Waar ben je geweest? En heb je al vakantieplannen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
Daar ben ik weer
En volgens mij heb ik een hoop gemist
Ik was een paar daagjes naar Zeeland, het was helaas niet zulk mooi weer als beloofd, dus maar 1x naar het strand geweest. Maar wel beachtennis gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? En heb je al vakantieplannen?
Zus is weer wegEn het viel best mee
De taart was goor (what was I thinking,m citroen met zuivel) dus die ligt in de prullenbak. Ah well, beter voor de lijn
En ik heb nog genoeg deeg om vanavond weer een kleine pizza te eten
En morgen een mee naar m'n werk.
Maar dat schift dan toch niet? Nou ja, het punt was in ieder geval dat deze taart goor wasquote:Op maandag 27 juli 2009 15:26 schreef Totziens het volgende:
*gooit altijd 50 ml oid citroensap door haar kwarktaart*![]()
wat CF zeiquote:Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Mo, soms volg ik jouw posts niet helemaalKomt door de smileys denk ik. Wat is er gebeurd?
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
jij mag ook op donderdagavond langskomen hoor
Euh ja, ik hoor net van m'n moeder dat het een enóóórme bos rode rozen isquote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ah, ik dacht al dat ik wat gemist had.![]()
In dat geval zou ik me er zelf heel ongemakkelijk bij voelen dat hij bloemen stuurt eigenlijk.
Ja, maar ik weet het dan tochquote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wij zijn niet klef hoor als er singles bij zijnvooral niet als je met maar één persoon die (onvrijwillig) single is erbij bent
My thoughts exactlyquote:
ik zit er echt mee in mn piepzakquote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Merel het volgende:
Moblo, wat rot van die ruzie! Waarschijnlijk zitten ze zelf gewoon in de stress vanwege het naderende afscheid en hebben ze dat op jou afgereageerd. Komt vast wel weer goed als de gemoederen een beetje bedaard zijn
Dan is het zeker niet opgevallen dat ik al enige tijd mijn best doe om mijn zinnen zo helder mogelijk te formuleren.quote:
Mijn moeder winkelt zo. En nu wil ze lijnen, maar ik mag niet zeggen wat ze verkeerd doet, want ze doet echt heul niks raars etenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
in plaats van een koekje nu maar 2 knackebrodjes ossenworst..
Wonderlijk trouwens, sta bij de AH even te wachten bij de informatiebalie, en dan zie je wat er allemaal voorbij komt aan mensen met spullen in de wagens..
zoveel ongezond spul in de wagens... hele zakken witbrood, frisdrank, frituurmeuk, alleen maar varkensvlees en nergens kip ofzo, gevulde schnitzels uit de vriezer, snoep, volle yoghurt...en dat was echt geen uitzondering...
als ik zo zou winkelen zou ik én veel armer én veel dikker zijn
Zou een actie van mij kunnen zijn. Het deksel op de neus krijgen en dan hopen dat een bos rozen daar nog verandering in zal brengenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh ja, ik hoor net van m'n moeder dat het een enóóórme bos rode rozen is![]()
Maargoed, hij weet hoe het ervoor staat, en hoewel ik van zo'n bos rozen wel smelt, verandert het er verder toch niks aan..
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan is het zeker
niet
opgevallen
![]()
dat ik al enige tijd mijn
best doe om mijn zinnen
zo helder mogelijk
te formuleren.
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn ouders ookquote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn moeder winkelt zo. En nu wil ze lijnen, maar ik mag niet zeggen wat ze verkeerd doet, want ze doet echt heul niks raars eten![]()
Ondertussen eet ze porties waar ik drie dagen mee toe kan en tankt samen met mijn vader wijn bij het eten. Maar ze eet echt niet veel suiker!!"En je vader lust geen volkorenpasta!"
En het enge is, dat ze vroeger dus wél voor rede vatbaar was, en wél zag wat ze verkeerd deed.
Ze is nu wel gaan sporten, maar als je zo door blijft kanen helpt dat natuurlijk niks. Net kwam ze weer langs met Griekse (!!) yoghurt met jam.
Dat at ze vroeger echt nooit, zeker niet zo kant en klaar uit de winkel en als we het wel in huis hadden dan werd het eerst aan mij en dan aan mijn vader aangeboden. En die at het dan opKrijgt ie nu de kans niet meer voor
Ha dat heb ik met foto's laten afdrukken. Zodra ik dat doe, gaat 't mis. Foto van toemalige vriend in lijstje? Week erna uit. Huidige ex liet een fotoboek afdrukken van ons samen, kreeg ik een mailtje dat ie vreemd ging.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
de enige keer dat ik ooit een bos rozen kreeg, maakte hij het daarna na 2 dagen uit![]()
ik heb iets tegen rozen
quote:
Ik denk dat mijn vader hier eerst weer een TIA moet krijgen voordat dat hier zo gaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn ouders ook![]()
Maar gelukkig bakken ze inmiddels wel meer in olijfolie ipv in een heel pakje boter, geloof ik
Babystepsquote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]PF, zinnen helder formuleren is een ding, verhalen chronologisch of anderszins logisch opschrijven een tweede
Ik moet jouw verhalen soms drie keer lezen voor ik ze snap. Maar vaak zijn ze leuk genoeg
Wat is er trouwens mis met volle yoghurt? Eet ik ook vaak. Niet de zoete fruitvariant ofzo, maar ik vind magere vaak zo scherp-zuur, zeker op mijn nuchtere maag. En van die 3,5% vet ga je niet dood, hoor
het is meer de combinatie van alle vettigheid bij elkaar.. als er nou allemaal lekker fruit, groente, en mager vlees in had gelegen verder had je me ook niet over de volle yoghurt gehoordquote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
PF, zinnen helder formuleren is een ding, verhalen chronologisch of anderszins logisch opschrijven een tweedeIk moet jouw verhalen soms drie keer lezen voor ik ze snap. Maar vaak zijn ze leuk genoeg
Wat is er trouwens mis met volle yoghurt? Eet ik ook vaak. Niet de zoete fruitvariant ofzo, maar ik vind magere vaak zo scherp-zuur, zeker op mijn nuchtere maag. En van die 3,5% vet ga je niet dood, hoor
"oooowh, zie je dat? dan valt het bij mij nog wel mee!"quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
maar meestal kijkt ze naar wie er dikker is.
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"oooowh, zie je dat? dan valt het bij mij nog wel mee!"
Yupquote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"oooowh, zie je dat? dan valt het bij mij nog wel mee!"
Dat roept om een foto!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Whaha, ik zit net even een lijstje met dingen die ik moet doen te bestuderen en er staat op dat Bertus de kat 's nachts vaak in het poppenwiegje slaapt. Awwww![]()
![]()
![]()
. Dat is echt te cute!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |