ziet er goed uit, ik zou er alleen wat brood bij eten, bij de lunch dan, maar dat ben ikquote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef Belana het volgende:
vergeet ik nog de amandelen te halen
wel gehaald: stukje vis voor vanavond en aubergine, courgette en sugarsnaps
en aardbeien voor toe.
dusss...
O: biogarde yoghurt met muesli, 2 mokken bambu
T: 2 eitjes, water, water, koffie, water
L: grote kom spinaziesoep, bakje bleekselderij, jus d'orange, bakje aardbeien
T: bakje optimel yoghurt, water, water, water
D: Visje met bovengenoemde groenten en aardbeien toe.
T: Bambu 2 mokken, water, water.
Ik ben nog niet in staat andermans lijstje te beoordelen hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Leuk!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Neehoor, het is ook niks geworden, maar we houden contact omdat we gewoon goed met elkaar op kunnen schietenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Was dat nu toch wel een succes dan?
Ik dacht toch gelezen te hebben dat je het niet zo zag zitten, of ben ik nu in de war met iemand anders?
Ah, ik dacht al dat ik wat gemist had.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef Merel het volgende:
Neehoor, het is ook niks geworden, maar we houden contact omdat we gewoon goed met elkaar op kunnen schieten
Ik denk dat ik van fitness (krachttraining bedoel je denk ik?) en fitness juist "dikkere" benen krijg. Of kan je hele lichaam strak worden als je vooral andere spieren dan je benen gebruikt (roeien?).quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
Tip tegen vreetkicks met vriezervoer: Leg een hele dode fazant onder de Magnums. En dan zie je iets, steek je je hoofd bijna in de vriezer: zijn het z'n poten!
Gadverrr!
Kan je urine daar ook naar ruiken?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
O als je heel streng low carbt dan kan je ook 'in ketose raken' en dan gaat je adem naar ammoniak stinken.![]()
Tis maar dat je het weet. Je kan bij de apotheek ketosesticks kopen en dan moet je over zo'n stick plassen en als het dan paarsig kleurt ben je in ketose.
Maar goed, dat gebeurt niet direct en bovendien moet je dan wel heel streng low carben.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
Tip tegen vreetkicks met vriezervoer: Leg een hele dode fazant onder de Magnums. En dan zie je iets, steek je je hoofd bijna in de vriezer: zijn het z'n poten!
Gadverrr!
Lief, ben benieuwd wat er op het kaartje staat.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Neehoor, het is ook niks geworden, maar we houden contact omdat we gewoon goed met elkaar op kunnen schieten
Ik zit vol goede ideeënquote:Op maandag 27 juli 2009 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat een dode fazant in de koektrommel tegen koekjessnaaien ook wel werkt.
Briljante tip, PF.![]()
Ah dat klinkt goed, dan ga ik ook maar!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef P.F het volgende:
Gaypride is Koninginnedag,zonder
kinderen en
zonder
oranje. En aan de kant met je meegebrachte drank is het zeer vermakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |