En dan nog trekken ze dat in twijfelquote:Op zondag 26 juli 2009 00:54 schreef EvanStone het volgende:
Het enige antwoord wat vrouwen willen horen is: ''Je hebt gelijk''
Ook bij "Heb ik een dikke kont in deze broek?"quote:Op zondag 26 juli 2009 00:54 schreef EvanStone het volgende:
Dan krijg je als antwoord: "Je liegt! Ik zie er wel dik uit".quote:Op zondag 26 juli 2009 00:54 schreef EvanStone het volgende:
Was het maar een grap. Vrouwen kunnen niet tegen de waarheid.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:55 schreef PeZu het volgende:
wat een originele grap in de OP zeg, hoe kom je er op TS
Als je dat hebt is dat niet erg hoor. Dan heb je tenminste kijkvoer, if you know what I mean.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook bij "Heb ik een dikke kont in deze broek?"
Maar ook dat is niet het antwoord wat ze wil horen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Als je dat hebt is dat niet erg hoor. Dan heb je tenminste kijkvoer, if you know what I mean.![]()
cool
Ik denk niet dat er ooit een tijd komt dat mannen vrouwen door hebben.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef x69 het volgende:
Na 70 jaar heb je het eindelijk door
Dit is expres door God gedaan, zo blijft het een spel. Als we elkaar zouden begrijpen zou het wel erg saai worden op deze aardbol.quote:Ik denk niet dat er ooit een tijd komt dat mannen vrouwen door hebben.
Vrouwen zeggen toch noiit wat ze bedoelen.
Verklaar uzelf nader.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:16 schreef Dikke_Man het volgende:
Oude koeien uit de sloot halen is ook zoiets.
Mooi voorbeeld.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:16 schreef Dikke_Man het volgende:
Ja maar schahaat, toen wij drie weken geleden in die en die winkel stonden terwijl dat leuke liedje van *insert artiest draaide* en ik stond af te rekenen, toen keek jij wel naar de kont van die ene meid met dat rare blauw-witte haar die bij de t-shirts links in de hoek stond te kijken. Zo kijk je nou nooit naar de mijne.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:16 schreef Dikke_Man het volgende:
Vrouwen en Logica gaat niet samen. Kan dus ook nooit één woord zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef HeatWave het volgende:
vrouwenlogica is 1 woord.
Dat jij ze nou niet snapt wil niet zeggen dat het onbegrijpelijk isquote:Op zondag 26 juli 2009 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen en Logica gaat niet samen. Kan dus ook nooit één woord zijn.
Hmm er zijn "mannen" die vrouwen wel begrijpen. Maar die zijn meestal van de andere kant.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij ze nou niet snapt wil niet zeggen dat het onbegrijpelijk is.
Een man die zegt dat hij vrouwen begrijpt liegt.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij ze nou niet snapt wil niet zeggen dat het onbegrijpelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |