Ja dat is goed... peer pressure is altijd een goed middel om dingen gedaan te krijgen.quote:
Mag ook wel. Hij heeft er lang genoeg omheen lopen draaien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B Hij verliefd is op het kasssameisje (en het nu van de daken schreeuwt)
quote:
Wat.. de... neuk...?quote:Anti submarine device
Een mooie opsomming van mijn leven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ach Tim,
We weten toch dat:
A Andy graag topics opent
B Hij verliefd is op het kasssameisje (en het nu van de daken schreeuwt)
Hč?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was in de autowereld, maar nu zie ik bij een autostoel het volgende staan:
[..]
Wat.. de... neuk...?
http://www.freepatentsonline.com/6450573.htmlquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was in de autowereld, maar nu zie ik bij een autostoel het volgende staan:
[..]
Wat.. de... neuk...?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag ook wel. Hij heeft er lang genoeg omheen lopen draaien.
Als je dat maar weet!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ik ben ontmaskerd.... De free fighter durft niet zo goed dames uit te vragen.....
Oh. Een systeem wat er voor zorgt dat de poot van de stoel breekt, ipv al je botten, bij een impact op de sub.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.freepatentsonline.com/6450573.html
Ik ga het doen. Beloofd!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat maar weet!![]()
En nu alle inspanningen op het kassameisje richten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga het doen. Beloofd!
Ik heb nu eindelijk gezegd dat ik verliefd op haar ben dan ook maar vragen of het wederzijds is....
quote:
Ach die was voor Tong.... Ik kom in aanmerking voor de Eric Cantona award. zeker na deze actie. Iedereen wist het al maar ik kom vanavond pas tot de conclusie. Dat was geen open deurtje maar een deur van het formaat Arc d'Triomphe.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
De Howard Hughes Award voor de user met de meeste drempelvrees kun je met ingang van maandag dus wel vergeten.
Ciao Jojoquote:
Ja, ik was er al bang voor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ik ben ontmaskerd.... De free fighter durft niet zo goed dames uit te vragen.....
Als er maar mensen zijn die je het laatste duwtje willen geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach die was voor Tong.... Ik kom in aanmerking voor de Eric Cantona award. zeker na deze actie. Iedereen wist het al maar ik kom vanavond pas tot de conclusie. Dat was geen open deurtje maar een deur van het formaat Arc d'Triomphe.....
Daar heb je vrienden voor!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er maar mensen zijn die je het laatste duwtje willen geven.
Hč?quote:
Klinkt niet als iets wat ik echt nodig heb in een bureaustoelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Een systeem wat er voor zorgt dat de poot van de stoel breekt, ipv al je botten, bij een impact op de sub.
Lijkt me wel makkelijk bij een zware aardbeving.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets wat ik echt nodig heb in een bureaustoel
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb via Marktplaats geboden op autostoelen
En waar mag je ze ophalen?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb via Marktplaats geboden op autostoelen
Wel vrij weinig, dus denk niet dat de boden geaccepteerd worden. Maar misschien wel een mail dat ik ze voor iets meer mag komen halen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee, ik ben lekker vrij. Maandag ochtend weer op dek.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Cobra trouwens nog aan het werk?
Eentje staat in Emmen, de ander in Zwolle. Nu is de verbinding Leeuwarden - Emmen niet heel vriendelijk, maar ik hoef niet helemaal naar Limburg oid.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben lekker vrij. Maandag ochtend weer op dek.
En met een autostoel in de trein plaatsnemen is nooit grappigquote:Op zondag 26 juli 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje staat in Emmen, de ander in Zwolle. Nu is de verbinding Leeuwarden - Emmen niet heel vriendelijk, maar ik hoef niet helemaal naar Limburg oid.
Ach jawel, ik heb ook al eens een Ikea-tafel met bussen en een trein vervoerd van Groningen naar Leeuwarden. Op vrijdagmiddag. Tijdens de spits.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En met een autostoel in de trein plaatsnemen is nooit grappig
Nice. Mooie afsluiting van de dag.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben aan mn laatste biertje en whisky van deze nacht bezig, dan ga ik lekker op 1 oor
Ik ben een keer in enkhuizen in de trein gestapt naar alkmaar, inclusief fietst, om vervolgens van alkmaar naar enkhuizen te moeten fietsenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach jawel, ik heb ook al eens een Ikea-tafel met bussen en een trein vervoerd van Groningen naar Leeuwarden. Op vrijdagmiddag. Tijdens de spits.
Botje was dus lief voor je.quote:
Misschien kom ik morgen weer even in het channel kijkenquote:
Misschien dat ik er ook wel benquote:Op zondag 26 juli 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kom ik morgen weer even in het channel kijken
Daar heb k nooit aan meegedaan maar worms is tofquote:Op zondag 26 juli 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk heb ik ook wel weer eens zin in een echt SC-potje Worms!
Ik heb het wel eens gespeeld tegen Soempie en Nem, misschien tegen nog wel iemand... maar dat is lang, lang geleden.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb k nooit aan meegedaan maar worms is tof
Soms kun je idd veel toffer verliezen dan winnen, schapen en bananen ftw daarquote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gespeeld tegen Soempie en Nem, misschien tegen nog wel iemand... maar dat is lang, lang geleden.
Mooi bij Worms is ook "Als ik een bazooka gebruik en zo schiet, heb ik gewonnen.
...maar het is veel toffer om met een ninjatouw het hele level door te vliegen en dan een schaap te gooien!", wat vaker niet goed gaat dan wel
Wapensets met de superbanaan in beurt 1 beschikbaar zorgen ook voor veel chaosquote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Soms kun je idd veel toffer verliezen dan winnen, schapen en bananen ftw daar
Truequote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wapensets met de superbanaan in beurt 1 beschikbaar zorgen ook voor veel chaos
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeksquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Jammer dat het vrouwenlogica topic in [KLB] dicht is. Ik had nog wel wat bijdrages.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeks
Ik ga nu niet rellen, ik ga zo slapen, lijkt me beter voor iedereenquote:
De modjes denken daar blijkbaar anders over.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeks
Dat vinden deze kerels ook;quote:
Zolang de bananen geel en de schapen wit zijn zeg ikquote:Op zondag 26 juli 2009 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Worms Armageddon draait onder Windows 7, ook in 1920x1080... maar niet in de goede kleuren. Ik heb een paarse zee en groene wormen
Het klopte niet, maar nu welquote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zolang de bananen geel en de schapen wit zijn zeg ik
Waar blijft jouw bijdrage dan?quote:
Zal ik je dan maar even onder de wol stoppen?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:38 schreef Etcetera het volgende:Ik ben te moe om iets leuks te verzinnen
Weltrusten Etciequote:
Gaarnequote:Op zondag 26 juli 2009 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De esprssomachine staat nog aan. Komt eraan
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaarne
Vannacht geen oog dicht gedaan.![]()
Viel uiteindelijk rond 7:30 in slaap en nu alweer wakker
Kweenie, was heel nerveus for no apparent reason. Steeds liggen woelen alsof ik 10 koffie op had.quote:
Zo benieuwd of kassameisje ja gaat zeggen?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kweenie, was heel nerveus for no apparent reason. Steeds liggen woelen alsof ik 10 koffie op had.
whehehequote:Op zondag 26 juli 2009 10:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo benieuwd of kassameisje ja gaat zeggen?
Je had misschien last van ontwenningsverschijnselen... je wou gister geen biertje.....quote:
George Best was dat en die heeft toch op zijn minst met 1000 vrouwen het bed gedeeld....quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zou wel ernstig zijn.
Aan de andere kant; elke dag dronken is ook een geregeld leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |