Ja dat is goed... peer pressure is altijd een goed middel om dingen gedaan te krijgen.quote:
Mag ook wel. Hij heeft er lang genoeg omheen lopen draaien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B Hij verliefd is op het kasssameisje (en het nu van de daken schreeuwt)
quote:
Wat.. de... neuk...?quote:Anti submarine device
Een mooie opsomming van mijn leven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ach Tim,
We weten toch dat:
A Andy graag topics opent
B Hij verliefd is op het kasssameisje (en het nu van de daken schreeuwt)
Hč?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was in de autowereld, maar nu zie ik bij een autostoel het volgende staan:
[..]
Wat.. de... neuk...?
http://www.freepatentsonline.com/6450573.htmlquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was in de autowereld, maar nu zie ik bij een autostoel het volgende staan:
[..]
Wat.. de... neuk...?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag ook wel. Hij heeft er lang genoeg omheen lopen draaien.
Als je dat maar weet!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ik ben ontmaskerd.... De free fighter durft niet zo goed dames uit te vragen.....
Oh. Een systeem wat er voor zorgt dat de poot van de stoel breekt, ipv al je botten, bij een impact op de sub.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.freepatentsonline.com/6450573.html
Ik ga het doen. Beloofd!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat maar weet!![]()
En nu alle inspanningen op het kassameisje richten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga het doen. Beloofd!
Ik heb nu eindelijk gezegd dat ik verliefd op haar ben dan ook maar vragen of het wederzijds is....
quote:
Ach die was voor Tong.... Ik kom in aanmerking voor de Eric Cantona award. zeker na deze actie. Iedereen wist het al maar ik kom vanavond pas tot de conclusie. Dat was geen open deurtje maar een deur van het formaat Arc d'Triomphe.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
De Howard Hughes Award voor de user met de meeste drempelvrees kun je met ingang van maandag dus wel vergeten.
Ciao Jojoquote:
Ja, ik was er al bang voor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ik ben ontmaskerd.... De free fighter durft niet zo goed dames uit te vragen.....
Als er maar mensen zijn die je het laatste duwtje willen geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach die was voor Tong.... Ik kom in aanmerking voor de Eric Cantona award. zeker na deze actie. Iedereen wist het al maar ik kom vanavond pas tot de conclusie. Dat was geen open deurtje maar een deur van het formaat Arc d'Triomphe.....
Daar heb je vrienden voor!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er maar mensen zijn die je het laatste duwtje willen geven.
Hč?quote:
Klinkt niet als iets wat ik echt nodig heb in een bureaustoelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Een systeem wat er voor zorgt dat de poot van de stoel breekt, ipv al je botten, bij een impact op de sub.
Lijkt me wel makkelijk bij een zware aardbeving.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat ik echt nodig heb in een bureaustoel
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb via Marktplaats geboden op autostoelen
En waar mag je ze ophalen?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb via Marktplaats geboden op autostoelen
Wel vrij weinig, dus denk niet dat de boden geaccepteerd worden. Maar misschien wel een mail dat ik ze voor iets meer mag komen halen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee, ik ben lekker vrij. Maandag ochtend weer op dek.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Cobra trouwens nog aan het werk?
Eentje staat in Emmen, de ander in Zwolle. Nu is de verbinding Leeuwarden - Emmen niet heel vriendelijk, maar ik hoef niet helemaal naar Limburg oid.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben lekker vrij. Maandag ochtend weer op dek.
En met een autostoel in de trein plaatsnemen is nooit grappigquote:Op zondag 26 juli 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje staat in Emmen, de ander in Zwolle. Nu is de verbinding Leeuwarden - Emmen niet heel vriendelijk, maar ik hoef niet helemaal naar Limburg oid.
Ach jawel, ik heb ook al eens een Ikea-tafel met bussen en een trein vervoerd van Groningen naar Leeuwarden. Op vrijdagmiddag. Tijdens de spits.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En met een autostoel in de trein plaatsnemen is nooit grappig
Nice. Mooie afsluiting van de dag.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben aan mn laatste biertje en whisky van deze nacht bezig, dan ga ik lekker op 1 oor
Ik ben een keer in enkhuizen in de trein gestapt naar alkmaar, inclusief fietst, om vervolgens van alkmaar naar enkhuizen te moeten fietsenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach jawel, ik heb ook al eens een Ikea-tafel met bussen en een trein vervoerd van Groningen naar Leeuwarden. Op vrijdagmiddag. Tijdens de spits.
