als je citroensap en room mengt, gaat het schiften
pi_71367135
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waar ben je geweest? En heb je al vakantieplannen?

Zus is weer weg En het viel best mee
De taart was goor (what was I thinking,m citroen met zuivel ) dus die ligt in de prullenbak. Ah well, beter voor de lijn En ik heb nog genoeg deeg om vanavond weer een kleine pizza te eten En morgen een mee naar m'n werk.
Ik was een paar daagjes naar Zeeland, het was helaas niet zulk mooi weer als beloofd, dus maar 1x naar het strand geweest. Maar wel beachtennis gedaan. En ik durf het haast niet te zeggen hier maar ik ga naar Kreta

Was het niet raar om je zus te zien na twee jaar?
pi_71367147
*gooit altijd 50 ml oid citroensap door haar kwarktaart*
pi_71367260
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef Totziens het volgende:
*gooit altijd 50 ml oid citroensap door haar kwarktaart*
Maar dat schift dan toch niet? Nou ja, het punt was in ieder geval dat deze taart goor was Verder niet ten koste van jouw vast overheerlijke kwarktaart!

PF, ja, het was wel gek. Ik was best gespannen, merkte ik. Maar ik (en ik denk zij ook) was blij dat haar vriend erbij was, wel een rustige, vriendelijke vent.

Was je aan het kamperen?
pi_71367282
Nee, bij de ouders van m'n vriendje was ik, die wonen bijna in Zeeland. 5 minuten rijden van het strand in Zeeland
pi_71367517

Maar gelukkig hadden ze wel weer pakken ciabatta-brood-mix bij de Xenos

(details : had me verheugd op een leuke avond met vrienden, maar dat is door een van beide nu lekker in mineurstemming gebracht )
Ja doei.
pi_71367568
Ruzie? Of narigheid?
Jammer zeg
pi_71367607
Mo, soms volg ik jouw posts niet helemaal Komt door de smileys denk ik. Wat is er gebeurd?
pi_71367668
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Mo, soms volg ik jouw posts niet helemaal
Weet je ook eens hoe dat is
pi_71367682
Ruzie

Ik heb in geen tijden ruzie gehad (IRL )

Beste vriend zijn dinnetje gaat straks een jaar in het buitenland studeren. Toen ze wat kregen was dat al besloten en geregeld zo ongeveer, dus is wel ff slikken. Voordat ze wat hadden, was beste vriend vaak bij ons te vinden, vooral op donderdag na het sporten, dan at hij mee enzo, gezellig. Gekscherend werd dat het 'donderdagavondentertainment' genoemd.

Toen we op een feestje waren kwam het zo dat ik tegen beste vriend zei dat wij binnenkort (september dus) wel weer zijn donderdagavondentertainment wilden zijn, maw. als hij zich alleen voelde en even wat leuks wilde doen. Lijkt me zelf ook helemaal niets als René ineens een jaar in het buitenland zou zitten.

Maar dit werd een lage opmerking gevonden en nu sta ik blijkbaar te 'juichen dat ze oprot', terwijl ik vanavond juist had voorgesteld om elkaar nog even te zien voordat de grote drukte van de hertentamens en de introductieweken begon, aangezien ze begin september al weggaat

Ja doei.
pi_71367704
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Mo, soms volg ik jouw posts niet helemaal Komt door de smileys denk ik. Wat is er gebeurd?
wat CF zei
Ja doei.
pi_71367846
Wat zei de vriend zelf er dan van? Hij moet toch weten dat het zo helemaal niet bedoeld is?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71367865
En nu heb ik zin in kwarktaart Sowieso honger, dus ik ga eens even de kasten nazoeken
pi_71367868
ja... hij wel ja.. maar mn dag/avond is nu inmiddels wel redelijk verpest
Ja doei.
pi_71367918
Beh, dat is inderdaad stom of had je al een uitgebreide geschiedenis met dat meisje?
pi_71367968
neh... naar mijn weten was het allemaal gewoon koek en ei
Ja doei.
pi_71367976
Nou, dan mag hij z'n vriendin tot de orde roepen vind ik
Dat is wel een voordeel van mijn spaarzame sociale contacten: geen gezeik. Ook weinig entertainment trouwens, maar goed
pi_71367985
jij mag ook op donderdagavond langskomen hoor

Ja doei.
pi_71368028
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
jij mag ook op donderdagavond langskomen hoor

Veel te ver weg En jullie zijn veel te happy samen...daar kan deze Scrooge niet tegen (geintje ben blij om te lezen en zien dat het nog ergens gewoon goed gaat met de )
pi_71368129
Op Haifs wilde me iemand toevoegen die ik meer dan 10 jaar geleden ooit eens ontmoet heb via een chat. Een rare dude was dat, wist toen nog niet of ie nou homo was of niet, kwam vanuit Vlaardingen (bestaat dat? t Was ver weg iig) helemaal met de motor naar het zuiden om hier met mij en een vriendin naar een cafe te gaan.

No waaayyyy dus dat ik die ga toevoegen Straks m'n vriendin eens vragen of ze zich hem nog herinnert
pi_71368145
oh, wij zijn niet klef hoor als er singles bij zijn vooral niet als je met maar één persoon die (onvrijwillig) single is erbij bent
Ja doei.
pi_71368218
in plaats van een koekje nu maar 2 knackebrodjes ossenworst..

Wonderlijk trouwens, sta bij de AH even te wachten bij de informatiebalie, en dan zie je wat er allemaal voorbij komt aan mensen met spullen in de wagens..

zoveel ongezond spul in de wagens... hele zakken witbrood, frisdrank, frituurmeuk, alleen maar varkensvlees en nergens kip ofzo, gevulde schnitzels uit de vriezer, snoep, volle yoghurt... en dat was echt geen uitzondering...

als ik zo zou winkelen zou ik én veel armer én veel dikker zijn
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:05:49 #226
331 Merel
Be here now.
pi_71368223
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ah, ik dacht al dat ik wat gemist had.
In dat geval zou ik me er zelf heel ongemakkelijk bij voelen dat hij bloemen stuurt eigenlijk.
Euh ja, ik hoor net van m'n moeder dat het een enóóórme bos rode rozen is Maargoed, hij weet hoe het ervoor staat, en hoewel ik van zo'n bos rozen wel smelt, verandert het er verder toch niks aan..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 27 juli 2009 @ 16:07:23 #227
331 Merel
Be here now.
pi_71368273
Moblo, wat rot van die ruzie! Waarschijnlijk zitten ze zelf gewoon in de stress vanwege het naderende afscheid en hebben ze dat op jou afgereageerd. Komt vast wel weer goed als de gemoederen een beetje bedaard zijn
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71368277
wel romanties dat wel
Ja doei.
pi_71368282
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wij zijn niet klef hoor als er singles bij zijn vooral niet als je met maar één persoon die (onvrijwillig) single is erbij bent
Ja, maar ik weet het dan toch

Ik had het zelfs nog bij mijn zus, en haar vriend was er niet eens dat weekend
  maandag 27 juli 2009 @ 16:09:30 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71368340
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

My thoughts exactly .

chips eet .
En heb ook rosébier en Malibu gehaald . Maar ook rode bessen en meloen om het slechte enigszins te compenseren . Ik voel me zó zen hier! Nu moet het nog even ophouden met regenen en het is helemaal goed . Zometeen maar even de Wii aan zetten en dan lekker gamen!
Niet meer actief op Fok!
pi_71368359
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Merel het volgende:
Moblo, wat rot van die ruzie! Waarschijnlijk zitten ze zelf gewoon in de stress vanwege het naderende afscheid en hebben ze dat op jou afgereageerd. Komt vast wel weer goed als de gemoederen een beetje bedaard zijn
ik zit er echt mee in mn piepzak hij is niet eens boos ofzo en wil vanavond gewoon mee uit eten, maar dan wel zonder haar, terwijl ik me echt had verheugd op een 'double-date' en lekker bijkletsen over de vakantie enzo en hoe het ging met leren voor de hertentamens die ze moeten maken...

ik ben niet de persoon die dingen met fluwelen handschoentjes aanpakt, maar veel van zwarte humor, harde opmerkingen die stiekem heel lief bedoeld zijn en dat soort dingen... *kussiekroel* is niet mijn ding en ik dacht dat ze dat wel wist na zo'n tijdje samen regelmatig optrekken en dat ze dan denkt dat ik sta te juichen dat ze oprot, dat steekt me terwijl ik het echt heel jammer vind, zowel voor mn beste vriend die z'n vriendin een jaar moet missen, als voor mezelf, omdat ik het gewoon een tof wijf vind
Ja doei.
pi_71368401
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan is het zeker niet opgevallen dat ik al enige tijd mijn best doe om mijn zinnen zo helder mogelijk te formuleren.
pi_71368427
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
in plaats van een koekje nu maar 2 knackebrodjes ossenworst..

