abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71296522
Het vorige deel: Slank # 816 - Hoppa! Hatseflats! Go go go! Woeeee!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71296543
tvp
pi_71296547
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:56 schreef Syrena het volgende:
Sigme, I laf you Uit jezelf de kasten bij werken!

Doet me eraan denken, jij moet dit boek lezen:

Het huis van de reus
Auteur: Elizabeth MacCracken
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:08:35 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71296613
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Belana het volgende:

[..]

nou dat is mooi!
als ik dus die caloriechecker van voedingscentrum doe zou ik zelfs nog een hele reep chocola kunnen eten en dan nog maar op1550 calorieen zitten???
Hoeveel zit je nu dan? Heb je je BMR al berekend?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:12:50 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_71296740
tinkepink, thanks voor die site, ik heb even zitten kijken en weet nu beter hoe het zit
en ook dat ik geen chocola meer moet eten

stoppen met roken is leuk hoor, maar dat je stofwisseling daarvan down the drain gaat is toch iets minder

ik moet dus rond de 1400 gaan zitten en ik denk dat ik daar vandaag wel ongeveer zit, hoewel ws meer, want ik heb veel vis gegeten
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:14:53 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_71296794
hoe houden jullie dat vol, niet snoepen?
stormy waters...
sailin'
pi_71296841
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef Belana het volgende:
Niet
Nouja heb het 5 jaar volgehouden en nu niet meer
Maar als je het met mate doet dan is het ook niet erg
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:19:10 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71296943
tvp.

Ik haal nooit snoep in huis en daar wen je snel genoeg aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_71297116
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef Belana het volgende:
Niet in huis halen! Maar ik heb nu makkelijk praten, toen ik nog samenwoonde nam ik wel altijd snaai mee omdat ik het zo sneu vond voor hem als ie de kasten naging en er was niks.

Nu logeer ik een paar dagen bij mijn ouders en ik heb net drie zandkoekjes gegeten En het liefst zou ik het hele pak opeten. Maar dat ga ik maar niet doen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:24:47 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_71297119
moeilijk hier, heb 2 kleine kinderen die niet aan de lijn hoeven dus er zijn altijd wel koekjes en/of snoepjes in huis. Nee, ik ben bang dat ik net als met het stoppen met roken keihard moet zijn voor mezelf
maargoed, ik ben nu ook niet happy, dus ik moet het gewoon even gaan doen.
hopelijk gaat het snel nu en kan ik daarna weer redelijk normaal gaan doen.

ik doe trouwens spinning en zumba en wat krachttraining als ik zin heb, wil morgen ook een les body attack gaan doen, flinke conditietraining waar je flink verbrand ook
stormy waters...
sailin'
pi_71297218
Oja, nog een nieuwe verslaving Ik lust dus geen koffie, vandaag op het terras een flesje ijskoffie gehad en dat was echt wel te pruimen. Dus net bij de Lidl een flesje ijs-macchiato meegenomen.

En die is ook lekker! Maar wel 283 kcals per flesje (volle melk). Dus ik heb de helft op en de rest bewaar ik voor morgen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:28:06 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71297227
Hey Belaan ! Ik vond je anders heulemaal niet spekkig hoor, in het Vondelpark .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:32:13 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_71297371
heej viev
het valt ook wel mee, ik was altijd 67 kilo en daar voel ik me het prettigst bij, voor de leuk wil ik naar de 65, maar is geen moeten.
stormy waters...
sailin'
pi_71299050
Ik verander langzaam maar zeker in een verstrooide professor. Vanochtend was ik bijna te laat en ben toen helemaal gehuld in regenpak naar buiten gegaan. Terwijl ik de fiets naar buitenreed brak net een waterig zonnetje door. Geen regendruppel te zien. Ik had deze keer de sleutels van de galerie bij me!!
De hele dag goed gewerkt. Fiets ik naar huis in het avondzonnetje. Sta ik voor de deur: ben ik mijn húissleutels vergeten. Ik naar de bovenbuuf voor de reserve sleutel. Niet thuis. Moest ik helemaal naar het andere eind van de stad om bij mijn beste vriendinnetje de andere reservesleutel te halen. Zij was gelukkig wel thuis. Fiets ik weer terug zie ik op een terras mijn ex zitten. Dus ben daar nog even blijven zitten en ben nu pas thuis. Op sommige dagen is het leven leuker dan op andere.....

O Viev, dat was het terrasje waar Ole altijd zit. Maar ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus heb niet kunnen zwaaien!
pi_71299454
Laten we het maar niet meer over studie- en beroepskeuzes hebben ja - hoe vaker mensen aan me vragen wat ik van plan ben te gaan doen als ik ben afgestudeerd, hoe meer spijt ik ervan krijg Nederlands te studeren. . En dat ik niet m'n hele leven bij m'n winkelbaantje wil blijven hangen, merk ik ook wel weer op dagen als vandaag. Ik heb eigenlijk ook best een hekel aan mensen. .

Anyhoo, lijstje:

O: Brinta met lijnzaad
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, kommetje druiven
T: bakje yoghurt met muesli
D: lasagne met spek, spinazie en bechamelsaus (vriendlief heeft gekookt. Hij vond het wel moeilijk zei 'ie. .)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71299480
Oh, en welkom Belana! Had jij niet twee van die prachtige kereltjes?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:36:54 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_71299610
ik heb 2 prachtige kerels ja thanks

wat vond je vriend moeilijk?

ik heb vanavond nog een bakje aardbeien gegeten en verder is het echt net als met niet roken, nu moet ik niet snoepen
stormy waters...
sailin'
pi_71299691
Dat 'ie drie pannen tegelijk in de gaten moest houden. . Toen ik thuis kwam uit m'n werk zat 'ie helemaal trots aan de gedekte tafel. En maar roepen: "Lekker hè!"

Best vertederend. .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:40:28 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_71299720
schattig
stormy waters...
sailin'
pi_71299783
Zo! gedouched, opgedoft en klaar voor de laatste avond party-en en een paar biertjes
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71299829
en toen begon het te regenen ... ef buienradar checken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71300075
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat 'ie drie pannen tegelijk in de gaten moest houden. . Toen ik thuis kwam uit m'n werk zat 'ie helemaal trots aan de gedekte tafel. En maar roepen: "Lekker hè!"

Best vertederend. .
Wat lief

Belana, dat snoepen blijft voor de meesten toch een heikel punt, hoor Ergens moet je de balans vinden tussen ruim genoeg eten (geen geschifte dieten met 1000 of minder kcal/dag, dus ), maar ook niet teveel eten en zeker niet teveel snoepen. Gezond eten is het beste dieet
pi_71300306
Lijstje:

O: fruitsmoothie, gekookt eitje, 2x geroosterd brood met eiersalade
L: 2 crackers met pindakaas/sambal/komkommer.
T: wodka
D: pizza Toscana (da's die met veel groenten)
T: thee met 2 koekjes.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:05:06 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71300510
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
Ik verander langzaam maar zeker in een verstrooide professor. Vanochtend was ik bijna te laat en ben toen helemaal gehuld in regenpak naar buiten gegaan. Terwijl ik de fiets naar buitenreed brak net een waterig zonnetje door. Geen regendruppel te zien. Ik had deze keer de sleutels van de galerie bij me!!
De hele dag goed gewerkt. Fiets ik naar huis in het avondzonnetje. Sta ik voor de deur: ben ik mijn húissleutels vergeten. Ik naar de bovenbuuf voor de reserve sleutel. Niet thuis. Moest ik helemaal naar het andere eind van de stad om bij mijn beste vriendinnetje de andere reservesleutel te halen. Zij was gelukkig wel thuis. Fiets ik weer terug zie ik op een terras mijn ex zitten. Dus ben daar nog even blijven zitten en ben nu pas thuis. Op sommige dagen is het leven leuker dan op andere.....

O Viev, dat was het terrasje waar Ole altijd zit. Maar ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus heb niet kunnen zwaaien!
Tip: Fobo .

Oh en Co, hier zit een restaurant in Z. (van mijn mama's exman) en die hebben Italiaanse week en op het terras staat een groot schilderij van Peter (van Don Corleone ). Ik stond even te kijken toen ik er langs fietste .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:07:07 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71300565
Oh en ik heb gisteren tapa's gevreetseld en tot half 2 in den kroegh gezeten en vanochtend om 9.00 zat ik braaf te spinnen. Ik ben kapot . Ik word echt oud .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')