Botje was dus lief voor je.quote:
Misschien kom ik morgen weer even in het channel kijkenquote:
Misschien dat ik er ook wel benquote:Op zondag 26 juli 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kom ik morgen weer even in het channel kijken
Daar heb k nooit aan meegedaan maar worms is tofquote:Op zondag 26 juli 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk heb ik ook wel weer eens zin in een echt SC-potje Worms!
Ik heb het wel eens gespeeld tegen Soempie en Nem, misschien tegen nog wel iemand... maar dat is lang, lang geleden.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb k nooit aan meegedaan maar worms is tof
Soms kun je idd veel toffer verliezen dan winnen, schapen en bananen ftw daarquote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gespeeld tegen Soempie en Nem, misschien tegen nog wel iemand... maar dat is lang, lang geleden.
Mooi bij Worms is ook "Als ik een bazooka gebruik en zo schiet, heb ik gewonnen.
...maar het is veel toffer om met een ninjatouw het hele level door te vliegen en dan een schaap te gooien!", wat vaker niet goed gaat dan wel
Wapensets met de superbanaan in beurt 1 beschikbaar zorgen ook voor veel chaosquote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Soms kun je idd veel toffer verliezen dan winnen, schapen en bananen ftw daar
Truequote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wapensets met de superbanaan in beurt 1 beschikbaar zorgen ook voor veel chaos
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeksquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Jammer dat het vrouwenlogica topic in [KLB] dicht is. Ik had nog wel wat bijdrages.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeks
Ik ga nu niet rellen, ik ga zo slapen, lijkt me beter voor iedereenquote:
De modjes denken daar blijkbaar anders over.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeks
Dat vinden deze kerels ook;quote:
Zolang de bananen geel en de schapen wit zijn zeg ikquote:Op zondag 26 juli 2009 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Worms Armageddon draait onder Windows 7, ook in 1920x1080... maar niet in de goede kleuren. Ik heb een paarse zee en groene wormen
Het klopte niet, maar nu welquote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zolang de bananen geel en de schapen wit zijn zeg ik
Waar blijft jouw bijdrage dan?quote:
Zal ik je dan maar even onder de wol stoppen?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:38 schreef Etcetera het volgende:Ik ben te moe om iets leuks te verzinnen
Weltrusten Etciequote:
Gaarnequote:Op zondag 26 juli 2009 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De esprssomachine staat nog aan. Komt eraan
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaarne
Vannacht geen oog dicht gedaan.![]()
Viel uiteindelijk rond 7:30 in slaap en nu alweer wakker
Kweenie, was heel nerveus for no apparent reason. Steeds liggen woelen alsof ik 10 koffie op had.quote:
Zo benieuwd of kassameisje ja gaat zeggen?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kweenie, was heel nerveus for no apparent reason. Steeds liggen woelen alsof ik 10 koffie op had.
whehehequote:Op zondag 26 juli 2009 10:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo benieuwd of kassameisje ja gaat zeggen?
Je had misschien last van ontwenningsverschijnselen... je wou gister geen biertje.....quote:
George Best was dat en die heeft toch op zijn minst met 1000 vrouwen het bed gedeeld....quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zou wel ernstig zijn.
Aan de andere kant; elke dag dronken is ook een geregeld leven
Nee dat was het niet hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had misschien last van ontwenningsverschijnselen... je wou gister geen biertje.....
Gewoon zo'n nachtje dat het niet lukt dus...quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewoon zo'n nachtje dat het niet lukt dus...
Ach verrek....quote:Op zondag 26 juli 2009 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhh, Andy. weet je zeker dat ze niet al uit elkaar zijn, of is er een opvolger (je vraag in de AKQ)?
Morning Etciequote:Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef Etcetera het volgende:
Er is een 18-jarige jongen in het Kanaal verdronken vrijdagnachtZe hebben 'm zaterdag gevonden.
Ik verwacht gelukkig geen pakketjesquote:Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Ja behoorlijk. Geloof niet dat ik 'm kende, maar ik vind zoiets voor de omgeving altijd zo erg.
Verder staat de UPS in Best in de fik en laten we daar nou zo'n beetje heengaan morgen
Ik wel een maar die gaat niet via UPSquote:Op zondag 26 juli 2009 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik verwacht gelukkig geen pakketjes
Een tweedehands is toch wel goedkoper?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:14 schreef iamredleader het volgende:
Nou maar hopen dat de kinderwagen gefixed kan worden... Een nieuwe is al gauw >500 euro
Over loslopende clowns zeker... Nembrionic is nu ook ineens verdacht stil....quote:Op zondag 26 juli 2009 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Etc,
Ligt Pekela niet bij jou in de buurt? Eerste artikeltje op GeenStijl gaat erover
Gewoon een matrasje in een oude kruiwagen leggen, ben je er ookquote:Op zondag 26 juli 2009 12:14 schreef iamredleader het volgende:
Nou maar hopen dat de kinderwagen gefixed kan worden... Een nieuwe is al gauw >500 euro
Of een bolderkar met een matrasje...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon een matrasje in een oude kruiwagen leggen, ben je er ook
Kan ook, als je niet naar het kind wilt kijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of een bolderkar met een matrasje...
De bolderkar kun je ook aan je fiets vast maken. Hoe je ook geen stoeltje.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan ook, als je niet naar het kind wilt kijken
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Over loslopende clowns zeker... Nembrionic is nu ook ineens verdacht stil....
quote:Nederland, 1987
Een moeder is haar 4 jarige zoontje aan het omkleden als ze in het onderbroekje van het ventje bloedsporen ziet. De volgende dag vraagt de bezorgde moeder twee kleuterleidsters om opheldering. De kleuterleidsters moeten het antwoord schuldig blijven en ondervragen op hun beurt weer tientallen andere kinderen. Uit de verschillende verklaringen ontvouwt zich al gauw een sinister verhaal wat later te boek zal komen te staan als de affaire Oude Pekela, naar het gelijknamige dorp waar het allemaal begon. Twee als clowns verklede volwassen zouden diverse kinderen gelokt hebben om ze vervolgens te drogeren en eenmaal onder invloed werden de kinderen seksueel gemolesteerd. Als detail wisten de betrokken kinderen ook nog te vermelden dat de clowns foto's van de onzedelijke handelingen gemaakt zouden hebben. Het verhaal sloeg in als een bom en de media brachten het nieuws op alle voorpagina's. Een compleet leger aan sociologen, psychologen, pedagogen en aanverwante onderzoekers trok naar Oude Pekela om de kinderen zelf aan de tand te voelen.
En terwijl in de media en daarbuiten de geruchten steeds huiveringwekkender vormen aannamen, waarbij zelfs satanische sekten die baby's aan stukken sneden werden genoemd, vlogen de gogen en logen elkaar in de haren over de waarde van verdrongen traumatische herinneringen en de al dan niet subjectieve onderzoeksmethoden. Uiteindelijk kon justitie geen daders vatten en als bewijs moesten ze het doen met een handjevol halfbakken en tegenstrijdige verklaringen van de kinderen zelf. Feitelijk bleven er maar een twee details overeind staan; er waren als clowns verklede volwassen en die clowns probeerden kinderen te lokken. Al snel verschoof de aandacht van de clowns en de kinderen naar discussies over massahysterie, pedagogiek, de rol van de media en meer van dat soort zaken. De overheid stelde uiteindelijk een werkgroep aan om een definitief licht op de zaak te laten schijnen. Het licht bleef echter uit en het gekrakeel verstomde. Langzaam aan ging men weer over tot de (wan)orde van de dag.
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij deze foto vraag ik me af of de fotograaf niet beter een andere cartridge had kunnen gebruiken
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sega Genesis.... dat was hier de megadrive toch?
Golden Axe en Streets of rage ken ik nog. Speelde ik wel eens in de arcade.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Toffe spellen waren daar voor te krijgen
de 3 leads waren alle 3 tof maar hadden elk plus en minpunten. Best goed uitgewerkt voor die tijd.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had wel Golden Axe op de PC. Briljant spel (toen )
Bom eropquote:Op zondag 26 juli 2009 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Etc,
Ligt Pekela niet bij jou in de buurt? Eerste artikeltje op GeenStijl gaat erover
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet iemand uit Groningen zijn
[ afbeelding ]
Ik kom er nooitquote:Op zondag 26 juli 2009 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Is dat een beetje het Helmond van Groningen?
We zijn overbeladen, compleet bepakt en bezakt, zelfs op de vouwwagen ligt zooi...quote:
Vast, dat is deze ook, alleen een nieuwe is niet na een half jaar kapot/versletenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Een tweedehands is toch wel goedkoper?
Nerd-solutions +1quote:Op zondag 26 juli 2009 14:45 schreef Etcetera het volgende:
We zijn overbeladen, compleet bepakt en bezakt, zelfs op de vouwwagen ligt zooi...als tijdelijke spanband hebben we een oude UTP-kabel gebruikt
Tijd voor de les lopenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vast, dat is deze ook, alleen een nieuwe is niet na een half jaar kapot/versleten
Overigens heeft de meneer van de Prenatal netjes wat dingen strakker gezet, maar hij merkte wel op dat deze wagen zo'n beetje tegen het einde van z'n bruikbare leventje zit
Helmond he?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoek maar op reputate en Helmond. Bovenste artikel. Daarnaast is het aantal alcoholisten in Brabant nergens zo hoog als in Helmond en ze hebben de reputatie messentrekkers te zijn
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:45 schreef Etcetera het volgende:
We zijn overbeladen, compleet bepakt en bezakt, zelfs op de vouwwagen ligt zooi...als tijdelijke spanband hebben we een oude UTP-kabel gebruikt
Was er een leuk meisje te zien op tv?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:03 schreef iamredleader het volgende:
Nou lopen nog niet, maar gisteren tijdens het avondeten ging Jair ineens rechtop zitten in z'n wippertje![]()
Het kassameisjequote:
quote:
quote:
We hebben besloten dattie meegaat (niet als spanbandquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat ben ik toch een Hollandse tutWe hadden nog geen voet op Corsica gezet (we zaten nog op de boot) of ik word harstikke ziek van de warmte. En ben dat nog steeds. Dus terwijl ik me heb teruggetrokken in de schaduw en probeer overeind te blijven zitten, ligt la famille te bakken op het strand. Gelukkig heb ik foto's gezien
uit Corsica, anyways
je zag het aankomen?quote:
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 26 juli 2009 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Uit Nederland
Wel voldoende water blijven drinken.
quote:
Geen verhoging?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe mijn bestMaar drinken en eten doet wel pijn
niet getempratuurd, maar denk het niet. Is niet te voelen omdat mijn gezicht een beetje is verband op de boot...quote:
Mmmm, begint te klinken als een zonnesteek.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet getempratuurd, maar denk het niet. Is niet te voelen omdat mijn gezicht een beetje is verband op de boot...
Al begon ik net eigenlijk te twijfelen...
Ja nahja, het voornaamste probleem is buikpijn, niet hoofdpijn... Wel over mn nek gegeen, trouwens...quote:Op zondag 26 juli 2009 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmmm, begint te klinken als een zonnesteek.
Mooi begin van de vakantie.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh even gekeken, ben ook duizelig geweest. Dan waarschijnlijk idd zonnesteek
Ja ik heb het geluk van een halfgaar doperwtje de laatste tijdquote:
Ja maar... drinken doet pijn in mijn buikquote:Op zondag 26 juli 2009 17:55 schreef Cobra4 het volgende:
En mocht je ORS in de buurt hebben. Doe dat in je water. En veel blijven drinken. Niet denken; ik heb geen dorst. Drinken!
Niks ja maar.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar... drinken doet pijn in mijn buikik gaa nu even een youghurtje proberen
Het is zondag, als ik morgen nog ziek ben ga ik naar de dokter, goed?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks ja maar.Je moet je vocht huishouding op peil houden. En ga naar een dokter.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is zondag, als ik morgen nog ziek ben ga ik naar de dokter, goed?