Wonderlijk trouwens, sta bij de AH even te wachten bij de informatiebalie, en dan zie je wat er allemaal voorbij komt aan mensen met spullen in de wagens..

zoveel ongezond spul in de wagens... hele zakken witbrood, frisdrank, frituurmeuk, alleen maar varkensvlees en nergens kip ofzo, gevulde schnitzels uit de vriezer, snoep, volle yoghurt... en dat was echt geen uitzondering...

als ik zo zou winkelen zou ik én veel armer én veel dikker zijn
Mijn moeder winkelt zo. En nu wil ze lijnen, maar ik mag niet zeggen wat ze verkeerd doet, want ze doet echt heul niks raars eten

Ondertussen eet ze porties waar ik drie dagen mee toe kan en tankt samen met mijn vader wijn bij het eten. Maar ze eet echt niet veel suiker!! "En je vader lust geen volkorenpasta!"

En het enge is, dat ze vroeger dus wél voor rede vatbaar was, en wél zag wat ze verkeerd deed.
Ze is nu wel gaan sporten, maar als je zo door blijft kanen helpt dat natuurlijk niks. Net kwam ze weer langs met Griekse (!!) yoghurt met jam.

Dat at ze vroeger echt nooit, zeker niet zo kant en klaar uit de winkel en als we het wel in huis hadden dan werd het eerst aan mij en dan aan mijn vader aangeboden. En die at het dan op Krijgt ie nu de kans niet meer voor
  maandag 27 juli 2009 @ 16:13:52 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71368473
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Euh ja, ik hoor net van m'n moeder dat het een enóóórme bos rode rozen is Maargoed, hij weet hoe het ervoor staat, en hoewel ik van zo'n bos rozen wel smelt, verandert het er verder toch niks aan..
Zou een actie van mij kunnen zijn. Het deksel op de neus krijgen en dan hopen dat een bos rozen daar nog verandering in zal brengen .
Niet meer actief op Fok!
pi_71368522
de enige keer dat ik ooit een bos rozen kreeg, maakte hij het daarna na 2 dagen uit

ik heb iets tegen rozen
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:16:07 #236
236335 neen
schone schijn
pi_71368550
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan is het zeker niet opgevallen dat ik al enige tijd mijn best doe om mijn zinnen zo helder mogelijk te formuleren.
het lijkt niet wat het is
pi_71368557
Ik krijg nooit bossen rozen of cadeautjes of lieve kaartjes

Misschien ligt dat wel aan mij ofzo
pi_71368586
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn moeder winkelt zo. En nu wil ze lijnen, maar ik mag niet zeggen wat ze verkeerd doet, want ze doet echt heul niks raars eten

Ondertussen eet ze porties waar ik drie dagen mee toe kan en tankt samen met mijn vader wijn bij het eten. Maar ze eet echt niet veel suiker!! "En je vader lust geen volkorenpasta!"

En het enge is, dat ze vroeger dus wél voor rede vatbaar was, en wél zag wat ze verkeerd deed.
Ze is nu wel gaan sporten, maar als je zo door blijft kanen helpt dat natuurlijk niks. Net kwam ze weer langs met Griekse (!!) yoghurt met jam.

Dat at ze vroeger echt nooit, zeker niet zo kant en klaar uit de winkel en als we het wel in huis hadden dan werd het eerst aan mij en dan aan mijn vader aangeboden. En die at het dan op Krijgt ie nu de kans niet meer voor
mijn ouders ook
Maar gelukkig bakken ze inmiddels wel meer in olijfolie ipv in een heel pakje boter, geloof ik
Ja doei.
pi_71368613
Ik had eens een verschrikkelijk klef vriendje, die alles volgens het boekje wilde doen. Dus de eerste date uit eten (ik was 14!!) en vervolgens iedere maand en met valentijn een rode roos geven. Ik zorgde op een gegeven moment dat ik die dag in de maand niet thuis was, zodat hij die roos niet kon geven. Huuuuuuuuuuuuuh!

Maar tegen een grote bos rozen zeg ik uiteraard geen nee!
pi_71368651
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
de enige keer dat ik ooit een bos rozen kreeg, maakte hij het daarna na 2 dagen uit

ik heb iets tegen rozen
Ha dat heb ik met foto's laten afdrukken. Zodra ik dat doe, gaat 't mis. Foto van toemalige vriend in lijstje? Week erna uit. Huidige ex liet een fotoboek afdrukken van ons samen, kreeg ik een mailtje dat ie vreemd ging.

En ik had 'm nog gewaarschuwd over het afdrukken van foto's toen hij klaagde dat ik er geen had van "ons".
pi_71368691
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef neen het volgende:

[..]

PF, zinnen helder formuleren is een ding, verhalen chronologisch of anderszins logisch opschrijven een tweede Ik moet jouw verhalen soms drie keer lezen voor ik ze snap. Maar vaak zijn ze leuk genoeg

Wat is er trouwens mis met volle yoghurt? Eet ik ook vaak. Niet de zoete fruitvariant ofzo, maar ik vind magere vaak zo scherp-zuur, zeker op mijn nuchtere maag. En van die 3,5% vet ga je niet dood, hoor
  maandag 27 juli 2009 @ 16:21:17 #242
331 Merel
Be here now.
pi_71368711
Ik verdien die rozen ook helemaal niet
pi_71368715
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mijn ouders ook
Maar gelukkig bakken ze inmiddels wel meer in olijfolie ipv in een heel pakje boter, geloof ik
Ik denk dat mijn vader hier eerst weer een TIA moet krijgen voordat dat hier zo gaat.
Of mijn moeder moet bij haar eerste les Zumba eens goed rondkijken, maar meestal kijkt ze naar wie er dikker is.
pi_71368744
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

PF, zinnen helder formuleren is een ding, verhalen chronologisch of anderszins logisch opschrijven een tweede Ik moet jouw verhalen soms drie keer lezen voor ik ze snap. Maar vaak zijn ze leuk genoeg

Wat is er trouwens mis met volle yoghurt? Eet ik ook vaak. Niet de zoete fruitvariant ofzo, maar ik vind magere vaak zo scherp-zuur, zeker op mijn nuchtere maag. En van die 3,5% vet ga je niet dood, hoor
Babysteps Ik ben vaak zo enthousiast dat ik mijn posts haast uitbraak. Ik lees ze nu vaak nog eens door, dan blijken ze niet zo leuk te zijn en post ik ze niet.

Ik vertel mijn verhalen _altijd_ chronologisch. Ik denk dat daar juist het probleem inzit. Maar daar wordt aan gewerkt!
pi_71368771
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

het is meer de combinatie van alle vettigheid bij elkaar.. als er nou allemaal lekker fruit, groente, en mager vlees in had gelegen verder had je me ook niet over de volle yoghurt gehoord
Ja doei.
pi_71368789
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Syrena het volgende:

[..]
maar meestal kijkt ze naar wie er dikker is.
"oooowh, zie je dat? dan valt het bij mij nog wel mee!"

Ja doei.
pi_71368827
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup *neemt ijs*
  maandag 27 juli 2009 @ 16:26:21 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71368843
Whaha, ik zit net even een lijstje met dingen die ik moet doen te bestuderen en er staat op dat Bertus de kat 's nachts vaak in het poppenwiegje slaapt. Awwww . Dat is echt te cute!
Niet meer actief op Fok!
pi_71368903
"En ik snap niet dat die vrouwen zich zo laten gaan. Je vader zou me wat anders vertellen."
"Ja, je vader zei ook al, dat ik niet dikker moet worden!" Mama rent weer naar binnen en maakt een saus van roomkaas en slagroom voor over de tortellini. En vergeet dat ze dit 10 kilo geleden ook al zei, dat mijn vader dat had gezegd

"Huh, je vader zou ook moeten gaan sporten." Mama laadt twee zakken chips in kar "Je vader vindt alleen deze chips lekker."

pi_71368917
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Whaha, ik zit net even een lijstje met dingen die ik moet doen te bestuderen en er staat op dat Bertus de kat 's nachts vaak in het poppenwiegje slaapt. Awwww . Dat is echt te cute!
Dat roept om een foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')