Ja maar mijn tempratuur is te laag voor een zonnesteekquote:Op zondag 26 juli 2009 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij (het vermoeden van) een zonnesteek altijd naar een arts. Zekerheid voor alles.
Je speelt weer eigenwijze muts. Luister nou maar naar C4, die heeft er een stuk meer ervaring mee dan jijquote:Op zondag 26 juli 2009 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is zondag, als ik morgen nog ziek ben ga ik naar de dokter, goed?
Zucht..... Wat je wil schat.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar mijn tempratuur is te laag voor een zonnesteek
Ik denk niet dat ik mijn ouders overtuigd krijg om vandaag nog naar een dokter te gaanquote:Op zondag 26 juli 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je speelt weer eigenwijze muts. Luister nou maar naar C4, die heeft er een stuk meer ervaring mee dan jij
Groot gelijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:09 schreef Nesle het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een foto zien van de auto met de vouwwagen erachter vlįk voor vertrek naar Campzone, Etcie
Ik heb er wel een leuke voorstelling bij maar een foto geeft iets meer duidelijkheid
Ik ben weer kapot van werk dus ga lekker niks doen!
Je bent trots op je topic zo te zien...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik dit gebruiken in het topic over vrouwenlogica?
Niet echt, maar dit is een mooi praktijk voorbeeld.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bent trots op je topic zo te zien...
De KLB'ers kennen je nog niet zo goed, vandaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt, maar dit is een mooi praktijk voorbeeld.
Valt me mee dat er nog geen slotje op zit.![]()
Ik denk het.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De KLB'ers kennen je nog niet zo goed, vandaar.
*zucht*quote:Op zondag 26 juli 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn ouders overtuigd krijg om vandaag nog naar een dokter te gaanJeweetwel, mijn vader is het type dat drie dagen met een blindendarmontsteking rondloopt
Naar een dokter, hoe dan ook................quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee misschien moet ik toch papa en mama zo even polsen, voel me wel echt belabberd namelijk
Volgens nu.nl: "Sarkozy had een probleem met zijn tiende hersenzenuw (nervus vagus), die het lichaam helpt de hartslag te reguleren. Het is niets ernstigs, aldus officiėle bronnen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik zal zien wat ik kan doenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:09 schreef Nesle het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een foto zien van de auto met de vouwwagen erachter vlįk voor vertrek naar Campzone, Etcie
Ik heb er wel een leuke voorstelling bij maar een foto geeft iets meer duidelijkheid
Ik ben weer kapot van werk dus ga lekker niks doen!
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even klagen:Ouders en techniek soms heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb me gisteren nog dood geergerd aan m'n zus toen ik haar moest helpen met foto's branden![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik ben samen met mijn moeder de enige in huis die nog verantwoordelijk met MS Office overweg kunnen.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal zien wat ik kan doenPunt is zeg maar dat mijn camera al in de vouwwagen ligt
Maar ik heb wel al wat fotootjes met m'n telefoon gemaakt, doe ik morgen ook nog wel even
[..]
Ouders en techniek soms he
Heb me gisteren nog dood geergerd aan m'n zus toen ik haar moest helpen met foto's branden![]()
![]()
Geen kans op een zonnesteek.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe is het weer bij jullie eigenlijk?
quote:
Morgen begint het?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Zon scheen grotendeels vandaagMorgen moet het ook goed worden (gelukkig
)
Da's een begin.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb braaf sinds ik online ben een liter water gedronken en wat zout gegeten
Leuk!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Opbouw is al begonnenMaar wij gaan morgen heen om te helpen
Donderdagnacht gaat het officieel beginnen
Morgen bewolkt met kans op een bui aan het einde van de dag en dan dinsdag wel mooi weer dacht ik?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Zon scheen grotendeels vandaagMorgen moet het ook goed worden (gelukkig
)
Dat lukt welquote:
Oh da's ook niet verkeerdquote:Op zondag 26 juli 2009 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Morgen bewolkt met kans op een bui aan het einde van de dag en dan dinsdag wel mooi weer dacht ik?
Dat mijn moeder volkomen atechnisch is heb ik al geaccepteerd. Heb alleen genoeg van dat stomme verslag, ze is er al heel lang mee bezig en bijna elke keer dat ik daar ben of ze me belt gaat het over dat stuk tekst. Ik had een voorbeeldgrafiek via e-mail gestuurd, maar ze had liever dat ik langs kwam. Vooruit. Uren in het OV doorgebracht op een vrije dag, grafieken gemaakt, ze kon het blijkbaar niet helemaal goed zien maar geeft wel goedkeuring. Hoera, ik ben er van af! En dan nu dit weer...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ouders en techniek soms he
![]()
Ahja, dat ziet er niet zo lekker uit...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover "het goede weer"
Nee hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is iedereen nu naar buiten gevlucht om nog even te genieten van een wolkloos bestaan?
Al plannen gemaakt voor de komende dagen?quote:
ik kom nooit buitenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is iedereen nu naar buiten gevlucht om nog even te genieten van een wolkloos bestaan?
Neuh, eerst maar es beter worden. Jarig zijn staat wel op het programmaquote:Op zondag 26 juli 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al plannen gemaakt voor de komende dagen?
Als je maar uit de zon blijft tot je beter bent.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, eerst maar es beter worden. Jarig zijn staat wel op het programma
Vastquote:Op zondag 26 juli 2009 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar uit de zon blijft tot je beter bent.![]()
DAn ben je wel op tijd beter voor je verjaardag.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb braaf sinds ik online ben een liter water gedronken en wat zout gegeten
Dokter!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vast
Ugh, ik voel me in elk geval weer erg beroerd, dus ik sluit af en ga me opkrullen op de bank. Au revoir
Nu?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
'The pick of destiny' op comedy central
Hoiiii...quote:
quote:
Leuk gehad op de camping?quote:
Joah, alleen bijna overvarenquote:
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah, alleen bijna overvaren
Maar, wat lees ik nu? Ben je op haar afgestapt?
Ik was aan het zwemmen en toen kwam een patser met zn jacht de haven verkeerd uitgereden, hij zat int zwemmers gedeeltequote:Op zondag 26 juli 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Nee, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik wel erg gek op haar ben.... iets wat voor de rest van de wereld al duidelijk was denk ik....
Morgen gaat het gebeuren incl. verslag.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Tanjaa het volgende:
Misschien is het dan tijd dat je wel eens op haar afstapt..
Morgen!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik was aan het zwemmen en toen kwam een patser met zn jacht de haven verkeerd uitgereden, hij zat int zwemmers gedeelte![]()
Misschien is het dan tijd dat je wel eens op haar afstapt..
Heb je zijn nummerplaat?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik was aan het zwemmen en toen kwam een patser met zn jacht de haven verkeerd uitgereden, hij zat int zwemmers gedeelte![]()
Ja ga ik ook doen.quote:Misschien is het dan tijd dat je wel eens op haar afstapt..
Neuh, hij ligt in de campinghaven dus k herken de boot wel. Maar hij had zn excuses aangeboden.quote:
Leuk!quote:[..]
Ja ga ik ook doen.
Mooi ! Anders was ik hem even duidelijk gaan maken dat ie niet over jou heen mag varen!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neuh, hij ligt in de campinghaven dus k herken de boot wel. Maar hij had zn excuses aangeboden.
Voor jullie in elk geval wel. Of het is feest of jullie kunnen lachen.quote:Leuk!
Whehehequote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi ! Anders was ik hem even duidelijk gaan maken dat ie niet over jou heen mag varen!
Het gaat vast goed toch? Omdat je vandaag natuurlijk al de hele dag bezig bent met je versiertrucjes op te poetsenquote:Voor jullie in elk geval wel. Of het is feest of jullie kunnen lachen.
Gelukkig ben je er nog wel dan!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
WheheheHij was ook niet óver me heen gevaren... Dan zou k er niet meer zijn denk ik ^^
Ja ik ben daar zo goed in....quote:Het gaat vast goed toch? Omdat je vandaag natuurlijk al de hele dag bezig bent met je versiertrucjes op te poetsen
Nou.. geen versiertruc is óok een versiertruc?..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er nog wel dan!
[..]
Ja ik ben daar zo goed in....
Je hebt versiertrucs voor meisjes met wie je geen toekomst ziet en versiertrucs voor meisjes met wie je een toekomst ziet.... Ik beheers alleen die voor de eerste categorie.....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou.. geen versiertruc is óok een versiertruc?..
Misschien heb je er geen nodigquote:Op zondag 26 juli 2009 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt versiertrucs voor meisjes met wie je geen toekomst ziet en versiertrucs voor meisjes met wie je een toekomst ziet.... Ik beheers alleen die voor de eerste categorie.....
Misschien niet... maar bij de categorie blijvers komt er altijd extra druk bij daar kan ik kennelijk niet goed mee overweg.... Bij de categorie leuk voor een keertje niet.quote:
Ach, misschien komt allemaal vanzelf welquote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien niet... maar bij de categorie blijvers komt er altijd extra druk bij daar kan ik kennelijk niet goed mee overweg.... Bij de categorie leuk voor een keertje niet.
Of denk je dat ik zo leuk ben dat ze gelijk ja zegt?
We zullen zien morgen..... Morgen extra trainen dus.....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ach, misschien komt allemaal vanzelf wel![]()
en wie weet, misschien springt ze in je armen en kun je weglopen
Klunzigheid kan schattig zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zullen zien morgen..... Morgen extra trainen dus.....
Ik hoop dat mij looks het gestotter en gestamel naar de achtergrond drijven.....
Gestotter en gestamel vinden vrouwen best wel schattig op zo'n moment. (I've been there) komt wel goed dus.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zullen zien morgen..... Morgen extra trainen dus.....
Ik hoop dat mij looks het gestotter en gestamel naar de achtergrond drijven.....
Oh misschien dat ik dan ook wel extra punten scoor......quote:
En iedereen denkt dan dat ik 18 ben. Dus sta ik ook niet zo voor joker....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gestotter en gestamel vinden vrouwen best wel schattig op zo'n moment. (I've been there) komt wel goed dus.
Waarom snap ik die post niet ?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En iedereen denkt dan dat ik 18 ben. Dus sta ik ook niet zo voor joker....
Die onzekerheid wordt niet meer bij een man van 30 verwacht, hoort meer bij een 18 jarige... Ik zie er gelukkig niet uit als 30.....quote:
Okee danquote:Op zondag 26 juli 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die onzekerheid wordt niet meer bij een man van 30 verwacht, hoort meer bij een 18 jarige... Ik zie er gelukkig niet uit als 30.....
Hangt helemaal van de persoon in kwestie af.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gestotter en gestamel vinden vrouwen best wel schattig op zo'n moment. (I've been there) komt wel goed dus.
Zeg, dat met het kassameisje is al heel lang aan de gang, ik wil nu wel eens weten of hij t kanquote:
Welk net?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
en nog even een top gear alert voor de liefhebbers
Diegene die aan het stotteren is of diegene waar tegen gestotterd wordt?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de persoon in kwestie af.
Yep zal het morgen posten....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okee dan
Njah, ik verheug me op je verslag morgen
bbc 2, 2100 zulu time?quote:
Ik denk dat tweede...quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diegene die aan het stotteren is of diegene waar tegen gestotterd wordt?
Al goed. Waar wil jij het dan over hebben?quote:
Shit, NL is Z+2 dus moeten we wachten tot 2300.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zeg, dat met het kassameisje is al heel lang aan de gang, ik wil nu wel eens weten of hij t kan
Hebben jullie je nu nog niet aangepast aan deze standaardzinnen die overal tussendoor gefilkkerd worden?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al goed. Waar wil jij het dan over hebben?
dan 1900 zuluquote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, NL is Z+2 dus moeten we wachten tot 2300.
Dan zet ik de tv om 2100L op BBC2quote:
Blijkbaar niet..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie je nu nog niet aangepast aan deze standaardzinnen die overal tussendoor gefilkkerd worden?
Oh shit het was ofyles.... ik dacht dat jij het zei.....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie je nu nog niet aangepast aan deze standaardzinnen die overal tussendoor gefilkkerd worden?
Ik ook, kanaal 23 hier, maar aan die info heb jij helemaal niksquote:
BBC prio is hoger hier. #15quote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, kanaal 23 hier, maar aan die info heb jij helemaal niks
Dat laatste.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diegene die aan het stotteren is of diegene waar tegen gestotterd wordt?
Tis pas vijf voor 9quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
Dus mensen. Vast de instructies voor 2100 uur:
Nem ga een stukkie lopen. Tanjaa, hup naar bed. Andy ga je strategie voor morgen vast bedenken.
TM en ik gaan Top Gear kijken.
Welke de eerste of deel 134?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef Tanjaa het volgende:
'hum hum..
Als er horrorliefhebbers hier zijn..:
Heeft iemand de verfilming van friday the 13th gezien?
Ik heb al een uur gelopen en 50 minuten gefietst. Wellicht dat nog een uur lopen later op de avond erin zit maar reken er niet op.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
Dus mensen. Vast de instructies voor 2100 uur:
Nem ga een stukkie lopen. Tanjaa, hup naar bed. Andy ga je strategie voor morgen vast bedenken.
TM en ik gaan Top Gear kijken.
Die van dit jaaarquote:
Dat heb ik een keer gehad in Egypte, de schroef ging richting mijn hoofdquote:
Oehquote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad in Egypte, de schroef ging richting mijn hoofd
Nee niet gezien... ben sowieso niet zo dol op slasherhorror.....quote:
Leeft die vent nog!?quote:
Het was de boot waar ik net uitgesprongen was om te duiken, maar omdat ik m'n lood verloor dreef ik weer naar boven.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
OehWas er een boot in t zwemmersgedeelte dan?
Njah, ik snap dus iets niet!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee niet gezien... ben sowieso niet zo dol op slasherhorror.....
Jah dat begrijp ikquote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was de boot waar ik net uitgesprongen was om te duiken, maar omdat ik m'n lood verloor dreef ik weer naar boven.
Hij wilde me oppikken maar deed dat door achteruit naar me toe te varen
Een vriend die toevallig nog in het bootje zat schopte die egyptenaar aan de kant en heeft me toen maar normaal opgepikt
Maar dat is wel ff schrikken als dat zo op je afkomt.
Jason Voorhees was een ventje dat ooit op kamp was in Camp Crystal Lake. Omdat op een nacht de leiding het te druk had met zuipen en sex verzoop Jason. Dat was op vrijdag de dertiende.... In het origineel is mama Voorhees de dader in de latere delen is Jason dus door de vloek van vrijdag de dertiende een soort immortal slasher....quote:Op zondag 26 juli 2009 21:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Njah, ik snap dus iets niet!
In die hele film komt niks over friday the 13th, het is dan niet eens vrijdag! waarom noemen ze het toch zo..
Ja, heel logisch voor jou en voor mij, maar voor hem dus niet blijkbaarquote:Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah dat begrijp ik
Sjees.. tis toch logisch dat je nooit achteruit naar mensen moet varen..
Truste Cobraquote:Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga TG kijken en dan snurken. Tot morgen!
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga TG kijken en dan snurken. Tot morgen!
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, heel logisch voor jou en voor mij, maar voor hem dus niet blijkbaar![]()
Maar nu eerst TG kijken
Dat snap ikquote:Op zondag 26 juli 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jason Voorhees was een ventje dat ooit op kamp was in Camp Crystal Lake. Omdat op een nacht de leiding het te druk had met zuipen en sex verzoop Jason. Dat was op vrijdag de dertiende.... In het origineel is mama Voorhees de dader in de latere delen is Jason dus door de vloek van vrijdag de dertiende een soort immortal slasher....
denk aan mij voor de academy award....![]()
Friday the 13th zijn gewoon matige films. Daar moet je gewoon je verstand op nul zetten.....quote:Op zondag 26 juli 2009 21:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat snap ikMaaaaaaar, dit is een nieuwe film waar best een creatievere titel voor bedacht mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |